עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by amir85,

    אחרי שנים שלא השתמשתי ב EMULE התקנתי אותו שוב, לאחר כל ההגדרות ופיתחת הפורטים הכול נראה סבבה חוץ מזה שהוא לא מתחבר לאף שרת (רק לרשת KAD) ניסיתי לטעון את השרתים מאתר שנמצא בקיצור דרך בתוכנה, כנ"ל... מישהו יודע מה הבעיה או שיש לו כתובת של שרת טוב שעובד לתת לי ?

    • 6 תגובות
    • 958 צפיות
  2. שלום, אז ככה כרגע יש ברשותי את התוכנה WINPVR שאני לא ממש מרוצה ממנה שמעתי על התוכנה מדיה פורטל אז כרגע אני מוריד אותה השאלה שלי היא תיהיה אפשרות ששניהם יעבדו במחשב ביחד, שאני לא יתקין את המדיה פורטל וה WINPVR ידפק לי במידה ואני לא יהיה מרוצה מהמדיה פורטל אני יוכל למחוק אותו ושאלה נוספת האם יכול להיות שיפור בתמונה של הטלויזיה בתוכנה מדיה פורטל[br]פורסם בתאריך: 21.04.2009 בשעה 17:32:53 אוקי לגבי השאלה הראשונה זה כבר לא משנה הורדתי את המדיה פורטל רק כרגע איך אני ממיר אותה לעברית ?

    • 0 תגובות
    • 958 צפיות
  3. Started by Emmanuell,

    הממשק שלו ממש לא נוח לי ואני לא מרגיש כאילו הוא רץ ברקע ושמור על המחשב שלי , יש אנטיוירוס אחרשאתם ממליצים עליו ? ל windows 7 אם זה משנה .

    • 7 תגובות
    • 958 צפיות
  4. Started by ran_e,

    הורדתי אימיול 0.48 וכשאני מפעיל את האימיול יש פס שחור כזה על החמור, איך מורידים אותו?! ועוד בעיה היא שהאימיול פועל וזה מחובר לסרסר ואני רוצה לעשות לו"חיפוש" הוא כותב לי הודעה שאני לא מחובר לסרבר למרות שהאימיול כן מראה לי שאני מחובר, מה עושים?!

    • 12 תגובות
    • 958 צפיות
  5. נכנסתי למחשב ... הפעלתי את האיסיקיו... וקיבלתי הודעה עם קישור לאתר http://security1.ch.vu ושמה אומרים לי שהמחשב שלי בחקירה .. וחשבתי שזה שטויות ופתאום אני רואה בחלון קטן באתר את כל תוכן הדיסק קשיח שלי ... ואז זה מוביל אותי לאתר שאומר לי כדי להפסיק להיות בחקירה תקנה את המוצר הבאה ...... מההההההההההההה קורההההההההההההה פההההההההההה???????? וביקשתי מחבר להיכנס לאתר ואצלו זה לא עולה ? יש קשר????? תודה.

    • 5 תגובות
    • 957 צפיות
  6. Started by orlevi_85,

    יש לי קובץ שלא שוקל הרבה אבל מכיל המון מידע והוא קובץ PDF אי אפשר להדפיס את הקובץ או להעתיק לתוכנת ה word. אני צריך להדפיס את הקובץ ויש מין חסימה כזאת... האם יש אפשרות לבטל אותה? או שאולי אפשר להעתיק את המסמך ל word ואז להדפיס? תודה מראש תשובות דחופות.! :-\[br]פורסם בתאריך: 23.01.2007 בשעה 15:45:44 סליחה על הדאבל אבל התשובות דחופות לי

    • 8 תגובות
    • 957 צפיות
  7. Started by Haflo,

    יש הרי מספר תוכנות צריבה שידוע שהם צורבות גם דיסקים מוגנים, CloneCD CDRWin Blind Write וכדומה.... מה ידוע לכם עליהם? הם באמת צורבות דיסקים מוגנים?

