תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני צריך תוכנה שמפצלת קיבצי ISO גדולים [3-5 GIGA] לקבצים שאפשר ליצרוב על דיסק רגיל [700MB]. עשיתי חיפוש בגוגל אבל לא מצאתי משהו שימושי.
-
- 3 תגובות
- 960 צפיות
-
-
זה הדגם באברסט BrookTree Bt360 MediaStream Controller Multimedia Video BrookTree Bt878 Video Capture Device - Audio Section PCI מצאתי דרייבר והתקנתי אותו אני מחפש גם תוכנה שאוכל לראות את המצלמות
-
- 0 תגובות
- 960 צפיות
-
-
האתר הזה הוא חוקי מהבחינה הזו שאין בו תוכנות לא חוקיות, ותוכנה כמו שאני מחפש - פריצת הסיסמא של מסמך וורד, היא כנראה לא חוקית. פעם לרוטר היו תוכנות קטנות ונחמדות לכל השטויות הקטנות האלו והיום כבר לא, את "מאגר התוכנות המובחר" שלו הוא החליף בקישור ל-tucows... וחוץ מזה, זהו (hwzone) האתר הראשון מזה הרבה מאוד זמן בו אני גולש כמה פעמים ביום, וזה אומר הכל, כי אתר שאתה סומך עליו ורץ אליו דבר ראשון כשאתה רוצה לקרוא משהו מעניין או כשיש לך תקלה, שווה הרבה.
-
-
שלום לכל חברי הפורום יש סירטון ביו-טיוב ואני צריך רק את הסאונד לצורך עבודה שאני צריך להגיש. יש למישהו מושג איך ניתן לשמור על המחשב רק את הסאונד בפורמט MP3 (למשל)? תודה מראש לכל העונים
-
- 4 תגובות
- 960 צפיות
-
-
שלום אני צריכה את התוכנה AUTOCAD 2002 האם מישהו יכול לעזור לי ולתת לי קישור? בבקשה זה מאוד יעזור
-
- 1 תגובה
- 960 צפיות
-
-
אני צריך אחת,יש לי הרבה שירים ואני רוצה למיין שיהיה לי יותר קל באיטונס. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 960 צפיות
-
-
הבקשה בכותרת. מחכה להצעות, תודה
-
- 1 תגובה
- 960 צפיות
-
-
מחפש את התוכנה(חבילת התוכנות) orcad עדיף הגרסאות החדשות כמו 9.2 נ.ב. היכן ניתן להשיג ליד כחול?
-
מישהו יכול להסביר לי כיצד משתמשים בתוכנת התרגום סרטיםSubSync שבעזרתה ניתן ליצור כתוביות לסרטים... בתודה מראש... ???
-
- 2 תגובות
- 960 צפיות
-
-
אני עורך סרט וידאו, העברתי את הוידאו ממצלמה אנלוגית דרך כרטיס טלויזיה pinnacle pctv stereo , בפורמט MPEG-2 (איכות DVD). הקטע שהעברתי 45 דקות לקח לי 2 ג'יגהביט, שאלה ראשונה: איך אני יכול לדחוס את זה לפורמט אחר, כך שהגודל שלו לא יהיה יותר מ700 מגה? שאלה מניה: אני עורך את השרט בתוכנה PINACCLE STUDIO10 והיא מאוד מאוד כבדה, עושה גם עמון בעיות, נישיתי STUDIO8 לא מקבל את הפורמט MPEG2, עושה אמון בעיות, אבל התוכנה מאוד מתאימה לי, איך אני מסתדר איתה? ואיך אני יכוך להפעיל את כל האופציות בתוכנה? תודה!
-
- 5 תגובות
- 960 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה , יש שם 6 תקיות מכווצות פתחתי אותם ומצאתי את ההתקנה התקנתי , לאחר מיכן הכל כמעט מושחר אני לא רואה את הטלויזיה אני שומע רק קול מהכרטיס , יש לי 10 xp sp2 + Windows Media Player ניראה לי שזו תוכנה מאוד פשוטה מה הבעיה יש למישהו רעיונות או ניתקל בבעיה
-
- 5 תגובות
- 960 צפיות
-
-
בצד שמאל יש תוכנה שמראה את הטמפטורה רציתי דעת איזה תוכנה זו
-
- 3 תגובות
- 960 צפיות
-
-
לבעלי לוחות ASUS, איזו תוכנה יותר מדוייקת, ה- ASUS PC Probe או ה-MBM ?
