תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אז ככה: קניתי מחשב חדש, לוח אם של ASUS M2N-E התקנתי עליו את הדריבר שהיה בדיסק של הדריברים, וגם הורדתי את הדריבר המעודכן. (SoundMax) אני מנסה לעשות סטריאו מיקס (מערבל סטריאו) כדי להשמיע לחבר שלי שירים דרך המסנג'ר / אי סי קיו. אני מגדיר הכל, מפעיל את הסטריאו מיקס כמו שצריך, מסמן אותו שיפעל, הכל טוב ויפה. רק מה? חבר שלי לא שומע כלום וזה גם לא מסמן לי שהוא שומע. יש לציין שהמחשב שלי חדש (לא יודע אם זה משנה משהו), אבל במחשב הישן הכל עבד כמו שצריך שעשיתי בדיוק אותו דבר. מישהו יודע מה הבעיה? אני מצרף תמונה שתראו שהגדרתי נכון. תודה ענקית לכל העוזרים. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 961 צפיות
-
-
היום בבוקר ניכנסתי לemule וצץ לי האתר הזה לא ידעתי מה לעשות ואני לא מבין ב low id וכל זה אני אפילו לא יודע מה זה אתם יכולים להסביר לי מה לעשות בבבקשה [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 961 צפיות
-
-
ברצוני לעשות דיסק הפעלה של מערכת איך אני עושה דרך נירו 8 ?
-
- 12 תגובות
- 961 צפיות
-
-
שלום, התקנתי במחשב שלי ווינדוס אקס פי בגירסא מיוחדת (בלי קשר כולל sp2). בתוכנת הדואר שלי יש לי בעיה בחלק מהדואר שאני מקבל אותו ג'בריש. התקנתי עיברית בווינדוס וזה לא פתר את הבעיה, מישהו יודע כיצד ניתן לפתור את זה? תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 961 צפיות
-
-
שלום וברכה, עם קיים אמולטור כזה אתם יכולים להביא לי בבקשה לינק מאיפה אפשר להוריד אותו כולל את הביוס והפלאגין שלו? בתודה מראש, אור בן צבי
-
- 9 תגובות
- 961 צפיות
-
-
שלום, בשעה טובה קניתי דיסק קשיח חיצוני ואני מחפש תוכנה טובה לגבות את המידע שהצטבר אצלי על המחשב. יש תוכנה שעושה גיבוי אוטומטי למערכת כל כמה זמן? ואני מעוניין שתהיה לי אפשרות לגבות את כל כונן C, שעליו מותקנת מערכת ההפעלה, כך שיהיה ניתן לשחזר את כל המערכת בעזרת פעולה פשוטה מבלי שאצטרך כל פעם להתקין הכל מחדש. תודה
-
- 3 תגובות
- 961 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שמבצעת מחיקה יסודית של כל החומר הלא נחוץ במחשב. כזאת שגם עוברת מספר פעמים על השטחים שאמורים להיות ריקים ו"מנקה" גם אותם. פעם הייתה לי כזאת אבל אני לא זוכר את שמה. כשהייתי משתמש בה - גם אם הייתי בטוח שמחקתי את כל הזבל ועברתי עם יישום הניקוי של WINDOWS תמיד היא הייתה מצליחה למצוא עוד איזה 100-200 מגה מיותרים... אשמח אם תוכלי להמליץ לי על תוכנה מהסוג הזה. תודה מארש.
-
- 3 תגובות
- 961 צפיות
-
-
שמתי גם לב שרוב הסרטים מקודדים ב-XVID,מה ההבדלים בניהם ?
-
- 3 תגובות
- 961 צפיות
-
-
האם מישהו יוכל לפרסם מדריך או הסבר קצר על איך צורבים סרטי divx עם צורב דיוידי... אגב המכשיר דיוידי לא קורא DIVX
-
- 3 תגובות
- 961 צפיות
-
-
אני לא רוצה שאיש קשר שנמצא ברשימה שלי יכול לראות את שאר אנשי הקשר שלי. איך מסתירים את רשימת אנשי הקשר במסנגר ?
