תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי, בזמן האחרון נכנס למחשב שלי וירוס מאוד מוזר. הוא גורם לזה שכשאני לוחץ על CTRL+ALT+DEL, זה כותב לי "מנהל המשימות הוגדר כלא זמין ע"י מנהל המערכת שלך". וכשאני רוצה להפעיל קובץ REG, זה כותב "אפשרות עריכת הרישום בוטלה ע"י מנהל המערכת שלך". ניסיתי בערך את כל השיטות שיש כדי לסדר את זה, ואף אחת לא עבדה. כמה ת'אמת כן עבדו, ומנהל המשימות חזר לפעולה, אבל אחרי סגירה ופתיחה מחודשת, שוב אותו דבר. אז כשהבנתי שזה וירוס ניסיתי לסרוק את המחשב לוירוסים, עם AVG וזה מצא וירוס ומחק אותו, אבל הAVG עשה לי בעיות ומחקתי אותו גם ואז הוירוס חזר. התקנתי את הקספרסקי שלי, אבל הוא בכלל לא עולה! כאילו מחקתי ולא התקנתי (זה לא מה שקרה :) ולא משנה מה ניסיתי לעשות (REPAIR, התקנה מחדש..) שום דבר ל…
-
- 6 תגובות
- 976 צפיות
-
-
שלום התקנתי מיליון פעם השבוע סוני וואגס 10 אך ללא הצלחה לבסוף סחבק התפשר על סוני וואגס 9 ... עובד סוס לשאלתי ערכתי סרטון מכמה סרטונים שונים ואז עשיתי RENDER TRACK קיבלתי את הסרטון בפורמט רגיל ) יש לו מלא לאגים לא רואים רציף איך אני פותר את הבעיה הזאת?.. תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 976 צפיות
-
-
אני הופכת מוזיקה WAV מדיסקים לMP3 דרך המדיה פלייר...רציתי לדעת אם יש אפשרות לשנות את סוג הקבצים... הוא הופך לי לקבצים של WMA...יש אפשרות לשנות בהגדרות ככה שהוא יהפוך את הקבצים לMP3? אם לא...אז אתה יכולים להמליץ לי על תוכנה טובה שהופכת קבצים...שפועלת בXP? תודה...
-
- 1 תגובה
- 976 צפיות
-
-
חושש שיש לי איזו תוכנה טפילה שמייצרת לי עבודה ברקע לא מצאתי כלום עם NOD 32 או ADAWERE רוצה להיות משוכנע ב 100% איזו תוכנה לנסות ? THX
-
- 5 תגובות
- 976 צפיות
-
-
כשאני מנסה לתרגם או לשנות את ההגדרות אני מקבל את ההודעה : Error: NOT_FOUND.. ניסיתי את הגרסא האחרונה שיצאה, אבל אי אפשר להוסיף בה מנועי חיפוש .. כמה אופציות חסרות בתפריט..
-
- 3 תגובות
- 976 צפיות
-
-
אני לוחץ על קישור כדי להוריד מהשו ויש לי אמיול וזה עושה את זה http://img400.imageshack.us/my.php?image=91542727lr5.jpg
-
- 1 תגובה
- 976 צפיות
-
-
יש לי אופיס 2019 פרו פלוס. אני משתמש באאוטלוק 2019, לאחרונה אני מקבל מיילים חשודים זה גניבה מבקשים ממני פרטים כרטיס אשראי. אנילא ניכנס למייל הזה מיד מוחק מייל מיתחזה חשוד. אבל יש לי בעיה שאני פותח אאוטלוק ומקבל מייל. אני לא רוצה ליפתוח מייל מחשש אולי וירוס כופר או ידביק או יהיה פריצה למחשב שלי. שאלה: אני לא ניכנס למייל ליקרוא, אני רואה קבלה במייל בתיבה דואר נכנס ולא רואה כתובת מייל השולח. אני לא רוצה ליפתוח מייל. איך עושים בקבלה מייל שיראה לי מה הכתובת המייל של השולח ? אם אני פותח מייל אני רואה כתובת מייל של השולח. אבל אני לא רוצה ליפתוח מייל מחשש אולי וירוס כופר או ידביק וירוס. בתודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 976 צפיות
-
-
הרמקולים עבודו כמו שצריך כנראה בגלל עשכון כלשהו פתאום יש לי בעיה בהתקן microsoft UAA bus driver for high definition audio (הוא בסימן קריאה צהוב במנהל ההתקנים ) נסיתי להתקין ולהסיר דריברים להוריד את העדכון ממיקרוספט לא עזר מישהו מכיר את הבעיה הזו איך ניתן לפתור אותה תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 976 צפיות
