תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
iam in the USA and iam using a computer without hebrew installed. i went to the control panel to Regional and Language Options and tried to install the right to left languages but i dont have a windows CD so maybe some one can get me those files so ill have hebrew installed? THX
-
- 4 תגובות
- 981 צפיות
-
-
מעולם לא השתמשתי בצליל מערכת המודיע לי על קבלת דואר (אחרי ההורדה) . לפני כמה ימים קיבלתי באימייל קובץ ובו דוגמאות להודעות קבלת דואר, את הרוב לא אהבתי, החלטתי להשתמש באלו שכן אהבתי ודחיתי את זה לפעם אחרת. הבעיה: כנראה כתוצאה מהפעלת קבצי הדוגמא לשמיעה מקדימה אחת מהדוגמאות "ננעלה" על התוכנת הדואר ותפסה פיקוד, מאז כל הודעת דואר שנתקבל (הורד) הקול המרגיז הזה קופץ להודיע לי על הדואר! 1. איך אני מסיר אותו לצמיתות? 2.באותה ההזדמנות איך אני מגדיר קובץ קול אחר? WIN2000PRO תוכנת הדואר OE6 תודה
-
- 4 תגובות
- 981 צפיות
-
-
שלום רב לכולם, במחשב הסלוני שמחובר לטלויזיה בחיבור dvi-hdmi, יש לי את המפרט הבא: לוח אם: Gigabyte P35-DS4 מעבד: DualCore Intel Pentium D 830, 3.0 Ghz זיכרון - 2 סטיקים של 512 מגה-בייט, תדירות: 533 Mhz בדואל צ'אנל. כרטיס מסך: NVIDIA GeForce 6600 256 mb אחרי משהו כמו 3 דקות , סרט בגודל 4.36 ג'יגה מתחיל להתקע בקול ובוידיאו. הוספת 2 ג'יגה זיכרון תשנה את זה, או שצריך להשקיע יותר ? נ.ב- אני לא בטוח לגבי מקום פתיחת האשכול, אולי עדיף היה לפתוח במפרטים או קולנוע ביתי... אם לא מתאים, תעבירו.
-
- 6 תגובות
- 981 צפיות
-
-
חבר של אחי הביא יום אימונים מסוכן ב-DVD עם תרגום עברי וכשהם ניסו להריץ את הסרט ב-PowerDVD רק הסאונד מנוגן, אצלי במחשב הסרט עובד כמו גדול, יכול להיות שהכונן שלו ננעל ולכן יש רק סאונד? או שזו בעיה במחשב?
-
- 3 תגובות
- 981 צפיות
-
-
שלום לכם, ניסיתי להתקין גרסת נסיון של פוטושופ CS4 ME ע"ג win 7 ultimate 64 bit. בצעתי מספר נסיונות התקנה וכולם כשלו (נסיון להתקין את אותה החבילה ע"ג XP pro 32bit דווקא הצליח). סיבת הכשל, לפי טענת אשף ההתקנה, היא שחבילת השפה האנגלית לא הותקנה (error 2). התקנתי את כלי הסיוע של אדובי לבדיקת תקינות היישומים שהותקנו, והוא בכלל טען שמדובר בבעייה בקבצי פרופילי הצבע שהותקנו ע"י אדובי, ובשינוי הגדרות מסויימות ברגיסטרי. האם מישהו מכם נתקל בתופעה הזו? אהיה אסיר תודה לכל מי שיתן לי עצה מועילה כדי להתגבר על התקלה.
-
- 4 תגובות
- 981 צפיות
-
-
-
יש לי סרט DVD בנפח 8 גיגה אני רוצה לפצל אותו על 2 מדיות של 4.7 גיגה איזה תוכנה עושה את זה?
-
- 5 תגובות
- 981 צפיות
-
-
שלום, במחשב עם WinXP היתה לי בעיה שנדמה לי שקשורה לוירוס, אחרי עידכון של תוכנת Logmein החלון שלה כל הזמן קפץ גם אם הוא לא בשימוש, וב-Autocad לא יכולתי לרשום טקסט יותר מכמה אותיות בודדות לפני שכאילו לחצו לי Esc. התקנתי malwarebyte ועשיתי סריקה מעמיקה והוא לא מצא כלום. חוץ מזה מותקן לי AVG וגם הוא לא מצא. אבל כשאני פותח את ה-task manager ומסתכל ב-processes שרצים ברקע זהיתי משהו שנקרא dream.exe שנראה לי חשוד. חיפשתי בגוגל ונראה שזה וירוס, ואכן אחרי שעשיתי לו end process הבעיות הנ"ל לא מתרחשות. אבל אני לא מצליח למצוא תוכנה שתסיר אותו לגמרי.. ניסיתי לחפש קובץ dream.exe בחיפוש קבצים ללא הצלחה. איך אני אמור להסיר משהו כזה?
