תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
באמצע המשחק זה מראה מסך כחול עם הודאה שיש שגיאה בקובץ NV4_DISP.DLL האם זה אומר שהמשהו בכרטיס מסך לא טוב? הדרייבירים מעודכנים, זה עובד בסדר במשחקים אחרים אבל בAC אחרי איזה 10-15 דקות זה מגיע למסך הכחול מה זה הקובץ הזה וכיצד ניתן לתקן אותו? תודה רבה מראש, גיל
-
- 11 תגובות
- 982 צפיות
-
-
-
הורדתי ביטוררנט ואני רוצה להוריד קבצים........אני רואה תקובץ בתוכנה, כלומר הוא ברשימת ההורדות אבל מתחת לMESSAGES זה כותב לי: problem connting to tracker (forbidden): the ISA server denies the specific URL WTF?? איך אני פותר את זה?? דרך אגב!!!: זה קרה לי עם הרבה תוכנות אחרות שניסיתי להוריד פה!! (שאני אומר פה אני מתכוון זמביה......כןכן אני עברתי לגור בזמביה בגלל עבודה של אבא שלי....) כמו למשל אימיול זה לא התחבר לי (לפני שהורדתי ביטוררנט)........קאזה לא מתחבר לי......... תוכנת הורדות אחרת לא מתחברת לי......... כלומר אני רואה connecting כל הזמן אבל זה לא מתחבר...... ומנהל הורדות FLESHGET לא מוריד לי כלום....כל הזמן ERROR,WAITING 5 SEC TO RETRY עכשיו אני מנסה להוריד משהו בפלאש…
-
- 6 תגובות
- 982 צפיות
-
-
iam in the USA and iam using a computer without hebrew installed. i went to the control panel to Regional and Language Options and tried to install the right to left languages but i dont have a windows CD so maybe some one can get me those files so ill have hebrew installed? THX
-
- 4 תגובות
- 982 צפיות
-
-
יש לי סרט ותרגום באותה תיקייה ובאותו שם . כשאני מפעילה את הסרט , התרגום נטען בנגן , אבל העברית הפוכה , לא כתב ראי , אלא סדר המילים במשפט מתהפך מימין לשמאל משום מה.. ניסיתי לראות בהגדרות של הכתוביות בתוכנה , אבל לא ראיתי אופציה מתאימה . מישהו יודע מה מקור הבעיה ואם ניתן לטפל בזה ? אציין , שאותו סרט\תרגום, נטען טוב בנגן אחר כדוגמת ה-BSPLAYER (פשוט רוצה להסיר אותו כי הוא לא ממש תומך בהכל וה-GOM יותר מתאים ) .
-
- 0 תגובות
- 982 צפיות
-
-
קצב ממש מבאס, וזה בתקופות מכל השרתים מישהו מכיר תתופעה?
-
- 4 תגובות
- 982 צפיות
-
-
לצערי לא הצלחתי להכין קטע של סרט "הפוך" - מהסוף להתחלה. האם הפתרון היחידי הוא לקחת פריים - פריים ולסדר אותם מהסוף להתחלה, או שיש שם פיצ'ר שעושה את זה. אם לא, האם ב ULEAD זה קיים?
-
- 2 תגובות
- 982 צפיות
-
-
המלצה: יש לכם קובץ לשליחה באי-מייל גדול מדי? המערכת של yousendit תוכל לעזור לכם לשלוח קבצים עד 1GB. אתם רק צריכים לכתוב את הכתובת אי מייל של הנמען. המערכת מעלה את הקובץ לאינטרנט, ושולחת לנמען את הכתובת בצירוף ההודעה שלכם. ההיתרון העוד יותר גדול: אתם יכולים לשמור את הכתובת ולתת אותה לעוד אנשים, לצורך ההורדה. המערכת מאפשרת לכל משתמש למחוק את הקובץ מהסרבר. קחו בחשבון שאם לא תמחקו את הקובץ מהסרבר (כמו שהזכרתי יש אפשרות כזאת לכל משתמש כולל לכם) תוך 7 ימים, אם המערכת מעוניינת בו הם יכולים לפרסם את הקובץ. אני בטוח שזה לא יהיה כל כך חשוב לכם, אלא אם כן זה "מסמך סודי" או משהו כזה...
