עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ricoh,

    אני פותח את קובץ הזיפ (בראר) בלי בעיות אבל בפתיחה השנייה של קבצי הראר לבינתיים בכל קובץ שניסיתי לפתוח באמצע נרשמה הודעת שגיאה שאמרה שאין מקום בדיסק למרות שיש לי מספיק מקום בהארדיסק קרוב ל2.5 ג'יגה !!!

    • 4 תגובות
    • 972 צפיות
  2. שלום, נורטון כבד מדי בשבילי.... לכן החלטתי שאני עובר לאנטיוירוס אחר.... כל האנטיוירוסים שעולים כסף, כבדים (לרוב) ולכן אמנע משימוש באחד כזה.... לכן אני מחפש אנטיוירוס קטן, קל, חופשי ומומלץ על ידכם (כמובן שאני מעדיף לקבל המלצות מבעלי ניסיון....) אז שיהיה לכם המשך ערב פורה. ותודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 972 צפיות
  3. Started by gameon,

    ל WIN7 הלוח זה MSI G31 P6NGM-FD http://www.msi.com/index.php?func=prodcpu2&prod_no=1498&maincat_no=1#menu אני צריך את הדרייבר של ההתקן שמע HD אני חייב את זה בשביל להפעיל 5.1 ערוצי סאונד

    • 4 תגובות
    • 972 צפיות
  4. בהמשך לנושא שפתחתי בעבר(אבקש מהמנהלים לא לנעול את הנושא הנוכחי). אתן הסבר קצר תחילה ואז בקשתי. לפני כחודש הורדתי את התוכנה uTorrent בגרסא 3.1.3,באותה תקופה(של המחשב הישן),עבדתי עם וינדווס XP SP 3. התוכנה הורדה,ולא שיניתי שום הגדרה ושום דבר,הורדות רצו לי במהירות של כ 800-1200 ק"ב בשניה. לפני כשבוע קניתי מחשב חדש,שבו מותקנת מערכת הפעלה וינדווס 7 SP1 התקנתי את אותה התוכנה(מאותו אתר) באותה הגרסא(3.1.3) ולא שיניתי כמובן שום דבר בתקווה שימשיך להוריד לי כבעבר. משום מה התוכנה תקועה על 10 ק"ב בשניה ולעתים מגיעה ל-30 ק"ב בשניה. *לא יודע האם זה קשור לנושא אבל שמתי לב שגם האינטרנט עובד קצת לאט ולפעמים מראה לי שהוא מחובר אך אין גישה לרשת. בכל מקרה,עשיתי ריסט למודם בתקווה שזה יעזור. שמ…

    • 2 תגובות
    • 972 צפיות
  5. Started by אישי555,

    שמתי לב שיש בהוספה והסרה של תכנות תוכנות שמתעדכנות אבל עדיין נשמרת הגרסה הקודמת. האם אפשר למחוק גרסאות ישנות? ובנוסף - מה זה Windows Live Essentials? אפשר למחוק אם אני לא משתמש בתוכנות האלה או שזה חלק ממ"ה?

    • 3 תגובות
    • 972 צפיות
  6. Started by haviv822,

    פיירפוקס נתקע המון! משהו נתקל שהדפדפן נתקע ככה סתם? נתקע סתם כי בא לו עם 7-8 סימניות פתוחות... לא בעייה של זכרון RAM .. יש לי 4GB

  7. אהלן זה המחשב שלי. windows 7 ultimate x64 Intel pentium dual core e2180 2.0 ghz 1MB s775 1+2GB DDR800 cl5 nvidia 8500gt 256 gddr2 pci-e עכשיו סרטונים ביוטיוב במסך קטן בסדר ובמסך מלא הסאונד קטוע לגמרי. עכשיו פירמטתי את המחשב והתקנתי דריברים עדקניים ואת הפלאש עם פיירפוקס והבעיה עדיין קיימת אפילו באקספלורר. עכשיו אני מדבר פה אפילו על 360 ו480P. 1080 בכלל.. למרות שהמעבד מתמודד לא רע עם סרטוני 1080P. עכשיו במקרה יצא לי לעבוד על הפנטיום 4 הישן שלי P4 1.8GH win 7 ultimate x86 1.0gb ddr1 nvidia mx440 agp8 וגם שם שמתי לב שהוא מקרקע ב480P והוא אמור להריץ 480P זה מעבד טיפה יותר חזק מאטום. עכשיו אין לי מושג של מי הבעיה ועם בכלל זו בעיית חומרה בכרטיס מסך שלי. בפנטיום …

    • 0 תגובות
    • 972 צפיות
  8. יש לי סרט מסויים בשני חלקים. אני רוצה לצרוב אותו ל-DVD, ואני לא רוצה שבאמצע הסרט אני אצטרך להחליף לחלק השני. לכן רציתי לדעת אם יש תוכנה שאפשר לחבר איתה את שני החלקים והיא לא תהרוס את האיכות? תודה.

