עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. צרפתים ארורים ... ידעתי שיש סיבה לזה שאני לא אוהב אותם , היום גילו לי אותה . התקנתי תוכנה מסויימת , בצעתי פעולה מסויימת ... פוף , service התקין את עצמו , ביטל לי את כל ההרשאות האדמיניסטרציה , והתחיל למחוק קבצי mp3 , mp4 , avi , ועוד כמה סוגי קבצים נבחרים כמו iso , img ועוד דברים . הנזק ... הוא גדול ורע , ומסתכם בנפח נתונים שקצת עובר את ה100 גיגה , בלי להתחשב בכ~ 40 גיגה mp3 שהיו שם . יש למישהו המלצה לתוכנה שבאמת עובדת בקטע של השיחזור ?

    • 7 תגובות
    • 963 צפיות
  2. Started by Xilver,

    יש לי את המעבד E8400@3Ghz, והמחשב רץ פשוט איטי! אני נכנס לתיקייה וכשאני יורד למטה זה מקרטע. במשחקים גם הביצועים לא מרשימים. מה הסיבה לכך? ולא נעשה בו אוברקלוק.

  3. Started by ysar,

    נניח שיש לי תכנה שמותקנת על המחשב ורצה והכל טוב ויפה. אבל אין לי את הדיסק המקורי שם יש איזה קובץ INSTALL שעושה את העבודה. אני רוצה ליצור עותק שאני אוכל להעביר למחשב אחר ולהתקין שם(אין בעיה של הגנות וכו' ,זה מקרה פשוט), ברור שזה לה copy-paste איך עושים את זה? באותו נושא אם יש לי תכנה שהיתה מותקנת ובגלל בלאגן בשידרוג ווינדוס כרגע לא מותקנת ( זה קרה לחבר שלי באמת , לא המצאה). איך אני "מחזיר אותה לחיים"? כלומר כל הקבצים קיימים על ההרד דיסק רק זה לא מותקן באמת (הקבצים שקיימים הם בתצורה שלאחר ההתקנה, אין INSTALL או משהו ידידותי כזה...)

    • 1 תגובה
    • 963 צפיות
  4. Started by orninyo,

    מישהו מכיר תוכנה אחרת חוץ מavipreview שעושה את אותו הדבר? (מראה סרטים שעוד לא ירדו במלואם באמיול ) כי יש לי ויסטה ולavipreview יש מלא באגים בויסטה, על 90 אחוז מהסרטים הוא אומר לי שאין קודק מתאים (למרות שיש כי לאחר שהם יורדים הם כן פועלים) או שהוא פשוט נתקע

    • 8 תגובות
    • 963 צפיות
  5. Started by ef23mj,

    8) ??? : :AR15: :asthanos:למי שיש שיודיע נמאס לחפש והרישום באתר מחרפן אותי אז תודיעו תודה רבה ef23mj

    • 4 תגובות
    • 963 צפיות
  6. Started by orenkv,

    פניתי גם בפורומים אחרים כי אני לא בטוח להיכן השאלה מתאימה. במידה וזהו לא הפורום המתאים, אם תוכלו להפנות אותי אליו זה יהיה נהדר! אני מחפש תוכנת התקנה פשוטה לתוכנה שפיתחתי, אבל אני פחות מסתדר עם INSTALLSHIELD. אתם מכירים תוכנה אחרת שקיימת וניתן להשתמש בה? לא חובה שתהיה חינאמית, העיקר שתהיה נוחה לתפעול ויעילה. תודה! אורן

    • 8 תגובות
    • 962 צפיות
  7. Started by DudiD,

    שלום, הורדתי תוכנה, וכשאני מפעיל את קובץ ההרצה (קובץ התקנה) אני מקבל את ההודעה הזאת. מה זה אומר? D בכלל לא כונן דיסקים... תודה!