-
- 2 תגובות
- 980 צפיות
-
-
חיפשתי בפורום ולא מצאתי תשובה. יש לי קובץ וידאו באיכות טובה ואני רוצה לכווץ את הנפח שלו הכי שאפשר ושזה לא יוריד באיכות של הסרט. איזה קידוד או תוכנה אתם ממליצים? תודה.
-
- 3 תגובות
- 980 צפיות
-
-
איך אני מוצא סרברים בתוכנה הזאת? מאיפה אני אמור להביא אותם?
-
- 3 תגובות
- 980 צפיות
-
-
זה כותב לי את זה שאני מכניס את הדיסק http://img502.imageshack.us/img502/4139/88741124zm5.jpg למחוק משו מהרג'יסטרי או מה?
-
- 7 תגובות
- 980 צפיות
-
-
איך מחברים קובץ שירד בכמה חלקים לקובץ אחד ?
-
- 1 תגובה
- 980 צפיות
-
-
שלום, אני עורך וידיאו במקצוע שליטה מלאה בתוכנות פרמייר,אביד,פיינל קאט,אפטר אפקטס. יודע בין היתר גם קצת פוטושופ. יש לי צילום של דמות מצוירת (צוירה בעיפרון על דף רגיל) יש אפשרות להעביר אותה למחשב בצורה וקטורית\לשרטט אותה במחשב עפ"י התמונה? לצורך יצירת אנימציה? אם כן איך ועם איזה תוכנות? תודה רבה מראש על כל עזרה שתינתן. איתי.
-
- 3 תגובות
- 980 צפיות
-
-
היי. בתוכנת KIES של סמסונג היא מזהה את הפלאפון גלקסי 2, אך גלקסי 1 במשך זמן רב כלום בחיבור USB של גלקסי 1 מזוהה רק ככונן חיצוני במחשב שלי(ואפשר להיכנס ולראות תמונות וכו'), לא משנה כמה פעמים ניסיתי ללחוץ "פתור בעיות" בתוכנת KIES עצמה או בהגדרות USB של הפלאפון עצמו - סימנתי SAMSUNG KIES, גם "שאל בזמן התחברות" ומתי שאני בוחר זה לא עוזר וכותב בתוכנה "חבר התקן". כתוצאה מכך אני לא יכול לגבות אנשי קשר וכו' בשביל לעדכן רום.. ניסתי כבל USB אחר - אותו דבר. בפלאפון גלקסי 2 לאחר כמה שניות מזהה אותו בלי בעיה. כמובן התוכנה מעודכנת לגירסה אחרונה מה אפשר לעשות ?
-
- 4 תגובות
- 980 צפיות
-
-
היום כשחזרתי הבייתה בערב ראיתי הודעה של נורטון שיש לי וירוס, כרגיל לחצתי OK והוא אמר לי שהוא לא יכול לעשות כלום עם הקובץ כי אין לו גישה אליו. לא שמתי לב לשם של הוירוס או משהו ומאז המחשב עובד ממש ממש לאט אז עשיתי את הסריקה באתר של RAV (לוקח שנתיים לעשות סריקה ולפעמים המחשב בכלל נתקע ולא מגיב) רק בהתחלה של הסריקה הוא מצא איזה 7 וירוסים! מה הקטע של הנורטון המפגר הזה? מה כדאי לי לעשות כדי להפטר מהוירוסים ואיזה תוכנת אנטיוירוס כדאי לי להתקין?
-
- 10 תגובות
- 980 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש תוכנה פשוטה ובסיסית לעיצוב תמונה והוספת טקסט. בעבר השתמשתי בACDSEE אבל הכתב על התמונה יוצא הפוך (פסיקים ונק') המטרה היא כתיבת ברכה ושינוי של התמונה לגוון עתיק לדוגמא. תודה.