    • 2 תגובות
    • 972 צפיות
  9. אהלן D: האם יש דרך חד משמעית לברר אילו תוכנות או אפליקציות של הספקית יכולות לעקוב אחרי נתונים נכנסים/יוצאים, כתובות, IP וכו'. יש לי תחושה די עגומה שמידע כמה אני מוריד / גולש זולג ליותר מדי מקומות. תודה! (:

    • 5 תגובות
    • 972 צפיות
  10. Started by StorM FighteR,

    אני מחפש מדריך לפוטו שופ 8 בעברית שיסביר לי קצת על התוכנה ואיך להשתמש בה.. תודה

    • 2 תגובות
    • 972 צפיות
  11. Started by nim901,

    אני משתמש בחבילת קודאקים של k-lite והצלחתי להגדיל את הפונט בסרטים רגילים [AVI] עכשיו, מכיוון שככל הנראה, המפענח שונה בין הAVI לMKV אז כשאני רואה סרטי MKV הפונט ממש קטן - מישהו יודע איך אני יכול להגדיל אותו?

    • 1 תגובה
    • 972 צפיות
  12. Started by tomer_et,

    הורדתי מהרשת סרט ואני לא מצליח לשמוע קול כשאני מנגן אותו. בדקתי ב-GSPOT את הקובץ וראיתי שאין לי מקודד קול מתאים. מדובר במקודד: dvi_adpcm (0x0011) Intel Corporation מישהו יודע מאיפה אפשר למצוא את המקודד הזה?

    • 3 תגובות
    • 972 צפיות
  13. Started by dor_ozz,

    יש לי מחשב חדש מעבד E6600 שווה לי להתקין נורטון אינטרנט סקיוריטי 2006 או עם יצא 2007? בישביל הפיאר ואלל והאנטי וירוס אני יודע שהוא כבד אבל השאלה עם אני ירגיש את זה כאילו אני ירגיש ירידה במשחקים כמו FPS וכולי? ועם לא אז איזה אנטי וירוס ופיאר ואלל שווה לי? חשבתי על Sygate הוא טוב אבל הוא ישן כבר ואין לו עידכונים והחברה symanatec קנתה אותו זאת אומרת שאין יותר עידכונים. וגם איזה אנטיוירוס שווה לי עם לא?

    • 8 תגובות
    • 972 צפיות
  14. היי, השאלה בכותרת... תודה רבה מאוד מראש .

    • 1 תגובה
    • 972 צפיות
  15. יודעים סתם מסגרת פשוטה מרובעת כזאת....

    • 0 תגובות
    • 972 צפיות
  16. מה אתם אומרים על המפרט הבא לגרפיקאי סה"כ כמות מחיר מעבדי אינטל‏ Core 2 Quad Q9550, 1333Mhz, s775, 12MB 1580 1 1580 לוחות אם למעבדי אינטל‏ ASUS P5E Deluxe 775 C2Q 1600Mhz, Intel X48, DDR2 1200, 2xPCI-E 970 1 970 זכרונות‏ DDR II 800Mhz - Life Time Warranty 2GB Kingston Value 210 2 420 כרטיסי מסך‏ PNY Quadro FX 1700 512MB GDDR2, DX10, 2xDVI, PCI-E 2015 1 2015 דיסקים קשיחים‏ Seagate 500GB 7200RPM, 32MB, SATA II 308 1 308 צורבים‏ LG DVD±RW GH20NS x20 Black SATA 104 1 104 מאווררים וגופי קירור‏ Zalman CNPS9300 AT 225 1 225 מארזים‏ …

    • 5 תגובות
    • 972 צפיות
  17. http://rapidshare.com/files/34458303/wrar370he.exe.html קרדית לא שלי

    • 8 תגובות
    • 972 צפיות
  18. Started by supermario,

    הורדתי את התוכנה מהאתר memtest86p1 איך מריצים אותה איזה קובץ להפעיל כדי לעשות בדיקה לזיכרון?