  8. Started by Surever,

    1. ארועים בדומה להוספת חגים ל Outlook, ניתן ליצור קובץ טקסט בסיומת hol בפורמט מסויים, ובו להוסיף ארועים כאוות נפשכם ולייבא אותם ליומן ב Outlook, הבעיה היא שעבור כל ארוע צריך לציין תאריך מלא, כולל שנה, האם ניתן ליצור ארועים מחזוריים (כגון יום הולדת) כך שיופיעו ביומן בצורה מחזורית בכל שנה, מבלי לשכפל את שורת ה Event בקובץ עבור כל שנה? 2. ברירת מחדל ברירת המחדל ל Encoding של Notepad בלי לעבור ל ++Notepad ובלי כל מיני התחכמויות שמצאתי בגוגל שלא בדיוק עובדות, האם יש דרך כך ש UTF-8 יהיה ברירת המחדל במקום ANSI? 3. PST יש לי מאות ואלפי מיילים בקובץ PST, אני רוצה להעביר את כולם ל Gmail, האם יש דרך קצרה ואלגנטית יותר מאשר מעבר אחד אחד ולשלוח לעצמי? 4. GMAIL אאוטלוק 2010 במחשב בבית …

    • 2 תגובות
    • 962 צפיות
  9. Started by mastercod,

    בוינדוס XP יש הגדרה שיראו את רשימת הסרטים בקטן בריבוע אז אני לא רואה אתה (אני חושב שזה אחרי שהתקנתי את WINDOWS MEDIA PALYER 11) זה לא אומר שאני לא יכול לראות את הסרטים אני כן יכול לראות את הסרטים אבל לא את הקדמה שלו בריבוע תודה מראש לכל העוזרים

    • 10 תגובות
    • 962 צפיות
  10. Started by xTz,

    אהלן קרה לכם פעם שהייתם צריכים לשחזר נתונים מCD/DVD? איך ניתן לעשות את זה? תודה

    • 7 תגובות
    • 962 צפיות
  11. שאלתי פה בעבר ונתתם לי קישור לתוכנות רבות. לשמחתי מצאתי בגוגל שיש אפשרות לחתוך בצורה קלה מאוד דרך נגן VLC, ובאמת זה עובד מצויין. הבעיה שאי אפשר לבחור את זמני החיתוך. כלומר חובה ללחוץ על התחלת הקלטה, ועד הנקודה הסופית אי אפשר להריץ וצריך להשאיר את הוידאו מנגן. לכן התוכנה מצויינת כשמדובר בחיתוך של שניות ודקות. אבל אם אני רוצה לחתוך 20 דקות זה כבר הופך למייאש ולכן אני פונה אליכם. יש לציין שניסיתי תוכנות אבל לא הצלחתי לחתוך. למשל עם Video to Video. אנא מכם אני מבקש ממי שמכיר מנסיון אישי תוכנה שמאפשרת לחתוך בקלות ע"י הגדרת זמנים אני מאוד אודה לו.

    • 3 תגובות
    • 962 צפיות
  12. Started by slim_shady,

    אני זוכר שמישהו פירסם פה שיטה טובה לתקן דיסקים פגומים עם איזה נוזל בייתי, איזה עושים את זה ועם מה??

    • 4 תגובות
    • 962 צפיות
  13. התקנתי קודקים החבילה של KLITE וזה עדיין שחור לבן גם עם תוכנות אחרות זה שחור לבן שאני מנסה לנגן קובץ WMV

    • 13 תגובות
    • 962 צפיות
  14. Started by yfraint,

    שלום לכולם, הבעיה "המעצבנת" שלי היא כזאת: שום חלון של JAVASCRIPT לא נפתח לי ב IE6. אני עובד עם XP. חיפשתי בפורום פתרון לבעיה הנ"ל אולם לצערי לא ראיתי שהיא נפתרה עד עכשיו :-[. הפעולות שביצעתי עד עכשיו: 1. יציאה מהFIREWALL של ZONEALARM , ומהאנטיוירוס AVG. 2.מופיע לי פקודת JVIEW בCMD ,למרות זאת התקנתי Java Virtual Machine 3.בדקתי את כל הגדרות האבטחה של IE6 וביצעתי DEFAULT 4.בCMD כתבתי את הפקודה regsvr32 jscript.dll (חשבתי שאולי יעזור...) 5.לאחרונה הורדתי את הSP2 של מיקרוסופט, חשבתי שהבעיה היא עם התוכנה ולכן הסרתי אותה מהמחשב. האמת היא שהדבר מתסכל כיוון שהבעיה לא כזאת חמורה, אבל מאוד מעצבנת. חוצמזה אני שונא שתקלות במחשב לא נפתרות לי... מאוד אשמח לכל עזרה והסבר ב…

    • 5 תגובות
    • 962 צפיות
  15. Started by eladh16,

    שלום. חברים שלי מהמסנגר שולחים לי הודעות כאלה שהם בעצם וירוס, ריגול או מה שזה לא יהיה. אבל גם החברים שלי מתלוננים שהם מקבלים גם ממני הודעות כאלה כאשר אני לא מחובר. האם נדבקתי בתולעת המסנגר? איך אפשר למחוק אותה אחת ולתמיד? תודה

