עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ~BaRaK~,

    כשאני מנסה להיתחבר דרך משחקים ללייב הוא רושם שיש עדכון שצריך להתקין כשאני מאשר המשחק יוצא אחרי כמה דקות ושאני מפעיל את המשחק שוב הוא שוב אומר שיש עדכון... :s05: ניסיתי להיכנס לתוכנה עצמה דרך הוינדוס והוא נתן לי את הקישור הזה: http://support.microsoft.com/kb/960554 כשאני מנסה להתקין את הקובץ משם הוא אומר לי שהשפה של הוינדוס שונה משל ההתקנה והוא לא יכול להתקין את הקובץ. אני לא יכול לשחק במשחקים עם הלייב בגלל זה כי הפרופיל שלי לא יורד בגלל שהלייב לא מתעכן... HELP!!!!

    • 2 תגובות
    • 997 צפיות
  2. Started by תימני אסלי,

    הורדתי מהאינטרנט קבצי שמע בפורמט mp3.נגן המדייה במחשב קורא אותם אבל כאשר אני רוצה לשמוע את הקבצים האלה ברכב או ברדיו דיסק נייד יוצא מהרמקולים צליל מעוות .כמובן שהרדיו דיסק ברכב והרדיו דיסק הנייד תומכים ב-mp3 וכאשר אני מנגן בהם מוזיקה אחרת בפורמט mp3 אני כן מצליח לשמוע את השירים. הדבר הראשון שחשבתי הוא שאולי אותם קבצים לא הומרו בצורה נכונה ולכן המרתי אותם לפורמט אחר ואז שוב המרתי אותם ל-mp3 אבל הבעיה נשארה. אין לי שום הסבר מניח את הדעת לתופעה הזו. האם למישהו יש איזה רעיון איך לנסות לפתור את הבעיה?

  3. זה לעסק קטן... 2 מחשבים לא יותר. הNAV PRO עולה יותר יקר והNorton Internet Security כולל NAV אבל לא PRO.. מה אתם ממצליצים?

    • 5 תגובות
    • 997 צפיות
  4. Started by bronco,

    לאחר התקנה של אקספלורר 9 במערכת חלונות 7. לאחר התקנה השתנה לי צורת החלונית של ההורדה אם לפני כן הייתי רגיל לראות חלונית אפורה גדולה ובה אפשרויות בחירה לאן הקובץ מיועד עכשיו אני מקבל חלונית קטנה צהובה כתומה בתחתית המסך עם אפשרויות מאוד מצומצמות של בחירה האם יש דרך לשנות ולהחזיר למראה הרגיל והמוכר

    • 5 תגובות
    • 997 צפיות
  5. Started by shodan,

    שאני מעלה משחק המשחק אכן עולה אך רואים הכל מרוח וניתנת הודעת שגיאה אי אפשרות להטעין את DIRECT X הורדתי עדכון ןאין זה פותר[ראו קובץ]

  6. Started by Dimka,

    לאחרונה יצא לי להתעסק עם בעיה מסוג מיוחד... שדרוג BIOS מתוך דוס כשאין לי כונן דיסקטים או דיסקים... מה שעשיתי זה ליצור כרטיס FLASH עם דוס (היה לי כרטיס SD זרוק של 16MB ומצאתי לו שימוש)... אז התחלתי להשתעשע עם הרעיון והשתמשתי בכרטיס של 1G כדי לעשות "דיסק" של מערכת הפעלה XP מדיסק פיזי שהיה קיים. כרגע יש לי עוד כרטיס (הפעם TransFlash) של 64MB שזרוק, יש למישהו רעיון מה עוד אפשר לעשות? כבר לא זבל:

    • 8 תגובות
    • 997 צפיות
  7. קודם כל, שלום יש ברשותי כונן 80GB (סלייב) המחולק ל-5 מחיצות. המחיצות כולן פורמטו. כעת אני מעוניין לבטל את כל המחיצות שעל הדיסק הקשיח. 1) האם ניתן לעשות זאת בבת אחת? 2) או שיש לעשות Merge (מיזוג) לשתי מחיצות, כל פעם בנפרד עד שאאחד את השתיים האחרונות לאחד שלם? 3) מה מהות הפקודה "Delete All Partitions" ב-PartitionMagic? מה קורה כשמבצעים אותה? האם היא מוחקת את זיהויו של הכונן כולו? תודה רבה על העזרה!

