תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מחפש את התוכנה המהירה ביותר להורדות בסגנון קאזה.. (לא אוהב את קאזה בגלל כל התוספות הנלוות איתה..) בבקשה לא לומר לי Eדונקי או BEARSHARE.. ניסיתי אותן.. לא משהו. (גם EDONKEY עם בוט) תודה.
-
- 1 תגובה
- 964 צפיות
-
-
סופש טוב, התקנתי את התכונה אני יודע שהיא די גרועה ופרימיטיבית אבל בכל זאת זה מה שיש כרגע. בעיה אחת שאולי אפשר לפתור - התוכנה מסתנכרנת מה GMAIL שלי. למרות זאת, היא לא מורידה את התמונות יחד עם המלל ככה יוצא שאני רואה את המייל אבל בלי הפלאש והתמונות שאיתו וזה די מעצבן. יש דרך לסדר את זה?
-
- 2 תגובות
- 964 צפיות
-
-
אהלן, יש לי חדר כושר בשדרות וכרגע אנחנו מנגנים מוזיקה דרך יוטיוב. המתאמנים כל הזמן מתעסקים עם המחשב בזמן שאין אף אחד בקבלה ומחליפים את המוסיקה. בקרוב אני עובר למתחם חדש. בחדר כושר החדש תליתי מערכת קולנוע של 7 רמקולים, ואני מחבר אליו מחשב שיהיה נעול בתוך מחסן כך שאף אחד לא יוכל להתעסק איתו. אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לנגן מוסיקה ברציפות (יש לי כ 120 GB מוסיקה) ללא הפסקה. יש משהו כזה שיאפשר לי לנגן ברציפות בלי תקלות? אני רוצה להתקין על המחשב מערכת הפעלה מבוססת LINUX. תודה
-
- 1 תגובה
- 964 צפיות
-
-
איך אני יוצר קוו שיעבור לאורך הקטעים המסומנים באדום ויחלק אותם? יש כלי שעושה את זה בצורה מהירה נכון? ואיפה אני יכל למצא מדריכים טובים לדברים בסיסים כאלה במקס, מצאתי המון מדריכים לאיך למדל, אבל הם לא מלמדים על הכילים של התוכנה כמו שאני צריך. (3dSMAX 8 )
-
- 8 תגובות
- 964 צפיות
-
-
שלום רב, אני עובד כעת כבר עם המחשב החדש הפועל תחת חלונות 7 ואקספלורר גרסה 8 משום מה בכל פעם כאשר אני נכנס לאתר חדש, מתקבלת הודעה למעלה: אתר זה מעוניין להתקין ההרחבה הבאה- Adobe Flash Player installer במצב זה אני תמיד מאשר ומתקין את ההרחבה, ובכל זאת כאשר אני עובר לאתרים אחרים ההודעה ממשיכה , כאילו שלא עשיתי שום דבר. במחשב הקודם עם ויסטה, הייתי צריך לעשות זאת פעם אחת בלבד, וזהו. ההודעה לא חזרה יותר להציק לי. איך מסדרים את זה? תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 964 צפיות
-
-
שלום לכולם מה המצב :], אז ככה, אני בטוח שחלקכם ראה את הדיון שלי על המחשב החדש שקיבלתי.. בקיצור קיבלתי אותו עם VISTA HOME PREMIUM 64 BIT ENGLISH ועם לא מעט בעיות אבל כל הבעיות קטנות ביותר וגם זאתי שאני הולך להציג אותה עכשיו אבל היא פשוט אחת המעצבנות : כל אתר שאני נכנס אליו [ אם זה כניסה לדיון בגיימר (כן כן..) או אם זה כניסה לכתבה ב ONE] זה מבקש ממני להתקין Adobe Flash Player.. אז אני לוחץ על זה וזה לא מתקין.. וככה כל פעם שאני עובר עמוד באינטרנט ( IE7 ) ובהתחלה זה לא הפריע אבל זה התחיל לעצבן.. אז בקיצור נכנסתי לאתר של אדוביי ניסיתי להוריד ישירות משם אבל זה כותב לי שאין כזאת גירסא ל64BIT והפתרון הוא להוריד דפדפן IE7 של 32BIT והוא יעבוד על VISTA 32 BIT .. אפשרות שניה : הIE7 …
-
- 3 תגובות
- 964 צפיות
-
-
הרגע סיימתי להתקין WinXP Pro SP2. ומסתבר שכאשר אני נכנס לאתרים שיש בהם Applets של JAVA,הם לא עובדים. מה אני אמור להוריד כדי לסדר את זה?? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 964 צפיות
-
-
שלום חברים ! יש לי WINDOWS 7 ויש לי שתי בעיות מוזרות במחשב , 1 .WINDOWS SECURITY CENTER לא עובד ,נכנסתי SERVICE וגילית שהתהליך נמצא ב-DISABLE הפעלתי אותו אבל הוא שוב נכבה אחרי דקה . 2. כל מיני סמלים של חלק מהאייקונים במחשב נעלמו ,הרצתי כמה בדיקות ווירוסים וזה נעלם אבל בשימוש בתוכנת בבילון 8 זה עוד קיים לא ברור למה: http://img341.imageshack.us/i/59931414.png/ נתקלתי בעוד הודעה שנראת לי קשורה לבעיית הסמלים http://img137.imageshack.us/i/36042816.png/ תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 964 צפיות
-
-
כל קבצי הNOTEPAD שלי נהיו ברוסית. היו לי למשל המון קבצי תרגום SRT כולם נהיו ברוסית. אם אני מוריד קובץ תרגום חדש ופותח אותו הוא גם נהיה ברוסית. אם אני כותב בעברית הוא כותב בעברית שאני מחליף לאנגלית הוא כותב אנגלית. רק שאני פותח קובץ מוכן הוא ישר עושה לי אותו ברוסית. מישהו יכול לעזור?
