עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ibobo,

    אתמול בפעם הראשונה בחיי קיבלתי הודעת שגיאה כזאת (בכל מיני אתרי שאני רגיל להיכנס): "הגדרות האבטחה הנוכחיות אינן מתירות הפעלת פקדי Activex בדף זה. כתוצאה מכך ייתכן שהדף לא יוצג כראוי." - מה לעזאזל רוצה ממני המחשב , ואיך אני אמור לתקן זאת? פפפללייזז עזרו לי.... :-[

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by kEv,

    שלום, הייתי רוצה לשמוע על שמות ולינקים של תוכנות לעסקים, כלומר לקבלות שאני אוכל לשים את הלוגו של החברה ומחיר וכל השאר תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  3. אלו שני אנטי וירוסים שונים שרק אחד מהם צריך להיות פעילה במחשב או ששניהם משלימים אחד את השני? ומי מהן עדיפה?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  4. שלום רב, כיצד אפשר בוורד 2010 לשמור את סוג הפונט וגודלו, ככה שכל פעם שאני פותח מסמך חדש הוא יתחיל לי עם הפונט והגודל שאני רוצה כברירת מחדל? תודה, עידו.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  5. Started by AmirNadav,

    שלום לכולם, חבר שלי מעוניין לצפות במה שמלמת האינטרנט שלו ''רואה'' , דרך העבודה. כלומר להתחבר אל המצלמה מרחוק ולהשתמש בה בתור מצלמת מעקב. האם יש איזשהי תוכנה שמבצעת את הפעולה הזאת? תודה מראש לעונים ומצטער על הניסוח המוזר, אמיר.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  6. לא בטוח שזה המקום הנכון אבל לא ידעתי עם כדאי לרשום פה או בפורום קונסוליות אוקי ,בניתי מחשב סלוני מחלקים שהיו לי והתקנתי XP מדיה סנטר אני עובד איתו עם השלט שמשמש גם כעכבר (ממש נוח ) וגם חשבתי לעשות ממנו מכונת קונסוליות קטנה בנתיים הצלחתי להפעיל טקן 3 שלPS1 ועובד יפה ורציתי לדעת עם איזה עוד קונסוליות אני יכול לעלות במחשב (ואם אופשר אולי את השמות של האמולטור למה יש מלא אמולטורים לכל קונסוליה ואי אפשר לדעת מה טוב ומה לא מסובך ) וגם הכי חשוב עם המחשב יכול להפעיל את הקונסוליה הכי מגניבה שהיא PS2 פרטי המחשב: מעבד:intel pentium 4 2.8gh socket478 לוח:intel desktop board d865perl כרטיס מסך:gigabyte radeon 9250 128mb ספק:coolermaster 430W זיכרון:1Gb DDR ותודה העזרה …

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  7. שלום לכולם.. איך אני הופך תמונה מגודל מסויים לגודל מסויים? לדוגמא אם יש לי תמונה 800X800 ואני רוצה להפוך אותה ל-100X100? שכחתי איך עושים......

  8. Started by White Raven,

    זה כנראה אמור להיות הדבר הבא התוכנה מבוססת על הורדה משרתים ויש תעריפים להורדה ממש נמוכים 30c לגיגה או משהו כזה למכורים ותשלומים חודשיים עד שנתיים (כן זה בתשלום) אבל אני לא בא לעשות פרסום כי עד כמה שאני הבנתי זה לא חוקי להוריד כאלה דברים (סרטים שירים וכל מה שנמצא תחת הגנת זכויות יוצרים) למרות שזה בתשלום לא נראה לי שהכסף הולך למשו חוץ מתחזוקת השרתים. וקראתי שמועות שבגללם אני מדפיס פה הודעה, בצוות האדמינים שלהם קיים עורך דין שיש לו גישה לכל הIPים של מי שמשתמש בתוכנה והוא יכול להשתמש בהם כנראה. הפרטים לא ממש ידועים כי זה שמועה. וקראתי שאולי מיקורוסופט היא זאת שמריצה את הדברים מאחורי הקלעים בשביל לעקוב אחרי הורדות משתמשים וכדומה. אני פותח את התרד הזה על מנת לשמוע מכם מסניון ש…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  9. שלום רב: מסיבה שעדיין לא ברורה לי, בגרסאות האחרונות של סקייפ, התוכנה עוקפת את חסימת https://apps.skype.com בהגדרות של אינטרנט אקספלורר, דבר שגורם ל-Skype Home להיות מופעל, ולפרסומות לחזור ולהציק. איך אפשר להתמודד עם זה?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by crow3d,

    יש לי מסנג'ר בווינדואז 7 X64 בזמן האחרון אני חווה מדי פעם ניתוק וכניסה של מישהו אחר מצד אחר כנראה במכוון אבל אין השתלטות על המחשב שלי , אך ורק השתלטות על המסנג'ר ואותי זה מנתק מה שכן החלפתי כמה פעמים ססמאות וזה חוזר על עצמו השאלה אם זה סוס טרוייאני מהמחשב השני שאיתו אני מתכתב היוזר שאני מתכתב מולו במסנג'ר או שזה חשיפה של של המסנג'ר שלי שמישהו במכוון מנתק אותי ומשתלט לי על המחשב עם תכנה מסויימת של פריצות למסנג'ר ? והאם יש מה לעשות נגד זה ? התקנתי היום פיירוול , בתקווה שזה יעזור , למישהו יש קצה חוט , ויכולים לתת לי עצה מה בנוסף אפשר לעשות ? יש לי במחשב אנטיוירוס של AVG והמחשב שלי לא כל כך חשוף לפריצות , נראה לי , או שלא (?) קיצר אודה לכם מאוד לתגובה ...

