תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי וירוס שאני לא מצליח להסיר אותו בשם wintem.exe איך אני נפתר ממנו בבקשה תעזור לי
-
- 13 תגובות
- 983 צפיות
-
-
I recently bought a new computer with an intel P4 2.4B and a Gigabyte GA-8PE667 Ultra 2 board, after formatting and installing all my programs including Sandra i was quite surprised to see Sandra claims that my motherboard supports SMP and that I should add another CPU to the system, it also insists to compare me to Xeon and Athlon MP based systems in all the benchmarks. I am referring to SiSoft Sandra 2003 professional , if anyone has any idea how to resolve this issue i would greatly appreciate the help.
-
- 5 תגובות
- 983 צפיות
-
-
שלום, האפשרות להרחבת שולחן העבודה ל-2 מסכים שמגיעה מובנת בWIN 7 די מוגבלת באופציות שלה: אני רוצה שמסך ספיציפי יהיה בצד ימין ומסך ספיציפי יהיה בצד שמאל (בת'כלס מדובר על המסך של המחשב שלי ובצד השני טלוויזיה בסלון שמחוברת בכבל HDMI דרך הקיר...). הכרטיס מסך שלי - 5770 של HIS מכיל חיבור HDMI, DP ו2 חיבורי DVI. את המסך הראשי שלי, סמסונג 2350P חיברתי בDVI ואת הטושיבה שבסלון חיברתי בHDMI כאשר המסך הראשי מוגדר כ"מסך 2" והTV שבסלון כ"מסך 1". כתוצאה מכך, כשאני עושה הרחבה של שולחן העבודה (עובר למצב Extend) אז השולחן העבודה "עובר" לסלון והמסך המורחב, הריק, זה המסך הראשי שלי. אני מעוניין בהפך כדי שאני אוכל להציג סרטים בסלון למשפחה ותוך כדי לעבוד על המחשב. ניסיתי למצוא בגוגל כל מיני או…
-
- 3 תגובות
- 983 צפיות
-
-
חילצתי קובץ rar בגודל 2.5GB והקובץ יצא בערך 4.5GB. בפעולה הפוכה הקובץ נדחס לגודל של 3.5GB בערך. האם יש דרך או תוכנה אחרת שמכווצת יותר? יש אפשרות לחזור לגודל שהיה כ-2.5GB? תודה.
-
- 1 תגובה
- 983 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה קניתי Asus EEE 1005HA עם Windows7 ו- Office 2007. לאחרונה שמתי לב שבקבצי Word מסוימים, וגם אז רק לפעמים, מקש ה- Backspace מתנהג בצורה מוזרה. ההקשה הראשונה מוחקת את האות המסומנת, ולאחר מכן כל הקשה חוזרת פשוט מזיזה את הסמן אחורנית, ונראה כי לא נמחקות אותיות נוספות. אולם - ברגע שאני מקיש על כל מקש אחר, כגון אחד ממקשי החצים, כל האותיות פתאום כן נמחקות! חיפשתי מספר שאילתות בגוגל ולא מצאתי שום דבר רלוונטי. כל הזמן דיברו על מקש ה- Insert, ואופצית ה- "הקלדה מחליפה את הטקסט הנבחר". שני הדברים האלה לא רלונטיים. מישהו נתקל בדבר כזה? יש רעיונות?
-
- 2 תגובות
- 983 צפיות
-
-
ברבים מקבצי הארכיב שפרשתי (בעיקר קבצי RAR אבל נדמה לי שגם בקבצי ZIP) היו קבצים ששמם היה DS_Store. לפעמים היה בארכיב רק קובץ אחד כזה (בתיקיית השורש) ולפעמים גם בתיקיות משנה. מה היעוד של קבצים אלה? ע"י מי הם נוצרים? תודה וסוף שבוע נעים.