-
- 4 תגובות
- 982 צפיות
-
-
אני מחפש ולא מוצא. האם יש דרך לקמבן משהו על מנת שיהיה אפשר להתקין במחשב ללא אינטרנט ? ולא , זה מחשב שלא ניתן לחבר לאינטרנט בשום אופן.
-
- 1 תגובה
- 982 צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי מחשב נייד עם ווינדוס 10. במחשב זה אני מוגדר כמנהל והילדה שלי כמשתמש רגיל. לאחר הרבה ניסיונות לא ניתן לשנות את החשבון שלה לילד כדל לפקח ולהגביל אותו. אני מחפש תוכנה אשר תוכל להגביל ( רק אצלה ) את זמני השימוש באינטרנט. מישהו מכיר משהו ? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 981 צפיות
-
-
היי אנשים אני מנסה להתקין לאחר פירמוט דרייברים למערכת ראיתי שליד הדרייברים SATA RAID של gigabyte כתוב "Preinstall driver, press F6 during Windows* setup to read from floppy" http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/Driver_Model.aspx?ProductID=2982&ost=windows+7+32bit#anchor_os מה זה אומר? האם גם האם שצריך להתקינם לפני דרייברים אחרים? העניין הוא שכמו לרבים יום אין לי פלופי. ובכלל, כאשר חלצתי אותם גם לא ממש נראה שניתן להתקינם בדרך הרגילה. אז מה אני עושה עם זה ואיך ומתי מתקינה אותם? תודה לעוזרים ויום כתום. מצ"ב שתי תמונות מסך שלהם מחולצים נתוני מערכת: amd 4800+ Motherboard GA-MA770-UD3 (השאר במפרט) [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 981 צפיות
-
-
יש לי כרטיס טלויזיה ישן מאוד אבל הצלחתי לחבר אליו את הממיר הדיגיטלי שלי ולצפות בו דרך המחשב. אני מעוניין להקליט תוכניות אבל אני לא יודע באמצעות איזו תוכנה אפשר לעשות את זה. ולכן אני מבקש את עצתכם לגבי תוכנה שתאפשר לי להקליט מהממיר באיכות טובה ובפורמט AVI
-
- 2 תגובות
- 981 צפיות
-
-
הורדתי סרט DIVX, היו לי שתי תיקיות : CD1 ו CD2, נכנסתי ל CD1 הי שם איזה 50 קבצי ראר שכולם אותו דבר פתחתי אחד מהם ובה לי קובץ AVI ניגנתי אותו והוא היה באיכות ממש גרועה ! למה זה ? צריך נגן מיוחד ?
-
- 10 תגובות
- 981 צפיות
-
-
אני מחפשת תוכנה אשר תגביר את הקול ז"א ישנם סרטים או קבצי קול אשר הקלטו בסואנד נמוך וגם כאשר אני מגביר במקסימום של הוינדוס אזי הקול עדיין נמוך (אני משתמש במחשב נישא ולכן אין לי אופציה להגברה בעזרת חשמל) תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 981 צפיות
-
-
בעיה מאוד מוזרה. אנשים אמרו שהם שומעים את מה שאני שומע מהמחשב דרך שיחות אינטנרט, בהתחלה חשבתי שזה קשור לעובדה שאני מחבר את האוזניות לפאנל הקידמי והרמקולים עובדים, אז כיביתי את הרמקולים ועדיין, אנשים שמעו את מה שאני שומע אז ניתקתי את המיקרופון, ואנשים עדיין שמעו את מה שאני שומע. אמרתי לעצמי, בטח המיקרופון של המצלמת רשת משפיע, אז ניתקתי את המצלמת רשת ו פתחתי את הבדיקת סאונד בווינדוס. והפעלתי מוזיקה בwinamp ואני רואה שהפס זז, גם כשהמיקרופון מנותק והרמקולים מכובים יש למישהו הסבר לזה? מפרט בצד אם זה משנה משהו
-
- 3 תגובות
- 981 צפיות
-
-
יש לי מלא קבצים אני רוצה להפוך אותם לקובץ ISO השאלה איך ?