-
- 1 תגובה
- 980 צפיות
-
-
אני נכנס למיול, הוא מתחבר תוך שניות באמת ממש מהיר הכל רץ.. ואז כשאני מזין מילה כלשהי לחיפוש כל דבר, אפילו הנפוץ ביותר שום דבר לא עולה EMPTY ! מה יכול להיות העניין ? THNX
-
- 5 תגובות
- 980 צפיות
-
-
ועוד העובדה שיש לי רק 256MB זיכרון לא עוזרת במיוחד :-\. יש לי את הגירסה האחרונה של התוכנה, בדקתי רוגלות עם AD-AWARE ווירוסים עם NOD32. שתי התוכנות מצאו מה להסיר, אבל הבעיה עדיין המשיכה ולא נעלמה אחרי. מה אני יכול לעזור? כי 50MB זה באמת הון, והמחשב מאוד איטי בגלל זה. [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 980 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנת ניהול לקבצי מדיה (ווידאו/אודיו/תמונוצ) עם JukeBox המנהלת את הקבצים עם הקישורים שלהם ומסוגלת ךהפעיל את קבצי הווידאו/אודיו עם נגן שאבחר. משיהו מכיר תוכנה טובה כזו ? הלא בהכרח תוכנה חופשית...
-
- 4 תגובות
- 980 צפיות
-
-
המחשב מביא שגיאה בשם SERVUCE.EXE או משו כזה ואז רשום 60 שניות עד שהוא עושה ריסטארט וגם לפני זה האנטי וירוס שלי הפסיק לפעול... מה אני אמור לעשות??? תודה לעוזרים ויום נעים
-
- 6 תגובות
- 980 צפיות
-
-
מישהו יודע איך אפשר ליצור דיסק איתחול שיפעיל את הנורטון גוסט בדוס מה-CD ROM באיתחול כמו שאפשר לעשות עם דיסקטים מהפלופי? בגירסאות 2003 עד 2005 כל מה שאני מצליח לקבל זה ליצור דיסקט איתחול רק מהפלופי. ניסיתי גם ליצור דיסק איתחול עם הנרו ולהוסיף לו את קבצי התוכנה של הגהוסט אבל זה לא מצליח לי. זה לא אמור להיות עניין פשוט שמובנה באפשרויות של התוכנה הזאת, הנורטון גוסט?
-
- 2 תגובות
- 980 צפיות
-
-
יש דבר כזה? מבלי לצאת לדוס,ליצור דיסקט או שטויות כאלו. אני רוצה לעשות Low level format לדיסק המשני שלי,לא על הראשי.
-
- 5 תגובות
- 980 צפיות
-
-
לפני שבוע בערך מחקתי בטעות את אחד האובייקטים מתקייה C:\WINDOWS\Downloaded Program Files (הרחבות דפדפן) מאז כל אתר שאני נכנס אליו מופיע לי למטה בשורה משולש עם סימן קריאה צהוב ורשום "בוצע אך יש שגיאות בדף" וכשאני נכנס לפרטים זה רושם לפעמים "קבוע מחרזות לא גמור" או "נדרש אובייקט" ואין לי מושג מאיפה להשיג חזרה את האובייקט יש איזה פיתרון??
-
- 14 תגובות
- 980 צפיות
-
-
שלום רב, קניתי מצלמה של אינטרנט שמגיעה עם מיקרופון ביחד, של חברת i-cam 340 ומשום מה המצלמה פועלת במסנג'ר רגיל, והמיקרופון אינו פועל, זאת אומרת שבהגדרות הכל טוב,אבל שמפעילים את המיקרופון במסנג'ר זה לא פועל, אני יודע שהמיקרופון טוב, כי בווינדוס יש רשמקול שבתוכו אפשר להקליט וזה עובד, ובמסנג'ר והווינדוס כל ההגדרות מוגדרות כראוי. מדוע המיקרופון לא פועל? למישהו יש עוד דרך להגדיר משהו שצריך לעשות? תודה מראש...ויום טוב לכולם
-
- 4 תגובות
- 980 צפיות
-
-
כשאני מפעיל סרט, ונכנס ל FULL SCREEN, אז הסרט אמור להימתח בפרופורציה לגודל המסך... אבל זה לא קורה... איך אפשא לפתור את זה?
-
- 9 תגובות
- 980 צפיות
-