  16. Started by eh123,

    יש לי בעיה עם אודיגו . המחשב "נחתך" לי לפעמים - כלומר פתאום המסך נכבה ואין אפשרות לעבור עד אשר מבצע RESET . הציעו לי להסיר את התוכנה ולהתקין מחדש . לא מצליח להסיר - מבקש קובץ INSTALL.LOG ןלא מוצא . נא עזרתכם תודה

    • 1 תגובה
    • 962 צפיות
  17. Started by iSolt,

    יצרתי משתמשים בPLEX איך אני מעניק גישה לתיקיות מסוימות? לא מוצא את זה בהגדרות

  18. Started by FireStar,

    היי שלום לכולם! אני מחפש תוכנה פשוטה להפוך קובץ מסוג Mov ל-Avi.

    • 3 תגובות
    • 962 צפיות
  19. יש לי על מחשב תמונות בגודל 668KB ואני צריך להקטין אותן ל 250KB כדי לשלוח אותן. אני צריך תוכנה שתקטין את התמונות, ללא הורדה של כמות הצבעים.

    • 6 תגובות
    • 962 צפיות
  20. שלום. אני מעוניין לשים על מספר תיקיות במחשב שלי סיסמא...(משתמש בווינדוס xp). האם זה אפשרי דרך הווינדוס ואיך, או שיש תוכנה מסויימת שעושה זאת. תודה.

  21. Started by tomer_et,

    יש לי בעיה יש קפיצות בסרטים. הסרט מתנגן בסדר - אבל כל איזה 2-3 דקות יש קפיצות בסרט - גם בתמונה וגם בסאונד. הקפיצות הם כמו קפיצות שיש בסרט כשמפעילים תוכנה כבדה בזמן שהסרט רץ. בהתחלה חשבתי שזה אולי משהו לא בסדר עם המחשב או שיש תוכנה שרצה ברקע - אבל הבעיה הזאת קיימת לי גם שאין שום תוכנה ברקע ואיפו אין חיבור לרשת. ממש כלום חוץ מהסרט (בנגן MV2PLAYER). יש לכם רעיון מה יכולה להיות הבעיה ומה אפשר לעשות?

    • 9 תגובות
    • 962 צפיות
  22. Started by Jook,

    לחבר שלי יש בעיה, הוא אומר שהנורטון שלו גילה וירוס בשם : JS.Seeker והנורטון לא יכול למחוק אותו . מה לעשות ? להגיד לו למחוק באופן ידני ? ??? ??? ??? ???

    • 5 תגובות
    • 962 צפיות
  23. איך מבטלים שמירת סיסמאות אוטומטית בFIREFOX ? אני לא המשתמש היחיד במחשב ובעצם כל מי שרוצה לראות את חשבון הבנק שלי צריך רק ללחוץ דאבל קליק על החלונית וכל הנתונים שלי מופיעים בחלוניות איך נפטרים מהעיניין הזה?

    • 2 תגובות
    • 962 צפיות
  24. Started by אישי555,

    ניסיתי ליצור סרטון ממוזיקה ותמונות אבל בכל פעם שהטענתי תמונה כלשהי הוא נתקע. ויתרתי על התמונה וניסיתי לטעון קובץ GIF. הכל עבד יופי. הבעיה שפתאום הוא החליט שלא מתאים לו ונתקע וחייבים לסגור את התוכנה. הבעיה שבכל פעם שפותחים את התוכנה היא זוכרת את הקבצים שהיו קודם ולכן בכל פעם היא נתקעת ואין מה לעשות אלא לסגור אותה דרך מנהל המשימות. איתחלתי את המחשב וזה עדיין נשאר. האם עד שלא אפרמט את המחשב אצטרך לחיות עם זה???

    • 0 תגובות
    • 962 צפיות
  25. היי שלום לכלום לא ידעתי היכן להכניס את השאלה הזאת ..אז אם זה לא מתאים לכאן תעבירו אותי... אני בעיקרון מחפש דרך להכניס תוכנות לתוך הזיכרון הפיזי...(לא לצמיתות אלא כל עוד המחשב דולק כמובן) והבנתי שיש תוכנה כזאת...אני פשוט לא יודע איך קוראים לה ולא מוצא אותה מישהו יכול לומר לי שמות של תוכנות המסוגלות לבצע את זה?...

    • 5 תגובות
    • 961 צפיות

דיונים חדשים בפורומים