-
- 6 תגובות
- 981 צפיות
-
-
שלום לכולם... אני מקווה שמשהו יכול לעזור לי. אני מנסה לגבות את סיפריית ה סרטים שלי ( DVD). המליצו לי על ה תוכנה DVD SHRINK ... עכשיו אני מצליח לצרוב את הדיסקים ... הבעיה שלי היא שהדיסקים אינם עולים / רצים על נגני ה DVD שלי. נגן ה DVD שלי LG LH-D6230 קורא +/- R אז זאת לא הבעיה.. ביקשו ממני RPM SCAN אז עשיתי אבל איני מבין בתוצעות אז אם זה יעזור יש תמונה מתחת. הצורב שלי - NEC ND-3500A Dual Layer DVD±R/W/DL 16X סוג הדיסקים - BENQ 8X DVD +/- R 4.7 GB [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 3 תגובות
- 981 צפיות
-
-
שלום רב, אני מניח שאני לא היחיד שנתקלתי בבעיה בכתיבה בעברית בתוכנת Photoshop 7. אני יודע שהבעיה מוכרת כמעט לכל אדם שעובד עם התוכנה ורציתי לדעת אם מישהו יודע איך לתקן את זה והאם זה כרוך בהתקנת עדכון או שזה משהו שניתן לבצע לבד בלי לשלם \ להוריד את העדכון. תודה מראש למגיבים.
-
- 8 תגובות
- 981 צפיות
-
-
יש דבר כזה? מבלי לצאת לדוס,ליצור דיסקט או שטויות כאלו. אני רוצה לעשות Low level format לדיסק המשני שלי,לא על הראשי.
-
- 5 תגובות
- 981 צפיות
-
-
חברה אני צריך את התוכנה הזאת בבקשה תנו לי לינק טוב להורדה Native Instruments Traktor DJ Studio v3.0.1.108
-
- 4 תגובות
- 981 צפיות
-
-
יש לי צורב של ימאה 8X4X24 ואני משתמש בנרו 5. מאתמול שהתקנתי ווינדוס 98 ( היה לי 2000 ) וניסיתי לצרוב 2 דיסקים ב COPY : Empire Earth & RTCW כאשר בווינדוס 2000 הצלחתי לצרוב את Empire Earth האם זה מקריות ? בעייה בצורב \ ווינדוס \ או בעייה בתוכנה, ותנו לי בקשה שם + לינק לתוכנת צריבה טובה ! בתודה, B@By-KiLLeR
-
- 1 תגובה
- 981 צפיות
-
-
פעם היה לי "יוזר" בfirefox אבל הייתה איתו בעיה אז החלפתי אותו וכל האתרים במועדפים והשמירות נעלמו לי....עכשיו הוא נעלם שוב. יש דרך להחזיר את זה כי נעלמו לי מלא אתרים
-
- 10 תגובות
- 981 צפיות
-
-
אני משתמש קבוע בקאזה. בכל פעם שיוצאת גרסה חדשה, אני מוריד אותה. בכל הגרסאות הקודמות ל-2.5.1 הייתי יכול לבחור את הספרייה בה התוכנה תשמור את הקבצים שאני מוריד. בגרסה 2.5.1 אין את האפשרות הזאת (עד כמה שאני יודע). במקום בחירת הספרייה, יש אפשרות LOCATE, ואפשרות זו מעבירה אותי אוטמטית לספרייה אליה התוכנה שומרת את הקבצים. הכוונה היא לספריית MY SHARED FOLDER, שהיא ספריית ברירת המחדל בכל קאזה. אני בכל זאת מעוניין בשינוי מיקום הספרייה ובשינוי שמה. יכול להיות שפיספסתי את האופצייה? יכול להיות שהיא לא קיימת? אנא עיזרו לי. תודה רבה!
-
- 8 תגובות
- 981 צפיות
-
-
אהלן כשאני מקמפל יחידת ספריה בפסקל לא נוצר לי קובץ עם סיומת tpu שכמובן צריך אותו כדי להשתמש ביחידת הספריה בתוכנית הראשית מישהו יודע איך אני פותר את זה?
-
- 4 תגובות
- 981 צפיות
-
-
שלום. התקנתי את העדכון האחרון מבית Creative לדריברים של Sound blaster live. Value! משום מה לאחר ההתקנה נוצרות לי בעיות ולאחר ניסיון למחיקת הדריבר החדש נוצרים לי בעיות בהחזרת הישנים (=התקנת הישנים לא עוזרת ולאחר ההסרה הוא מחפש קבצים לא קיימים) ולא רק זאת כל פעם שאני מנסה לכבות את המחשב הוא דורש ממני לעשות End Program למשהו שנקרא DERVL (או משהוא כזה) למישהוא יש הצעות??? פ'פפפפפפפ...... תודה! :-/
-
- 4 תגובות
- 981 צפיות
-


