עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    אני צריך תוכנה שמפצלת קיבצי ISO גדולים [3-5 GIGA] לקבצים שאפשר ליצרוב על דיסק רגיל [700MB]. עשיתי חיפוש בגוגל אבל לא מצאתי משהו שימושי.

    • 3 תגובות
    • 960 צפיות
  2. Started by civic_ex,

    זה הדגם באברסט BrookTree Bt360 MediaStream Controller Multimedia Video BrookTree Bt878 Video Capture Device - Audio Section PCI מצאתי דרייבר והתקנתי אותו אני מחפש גם תוכנה שאוכל לראות את המצלמות

    • 0 תגובות
    • 960 צפיות
  3. Started by isparks,

    האתר הזה הוא חוקי מהבחינה הזו שאין בו תוכנות לא חוקיות, ותוכנה כמו שאני מחפש - פריצת הסיסמא של מסמך וורד, היא כנראה לא חוקית. פעם לרוטר היו תוכנות קטנות ונחמדות לכל השטויות הקטנות האלו והיום כבר לא, את "מאגר התוכנות המובחר" שלו הוא החליף בקישור ל-tucows... וחוץ מזה, זהו (hwzone) האתר הראשון מזה הרבה מאוד זמן בו אני גולש כמה פעמים ביום, וזה אומר הכל, כי אתר שאתה סומך עליו ורץ אליו דבר ראשון כשאתה רוצה לקרוא משהו מעניין או כשיש לך תקלה, שווה הרבה.

    • 1 תגובה
    • 960 צפיות
  4. Started by Versace,

    כותרת. תודה לכולכם.

    • 2 תגובות
    • 960 צפיות
  5. Started by kokomoko,

    שלום לכל חברי הפורום יש סירטון ביו-טיוב ואני צריך רק את הסאונד לצורך עבודה שאני צריך להגיש. יש למישהו מושג איך ניתן לשמור על המחשב רק את הסאונד בפורמט MP3 (למשל)? תודה מראש לכל העונים

    • 4 תגובות
    • 960 צפיות
  6. Started by kinneret,

    שלום אני צריכה את התוכנה AUTOCAD 2002 האם מישהו יכול לעזור לי ולתת לי קישור? בבקשה זה מאוד יעזור

  7. Started by Omerole,

    אני צריך אחת,יש לי הרבה שירים ואני רוצה למיין שיהיה לי יותר קל באיטונס. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 960 צפיות
  8. הבקשה בכותרת. מחכה להצעות, תודה

  9. Started by izikd,

    מחפש את התוכנה(חבילת התוכנות) orcad עדיף הגרסאות החדשות כמו 9.2 נ.ב. היכן ניתן להשיג ליד כחול?

    • 1 תגובה
    • 960 צפיות
  10. מישהו יכול להסביר לי כיצד משתמשים בתוכנת התרגום סרטיםSubSync שבעזרתה ניתן ליצור כתוביות לסרטים... בתודה מראש... ???

    • 2 תגובות
    • 960 צפיות
  11. Started by Alfies,

    אני עורך סרט וידאו, העברתי את הוידאו ממצלמה אנלוגית דרך כרטיס טלויזיה pinnacle pctv stereo , בפורמט MPEG-2 (איכות DVD). הקטע שהעברתי 45 דקות לקח לי 2 ג'יגהביט, שאלה ראשונה: איך אני יכול לדחוס את זה לפורמט אחר, כך שהגודל שלו לא יהיה יותר מ700 מגה? שאלה מניה: אני עורך את השרט בתוכנה PINACCLE STUDIO10 והיא מאוד מאוד כבדה, עושה גם עמון בעיות, נישיתי STUDIO8 לא מקבל את הפורמט MPEG2, עושה אמון בעיות, אבל התוכנה מאוד מתאימה לי, איך אני מסתדר איתה? ואיך אני יכוך להפעיל את כל האופציות בתוכנה? תודה!

    • 5 תגובות
    • 960 צפיות
  12. Started by mor873,

    הורדתי את התוכנה , יש שם 6 תקיות מכווצות פתחתי אותם ומצאתי את ההתקנה התקנתי , לאחר מיכן הכל כמעט מושחר אני לא רואה את הטלויזיה אני שומע רק קול מהכרטיס , יש לי 10 xp sp2 + Windows Media Player ניראה לי שזו תוכנה מאוד פשוטה מה הבעיה יש למישהו רעיונות או ניתקל בבעיה

    • 5 תגובות
    • 960 צפיות
  13. Started by 6kwar,

    בצד שמאל יש תוכנה שמראה את הטמפטורה רציתי דעת איזה תוכנה זו

    • 3 תגובות
    • 960 צפיות
  14. לבעלי לוחות ASUS, איזו תוכנה יותר מדוייקת, ה- ASUS PC Probe או ה-MBM ?

