תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום. יש לי בעיה עם ARCHIVE של RAR שיש לו ססמה, אני צריך תוכנה או דרך מסויימת למצוא את הססמה הזאת. תודה.
-
- 6 תגובות
- 968 צפיות
-
-
אודה לכם, אם תענו בהקדם...... ערן.
-
- 2 תגובות
- 968 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה (והסבר איך להפעיל אותה) למה שמתואר בכותרת השתמשתי בreMPEG2 כדי ליצור את קובץ הוידאו לקראת הכנת mini dvd (הקובץ הוא ללא סיומת אך הוא מתנהג כמו קובץ vob ללא אודיו כלל). ניסיתי להשתמש בTmpeg בשביל לאחד בין הסאונד והוידאו אבל יש בעיה שהם לא מסונכרנים.
-
- 0 תגובות
- 967 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחר התקנה של המחשב ועדכון הדרייברים,המחשב מציג בחלק מאפליקציות סימני שאלה כגון אם אני עומד על האיקון של כרטיס המסך ולוחץ קליק ימני אני רואה את כל האופציות בסימני שאלה וגם על האיקון של הכרטיס קול. אפשר להוסיף שהמחשב לא מזהה התקן USB ולאחר בדיקה נראה כי הוא לא מציג אפילו שישנו התקן כזה במנהל ההתקנים. למישהו יש רעיונות?
-
- 7 תגובות
- 967 צפיות
-
-
-
שלום לכולם ברצוני להצפין ולהחתים קבצים לצורכי עבודה, האם יש אפשרות לעשות זאת על גבי ipad ? איזה תוכנה מומלצת להצפנה? ואילו גופים מאפשרים חתימה דיגיטלית? תודה דניאל
-
- 4 תגובות
- 967 צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכל, עד היום השתמשתי בBSPLAYER אבל כשאני בא לנגן בו קובץ שמקודד בHD אז אני לא מסוגל לשמוע את הסאונד, הדבר הזה קורה גם בתוכנה MV2PLAYER. יש לציין שכשאר מנגנים את אותו קובץ במדיה פלייר של ווינדוס אז אןי שום בעיה של סאונד, אבל זה לא כל כך עוזר משום שאי אפשר להוסיף כתוביות במדיה פלייר. בקיצור אם למישהו יש נגן שלא יתקשה בלנגן HD , בלי בעיות אודיו ויוכל לאפשר כתוביות אז הוא מוזמן לרשום פה. עוד משהו קטן, חשבתי לעצמי שיכול להיות שזו בעיה בקודקים אבל מכיוון שMP מצליח לנגן בלי בעיות סאונד אז ירדתי מזה, בכל מקרה זה אפשרי בכל זאת שזאת בעית קודקים? בתודה מראש לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 967 צפיות
-
-
יש לי בעייה מוזרה כשאני רואה סרטים עם התוכנה MV2Player הצבעים כאילו לא במקום שלהם הכל כזה מפוזר.. התקנתי מקודדים והכל וזה לא עובד לי עדיין מישהו יכול לעזור עם אתם לא מבינים ורצוים תמונה תגידו עם זה לא לפה תעבירו בבקשה כי אני חדש ואני לא כל כך מבין....
-
- 7 תגובות
- 967 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה עם הדרייבר האחרון של NVIDIA ל GeForce 6600 אחרי ההתקנה שלו הרזולוציה קפוא על 640*480 עם 4bit Color Quality. לפי מה שהבנתי זה בעיה עם הדרייבר עצמו. מישהוא נקתל בבעיה זו? מאיפה ניתן להוריד גרסאות קודמות של הדרייברים? כי מה שיש לי כרגע זה אחד שבא יחד עם המחשב וזה משהוא כמו 71.XX שזה דיי ישן. (ה 71 בא קודם, בפורום זה הפוך :\ )
-
- 1 תגובה
- 967 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה לכתוב עברית בצ'אט בתוכנות של skype (ניסיתי כמה..) יש לי מערכת ויסטה (אגב במסנג'ר הוא כותב עברית). תודה רבה. [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 967 צפיות
-
-
-
- 4 תגובות
- 967 צפיות
-
-
אך אני מסדר את הריבועים ב SVCD יש לי Codec ל DIVX ו XVID אבל עדיין רואים ריבועים עזרררררררררררה
-
- 6 תגובות
- 967 צפיות
-
-
אוקי לאחר שעזרתם לי לגבי דיסקים הורדות וכו' והוכחתם שאתם תותחים עכשיו אני צריך עזרה בקשר לתרגום נגיד והורדתי סרט מהביטרנט עכשיו איך אני מצרף לו תירגום איזה תוכנה הכי מומלצת מבחינת קלה לתיפעול לא צריך אפקטים מיוחדים רק תירגום מדויק ותוכנה קלה לתיפעול תודה על העזרה
-
- 4 תגובות
- 967 צפיות
-
-
-
אני רוצה לוודא שקיבלתי בדיוק את מה ששילמתי עבור.. אני מחפש תוכנה שתציג לי את החומרה המותקנת במחשב, זכרונות וכל מידע אפשרי.. אם למישהו יש כזו להמליץ אני אודה לו[]
-
- 5 תגובות
