תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
ערב טוב, קיבלתי מחבר מחשב p3 שאני אשתמש בו לצרכי אופיס בלבד (מן הסתם :-) ) אני לא מצליח להבין מה סוג הלוח אם -> לא יודע איזה דרייברים לחפש . יש דרך לגלות מה סוג לוח האם ? ניסיתי לחפש מה כתוב עליו והדבר היחיד שמצאתי הוא - ibm 38L3687 יכול להיות שזה הדגם ? אם כן מאיפה אני מוריד לו דרייברים ? (חיפוש באתר של ibm לא עזר...) תודה רבה !
-
- 5 תגובות
- 990 צפיות
-
-
ושבזמן שהוא נעול תוכנות יעבדו, למשל שעון מעורר שאני שם, לא יפסיק בזמן שהמחשב נעול. תודה. נ.ב מן הסתם יש לי xp
-
- 2 תגובות
- 990 צפיות
-
-
בתוכנה JRiver Media Jukebox 14 לא מצאתי דרך לשנות את הווליום כאשר היא ממוזערת, בSOUND MIXER נוספה עמודה בשם MEDIA JUKEBOX. האם ניתן לקבוע כפתור במקלדת (GLOBAL HOT KEY) לשליטה בMEDIA JUKEBOX ?
-
- 1 תגובה
- 990 צפיות
-
-
בע''ה, בוקר טוב לכולם, לאחרונה בזמן שימוש בדפדפן IE גרסה 8 החלו להופיע בעיות בזמן גלישה באתרים כגון YNET ויד 2 (שגיאת Operation abort) וכן תקלות בזמן חיפוש תמונות ועליית אתרים כגון גוגל (שגיאות שבהן נפתח רק החלק העליון של האתרים כאשר בסרגל התחתון של הדפדפן מופיעים שגיאה עם משולש צהוב ) add-ons למיניהם עובדים וכמו כן מותקן על המחשב JAVA וFLASH PLAYER (מעודכנים תמיד) אשמח לעזרה חג פורים שמח וסוף שבוע שקט ינון
-
- 3 תגובות
- 990 צפיות
-
-
יצרתי טבלת בסיס נתונים וטבלת ראשית שעמודה ממנה ניזון מהבסיס נתונים. כל מיון בבסיס נתונים הורס את הסדר בטבלה הראשית. מצ"ב קובץ להמחשה. מה ניתן לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 990 צפיות
-
-
יש לי בעיה בnero אני לא מסוגל לצרוב בצורת copy dvd (יש לי גירסה 7) הבעיה היא שמתי שאני מכניס את הנתונים ואז לוחץ על copy ואז זה מיד רושם לי error ורושם שיש לי intrnal falire ואז התוכנה מפסיקה להגיב והדרך היחידה לצאת ממנה זה לעשות לה סיים משימה. ניסיתי את כול הדברים מחקתי את הנירו התקנתי חדש יותר מחקתי שוב התקנתי את הישן יותר זה לא פועל בשום דרך! אז למישהו יש רעיון מה הבעיה ואיך לפתור אותה ? או איזה שהיא הצעה חילופית לצריבה כי רק האפשרות הזאת לא פועלת וכול שאר הסוגי צריבות פועלות בסדר אז אולי יש תוכנה נורמלית בחינם שאני יכול לצרוב איתה בקלות ובנוחות בצורת copy disk (למרות שאני מעדיף שיהיה לזה פיתרון כי אני אוהב את נירו).
-
- 6 תגובות
- 990 צפיות
-
-
היי, שאני רוצה לכתוב בעברית בפוטושופ המסך נשאר לבן ולא מראה שום סימן שכתבתי, ואצל חבר שלי בCS2 זה פועל בסדר רק שצריך לכתוב הפוך... והשם של הLAYER מופיע לי בג'יבריש ולא בעברית..מישהו יודע איך לתקן את זה?
