עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Thant,

    המחשב שלי מחובר ברשת למחשב אחר אשר מחובר לאינטרנט דרך מודם USB הבעיה היא שעכשיו הmIRC לא נותן לי להתחבר לשרתים אשר דורשים IdentD מישהו יודע איך לפתור את זה? ניסית את מה שמציעים ב-tweakxp.com רק שזה לא כל כך עזר. אגב שני המחשבים עובדים עם XP pro עריכת המודר: הכותרת שונתה. בפעם הבאה תן כותרת עניינית לת'רד. תודה.

    • 3 תגובות
    • 971 צפיות
  2. Started by WarNet,

    היי,האם יש אפשרות לבטל לתמיד את המודעות של גוגל כשצופים ביו-טיוב או ב-ustream? תודה.[br]פורסם בתאריך: 3.02.2011 בשעה 21:21:11 מישהו?

    • 0 תגובות
    • 971 צפיות
  3. Started by RONEN1N,

    חבר שלי רוצה להיכנס למחשב שלו בלי להראות לחברים שלו את הסיסמה שהוא מכניס (כי הם נכנסים לו למשתמש) אז חשבתי אולי יש דרך כל שהיא שהוא רק יכניס את הכונן החיצוני או דיסק אונקי וע"י זה הוא יוכל להיכנס למערכת הפעלה. למישהו יש רעיון?

    • 0 תגובות
    • 971 צפיות
  4. הכותרת אומרת הכל... רציתי לדעת אם יש אפשרות למזער את תוכנת הדואל Microsoft Outlook לשורת המשימות/מגש המערכת/System Tray/איך שלא קוראים לזה :-) תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 971 צפיות
  5. Started by Boomer,

    התקנתי את זה כי זה היה חובה בשביל להריץ את ה-Trailer של Halo 2. כשאמי מנסה לנגן דיסק במצב דיגיטלי זה עושה רעשים מעצבנים ביותר וחזקים מאוד. חוץ מזה זה לא משמיע שום קולות מהדיסק עצמו. גם בסרט של Halo 2 יש את אותה בעיה - הסרט בקושי זז ויש את ההפרעות האיומות האלו!!! זה הרפעות כאלו כמו שיש מקרופון ליד רמקול! זה לא קרה לי בשום דבר אחר חוץ מבדיסקים במצב דיגיטלי ומהסרט של HALO 2. מישהו יודע מה זה??? נראה לי שזה מנסה לנגן לי את זה על 5.1 Dolby Digital מה שהכרטיס שלי לא מסוגל לעשות... אז איך אני מבטל את זה??

    • 3 תגובות
    • 971 צפיות
  6. אני מעוניין לחבר כמה מבני משפחתי (כארבעה) למצלמות אינטרנט פשוטות בכדי לקיים שיחות ועידה בינינו. האם מישהו מכיר תוכנה פשוטה שיכולה להקרין בו זמנית וידיאו מכמה מצלמות, וכך לנהל שיחת וידיאו עם כמה אנשים?

    • 1 תגובה
    • 971 צפיות
  7. Started by FireFlash,

    שלום עד לפני כמה זמן כאשר היתי נכנס לתיבות דואר שונות או פורומים, פיירפוקס היה מופיע פס למעלה שבו כתוב אם לזכור את הססמא או לא כרגע או אל תשאל יותר. משהו שישב על המחשב לחץ על אל תשאל יותר. ומאז הוא לא שואל יותר אם לשמור ססמאות. השאלה שלי היא כיצד ניתן להחזיר את המצב שישאל אותי שוב אם לשמור או לא. חיפשתי בכל ההגדרות ולא מצאת איך.... אני מאמין שזה נמצא בתוך About Config אולי יש אחד שיודע איך לתקן את המצב?? אני אודה לו FireFlash

    • 5 תגובות
    • 971 צפיות
  8. שלום רב השבוע רציתי להכנס לאתר "גמל נט" ואחר שעלה מופיע לי למטה שגיאה בדף, שאומר לי שלא כל הדפים עלו ולחיצה עליו עולה חלון שאומר "שנדרש אובייקט" שורה 1 או שורה 23 וכו' ואיני יכול לראות נתונים על השוואת קופות הגמל. רוצה הסבר מה קרה וממה זה נוצר. תודה.

    • 2 תגובות
    • 971 צפיות
  9. Started by shafik,

    שלום לכולם, אני מעוניין להגדיר GMAIL ב OUTLOOK 2007 אבל שיהיה מופרד מהתיבה שמוגדרת לי כרגע. עשיתי הכל לפי המדריך של מיקרוסופט אבל זה מעביר לי את כל המיילים לתיבה של ה EXCHANGE שמוגדרת כראשית ואני לא רוצה שהמיילים יעברו לשם. איך ניתן לבצע זאת? תודה רבה, איתמר.

  10. מישהו מכיר תוכנה שאיתה אפשר לעשות PRINT SCREEN לקובץ ווידאו ולשמור ממנו תמונה. אני ישמח גם אם מישהו יסביר לי למה זה לא אפשרי בXP, למה הם ביטלו את האפשרות הזאת (פעם זה לא היה כך).

    • 8 תגובות
    • 971 צפיות
  11. תוך שמירה על איכות מקסימלית, שלא כמו בצייר. tia!

    • 2 תגובות
    • 971 צפיות
  12. Started by AmitDanan,

    שלום קיבלתי תוכנת צריבה נרו 10 רציתי לדעת מה הדרך הטובה ביותר לצרוב קבצי ISO שמתי לב שיש מספר אפשריות מה הטובה ביותר?