-
- 0 תגובות
- 983 צפיות
-
-
לא כולם, אבל לאחרונה הרבה סרטים שאני מפעיל עם ספלאש לייט הם בלי קול . לעיתים עם קול אבל מאוד חלש, או שקול חלש אבל כשיש יריות למשל אז הוא מתחיל להשתגע וניהיה יותר מדי מה הבעיה? קודקים? אם כן, למה בנגנים אחרים אין את הבעיה הזאת? תודה
-
- 1 תגובה
- 983 צפיות
-
-
אני פתחתי משתמש חדש במחשב שלי כלומר יש לי שני משתמשים ,כאשר לאדמנסטריטור עשיתי קוד כניסה ,טוב אז ככה שכחתי את הקוד ,האם מישהו יכול לומר לי כיצד אני מגלה את הקוד או מתגבר על הבעיה הזו :'(
-
- 2 תגובות
- 983 צפיות
-
-
יש לי בעייה בכרטיס קול והבנתי אחרי קריאה באנטרנט שהדרייבר לא ניתמך על ידיד הSP3 עכשיו הדרך פתרון של זה היא לשנות משהו בתיקיה של הווינדוס או משהו כזה ואומרים ללכת ל: 1. On the reference PC change the CSDVersion registry key to reflect XP SP2: a. HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Windows\CSDVersion value=200 (use 512 when scripting) השאלה איפה הדבר הזה נימצא ? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 983 צפיות
-
-
שתהייה טובה, לא יקרה בטירוף ושלא תהרוג את הסטורג'.
-
- 1 תגובה
- 983 צפיות
-
-
אני עובד עם HD שמחובר בSATA ולאחרונה חיברתי בIDE גם HD ישן כתוספת (SLAVE). הבעיה היא שלאחר כמה ימים של הופעה ותיפקוד רגילים הוא פתאום לא מזוהה בכלל בווינדוס, אבל כשנכנסתי לBIOS אחרי ריסטרט, ראיתי שהוא כן מזוהה שם. אנא, הסבירו לי מה קרה, איך לפתור את זה ולחזור לשגרת העבודה איתו, ואם אפשר-ללא פירמוט של הנוסף. תודה
-
- 8 תגובות
- 983 צפיות
-
-
מכירים תוכנה לשינוי גודל מחיצה בדיסק חוץ מ - PartitionMagic?
-
- 3 תגובות
- 983 צפיות
-
-
אני צריך לינק לאתר שיש בו DOS כדי להכין דיסקט BOOT בשביל עדכון ביוס רצוי DR DOS תודה
-
- 1 תגובה
- 983 צפיות
-
-
היי, יש לי פלייליסט של מוזיקה של כמה שנים טובות ולאחרונה מחקתי בכרטיס זיכרון של הטלפון מלא שירים שאני כבר לא כל כך אוהב. אני רוצה שגם במחשב הם ימחקו אבל לא בא לי לחפש שיר שיר. יש תוכנה שעושה את זה? (התיקיות בכרטיס זיכרון מסודרות אותו דבר כמו במחשב) תודה
-
- 0 תגובות
- 983 צפיות
-
-
מחפש תוכנה לSMS שאפשר לשלוח לכל הרשתות ואל תגידו לי SMS4ALL בגלל שצריך סיסמה לשלוח לסלקום ורק משתמשי סלקום יכולים לקבל את השרות הזה ואני מאורנג אם יש משהו אחר שאתם מכירים אשמח לשמוע וגם מהיכן ניתן להוריד את זה? תודה גל
-
- 2 תגובות
- 983 צפיות
-
-
יש תוכנות חיצוניות כגון GAMERANGER או GAMESPY המאפשרות לך לשחק משחקים בצורה מקוונת ולהריץ את אותם משחקים הישר מהתוכנה. בעצם המשחק נפתח ישר במצב מולטיפלייר ומתחבר לIP הרצוי ולא במצב רגיל. השאלה שלי היא, האם יש דרך או תוכנה הבודקת את הפקודה שרצה עם קובץ ההפעלה ומאפשרות לו להפתח בעצם בצורה שונה?
-
- 0 תגובות
- 983 צפיות
-
-
כשאני מנסה לעשות שמירת יעד בשם פשוט לא קורה כלום ,כאילו לא לחצתי... ואני לא יודע מה הבעייה...
-
- 2 תגובות
- 983 צפיות
-
-
אני גולש עם FF ושמרתי את המועדפים שלי ב-bookmarks.html אני מנסה לעדכן אותם עם IE ע"י יבוא מועדפים וזה יוצא לי בג'יבריש, איך אני שומר את המועדפים של FF כדי לראות אותם גם ב-IE ?