-
- 2 תגובות
- 960 צפיות
-
-
-
ההתקנה נתקעה לא נוצר כונן ווירטואלי יש ת'-Uninstall אבל ההודעה הזאת עולה
-
- 0 תגובות
- 960 צפיות
-
-
איך שאני מפעיל את הוינדווס אז קופץ לי חלון שאני צריך לסגור את כל החלונות ולשמור הכל כי אחרי 50 שניות המחשב יפעיל את עצמו מחדש , וזה לא נעלם זה קורה כל פעם שאני מפעיל אותו . אני זוכר שפעם היה איזה משהו שצריך לכתוב ב- "התחל" ---> "הפעלה" כדי שזה יפסיק , מישהו יודע ?
-
- 7 תגובות
- 960 צפיות
-
-
יש לי מערכת הפעלה ווינדוס 7 32 ביט וברצוני להפעיל עליה virtual pc. ממה שנתקלתי באינטרנט יש את הxpmode שמאפשר מערכת אקס פי ןירטואלית. רציתי לדעת איך אני מתקין שאר מערכות הפעלה כמו סרבר לדוגמא...??? ממה שהספקתי לראות אין פה תוכנה בפני עצמה של וירטואל פיסי כמו שהיה לי עד עכשיו בויסטה אלא זה משו מובנה עם ה"אקספי מוד",בנוסף ברגע שניסיתי להוריד בנפרד Vpc ממיקרוסופט הייתה בעיה של תאימות.
-
- 2 תגובות
- 960 צפיות
-
-
בעייה Microsoft Outlook כל פעם שאני עושה Forward לאימייל, אני מקבל סימנים מוזרים. איך אפשר לחזור למצב הרגיל לינק מוצמד לתיאור הבעיה
-
- 2 תגובות
- 960 צפיות
-
-
שלום חברים, אני קצת חלוד באווטלוק אז תתחשבו בי לסבתא שלי יש שתי בעיות באווטלוק שאני מניח שהן קשורות: 1. כל התיקיות שלה מופיעות פעמיים ברשימה. 2. כל ההודעות שהיא מקבלת הן כפולות. תודה
-
- 2 תגובות
- 960 צפיות
-
-
הכנתי קובץ .bat עם כל הפקודות שאני רוצה שזה יריץ אוטומטי בטלנט... אני מפעיל את הקובץ וזה נעצר אחרי שהוא מתחבר ל-SMTP... איך אני יכול לגרום לזה להריץ את כל הפקודות? בבקשה תעזרו :'(
-
- 4 תגובות
- 960 צפיות
-
-
שמעו אני פיתאום רואה נNOD שעלה לי מסך של ווירוס http://img175.imageshack.us/my.php?image=223d2bt3.png בחיית איך מוחקים תווירוס הזה מי האפשרויות כי אין לי מוסג בתוכנה וגם התוכנה ניראה לי בשפה אחרת ..
-
- 5 תגובות
- 960 צפיות
-
-
יש לי וינדוס xp. פרמטתי את המחשב והתקנתי מחדש את מערכת ההפעלה כולל כל הדרייברים ועידכונים ממיקרוסופט. הבעיה היא שאני לא יכול להוריד תוכנות כמו סקייפ, אדובי לקריאת pdf, ותוכנות אחרות. פרמטתי את המחשב בגלל הבעיה הזאת שצצה אבל מסתבר שזה לא פתר את הבעיה. הרצתי את הפקודה fcs /scannow בהפעלה אבל גם זה לא פתר את הבעיה. למישהו יש רעיון? תודה
-
- 9 תגובות
- 960 צפיות
-
-
אוקי שמעו, הורדתי Norton Ghost Boot CD, ויש שם את הקבצים האלה: MOUSE.INI COMMAND.COM IBMBIO.COM MOUSE.COM AUTOEXEC.BAT CONFIG.SYS ותקייה בשם GHOST, ובתוכה יש GHOST.EXE. וזה מה שרשום בקובץ ה BAT. של ה AUTOEXEC - @echo off SET TZ=GHO-09:00 MOUSE.COM echo Loading... CD GHOST GHOST.EXE אפשר להבין שזה מפעיל את הקובץ MOUSE.COM, רושם שזה טוען, נכנס לתקייה GHOST, ומפעיל את הקובץ GHOST.EXE. - צרבתי את הקבצים ישירות לדיסק CD - אני מפעיל איתם את המחשב, ושום דבר לא קורה. הווינדוס עולה כרגיל... כי לפי ה AUTOEXEC, זה אמור לפעול לא? האם זה משנה שיש לי גירסה 12 מותקנת במחשב ואולי הקבצים שייכים לגרסא אחרת של GHOST? אגב, נכנסתי לאחר מכן לביוס, והגדרתי בלשונית BOOT, את הכונן דיסקים ראשון,…
-
- 1 תגובה
- 960 צפיות
-
-
יש למישהו מושג בעניין ? THX The Doorman
-
- 2 תגובות
- 960 צפיות
-