-
- 3 תגובות
- 990 צפיות
-
-
HDD שמפוצל לשני כוננים. פורמט הכונן הלא נכון. יש דרך עם תוכנה לשחזר את המידע שהיה עליו? מחפש המלצות מניסיון שלכם. תודה.
-
- 1 תגובה
- 990 צפיות
-
-
איזה תוכנה נוחה יש לשינוי של TAGים לשירים MP3? איזה תוכנה יש בשביל להפוך מOGG ומWMA לMP3?
-
- 7 תגובות
- 990 צפיות
-
-
משהו קרה לדפדפן כרום לוקח זכרון לכל דף באינטרנט 700,000 K למה זה קורה ?
-
- 2 תגובות
- 990 צפיות
-
-
האם יש דבר כזה אימולטור של PS2? אם יש מאיפה אני יכול להשיג דבר כזה? ואיך משתמשים בו?
-
- 4 תגובות
- 990 צפיות
-
-
שלום לכל מי שכול לעזור יש לי מערכת הפעלה win xp sp2 אנטיוירוס - norton 10.1.5 spybot 1.6 מופיע לי וירוס בשם vrt1.tmp או vrt2.tmp ,vrt2B וכו' כל הזמן השם משתנה , האנטיוירוס מזהה אותו כ trojan horse מוחק אותו אבל הוא מופיע שוב בשם אחר, הוא נמצא בתיקייה c:\windows\temp ולמרות שאני מוחק אותו יש איזשהו "מנוע" שמפעיל אותו מחדש הרצתי spybot ואת האנטיוירוס על כל הכוננים במחשב ולא עזר תופעה נוספת שקורית במחשב הינה שאני לא יכול להכנס לשום אתר של אנטיוירוס לצורך סריקה דוגמת kasparski או symantec , לא מצליח להתקין AVG כי הוא לא מצליח להתחבר לשרת שלו, לא מצליח גם להכנס ל microsoft.co.il או להוריד עדכונים. בשאר האתרים אני גולש רגיל - אתרי חדשות , גוגל וכדומה תודה מראש לכל מי שמכיר וי…
-
- 2 תגובות
- 990 צפיות
-
-
שלום! רציתי לשאול אם מישה ויודע איך עושים זום אין לתוך תמונה תוך כדי הסרט (כאילו שהסרט הוא התקרבות לתמונה). עושים את זה הרבה בסרטים דוקומנטריים. אני משתמש בפרימייר פרו. תודה!
-
- 6 תגובות
- 990 צפיות
-
-
http://www.microsoft.com/windowsvista/default.mspx אני מתכוון לאמצע המסך. ברור שיש פה שימוש בremote rollover animation השאלה שלי היא איזה אפקט נותן תוצאה כזו? זה לא נראה לי כמו סתם משחק באופטיות.
-
- 6 תגובות
- 990 צפיות
-
-
היי קודם כל אני לא בטוח שזה הפורום הנכון, אם לא אני מתנצל ומבקש להעביר.. עכשיו לשאלה.. יש לי דיסק DVD שאורכו שעתיים, שכאמור בנפח 4.7GB עם קבצי VOB. אני רוצה להמיר את הדיסק הזה לקובץ 700 מגה של AVI, אם אפשר אפילו לדחוס עם DIVX או XVID מה שעדיף.. איך אפשר? זה מסובך? ניסיתי 5 תוכנות, כל אחת שיגעה אותי - אחת לא הקליטה קול, השנייה עשתה קובץ ענקי.. יש פיתרון? תודה!
-
- 5 תגובות
- 990 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מתכוון לפרמט את המחשב מצאתי את הדיסקים של הכרטיס מסך והלוח אם מדובר במחשב מאוד ישן ולא הצלחתי למצוא את הדיסק של הכרטיס קול יכול להיות שאולי אין דיסק, אני לא זוכר מכיוון שלא עשיתי פירמוט המון זמן אשמח לעזרתם כדי לאתר אם אני אמור להתקין איזה דרייבר או משהו ואם כן, איך להשיג אותו אני לא יודע איזה כרטיס קול יש לי ואני משער שאתם צריכים את הדגם שלו כאן אני אצטרך שתכוונו אותי, איך אני מאתר איזה כרטיס יש לי בנוסף, אני מעוניין לשמור את המיילים שהגיעו אלי ונשלחו על ידי ואת האנשי קשר וכדומה מדובר באאוט לוק אקספרס 6 אני אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי איך אני עושה את זה
-
- 4 תגובות
- 990 צפיות
-
-
שמלמד את כל הפונקציות הבסיסיות בתוכנה שדרושות רק לתקן\לשפר תמונות רגילות...