-
- 2 תגובות
- 964 צפיות
-
-
היי, אני מנסה להתקין setpoint , וזאת השגיאה שאני נתקל בה: Installation could not be completed unable to find required components התוכנה כבר הייתה מותקנת אצלי ועכשיו אחרי פירמוט אני לא מצליח. מישהו נתקל בזה?
-
- 2 תגובות
- 964 צפיות
-
-
עד לא מזמן השתמשתי ב-HOTKEY ישן מאד של חברת GENIUS פתאום הופיעה תקלה ובמקום שליטה על עוצמת הקול (דרך המקלדת) זה השתנה לפתיחת תוכנת הדואר ואין לי מושג איך ניתן לתקן זאת. האם ניתן להוריד תוכנה חלופית והאם זה חייב להיות כדרייבר למקלדת? עדכון: הסתדרתי, מצאתי והורדתי משהו נחמד.
-
- 0 תגובות
- 964 צפיות
-
-
אני מקווה שזה המקום הנכון, יש לי מקלדת ועכבר אני מעוניין שהם יעבדו על שתי מחשבים בו זמנית זאת אומרת שתהיה לי גישה דרכם לשתי המחשבים האם זה אפשרי איכשהו ?
-
- 4 תגובות
- 964 צפיות
-
-
-
שלום כולם! מחפש כבר זמן מה תוכנה טובה לסינכרון בין תיקיות בין שני מחשבים ברשת ביתית ז"א אני מתכוון שכל קובץ (בעיקר לתמונות ומוזיקה) ברגע שאני מעביר אותו לתיקיה במחשב הביתי נאמר, הוא יועתק מיד ללפטופ שמחובר ברשת. תודה
-
- 1 תגובה
- 964 צפיות
-
-
מה הOnline backup החינמי עם הכי הרבה נפח איכסון? לא ידעתי איפה לפרסם פה זה נראה לי הגיוני. תודה לעונים
-
- 0 תגובות
- 964 צפיות
-
-
מחפש תוכנה להמרת קבציי וידאו! (יש המון תוכנות שאני מכיר והמון לא עובדות משהו)
-
- 3 תגובות
- 964 צפיות
-
-
הורדתי תוכנה שהייתי צריך וזה היה טרויאן וזה דפק לי את האקספלורר אני מנסה להיכנס אליו הוא נפתח לכמה שניות ונסגר מה עושים ? תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 964 צפיות
-
-
יש לי XP ואני נוהג לתחזקו באופן שוטף וגבוה, לרבות מחיקת קבצים זמניים על בסיס יומי. עד לא מזמן גלשתי באינטרנט באמצעות IE6, אשר איפשר לי, בין השאר, גישה עקיפית לתיקיית Content IE5 הנמצאת במשתמש שלי ב: C:\Documents and Settings\MY USER\Local Settings\Temporary Internet Files בתיקייה זו מצויים אלפי קבצי אינטרנט, בדומה לתוכן המצוי ב:Temporary Internet Files, אך נוסף לו וחבוי! הבעיה היא שלא רק שיש שם חומר שלעיתים אני מחפש, גם התיקייה הזו יכולה להגיע למשקל של כמה ג'יגות, ואין לי כל דרך לפקח/להגביל אותה. יתרה מזאת, היא גם נסתרת באופן ש"חשיפת תיקיות נסתרות" גם לא חושפת אותה. ***לצורך העניין, בזמן שהשתמשתי בIE6, הגעתי אליה באמצעות שמירת קובץ מצורף, אשר הגיע אליי בדוא"ל (GMAIL), ומ…
-
- 2 תגובות
- 963 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה רכשתי מחשב חדש. כאשר אני נכנס למנהל אודיו שהותקן עם הלוח אם, Realtek HD Audio Manager, אני יכול בתוכו לשמוע צלילים מצויין (יש שם מסך I/O שבו ניתן לעשות בדיקה על הסאונד). אבל מחוץ למסך, אין סאונד. לא שירים, משחקים- כלום. בדקתי במנהל ווליום שמגיע מובנה עם הXP, אבל הכל שם על רמה גבוהה ואין כלום על MUTE. במנהל חומרה לא חסר שום DRIVER (ובכל אופן זאת לא הבעיה, כי כאמור בתוך המסך של הRealtek Manager אני כן שומע סאונד). אשמח לכל הכוונה, תודה! מתוך Everest: Intel 82801GB ICH7 - High Definition Audio Controller [A-1] PCI mixer.0 0001 0068 ATI HD Audio rear output[br]פורסם בתאריך: 17.09.2009 בשעה 16:53:25 הסתדרתי (היה צריך להגדיר משהו בלוח הבקרה בהגדרות שמע).