    • 3 תגובות
    • 971 צפיות
  19. Started by kokos1,

    יש לי את התוכנה אימיול וכשאני ממזער את האימיול הוא מופיע לי בקטן בצד למעטה איפו שהשעון . אבל אני לא יודע למה מופעי על הסימן של החמור על העיניים מין סרט שחור . מישהוא יוכל להגיד לי איך אני מוריד שלא יהיה את הסרט הזה?

    • 10 תגובות
    • 971 צפיות
  20. Started by Fire_Trooper,

    לחבר שלי יש directX 9 beta וזה עושה לו מלא בעיות (מן הסתם) הוא יכול להסיר אותו? אם כן אז איך?

    • 3 תגובות
    • 971 צפיות
  21. הבעיה התחילה מאז שקיבלתי את המחשב, שהגיע יחד עם האנטי וירוס ESET NOD32. הסרתי אותו והתקנתי במקומו את האנטי וירוס של AVIRA (איתו אני רגיל לעבוד). אני לא זוכר אם החסימה הייתה גם לפני ההסרה, אבל כרגע יש לי בעיה באינטרנט עם כמה אתרים שדורשים הרשמה (אתרים כמו וואלה-מייל, פייסבוק וכו'). אני מקבל הודעת שגיאה שהאתר שאני מנסה לגשת אליו אינו מאובטח או משהו כזה. ניתן לבחור ב "הכנס אותי בכל זאת", אבל משום מה האופצייה הזו לא פועלת (כשאני לוחץ לא קורה כלום). בנוסף נחסמו גם תוכנות מסרים מיידים. ניסיתי למחוק את כל העקבות של ה NOD שאולי התפספסו בהסרה הראשונה ואפילו השתמשתי בתוכנה NOD32 REMOVER TOOL אך ללא הועיל. חשבתי על התקנה חדשה של ה NOD ואז לנסות להסיר שוב, מה דעתכם? (אם אני עושה את ז…

    • 3 תגובות
    • 971 צפיות
  22. Started by ithamar21,

    שלום. אז יש ברשותי 3dmark שקניתי. דרייברים הכי מעודכנים הכל תקין ומשחקים עובדים מעולה. מעבד 5820k oc 4.5 זוג 1080 בסטוק כרגע אני עם לופ קירור מים קוסטום. ווינדוס 10 בכל מקרה הכל עובד פיקס רק זה לא שום מבחן לא עובד או שזה פשוט לא עושה כלום ופתאום מציג 0 נקודות ולמעלה רושם בעיה בלי מספר שגיאה או משהו. או שעושה מסך שחור יוצא שוב מסך שחור שוב יוצר ואז מציג 0 נקודות מהיכול להיות??

    • 0 תגובות
    • 971 צפיות
  23. Started by pokeinhere,

    טוב אז ככה: לא הדפסנו תמונות כבר שנתיים והצטברו די הרבה - אלפים. אני משתמש ב PICASA כדי להכין להדפסה אבל לבצע את הפעולות הבאות לוקח זמן על כל תמונה: 1. בחירת כפתור קרופ 2. הזזת חלון הקרופ לאיזור אותו אני רוצה להדפיס - כולל שינוי גודל 3. לחיצה על אישור 4. מעבר לתמונה הבאה הייתי רוצה להכנס למוד שבו כל תמונה מוצגת לי - אני מזיז את חלון הקרופ - ואו משנה את גודלו ועובד לתמונה הבאה. הצעות? כמו כן האם ניתן לשים תאריך על גבי התמונה ב PICASA? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 971 צפיות
  24. אם יש לי דיסק שמוגן ב - SAFE DISC 2... ואני עושה לו אימאג' דרך CLONE CD.. האם אני יכול להכניס לתוך קובץ האימג' (אחרי שעשיתי אותו) קבצים נוספים ? או להחליף קבצים ?

    • 1 תגובה
    • 971 צפיות
  25. Started by zvkel,

    מחפש תוכנה שתמיר קבצי avi ל wmv או ל divx כדי להקטין את הגודל שלהם תודה מראש עדיפות לתשובת במייל zvi@nayer.co.il

    • 1 תגובה
    • 971 צפיות

דיונים חדשים בפורומים