-
- 2 תגובות
- 990 צפיות
-
-
זו תקלה שנמשכת דיי הרבה זמן כך שאין לי מושג אם משהו שהתקנתי לאחרונה גרם לזה אבל בכל זאת, ברוב הסרטונים שאני מנסה לנגן ב-YouTube אני מקבל את הודעת השגיאה הבאה:"we're sorry, this video is no longer available" הבעיה נפתרת אם אני מחליף לאקספלורר אבל אני שונא לעבוד איתו ובלי קשר זה לא פותר את הבעיה. יש למישהו פיתרון?
-
- 3 תגובות
- 990 צפיות
-
-
איזה אימיול אתם משתמשים? האימיול המקורי, די דפוק אצלי בחיפוש, נגיד אני מחפש תוכנה כלשהיא, זה נותן לי 4 אפשרויות דפוקות עם מלא מקורות. מחקתי את האימיול אז אין לי תמונת מסך. בקיצר איזה אימיול הכי מומלץ?
-
- 14 תגובות
- 990 צפיות
-
-
מצאתי טורנט דיי גדול (קרוב ל40G) ואני צריך רק חלק מהקבצים שנמצאים בו, יש אפשרות כלשהי לבחור איזה קבצים להוריד לפני שהוא תופס את כל המקום המיועד להורדה ? אני משתמש באזאורס אבל אני מוכן לעבור לקליינט אחר.
-
- 8 תגובות
- 990 צפיות
-
-
יש לי MP4 היה לא דיסק של דריבר אבל הלך לאיבוד הMP4 הוא של clipper 1 גיגה כרגע הוא ריק ואני לא יכול להכניס לתוכו קבצים או שירים
-
- 2 תגובות
- 990 צפיות
-
-
האם יש אפשרות ללכוד שיחת וידאו מסנג'ר? אולי אפילו באמצעות תוכנה חיצונית?
-
- 2 תגובות
- 990 צפיות
-
-
חברה, מה עדיף בשביל קובץ באנר קטנטן (40px X 40px) Gif או Flash ? אם אפשר להציג בעד ונגד, תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 990 צפיות
-
-
כשאני מפעיל את האימיול ומשחק באיזשהו משחק, כל איזה 2 דקות יש תקיעה לשנייה של המחשב ואז זה משתחרר. אני יודע שזה 100% בגלל האימיול כי שאני לא מפעיל אתו זה לא קורה. זה יכול להיות מציק שזה קורה (וקרה.....) ברגעים קריטייים במשחקים...... אם מישהו מכיר את הבעיה, ויודע ממה היא נגרמת או איך אפשר לסדר אותה אני אשמח. תודה.
-
- 5 תגובות
- 990 צפיות
-
-
קניתי HD חדש, חיברתי הכל עובד יופי, אתמול חיברו לי את ה HD הישן בתור סלייב, שמתי לב שאני לא יכול להיכנס לכל מיני תיקיות ורשום שהכונן צריך איתחול משהו כזה,ולא רציתי לפרמט כי יש שם קבצים חשובים (תמונות) היום בבוקר הדלקתי את המחשב נתתי לווינדווס לעשות תסריקה הזאת של המסך הכחול לפני שהוינדווס עולה, אחרי הסריקה נכנסתי לכונן לראות אם אפשר להגיע לתמונות ובום-אין תמונות. יש אפשרות לשחזר את התמונות?
-
- 2 תגובות
- 990 צפיות
-