-
- 0 תגובות
- 961 צפיות
-
-
ניסיתי בוינדוס מדיה פלייר אבל הוא רושם שהוא צריך להוריד מקודד ואז שהוא מנסה להתחבר הוא רושם שגיאה בהורדת מקודד השאלה שלי מאיפה אני יכול להוריד את זה והכוונה היא לא למקודד דיויקס כי יש לי את האחרון 5.02 אם אני לא טועה
-
- 2 תגובות
- 961 צפיות
-
-
כמובן שלא שמעתם את השם הזה מזמן...ICQ. אני מחפש תוכנה שיכולה להעביר את קבצי ההיסטוריה (bdf) - של תוכנת icq 2003b לקובץ html \text \ xml או כל פורמט אחר שניתן לקרוא. למה? כי מעולם לא כתבתי יומן וממש מעניין אותי מה קבור שם בקבצי ההיסטוריה. אחרי חיפושים אינסופיים...די נואשתי. התוכנה הטובה ביותר לכך היא ללא ספק Belkasoft ICQ Analyzer. תוכנה קטנה וישנה מאוד שעושה את העבודה מעולה, אך מוציאה רק עשר הודעות לאיש קשר בגרסת הדמו. כדי לשדרג לגרסה המלאה צריך סריאל שעולה לא פחות מחמישים דולר. גם אימיילים לחברה לא עזרו לי להשיג הנחה. אודה לכם אם תוכלו לעזור....האם אתם מכירים תוכנה אחרת?
-
- 1 תגובה
- 961 צפיות
-
-
לא יודע מה בדיוק התקנתי/לחצתי שגרם לכך שתופיע שורה באמצע הוידיאו כל פעם שהעכבר עובר ליד אזור מסוים, אבל הייתי רוצה להעיף את זה כי זה מעצבן. איך פותרים את זה? נ.ב. גם איך מורידים את ה"PLAY" הכחול שמופיע גם בעוד שינויים במהלך הנגינה. נ.ב.נ. בדר"כ כשלוחצים בNUM PAD על החיצים זה מגדיל או מקטין את גודל הוידיאו אבל בזמן האחרון זה רק כותב בשורה למטה שזה שינה את הגודל אבל אין שינוי באמת. תודה[br]פורסם בתאריך: 19.11.2009 בשעה 06:17:32 :s05:??? בבקשה תעזרו לי [br]יתפרסם בתאריך: 21.11.2009 בשעה 17:17:32 תודה רבה [br]פורסם בתאריך: 21.11.2009 בשעה 04:48:21 אהמ אהמ.. שום תשובה?[attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 961 צפיות
-
-
כל פעם שאני מנסה לשנות את תזמון העדכונים האוטומטי של ה-Java שלי ולהגדיר שהוא יתריע לי על עדכונים חדשים רק לפני ההתקנה ומאשר, ההגדרות חוזרות בחזרה לברירת המחדל שלהן ולא ניתן לשנות אותן. למה זה קורה לי? גרסת ה-Java שלי היא Java 6 Update 25.
-
- 5 תגובות
- 961 צפיות
-
-
כבר כמה שנים שאני מתעסק עם כרטיסי AverMedia ולא הייתה לי בעיה כזו מעולם אני משתמש בכרטיס AverMedia Ezmaker 7 שמותאם לעבודה עם ווינדוס 7. הוא עבד טוב כמה חודשים ואז לא היה בשימוש. כשאני מנסה להמיר משהו למחשב, לא משנה מאיפה. מהממיר או ממכשיר וידאו אנלוגי אני רואה את התמונה כמו בקובץ שצירפתי. מין פסים כאלה. ניסיתי להסיר, לעדכן דרייברים, להחליף כבלים אך שום דבר לא עוזר. מה זה יכול להיות?
-
- 0 תגובות
- 961 צפיות
-
-
צריך לדעת איך מורידים מ- mIRC !!! דחוף תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 961 צפיות
-
-
שלום אתמול רכשתי כרטיסי רכבת מאתר אירופאי לצערי טעיתי בכתובת אימייל רשמתי כתובת לא שלי ובנוסף האקספולרר התרענן בדיוק כשקיבלתי את המספר הזמנה ואת הסיכום של ההזמנה מה שייצא שבסופו של דבר גם זה לא נשלח אליי באימייל וגם אני לא יכול לראות את זה בהיסטוריה מפני שהדף היה מאובטח ניסיתי לשלוח מייל למייל שהזנתי אך ללא הועיל. מבחינת החברה אין עם מי לדבר ונתקעתי במצב שאני כנראה אאבד את הכסף. השאלה שלי היא אם יש אפשרות לשחזר דפים מאובטחים כדי שאוכל לראות את המספר הזמנה? חברים אני חייב עזרה דחוף זה עלה לי לא מעט ואני חסר אונים בתודה מראש איתן
-
- 4 תגובות
- 961 צפיות
-
-
סוף סוף מצאתי את מורטל קומבט טרילוג'י אני מוריד מוריד מוריד... ולא מצליח לפתוח רשום שסוג הקובץ הוא Application אז מה זה בכלל? אפשר לפתוח את זה? אני לא בטוח שזה קשור לפורום הזה אבל לא נורא..(מקסימום תעבירו...) תודה מראש זלינקו!
