עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by -=ory=-,

    בדר"כ שאני מוריד סרטים אז הקובץ יותר גדול מ-700 mb ואני רוצה להכניס את זה לדיסק, ואני לא מוצא הרבה סרטים באיכות טובה עם שני חלקים. אז אם יש מישהו שיודע אם יש תוכנה כזאת שמפצלת קובץ וידאו לשני חלקים?!? בבקשה תענו גם אם אין, אני רוצה לדעת!!! תודה... :-\

    • 3 תגובות
    • 968 צפיות
  2. Started by parker8,

    צרבתי על דיסק את סרט+כתובית, זה עובד מצוין ב-DVD. (ה-DVD כמובן קורא DIVX). הבעיה היא שהכתוביות מופיעות קצת קטן... האם יש אפשרות לשנות את גודלן בעזרת תוכנה? אני מתכוון שאני אפתח את קובץ הכתובית במחשב, אקבע את הגודל המתאים, ואשמור את זה כקובץ כתובית.... יש תוכנה כזאת? תודה לעוזרים מראש

    • 7 תגובות
    • 968 צפיות
  3. Started by ccclll001,

    מה המצב אנשים?? :smoke: יש לי את הפורט הזה פתוח במחשב ואין לי מושג מה זה.. משהו יודע???

    • 4 תגובות
    • 968 צפיות
  4. שלום לכולם יש לי תייקיה עם מלא קבצי POWERPOINT שהורדתי מהמייל ושמרתי אותם עד היום כולם נפתחו רגיל.... הם כבר מלפני שנה הקבצים האלה... פתאום אני מנסה לפתוח אותם והרוב מה שאני פותח הוא נותן שגיאה עם TEXT CONVERTER . CANT OPEN THE FILE TEXT CONVERTER משהו כזה.... מה זה יכול להיות?.... לא שיניתי כלום במחשב לא עשיתי כלום פתאום זה התחיל.

    • 2 תגובות
    • 968 צפיות
  5. Started by spike_staff,

    שלום לכולם! בזמן אחרון שמתי לב שכאשר אני מפעיל MP3 או סרט כלשהו דרך WMP 12 התוכנה ישר מתחילה לתחון את המעבד ומגיע ל100%. מחקתי את כל הקודקים שהיו לי והתקנתי שוב את KLITE האחרון אבל הבעיה עדיין לא נפתרה. אני משתמש ב WIN 8 64 BIT ומחשב כמו שרשום במפרט. אשמח להמלצות תודה.

    • 1 תגובה
    • 968 צפיות
  6. Started by SamsungUser,

    שלום, אני בונה אתר לבית הספר ואני צריך שבתוך איזשהי תמונה להכניס קובץ EXE שהוא בעצם קובץ כניסה לאתר או משהו כזה (המנהל הסביר לי משהו לא ממש הבנתי) ובקיצור אני צריך שכשמישהו נכנס לאתר ורואה את התמונה יהיה בתוך התמונה קובץ EXE . אני יודע שזה אפשרי רק שחכתי איך עושים את זה.. או אפילו יותר טוב-איך אפשר לעשות שמישהו יכנס לאתר זה יוריד לו אוטומטית קובץ EXE .(אפילו אם דורש אישור) תודה רבה רבה!

    • 8 תגובות
    • 968 צפיות
  7. Started by Dan1989,

    אוקיי אז למי שזוכר , שאלתי לפני כמה זמן על כרטיס firewire.. אז קניתי אותו, והוא עובד. הבעיה היא שאני מנסה ללכוד את הוידאו שצילמתי (ב movie maker), הוא מפסיק אחרי כמה דקות. המחשב לא נתקע, וגם התוכנה לא ..הוא פשוט מפסיק. שלכדתי את הוידאיו בלי כבל ה fire wire, זה הלך בסדר גמור. אולי אני עושה משהו לא בסדר עכשיו.. לכן צילמתי את השלבים שאני עושה. הנה: זה השלב הראשון שאני בוחר מאיזה מצלמה ללכוד וידיאו.. שלב שני: אני רוצה בסוף להעביר את הסרט הערוך לוידאו, אז בחרתי את האפשרות השניה, אבל אולי צריך את האפשרות הראשונה? נערך: אוקיי, עכשיו הבנתי שב"קלטת" הם מתכוונים לקלטת של המצלמה, אבל בכל זאת, בשתי האפשרויות זה נתקע.. שלב שלישי:

    • 11 תגובות
    • 968 צפיות
  8. Started by dj shay 30010,

    הוספתי כתוביות לסרט בעזרת VirtualDub-1_4c הכל סבבה אני רוצה להפוך אותו ל VCD בעזרת TMPGEnc הוא הופך לי את הסרט ל MPG אבל בלי פס קול מה אני צריך לעשות אולי יש תוכנה אחרת ????

    • 4 תגובות
    • 968 צפיות
  9. Started by the_saint,

    בלי שום סיבה נראת לעין נעלם לי היום בבוקר האופציה של לבחור קידוד בפורמט divx מתוך האופציות שב virtual dub לא שינתי כלום לא התקנתי כלום לראות סרטים אני יכול לקודד בפורמטים אחרים אני גם יכול רק הקודק לקידוד פשוט נעלם בבקשה תעזרו לי!!!