    • 2 תגובות
    • 960 צפיות
  15. Started by eranRohatyn,

    אין לי איך להתחבר עם אפשר כתובת של שרת תודה

    • 4 תגובות
    • 960 צפיות
  16. Started by nore0,

    ההתקנה נתקעה לא נוצר כונן ווירטואלי יש ת'-Uninstall אבל ההודעה הזאת עולה

    • 0 תגובות
    • 960 צפיות
  17. איך שאני מפעיל את הוינדווס אז קופץ לי חלון שאני צריך לסגור את כל החלונות ולשמור הכל כי אחרי 50 שניות המחשב יפעיל את עצמו מחדש , וזה לא נעלם זה קורה כל פעם שאני מפעיל אותו . אני זוכר שפעם היה איזה משהו שצריך לכתוב ב- "התחל" ---> "הפעלה" כדי שזה יפסיק , מישהו יודע ?

    • 7 תגובות
    • 960 צפיות
  18. Started by warezon,

    יש לי מערכת הפעלה ווינדוס 7 32 ביט וברצוני להפעיל עליה virtual pc. ממה שנתקלתי באינטרנט יש את הxpmode שמאפשר מערכת אקס פי ןירטואלית. רציתי לדעת איך אני מתקין שאר מערכות הפעלה כמו סרבר לדוגמא...??? ממה שהספקתי לראות אין פה תוכנה בפני עצמה של וירטואל פיסי כמו שהיה לי עד עכשיו בויסטה אלא זה משו מובנה עם ה"אקספי מוד",בנוסף ברגע שניסיתי להוריד בנפרד Vpc ממיקרוסופט הייתה בעיה של תאימות.

    • 2 תגובות
    • 960 צפיות
  19. Started by gogober,

    בעייה Microsoft Outlook כל פעם שאני עושה Forward לאימייל, אני מקבל סימנים מוזרים. איך אפשר לחזור למצב הרגיל לינק מוצמד לתיאור הבעיה

    • 2 תגובות
    • 960 צפיות
  20. Started by karpad,

    שלום חברים, אני קצת חלוד באווטלוק אז תתחשבו בי לסבתא שלי יש שתי בעיות באווטלוק שאני מניח שהן קשורות: 1. כל התיקיות שלה מופיעות פעמיים ברשימה. 2. כל ההודעות שהיא מקבלת הן כפולות. תודה

    • 2 תגובות
    • 960 צפיות
  21. Started by BneXt,

    הכנתי קובץ .bat עם כל הפקודות שאני רוצה שזה יריץ אוטומטי בטלנט... אני מפעיל את הקובץ וזה נעצר אחרי שהוא מתחבר ל-SMTP... איך אני יכול לגרום לזה להריץ את כל הפקודות? בבקשה תעזרו :'(

    • 4 תגובות
    • 960 צפיות
  22. Started by asilbob,

    שמעו אני פיתאום רואה נNOD שעלה לי מסך של ווירוס http://img175.imageshack.us/my.php?image=223d2bt3.png בחיית איך מוחקים תווירוס הזה מי האפשרויות כי אין לי מוסג בתוכנה וגם התוכנה ניראה לי בשפה אחרת ..

    • 5 תגובות
    • 960 צפיות
  23. Started by avishai7,

    יש לי וינדוס xp. פרמטתי את המחשב והתקנתי מחדש את מערכת ההפעלה כולל כל הדרייברים ועידכונים ממיקרוסופט. הבעיה היא שאני לא יכול להוריד תוכנות כמו סקייפ, אדובי לקריאת pdf, ותוכנות אחרות. פרמטתי את המחשב בגלל הבעיה הזאת שצצה אבל מסתבר שזה לא פתר את הבעיה. הרצתי את הפקודה fcs /scannow בהפעלה אבל גם זה לא פתר את הבעיה. למישהו יש רעיון? תודה

    • 9 תגובות
    • 960 צפיות
  24. Started by LanKo,

    אוקי שמעו, הורדתי Norton Ghost Boot CD, ויש שם את הקבצים האלה: MOUSE.INI COMMAND.COM IBMBIO.COM MOUSE.COM AUTOEXEC.BAT CONFIG.SYS ותקייה בשם GHOST, ובתוכה יש GHOST.EXE. וזה מה שרשום בקובץ ה BAT. של ה AUTOEXEC - @echo off SET TZ=GHO-09:00 MOUSE.COM echo Loading... CD GHOST GHOST.EXE אפשר להבין שזה מפעיל את הקובץ MOUSE.COM, רושם שזה טוען, נכנס לתקייה GHOST, ומפעיל את הקובץ GHOST.EXE. - צרבתי את הקבצים ישירות לדיסק CD - אני מפעיל איתם את המחשב, ושום דבר לא קורה. הווינדוס עולה כרגיל... כי לפי ה AUTOEXEC, זה אמור לפעול לא? האם זה משנה שיש לי גירסה 12 מותקנת במחשב ואולי הקבצים שייכים לגרסא אחרת של GHOST? אגב, נכנסתי לאחר מכן לביוס, והגדרתי בלשונית BOOT, את הכונן דיסקים ראשון,…

    • 1 תגובה
    • 960 צפיות
  25. יש למישהו מושג בעניין ? THX The Doorman

    • 2 תגובות
    • 960 צפיות

דיונים חדשים בפורומים