-
- 1 תגובה
- 961 צפיות
-
-
שלום הורדתי סרטים והם ירדו במספר חלקים לדוגמא: VIDEO_TS.BUP VIDEO_TS.IFO VTS_01_0.BUP VTS_01_0.IFO VTS_01_1 VTS_01_2 באיזה תוכנה וכיצד ניתן לראות אותו רצוף ללא הפעלה ידנית של הקבצים וכיצד ניתן לצרוב אותו לצפיה בDVD
-
- 1 תגובה
- 961 צפיות
-
-
:jump: שלום! הורדתי את הסרט ספיידרמן ולדאבוני אין תרגום.... ??? ??? ??? בבקשה תעזרו לי למצוא איפה יש תרגום לסרטים ואם אפשר בבקשה גם הסבר קצרצר איך להתקין את התרגום...בץודה מראש לילית :smoke:
-
- 5 תגובות
- 961 צפיות
-
-
יש לי סרטים בפורמט avi על המחשב ואני רוצה צרוב אותם כך שאוכל לראות אותם ב DVD - לאיזה פורמט אני צריך להמיר אותם ואיך אני עושה את זה? תודה piro
-
- 1 תגובה
- 961 צפיות
-
-
הבעיה היא בכל בנגנים שאני מנסה... תמיד האות האחרונה של השורה בכתוביות עוברת להתחלה של הכתובית הבאה אחריה. ,איך אני פותרת את זה?
-
- 4 תגובות
- 961 צפיות
-
-
התקנתי לאחרונה תצורת שני מסכים - ובגדול אחלה! מומלץ....!!! אלא מה - יש לי הרבה בעיות עם הפעלת מישחקים...למשל WOW לא מצליח להפעיל אותו במסך הראשי - כלומר הוא ניפתח אבל מצטמצם/מתכווץ לטאסקבאר גם אם אני מכבה את המסך השני או אף תוכנה לא פועלת שם שלא לדבר על זה שאני כן רוצה שיפעל שם דפדפן או תוכנת הדואר זה מיסתדר באופן ריגעי רק כשאני מאתחל את המחשב לאחר מיכן אם אני מנסה להפעיל שוב את המשחק - שוב אני לא מצליח כלומר המשחק פועל ברקע - אבל לא מצליח להביא אותו לפעולה על כל המסך מישהוא מכיר את הבעיה הזו ? איך פותרים את הבעיה? THX
-
- 11 תגובות
- 961 צפיות
-
-
היא לא מופיעה בMSCONFIG אבל היא מתחילה לפעול עם התחלת המחשב, היא מנסה גם להיכנס לאינטרנט דרך Distributed.net שמבקש אישור מה ZONE ALARM לקובץ עצמו של התוכנה קוראים: iosdt.exe איך אני נפטר מזה? בנוסף מלא אייקונים במחשב שלי של כל מיני יישומים נהיו אייקונים של כאלה של וינדוס כאילו קבצים לא מוכרים
-
- 4 תגובות
- 961 צפיות
-
-
חברה, יש לי 1.98 ג'יגה פנוי ב-c ואני לא יכול להרשות לעצמי לכסות את המקום הזה בהורדות מה-Azureus (שנמצא ב- C:\Documents and Settings\*user name*\Application Data\Azureus\downloads) וכשאני מוריד איזה קובץ של ג'יגה ומשאיר אותו שם כדי לעשות אפ לוואד המחשב איטי בטירוף כי לא נשאר מקום בכונן.... אז אפשר איכשהו לשנות את מיקום ה sherd folder של האזוראוס? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 961 צפיות
-