-
-
איך אני משנה את הפונטים של הBOOKMARK TOOLBAR FOLDER(תמונה מצורפת),ניסיתי בהגדרות הרגילות ולא מצאתי. [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 976 צפיות
-
-
יש לי פרימייר שעושה בעיות אני מכניס לה mpeg הכל נראה טוב אבל כשאני משנה מהירות אני מקבל קפיצות כשאני מכניס avi התוכנה מזהה אותו (אפילו רואים אותו במסך תצוגה הקטן ) אך כשאני מעביר אותו לtimeline הוא נהיה שחור ולא רואים כלום ב מוניטור עם מישהו יודע משהו ?? אולי בהגדרות של התוכנה?? (נכון שאלתי קודם לגבי הורדה של התוכנה התכוונתי בצורה חוקית זה היה נראה לי פתרון פשוט להתקין גרסה אחרת)
-
- 2 תגובות
- 976 צפיות
-
-
לא יודע למה, אבל פתאום כל האייקונים והסמלים במחשב שלי התחילו להשתגע- במקום האייקון של נרו אני רואה את הסמל של WORD, במקום המדיה פלייר אני רואה את החמור של האימיול, ובמקום הפוטושופ יש שם איזה פרצוף מחייך! ולא רק זה יש עוד... וזה גם בשולחן העבודה, גם בשורת המשימות, וגם בתוכניות בהתחל, בהכל! וזה לא נשאר ככה זה משתנה לפי מצב הרוח שלו, הוא מחליף לי אייקונים חופשי כל דקה.... מה זה לעזאזל אמור להביע? סרקתי עם spyware doctor ו-ad aware ולא מצאו כלום....
-
- 15 תגובות
- 976 צפיות
-
-
התקנתי בעבר dameon tools 3.46 ואז הותקן כונן אימאג' אחד. לאחר כמה חודשים התקנתי dameon tools 3.47 ואז הותקן כונן אימאג' נוסף. איך אפשר לבטל את כונן אימאג' הישן (השייך ל 3.46)??
-
- 6 תגובות
- 976 צפיות
-
-
הביאו לי את זה http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html אבל אני צריך תדריבר הכי ישן של 8600GT תבינו אותי טוב הכי ראשון של 8600GT לא החדש הכי ישן תודה
-
- 16 תגובות
- 976 צפיות
-
-
אני צריך אנטי וירוס ופיירול חינמים טובים למחשב שלי תודה
-
- 1 תגובה
- 976 צפיות
-
-
שלום יש לי את הכרטיס TV שבחתימה שהגיע עם תוכנה POWERCINEMA שהיא על הפנים, יש לכם המלצות לתוכנות צפייה והקלטה אחרות? גם כאלה שעולות כסף אבל שוות אותו יתקבלו בברכה. תודה נ.ב - אני לא סתם מציק, בדקתי אחורה בפורום וראיתי אנשים ששאלו ולא קיבלו מענה בנושא (אני לפחות מקווה שאלה שלא קיבלו מענה יודעים עכשיו תתשובה ויוכלו לענות פה)
-
- 7 תגובות
- 976 צפיות
-
-
מאז שפירמטתי את המחשב רוב השירים בעברית מופיעים בג'יבריש, במדיה פלייר וגם בתיקייה. שיניתי את כל ההגדרות של השפה לעברית (עשיתי את זה בפירמוט הקודם והג'יבריש הסתדר) אבל הבעיה לא נפתרה. מערכת ההפעלה היא ויסטה. איך אפשר לסדר את הבעיה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 976 צפיות
-
-
כשאני מנסה להפעיל זה כותב לי : "מצטערים, אך הגרסה החדשה של מפות google אינה תומכת בדפדפן שבו אתה משתמש" "הגרסה החדשה של מפות Google תומכת בשלב זה בדפדפנים הבאים בלבד: Chrome, Firefox, Safari 6+ או Internet Explorer 10+. הורד אחד מהדפדפנים האלו ונסה שוב ללחוץ על קישור ההזמנה. החוויה החדשה במפות Google מותאמת במיוחד לדפדפן שתומך ב-WebGL, כדוגמת Chrome." כתוב שזה כן תומך בפיירפוקס, והכרטיס מסך שלי מעודכן וכך גם הדפדפן. פיירפוקס תומך בwebgl, לא ? אז למה זה לא פועל... ניסיתי לחפש בגוגל אך ללא הצלחה.