    • 3 תגובות
    • 957 צפיות
  8. Started by nore0,

    iTunes גירסה 7.0.2.16 לא יודע מה קרה פעם הייתי מעביר בלי שום בעיה היום התקנתי וההודעות האלה עלו לי http://img245.imageshack.us/img245/4467/srefdtdb6.jpg http://img135.imageshack.us/img135/1535/ipodws8.jpg

    • 0 תגובות
    • 957 צפיות
  9. Started by hatzhaik,

    כשאני רוצה ליצור את קבצי ה ifo לצורך צריבה של DVD ויש לי יותר מקובץ vob אחד אז היא יוצרת את הקבצים רק לקובץ הראשון אז איך אני יכול ליצור קבצי ifo ליותר מקובץ אחד למשל ויש לי בספרייה אחת את הקובץ הראשון VTS_01_1.VOB ואת השני VTS_02_1.VOB

    • 2 תגובות
    • 957 צפיות
  10. Started by nadav1379,

    המלצה לתוכנה שתמיר לי AVI ל DVD אבל שלא תוריד את האיכות או שתפגע כמה שפחות באיכות לא משנה אם התוכנה עולה כסף

    • 1 תגובה
    • 957 צפיות
  11. Started by T-Flash,

    שלום אני משתמש ב Firefox 2 וכל שעה-שעתיים הדפדפן נסגר, מופיעה תוכנה בשם Mozila Quality Freedback Agent ושולחת משהו לאנשיהו. זה מאוד מעצבן, איך נפתרים מזה? תודה

    • 4 תגובות
    • 957 צפיות
  12. Started by X7-007,

    הגיע הזמן שסוף סוף אדוב תתמוך ב 64ביט. מומלץ לעדכן, מי שיש לו 64ביט שיתקין גם את 32ביט וגם 64ביט לשני סוגי הדפדפנים. לדאוג ששום דפדפן לא רץ ברקע בזמן הסרה והתקנה מסיר ה FLASH לניקיון מלא מומלץ לפני שמתקינים : http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/current/uninstall_flash_player.exe גירסאות ה 32ביט למערכות לדפדפן IEXPLORER בלבד : http://download.macromedia.com/pub/labs/flashplayer10/flashplayer_square_p1_32bit_activex_091510.exe לדפדפנים FIREFOX, CHORME, OPERA, SAFARI : http://download.macromedia.com/pub/labs/flashplayer10/flashplayer_square_p1_32bit_plugin_091510.exe גירסאות ה 64ביט למערכות 64ביט בלבד לדפדפן IEXPLORER בלבד : http://download.macromedia.com/pub/labs…

    • 0 תגובות
    • 957 צפיות
  13. עוד כמה ימים נגמרת התקופה החינמית של האנטי וירוס נורטון מה שהבנתי שאפשר לרכוש את התוכנה לא רק עם אנטי וירוס אלה עםInternet Security האם זה נחוץ? או שמספיק רק אנטי וירוס?

    • 8 תגובות
    • 957 צפיות
  14. פרוייקט מעניין, לקחו את ה GIMP (תוכנת העריכת תמונות החינמית הכי טובה שיש), והפכו אותה שתתפקד יותר כמו PHOTOSHOP. יש גרסאות לכל מערכת ההפעלה, כולל WINDOWS, LINUX, MACOS X. http://blog.yumdap.net/archives/20-GIMPshop-for-Windows.html

    • 5 תגובות
    • 957 צפיות
  15. יש לי כמה חשבונות מייל ואני רוצה שלכל אחד מהם יהיו inbox ו outbox והכל נפרד.. ב outlook ו outlook express אפשר לנהל מספר חשבונות אבל כל הההודעות נכנסות לאותו ה inbox. אם יש למישהו המלצות על תוכנות עם אופציות ניהול מתקדמות כמו שציינתי אשמח לשמוע

    • 2 תגובות
    • 957 צפיות
  16. Started by RedFox,

    שלום לכולם! אני צריך לצרוב שישה דיסקים (של יישום מסויים...) שלחמישה מהם יש הסיומת dsk ובשישי נמצא קובץ ההתקנה ועוד שלושה קבצים. צרבתי אותם כ- data אבל אחרי שהראשון סיים להתקין, תוכנת ההתקנה הודיעה "ההתקנה הסתיימה בהצלחה", למרות שלא התקנתי את כל שאר החמישה! מיותר לציין שהיישום (משחק) לא עובד כלל... אח"כ ניסיתי לעשות את זה כ-IMAGE, אבל אני לא חושב שכל כך הצלחתי. שאלותיי הן: 1. האם לצרוב כ-IMAGE יפתור את הבעיה, ואם כן איך עושים זאת? 2. האם ישנה דרך אחרת לצרוב קבצים אלו כך שהם יעבדו ויותקנו כמו שצריך? יש לי NERO 6.6. תודה מראש לעוזרים, ויום טוב, RedFox.