-
- 1 תגובה
- 983 צפיות
-
-
עד היום השתמשתי בנורטון אנטיוירוס+פיירוול ואיזה מיליון תוכנות אנטיספי הנורטון די מוצלח אבל כבד רצח מריץ מליון דברים ולעיתים די קרובות הוא סורק איזה קובץ ואז מקפיץ הודעה מרגיזה של להמשיך בסריקה או להפסיק ועד שאני לא מפסיק אותה או נותן לא לסיים הוא תוקע את המחשב עכשיו קניתי מחשב חדש ואני רוצה לעשות שינוי ההיתי רוצה המלצות לאנטיורוס ופירוול ותוכנות אנטיספי טובות הדרישה שלי היא שהם יקחו כמה שפחות משאבים(הכי חשוב) ,יהיו יעילות (כי בנורטון הרבה פעמים הוא מזהה אבל לא מסיר),יספקו הגנה בזמן אמת גם לקיבצי זיפ וגם ואימיילים,רצוי שיוכלו להתעדכן לבד מבלי שאני יצתרך לעדכן כי אני תמיד שוכח ושהפיירוול יהיה קל לקינפוג כלומר מקפיץ חלון בפעם הראשונה שואל מה לעשות ועוזב אותי בשקט וגם לא מציק…
-
- 11 תגובות
- 983 צפיות
-
-
בלילה עבדתי על דבר חדש ipod slider וזה מה שיצא אשמח לתגובות... [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 983 צפיות
-
-
היי, לא הכנסתי את זה לסטיקי כיוון שאלה תוספים שאני מחפש ולא בטוח שהם קיימים. קיצור, אני משתמש במקסטון עוד מימי myIE2, והחלטתי לעבור לפיירפוקס אחרי שאתמול ביליתי שעתיים מהנות בניקוי תולעת שזחלה לי למחשב בעקבות החור האחרון ב ie. כיף לא נורמלי. אם מישהו יכול לייעץ לי כיצד להגדיר או איזה תוספים ניתן להוסיף כדי לתת לפיירפוקס את ההתנהגות שאני רגיל אליה ממקסטון: 1. Mouse Gestures - תחליף של הלחצנים Back ו Forward על ידי החזקת הכפתור הימני של העכבר והזזתו ימינה או שמאלה. אפשר בפיירפוקס? 2. דאבל קליק על שורת הטאבים פותח טאב חדש. דאבל קליק על טאב קיים סוגר אותו. יש משהו כזה? 3. פתיחת לינק בטאב חדש - גרירה של לינק מדף קיים כמה מילימטרים תפתח אותו בדף חדש (ולא תעביר אותי אוטומטית לדף…
-
- 6 תגובות
- 982 צפיות
-
-
1. עם ICQ הבעיה היא כזאת - לאחר שהסרתי את system mechanic, הופתעתי לגלות שכאשר אני מתחבר לICQ, כל המשתמשים נראים לי offline וגם אני נראה להם offline למרות שאצלי אני רואה שאני online ואני אף יכול לדבר עם משתמשים אחרים. 2. עם ה messenger הבעיה היא שאני לא מצליח לעשות שיחת voice/video . אני יכול לשמוע ולראות את מי שאני מדבר איתו, אבל הוא לא יכול לראות/לשמוע אותי למרות שיש לי מיקרופון ומצלמה פועלים. תודה מראש..
-
- 10 תגובות
- 982 צפיות
-
-
-
שלום לכולם. יש לי מותקן במחשב מקסטון,ואינטרנט אקספלורר הגירסה האחרונה .. עכשיו כשאני גולש רגיל באתרים,ואני רוצה לעשות כפתור ימני על לינק או משהו בתוך הסייר לא נפתח לי החלון הרגיל אם האופציות משהו חוסם אותו.. זה קורה גם באספלורר ככה רגיל שהסמן לא נמצא בתוך האקספלוור או על המקסטון אני יכול כמובן לעשות כפתור ימני אם העכבר מישהו יודע אך לפתור את הבעיה? תודה וחג שמח
-
- 11 תגובות
- 982 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי שם או קישור לתוכנה שדרכה אני יכול לשלוח פקס דרך מחשב ודרך מודם ADSL? התוכנה צריכה להיות חינמית תודה.
-
- 2 תגובות
- 982 צפיות
-