-
- 2 תגובות
- 963 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש כבר הרבה זמן תוכנה שיודעת להמיר/לצרוב קבצי KAR ו MIDI לפורמט שה DVD יכול לזהות(כלומר פורמט DVD/VCD) בכדי שאוכל לארגן ערב קריוקי בבית אני מיואש ??? , מצאתי תוכנה שממירה את הקבצים לפורמט של CD-G שמותאם רק למכונות קריוקי מקצועיות או שאני טועה ומישהו יכול להעמיד אותי על טעותי. בכל מקרה כל פיסת מידע תעזור לי מחכה לתשובה ותודה מראש אילן
-
- 5 תגובות
- 963 צפיות
-
-
יש כמה אתרים, שבהם אני גולש, שלא עובדים במוזילה. אז כל פעם אני צריך להעתיק את הכתובת שלהם, לפתוח את האקספלורר...ואתם כבר יודעים את ההמשך. וזה ממש מעצבן! אבל שמעתי שיש תוספת למוזילה, שבסך הכל לוחצים על כפתור והאתר נפתח בדפדפן האקספלורר אוטומטית. אפשר בבקשה לינק לתוספת הזאת?
-
- 4 תגובות
- 963 צפיות
-
-
פתחתי קובץ שהיה ב - RAR וקיבלתי 10 קבצים שאחד מהם עם סיומת SVT וכל השאר ממוספרים (בסיומת) 001 002 וכו' איך פותחים אותם?
-
- 2 תגובות
- 963 צפיות
-
-
אז עברתי לLFF (שוב ) והבעיה היחידה שנותרה היא איך להעיף את הרקע הלבן בכל אתר שכל כך נורא לעין. ניסיתי שלל אופציות משינוי הצבע עצמו דרך ההגדרות, מה שלא חל על רובו המוחלט של האתרים, ועד תוספות NIGHT-SURFING דרך STYLISH. כשאני מוצא משהו שמתקרב להיות סביר, או שחלק מהאתרים משובש ויזואלית או שלא רואים טקסטים ואנימציות מסוימות. יש משהו מתוכנן היטב שתוכלו להמליץ מנסיון?
-
- 1 תגובה
- 963 צפיות
-
-
שלום לכם, אני מחפש פתרון לסינכרון מיידי של יומן פגישות בין מכשיר פלאפון Nokia N97 לבין המחשב במשרד. הסנכרון אמור להתבצע מכל מקום בארץ בחיבור הטלפון לאינטרנט WiFi. סנכרון בין המחשב לטלפון כאשר אני ליד המחשב לא מספיק טוב, המזכירה שיושבת על המחשב עלולה לקבוע פגישה בשעה דומה לפגישות שקבעתי. הרבה תודה.
-
- 5 תגובות
- 963 צפיות
-
-
אני רוצה לראות סרט על כל המסך שלי וכשאני רואה סרט אני רואה אותו עם שוליים שחורים, אני יודע שאפשר לשנות משהו בקודדים על מנת שיראו את הסרט מתוח על כל המסך ושלא יראו הפוך :-\ (אפילו אם זה גורע קצת מהאיכות כי זה נמתח) מה עליי לעשות ( ואם אתם מכירים חבילת קודדים שאני יוכל להגדיר בה את האפשרות הזאתי , לי יש את הקודדים של אייס מגה, נימו ועוד כמה..... ) תעזרו בבקשה
-
- 5 תגובות
- 963 צפיות
-