    • 2 תגובות
    • 957 צפיות
  17. Started by nim901,

    יש לי קבצי ASF של מדיה זורם (הורדתי מ blink182.com) ואני לא מצליח לראות אותם, איך אפשר לראות אותם? :s05:

    • 8 תגובות
    • 957 צפיות
  18. זה בא בTAR ובתוכו זה קובץ img. איך לצרוב את זה, ואיך אפשר אם רוצים להוסיף לדיסק כתוביות?

    • 8 תגובות
    • 957 צפיות
  19. ככה קניתי את ההארד דיסק הזה: http://ksp.co.il/hmain.php?uin=5268 עכשיו אני משתמש בתוכנת הגיבוי Acronis עכשיו עשיתי גיבוי ושמתי אותו על הדיסק החיצוני והכנתי דרך התוכנה דיסק אתחול. *שאלתי היא אם תהיה לי תקלה במערכת ההפעלה (vista) והכל נמחק ואני יירצה להשתמש בגיבוי שקיים על הדיסק הנייד לא תהיה בעיה? כלומר המחשב יזהה אותו גם אם לא תהייה מע' הפעלה או שתהייה איזה בעייה? תודה רן

    • 9 תגובות
    • 957 צפיות
  20. Started by guysh,

    על מה אתם ממליצים? קאזה לייט? אימיול? ביטורנט? סולסיק? DC++???

  21. Started by LTE,

    שלום לכולם ! רציתי המלצה לתוכנה שמשמשת כתחליף לתוכנת הסייר של ווינדוס שלי שהפסיקה לעבוד לי כמו שצריך !!! בתודה מראש !

    • 3 תגובות
    • 957 צפיות
  22. Started by iakovl,

    ** עידכון , בעקבות חוסר ההענות שלכם , אני מבקש שנית, שלחו למייל את המלצותיכם על מנת שכל הפורום יוכל להנות מהניסיון שלכם עם תוכנות ** בעקבות זה שראיתי שנושא התוכנות הממולצות אינו ממומש כצורך באתר החלטתי להרים את הכפפה וליצור גרסה משלי לת'ראד (מכאן V2) הת'ראד הנ"ל יתקיים בצורה הבאה: 1. בלי ספאם , ובכלל בלי הודעות. 2. יש לשלוח למייל iakovlhw@gmail.com את ההמלצות שלכם לתוכנה (פרטי החובה מסומנים ב*) בצורה הבאה: *שם התוכנה *בעד או נגד התוכנה (יש לסמן + או -) לינק לאתר התוכנה תאור קטגוריית התוכנה 3. הת'ראד יעודכן על בסיס יומי או במקרה הגרועה ביותר שבועי לתוכנות ינתן דרוג בהתאם לכמות של הבעד ונגד שי…

    • 2 תגובות
    • 957 צפיות
  23. בניתי פרגולה בSKETCHUP ומצאתי תוסף מעולה (לפי עבודות של אחרים) לרינדור הנקרא SU PODIUM. מה לא מובן, זה החוסר אופציות הטוטאלי לכיוונים ומיקום האור והתוצאה יוצאת לא משהו וגם חסרים פרטים. יש משהו שאני מפספס או שזה תוסף בעייתי? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 957 צפיות
  24. Started by tripto,

    שלום.. אני צריך לדעת האם יש אפשרות להעביר את הספר טלפונים של ה\winfax ממחשב אחד למחשב אחר ואם כן אז איך עושים זאת.. תודה מראש לכל העוזרים..

    • 1 תגובה
    • 957 צפיות
  25. Started by hag911,

    יש למישהו תוכנה איך לחבר תרגום וסרט?! תודה..

    • 0 תגובות
    • 957 צפיות

דיונים חדשים בפורומים