-
- 6 תגובות
- 976 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שסורקת את הרשת לפי שם שם\ סוג קובץ או לפי שם שם מחשב, רצוי חינאמית... השתמשתי בlan search pro אבל נגמרה תקופת הניסיון... ועוד בקשה: איך אני מוצא את כל המחשבים שמחוברים לרשת מתוך הMy Network Places או מ"חיפוש"? תודה
-
- 3 תגובות
- 976 צפיות
-
-
טוב הנה האתרים: 1. d-designs.co.il2. d-designs.co.il/BG 3. d-designs.co.il/DD יפה?
-
- 5 תגובות
- 976 צפיות
-
-
יש לי המון קבצי swf, שאני צריך להמירם לקבצי ווידאו לאפליקציה כך שבתותר הסופי יהיו כקובץ mp4 עם סאונד. כרגע יש לי קבצי swf וmp3 מופרדים. ניסיתי לעשות חיפוש נוקב לגבי תוכנה שיכולה לקחת קובץ swf ולצרף לו קובץ mp3, כך שיהיו קובץ אחד, רק שראיתי תוכנות שעושות קובץ קובץ, ואני מחפש משהו יותר אוטומטי כי יש לי המון קבצים לעשות. תודה רבה לכל העוזרים
-
- 5 תגובות
- 976 צפיות
-
-
שלום לכולם, הגיע לידיי לפטופ מכובד, IBM T42 השימושים העיקריים שלי בו יהיו מוזיקה, סרטים,עבודה על תוכנות גרפיקה וסאונד, משחקים לא כבדים ואינטרנט "בטוח", כלומר לא שיתוף קבצים, ולא אתרים מפוקפקים... חשבתי לחסוך במשאבי מערכת, ולא להתקין FW וAV, כי כל הקבצים שיגיעו למחשב יעברו סריקה במחשב השולחני, ממפני שממנו מתבצעות ההורדות. והגלישה שתהיה במחשב הזה היא כמו שציינתי האינטרנט הבטוח, למשל HWZ, YNET, עוד פורומים למיניהם, וכו'. אז מה אתם אומרים? ואם יש עוד המלצות לחסכון במשאבים תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 976 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה טובה לחיפוש סוסים טרויאנים שאולי נשתלו לי במחשב, מה דעתכם על התוכנה הנ"ל?
-
- 5 תגובות
- 976 צפיות
-
-
התוכנה הזאת חינם או שיש לשלם עבורה כסף? אם היא חינם היכן ניתן להשיגה? יש גרסא מיוחדת לבתי ספר? כי בעיקרון אני לומד את זה ואין לי אותה בבית.
-
- 2 תגובות
- 976 צפיות
-
-
הדריברים של עכבר למשל, בגרסה SetPoint 3.3 ממש גרועים. הם מקפיצים את העכבר ממקום אחד במסך לצד השני! לא עוזר להוריד תרוצת עכבר ולא עוזר כלום! אין אפילו תמונה של העכבר הנוכחי אלא תמונה של עכבר רגיל. הנה תגובות של הרבה אנשים בעולם: "I'm using an MX1000. After installing SetPoint 3.3 in Vista, the mouse periodically jumps to the top or the left edges of the screen. I tested this by just moving the mouse in tiny movements in the middle of the screen for about a minute, and then it would jump to the edge of the screen. The timeing is irrelvent though, as I've also had it jump twice within two seconds. It won't jump if you're not moving the mouse. Also, on a hunch, tried setting …
-
- 6 תגובות
- 976 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה עם הLIST לפני שפירמטתי שמרתי LIST של השירים .... ועכשיו עברתי לXP והוא לא עובד לי.... מה עושים??
-
- 10 תגובות
- 976 צפיות
-