    • 2 תגובות
    • 997 צפיות
  8. שלום , כמה פעמים ביום האקספלורר קורס תוך כדי גלישה ויש צורך לסגור את האתר מדובר על קריסה אקראית של אתרים פופלארים כמו YNET , וואלה וכ"ו הודעת השגיאה אשר מתייחסת לקריסה בלוג של החלונות -> Description A problem caused this program to stop interacting with Windows. Problem signature Problem Event Name: AppHangB1 Application Name: iexplore.exe Application Version: 7.0.6001.18000 Application Timestamp: 47918f11 Hang Signature: bfdd Hang Type: 2052 OS Version: 6.0.6001.2.1.0.256.1 Locale ID: 1037 Additional Hang Signature 1: 8663b1ce31d352a694e302737ae40771 Additional Hang Signature 2: ec64 Additional Hang Signature 3: 6c5bf24963f1db2e5d59fe13ff89966a Additional Hang Signatu…

    • 2 תגובות
    • 997 צפיות
  9. ^ אשמח לתכנה חלופית. תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 997 צפיות
  10. Started by ZXY1,

    יש לי את התוכנה WINFAX 10 רציתי לדעת אם במקום לקבל את הפקסים כפקסים רגילים לקבל אותם לאימייל. זאת אומרת שכול מי שרוצה לשלוח לי פקס ישלח לי למספר טלפון בבית שהוא גם פקס אבל הפקס לא יגיע לקו טלפון בכלל ולא יפריע לטלפון בבית. אלא אוטומטית ישלח לדואר אלקטרוני בלי שאני יצטרך ללחוץ על מענה ידני או אוטומטי במחשב. ואם כן איך עושים את זה?

    • 4 תגובות
    • 997 צפיות
  11. Started by overload,

    אהלן, חג שמח - it's been a while :-* מישהוא שמשתמש באתר (deviantart.com) יכל להסביר לי איך להציג תמונת"פריוויו" לעבודות בעמוד שלי במקום תמונה מוקטנת של העבודה עצמה? שניר.

  12. יש בירשותי דיסק התקנה של XP מקורי, אני רוצה לגבות אותו באיזו אופן אני צורב אותו?

  13. Started by VL,

    הורדתי את התוכנה הזאת עכשיו אני מפעיל את הסרטון אבל אני לא שומע את הצלילים רק תמונה האם זה קשור איכשהו למקודדים או משהו כזה? תודה

    • 5 תגובות
    • 997 צפיות
  14. שלום , זאת הבעיה שלי : או למי שלא רואה את התמונה : http://i45.tinypic.com/vnzej4.jpg וזה ככה כבר משהו כמו שבועיים , ניסיתי שחזור מערכת ולא עזר , ביצעתי גם סריקת וירוסים בעזרת AVG 2013 וגם זה לא העלה דבר + בדיקה עם HITMAN PRO . אשמח לקבל את עזרתכם , תודה מראש ...

    • 1 תגובה
    • 997 צפיות
  15. Started by itayze,

    יש לי בעיה קטנה היה לי פרטישן מגיק 4 והתקנתי את 7 ועכשיו אני לא מוצא את ה mover , האם צריך לשנות איזה הגדרה או שיש תוכנה אחרת כל עצה תתקבל בברכה

    • 4 תגובות
    • 997 צפיות
  16. אהלן, התקנתי גרסה מעודכנת של DirectX וזה דפק לי משום מה משחק ששיחקתי בו לגמרי תקין עוד בשבוע שעבר. ניסיתי לחזור לגרסה הקודמת, אבל עשיתי כמה טעויות ומאז קרו רק תקלות.... התקנתי, הסרתי, ניסיתי כל מיני דברים - ובסופו של דבר המצב כרגע הוא שיש עדיין בעיה ב-DirectX, והמשחק לא עולה. מיד כשנכנסים ל-DXDIAG הוא כותב את ההודעה הבאה, שמופיעה גם כשמנסים להעלות את המשחק: The pocedure entry point DdEntry10 could not be located in dynamic link library DDRAW.dll בכל מקום ברשת שחיפשתי אחרי השגיאה הזאת (כולל כאן...), כולם כתבו לעדכן DX לגרסה האחרונה ולעדכן דרייברים לכרטיס מסך. עשיתי את כל זה - אבל הבעיה לא נפתרת. יותר מזה, אחרי שנפתח לי ה-DXDIAG, הוא מציג כאילו הגרסה שלי היא DirectX 8.1, …

    • 7 תגובות
    • 997 צפיות
  17. Started by frodo,

    מה נותנת תוכנת הורדה? הרי אפשר גם בלי לא? ואיזה מומלצת?--flashget,getright או אחרות?