    • 2 תגובות
    • 971 צפיות
  13. חבריה שלום עדכנתי את הדפדפן אקספלורר 9 ,וגם את כרום חסר לי בראש הכותרת של הדפדפן את הכפתורים של הסרגל שאוכל לבצע את הפעולות שהיו לי בעבר כמו שמירה , הדפסה, ועוד איך אני מתקין סרגל עם כל הכפתורים שיש לי צורך בברכה

    • 2 תגובות
    • 971 צפיות
  14. אז ככה מגזין מחשבים פולני הביא קוד שנותן חצי שנה התנסות לקספרסקי 2009,אז צריך להכנס ל http://www.kaspersky.pl/mag/pcwk/kav2009.html זה כתוב בפולנית אז הנה תמונה עם הסבר מה למלא איפה: ה promotion code הוא kav2009-999513 שם,כתובת תמלאו מה שאתם רוצים, מייל תמלאו משהו אמיתי כי לשם תקבלו את הקוד את קוד פשוט מכניסים לתוכנה שניתן להוריד מפה http://www.kaspersky.com/kav_latest_versions זהו מקווה שתהנו

    • 1 תגובה
    • 971 צפיות
  15. שלום לכולם, תראו אני כבר כמה ימים מנסה למצוא מדריך טוב או תוכנה טובה להתחברות למחשב אחר. לצערי חפרתי ולא מצאתי משהו שימושי וטוב. אני צריך תוכנה בשביל להתחבר למחשב של אבא שלי לעזור לו בדברים פשוטים של התקנה וכאלה. יש איזשהי תוכנה שלא צריך להיות גאון מחשבים בשבילה ? הורדתי את ultravnc אבל אני לא מצליח להפעיל אותה כל המדריכים שמצאתי אם לגרסאות ישנות ועל ווינדווס XP. לי ולמחשב השני יש WIN 7 ואני לא מצליח להתקין את זה כנראה כמו שצריך. מישהו יכול לעזור? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 971 צפיות
  16. Started by cleric,

    מהי התוכנה הכי טובה לפיצול קובץ mp3 ארוך לפי טיימקודים? (אין קובץ cue) תודה

    • 2 תגובות
    • 971 צפיות
  17. Started by skycaller,

    אני מוריד direct-x 10 וזה מראה לי במשחקים שכן תומכים שיש לי 9 ולא 10... ואני לא יכול לשנות.. כאילו מה שהתקנתי לא באמת הותקן.. אתם יכולים להביא לי לינק להורדה אמינה של direct-x 10 בבבקשה?

    • 4 תגובות
    • 971 צפיות
  18. Started by Screw_Master,

    המחשב הנייד שלי מכיל ATOM N270, תדר של 1.6GHZ. הוא מכיל גם שני ג'יגה של זיכרון. השאלה היא, אם יש קודק, רצוי כמובן חינמי, שישולב עם מדיה פלאייר קלאסיק או כל נגן אחר, ויגרום לו לנגן 720P.

    • 9 תגובות
    • 971 צפיות
  19. Started by Jenia24,

    איזה תוכנה יותר טובה בניקיון כל מני חרא וזבל מהמחשב?

    • 5 תגובות
    • 970 צפיות
  20. מחפש דרייברים ותוכנה לסורק הבא: chieftain דגם ct - f300e עבור WINDOWS XP. תודה.

    • 5 תגובות
    • 970 צפיות
  21. Started by lazy-bones,

    איך אני מוחק תוכנה לצמיתות?? ככה שלא יהיו שאריות שלה או כל רמז שהיא היתה על המחשב.

    • 2 תגובות
    • 970 צפיות
  22. Started by Moty_p,

    מישהוא מכיר אחד ממש טוב?

    • 4 תגובות
    • 970 צפיות
  23. Started by דודי הסטלן,

    יש לי בעייה שאני מנגן קובץ WMV במדיה פלייר 11 הCPU USAGE עומד על 60-70 ובקושי אפשר לעשות משהו עם המחשב, הכל מקרטע וזה ממש נורא. זה קורה לי רק בתוכנה הזאת ורק עם הקבצים האלה, אולי צריך לשנות איזושהי הגדרה? תודה, דודי.

  24. אני עובד עם Outlook Express לבדיקת דוא"ל וכידוע לכם ל-NAV יש מחיצה של הגנת דוא"ל. במחיצה הזו יש אפשרות שיופיע אייקון כאשר מורד אלי דוא"ל חדש או לבטל אותה. אני בטלתי את האפשרות הזו ממזמן ובמקרה היום בצעתי עידכון ל-NAV שדרש איתחול מחדש. כעת, לאחר האיתחול מחדש, למרות שהאפשרות אינה מסומנת, כל פעם שיש לי דוא"ל חדש מופיע האייקון ב-Task Bar וזה פשוט מעצבן. ניסיתי לסמן את האפשרות ולבטל אותה אך ללא הצלחה. כמובן שאיתחלתי את המחשב פעם נוספת במחשבה שאולי שזה יסתדר, אבל גם זה לא עזר. אולי מדובר בבאג ב-NAV שנובע מהעידכון האחרון של התוכנה? אני ממש לא יודע מה לעשות - וזה מעצבן.

    • 2 תגובות
    • 970 צפיות
  25. Started by sim12345,

    הורדתי את גרסת הניסיון של after effects והכנתי סרטון מסויים, עכשיו אני מעוניין להמיר אותו לפורמט שמתאים לנגנים (avi, mpeg וכו') הבעיה היא שאני לא מצליח. אני יודע שזה אמור להתבצע דרך הexport אבל בexport מופיעות לו רק שלוש אופציות וכולן בפורמטים של אדובי. למשהו יש פתרון בשבילי? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 970 צפיות

דיונים חדשים בפורומים