- 967 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מניח שגם אצלכם קפץ העדכון של IE9 בעדכוני הווינדוס (לכל משתמשי הווינדוס כמובן... ) האם מישהו כבר שידרג את האקספלורר ל9? אני ישמח לקבל פידבק לגבי חווית השימוש בגדול IE8 היה עובד לי כמו שצריך בכל האתרים אבל לאחרונה פתאום יש כל מיני באגים מוזרים וקריסות שלא קשורות לכלום אפילו בFB!! כמובן שבFF האתרים האלה כן מוצגים בצורה תקינה אבל אני לא אוהב את השועל הזה... בקיצר אני ישמח לשמוע ממישהו שיש לו IE9 תגובות (טובות וכמובן גם רעות) תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 967 צפיות
-
-
לקחתי את התמונה הזאת http://img202.imageshack.us/img202/5303/rainbow18qg.jpg והחלטתי שהגדר והאנטנה לא יפים בימיוחד אז ניסיתי להעלים אותם כמה שאני יכול, את האנטנה ועוד כמה דברים קטנים הצלחתי, אבל בגדר נכנעתי אחרי חצי. ערכתי אותה כמה שאני יכול וזה מה שיצא http://img210.imageshack.us/img210/4660/rainbow32zq.jpg נראה מה אתם מסוגלים לעשות בהעלמת הגדר מהתמונה הראשונה ואחרי זה נדרג מי עשה את זה יותר יפה
-
- 6 תגובות
- 967 צפיות
-
-
מידי פעם כשאני כותב הודעה למישהו במסנג'ר, החלון של המסנג'ר קופא ולא זז ואיאפשר לכתוב. לאחר כדקה בערך זה מסתדר. התופעה הזאת קוראת לעיתים תכופות יחסית ומאוד מקשה את השימוש בתוכנה. אותה בעיה בדיוק הייתה לי במחשב הקודם שלי אבל הייתי בטוח שזה בגלל שהמחשב ישן. אבל עכשיו אני עם מחשב חדש (המפרט שלו נמצא בחתימה) המחשב עובד לי ממש טוב, כל התוכנות עובדות מעולה ומהיר, המעבד בקושי מתאמץ, גם כאשר המסנג'ר קופא המעבד על 20% סך הכל ובעמודת משאבים של תוכנות אני לא רואה שמסנג'ר לוקח הרבה משאבים. מישהו יודע איך לפתור את הבעיה המעצבנת הזאת? בתודה מאש לכל העונים !
-
- 3 תגובות
- 967 צפיות
-
-
ל-IBM ThinkPad R50e. תודה.
-
- 3 תגובות
- 967 צפיות
-
-
אני מחפש דרך להעביר סרטים שאני מוריד בyoutube לפורמט avi כדי שאני אוכל לעבוד איתם בpowerpoint מישהו יכול להמליץ לי על דרך לעשות זאת? וכמובן שתהיה חינמית
-
- 1 תגובה
- 967 צפיות
-
-
שלום. יש לי בעייה עם התחברות לאינטרנט דרך האקספלורר. אני מצליח להתחבר בלי בעייה וגולש במהירות כשאני משתמש בפיירפוקס אבל לא ב IE , האקספלורר פשוט נתקע ומציג לי את הדף של בעיית חיבור. חשוב לציין שאני נמצא כרגע בדירה חדשה שעברתי אליה לא מזמן ומחובר עם הלפטופ דרך ראוטר של סימנס (בדירה הקודמת הלפטופ התחבר בלי בעייה גם לאקספלורר). מה שמוזר בנוסף לכך הוא שהאנטי וירוס (AVG) לא מסוגל להתחבר לשרת עידכון שלו ואני נאלץ להוריד לו עידכונים דרך הפיירפוקס וכנ"ל אותו הדבר ל WINDOWS DEFENDER . ריסט לראוטר לא הועיל.המחשב נקי מוירוסים ורוגלות. הספק הוא נטויז'ין והתשתית היא של בזק. אני חושד בהגדרות של הראוטר אבל חוץ מכניסה לממשק משתמש שלו וריסט אני לא ממש מבין בדבר. אשמח לקבל הכוונה או רעיונו…
-
- 7 תגובות
- 967 צפיות
-
-
אני בונה HTPC. סוף סוף בחרתי חומרה והכל בדרך אלי. המעבד הוא פנטיום D של אינטל. עם 2.5 גיגה DDR2. הכרטיס מסך הוא : http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?leg=&psn=000101&pid=1168 אני מחפש עכשיו מאיצי חומרה וקודקים מתאימים למערכת הנ"ל. מה אני צריך? ואיזו תוכנה עדיפה לנגן סרטים ב- FHD. הערות: *ה- HTPC יחובר לטלוויזיה דרך HDMI. *הכ.מסך הנ"ל יש בו UVD3 אם זה אומר למישהוא משהוא. *החומרה כבר נבחרה אחרי אין ספור שינויים וכבר ביטלתי הזמנות ועשיתי מחדש עד למצב הנ"ל אחרי חפירות בפורום! בבקשה בלי הערות על מבנה המערכת. השורה התחתונה היא שהיא כן יכולה להריץ סרטי FHD חלק! נותר לבחור תוכנות נכונות. *כרגע יחובר בסטריאו לטלוויזיה. בעתיד יחובר למערכת קולנו ביתי. *אם יהי…
-
- 8 תגובות
- 967 צפיות
-
-
הי, אני רואה בכל מיני מקומות, שולחן עבודה ועליו לוח שנה קטן, חצי שקוף. כזה שמראה את החודש הנוכחי וגם ניתן לסמן פגישות ומטלות למשל, כמו באאוט-לוק. מישהו מכיר תוכנה כזו, שתהיה פשוטה ויציבה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 967 צפיות
-
-
אני צריך איזו תוכנה כדי למדוד FPS במצב של OpenGL ... אני רוצה להשוואות דריברים שונים מבחינת OpenGL אז אני צריך איזו תוכנה (לא כבדה מבחינת גרפיקה) אבל שתעשה את הטסטים הבסיסיים של OpenGL ... תודה .
-
- 3 תגובות
- 967 צפיות
-
-