    • 7 תגובות
    • 997 צפיות
  18. אני צריך לעשות משהו מסויים כל שעה מהצהריים עד הערב, ומכיוון שאני על המחשב כל הזמן רציתי לדעת אם יש כזאת תוכנה למחשב שיכולה להזכיר לי כל שעה (בעזרת צילצול או הודעה או משהו אחר) להכין את המטלה המסויימת?

    • 5 תגובות
    • 997 צפיות
  19. Started by DeadByDawn,

    האם יש תוכנה כזאת שכוללת גם את האיי סי קיו וגם MSN???? פשוט נמאס לי כל הזמן לתמרן בין השנים.... ואם קיימת כזו,איזה הכי טובה לדעתכם,והאם אפשר לשלוח משם הודעות SMS כמו מהאי סי קיו? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 997 צפיות
  20. Started by Sman,

    התקנתי איזי סידי... ומאז הוא נותן הודעה של Device Disabled, מאז הצורב מושבת לי, אפילו לא מזוהה. מה אפשר לעשות במצב כזה אם גם הסרתי את התוכנה ועדיין יש את הבעייה?

    • 2 תגובות
    • 997 צפיות
  21. לאחר שאני צורבת שירים באמצעות NERO CD AUDIO שמות השירים שהיו במחשב נהפכים ל-רצועה 1 רצועה 2 כאשר אני מנגנת את ה-CD באמצעות Windows Media Player CD שצרבתי בעבר מראים את שמות השירים כשורה ב- Media Player כך שהנגן בסדר ובעבר הצריבה לא שינתה את השמות. יש לי תוכנה בשם CDex כאשר אני מעבירה באמצעותה למחשב שיר מה-CD הצרוב (רצועה 1) מקבלים את שם השיר הנכון דבר נוסף כאשר שם השיר באנגלית לאחר הצריבה מתקבל שם אחר לגמרי. הגירסה של הנרו היא 6.6.0.14 הFONT ב-CONFIGURE הוא TAHOMA. &PT.NORMAL ב-DATABASE מסומן (READ SERVER (HTTP תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 997 צפיות
  22. לא מצליח להעיף את החיפוש של אייסיקיו מרשימת הספקים לא משנה כמה פעמים אני מוחק ובכתובת למעלה שאני כותב משהו ולוחץ אנטר הוא מחפש לי עם אייסי ולא עם גוגל חיפשתי בהגדרות ואני לא מוצא את הפתרון שם בעיה נוספת חדשה היא כל וידאו שאני מפעיל ביוטיוב מראה לי בפס האדום שהוא סיים לעשות סטרים לכולו בחצי שניה אבל זה לא נכון-וזה מעצבן-כנראה פאלג אין של אדובי -ניסיתי לעדכן ועדיין אותה בעיה

    • 0 תגובות
    • 997 צפיות
  23. בעייה ראשונה : יש לי ULTRA EDITION NERO 6 ומשום מה כל פעם שאני מנסה לצרוב בעזרת אופציית BURN IMAGE מופיעה לי הודעת שגיאה : "UNEXPECTED FILE FORMAT" . ובחרתי קובץ BIN רגיל . WTF ? יש פתרון ? בעייה שנייה : יש לי הרבה קודקים וכאלה אבל משום מה עדיין מדי פעם יש סרטים מסויימים (רוב הסרטים עובדים) לא עובדים אצלי . כלומר , הם עושים את השטויות האלה של חתכים בתמונה וכאלה והסאונד מקוטע עם רעשים . הקודקים שיש לי : חבילת הקודקים של LH2YNET , XVID AC3 FILTER DIVX PRO CODEC . אני חייב לציין שלפני זמן מה הייתה לי רק את חבילת המקודדים של ליונהארט וכשראיתי שיש את הבעייה התקנתי את כל החבילות האחרות אבל זה לא עזר . מישהו ? תודה .

  24. Started by kobibo,

    ה BSPlayer קצת עושה לי בעיות על הויסטה ורציתי לדעת האם ישנה תוכנה ברמה שלה שתוכל להציג סרטים עםיכולת הוספת תרגומים בעברית? תוכנה פשוטה וקלה לתפעול.

    • 10 תגובות
    • 997 צפיות
  25. Started by tzviran,

    אני צריך להשיג תוכנה למחיקת קבצים מיותרים מווינדוס (קבצים של תוכנות שמחקתי כבר וכו') תודה

    • 3 תגובות
    • 997 צפיות

דיונים חדשים בפורומים