    • 2 תגובות
    • 968 צפיות
  10. שלום, אני מנסה את כוחי ב actionscript רק לגלות שאין לי כוח... ברצוני ליצור לחצן ועיגול שבהרצה יזוז מסגרת אחת ימינה כשלוחצים על הלחצן. שיכבה ראשונה קראתי לה circle, ציירתי עיגול ועשיתי ממנו סמל מסוג movie clip. את ציר הזמן (מורכב מ 10 מסגרות) הפכתי ל: motion tween.סימנתי מסגרת ראשונה בציר הזמן של circle והקלדתי שם למופע: circle. שיכבה שניה (מעל הראשונה) קראתי לה button, ציירתי מרובע ועשיתי ממנו סמל מסוג button. ציר הזמן של הלחצן מורכב מ 10 מסגרות והוא מסוג none. סימנתי מסגרת ראשונה בציר הזמן של button והקלדתי שם למופע: button. שיכבה שלישית, מעל 2 השכבות הקודמות, קראתי לה actions. סימנתי מסגרת ראשונה בשיכבה actions ונכנסתי לפאנל actions. רשמתי את הקוד הבא: button.onPress …

    • 1 תגובה
    • 968 צפיות
  11. סליחה אני די חדש פה ואני לא יודע מה החוקים. עריכת המודר: בפעם הבא השתדל כותרת שמתמצתת את נושא הדיון. תודה.

    • 4 תגובות
    • 968 צפיות
  12. Started by פתח הדביר,

    יש הבדל משמעותי בין אופיס 2007 ל-2010? האם זה משנה גרסת ה-32 הסיביות או ה-64 סיביות?

  13. Started by gameri,

    האם יש דבר כזה תוכנת עריכה שבה אני מצלם סרט (מפעיל מצלמה ) והמחשב במקום להציג אותי הוא מציג בן אדם אחר (אמיתי או מצוייר ) וככה אני עושה תנועות למצלמה והאנימציה זזה כמובן שגם ניתן להוסיף חפצים דוגמה אני יכול לקחת מקל ובמסך יוצג חרב לדוגמה ואז יש לי יכולת לייצר סרט שלם או אפילו משחק מחשב שכל האנימציות זה שחקן יחיד זה אני שואל כמובן אם זה משהו שקיים למישתמש הביתי ולא רק באולפן קולנוע אני שואל לידע כללי

    • 0 תגובות
    • 968 צפיות
  14. Started by aexxx,

    שלום, אשמח לשמוע את ניסיונם של אנשים בנושא הנ"ל. דעתי בעניין : NAV - sucks McAfee - בסדר, ממוצע. לגבי כל שאר השוק כמו PC-CILLIN, Panda, AVG, Kaspersky, Dr.Web אודה לכם אם תגיבו. תודה, והמשך יום טוב לכולם. ;D

    • 11 תגובות
    • 968 צפיות
  15. Started by 1tanai,

    איפה אני יכול לימצוא את התוכנה הזאת אבל את הגירסה המלאה \ תודה בבקשה תענו לי

    • 1 תגובה
    • 968 צפיות
  16. Started by orninyo,

    האם יש דרך אלגנטית לעשות מלבנים עם פינות מעוגלות בפלאש?

    • 4 תגובות
    • 968 צפיות
  17. Started by ymss69,

    אני מנסה להוריד מאתרי הורדה... ואפשר להוריד כל פעם קובץ אחד... עכשיו הם מזהים לפי IP... איך אני משנה אותו עלמנת שאני יוכל להוריד שוב?

    • 1 תגובה
    • 968 צפיות
  18. Started by The Ball,

    האם להתקין נגיד איזה 2003a, או להתקין את הגרסא החדשה ביותר..? אני מחפש את הקלה ביותר... אופציות וכו' לא משנות לי. תודה

    • 11 תגובות
    • 968 צפיות
  19. Started by Gil28,

    יש לי חייגן (012) והאימיול לא מתחבר לשום שרת (הקדמילה מתחבר) מה עושים?

  20. תהנו ונא להגיב איך אני יכל לשפר מקווה שאהבתם

    • 4 תגובות
    • 968 צפיות
  21. שלום. אני רוצה לפרמט את המחשב ויש לי המון לינקים במועדפים. רציתי לדעת אם יש אפשרות "לייצא" את כל הלינקים לקובץ טקסט כלשהו במקום להיכנס אתר-אתר ולהעתיק את הלינק שלו לתוך קובץ טקסט. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 968 צפיות
  22. Started by shay820,

    שלום לכולם מחפש דריבר לכבל מסוג זה ,למערכת הפעלה WINDOES 7 חרשתי את האינטרנט ולא מצאתי !! אשמח לפיתרון

    • 2 תגובות
    • 968 צפיות
  23. לאחר שאני מעלה את מהירות הבאס ב-7MHZ ברצוני לבצע בדיקה קטנה שאמרו לי שניתן לבצע ע"י 3DMARK, איך קוראים לבדיקה המהירה הזאת בתוכנה הנ"ל? ולאחר שאני מעלה קרוב ל-20MHZ בבאס, אני רוצה להפעיל בדיקה ארוכה בלילה, שאמרו לי שבעזרת PRIME 95 ניתן לבצע אותה, איך מריצים בדיקה שכזאת? האם אפשר להריץ בדיקות דומות בתוכנה sandra? אם כן איך הם נקראות (כל אחת מהן) בתוכנה SANDRA? תודה רבה מראש!

    • 2 תגובות
    • 968 צפיות
  24. אבל אני לא יודע איך משתמשים בה. אולי יש תוכנה אחרת? כי בתוכנה שלי זה מה שרואים כשפותחים אותה. מה לעזאזל קשור הכונן אופטי? מעצבן

    • 9 תגובות
    • 968 צפיות
  25. Started by Tapeworm,

    בהצגה המוקדמת הראשונה באתר- http://www.winsupersite.com/reviews/ie7_preview_1.asp ניתן למצוא פרטים חדשים אודות הדפדפן המיקרוסופטי שהוכרז לאחרונה. עם מאפיינים חדשים כאלה ודגש רב על אבטחה, השועל יצטרך להשיב אש במהרה.

    • 9 תגובות
    • 968 צפיות

דיונים חדשים בפורומים