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  11. Started by viper_sb,

    אני מעונין למצוא את הKEY של מערכת ההפעלה שלי בזמן שאני מנסה להתקין אותה איך ניתן לעשות את זה ?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Domovoi,

    מאיפה אני מוריד את זה? אני רוצה לראות סרט אבל אין SOUND :-\ הוא אמר לי שאני צריך DIRECTSHOW DECODER מאיפה אני מוריד?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by Rafi921,

    שלום במחש יש לי 4 כוננים קשיחים 1 - מערכת הפעלה ותוכנות 2 - משחקים והורדות 3 - קבצי מדיה 4 - כונן גיבוי המחשב מחובר למחשב אחר בבית (שדרכו יש גישה לאינטרנט) שלאותו מחשב מחובר גם מחשב ה - HTPC שאלתי: האם יש צורך לסרוק את כל הכוננים הקשיחים או שאפשר להסתפק בסריקת כונן (1) וכונן (2) ואת הכונן של המחשב שדרכו יש את הגישה לאינטרנט? תודה

  14. Started by MK007,

    כרגע יש לי רק כונן קשיח אחד שמסומן באות E השאלה שלי היא האם אפשר לשנות זאת ושיהיה מסומן באות C ?

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  15. .www.Lala.co.il.pdf.pdf]http://image.lala.co.il/ENCODED/eMule.Tutorial.by.GolanT.[04.2006].www.Lala.co.il.pdf.pdf תבלו

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by shafik,

    שלום רב, במקום עבודתי לאחר המשתמשים ישנה בעיה כשהוא מנסה לפתוח נוסחאות ב office 2010 שנוצרו ב MathType גרסה 5 הוא מקבל שגיאות (כרגע יש לו גרסה חדשה יותר של MathType) כשהוא מנסה לבצע REPAIRE כמו שהוא מתבקש הוא ממשיך לקבל שגיאות והתקלה לא נפתרת מצורף תצלום מסך לפי סדר הפעולות והשגיאות שהוא מקבל תודה רבה http://www.*צונזר*/my/zijnrywzjmmu.jpg http://www.siz.co.il/my/2qnkyktxdfzn.jpg

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  17. יש סרטים בפורמט MKV שמוצמד אליהם כמה כתוביות בכמה שפות על קובץ הסרט עצמו. אז בתוכנת הניגון ניתן לברור איזה תרגום רוצים אם בכלל (כמו שמשניפ פסי קול למשל). אני לא מדבר על הדבקת כתובית לסרט ככה שאי אפשר להעלים אותה או לשנות פונטים וכ"ו וזה לוקח ים זמן. השאלה שלי היא איזו תוכנה עושה את זה..ועל הדרך שגם יהיה אפשר למחוק את שלל הכתוביות המיותרות שכבר מודבקות על הסרט. פשוט יש לי אוסף של חצי טרה סרטים עם ים קבצי SRT שהייתי רוצה להצמיד לסרטים עצמם.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  18. כל כמה דקות קופצת הודעה על המסך ש AVG מצא קוקיס טראקינג. והוא נותן לי שלוש אפשרויות go to file ignore threths add to expections איך מגדירים את AVG שימחוק אותם אוטומאטית ולא יקפיץ לי הודעות ?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  19. הרצתי כרגע Hijackthis במחשב שלי ואני רוצה את עזרתכם לניתוח הקובץ שלו, לגבי האם יש ערכים לא רצויים במחשב שלי. למחשב שלי לוקח המון זמן להטען בעת ההפעלה או בעת הפעלה מחדש. הנה קובץ ה-Log של Hijackthis: ראו קובץ מצורף (הערה: סיומת הקובץ שונתה ל-TXT, מאחר והפורום לא מאפשר להעלות קבצי LOG).

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by iakovl,

    חברה למי שלא יודע אני משרת במצ"ח רמה"ג (בסיס פילון) בעיקרון עלה הנושא של עיצוב סמל לבסיס אבל כישרון גרפי זה לא משהו שיש לנו בבסיס יותר מדי אז עלה לי הרעיון לבקש מכם עזרה בעיקרון כל סמל שמישהו יוכל לצייר יהיה דבר טוב אבל אני חשבתי על משהו שאמור לסמל והסביר את המשמעות שלו בקלות רבה יותר הרים (הידוע גם בשם רמת הגולן) ומעליהם זכוכית מגדלת (מצ"ח אחרי הכל) לזה גם אפשר להוסיף את הסמל החשוב של החייל שלי, 5 להבות הטוהר (חפשו בגוגל) אבל זה כבר יותר מדי לדעתי כל מי שמוכן לעזור אני אודה לו מאוד

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  21. אני מחפש תוכנה שאני יוכל לשלוט איתה דרך מחשב אחר אחר, חינמית או לא זה ממש לא משנה אבל חשוב שתהיה לא מסובכת ושאנטי וירוס לא יזהה אותה כוירוס... עד לא מזמן הייתי משתמש בשליטה מרחוק של ווינדווס אבל אני משום מה לא מצליח לעבוד איתה בכלל תודה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by kkffiirr,

    המרת פרוייקט לPDF מניבה תןצאה של ריבועים במקום אותיות לחלק מהפונטים, מה גם שבגדלים אחרים של אותם פונטים זה לא קורה. הפונטים המדוברים הם ADAMF וCOMICSMF. מה אפשר לעשות?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  23. צילמתי סרטון וידאו של אחי מנגן כשהמצלמה נטויה בזווית של 90 מעלות כדי לקבל תמונת תקריב טובה יותר ואני מחפש עכשיו דרך לסובב אותו למצב שבו הוא יוצג כרגיל. יש איזו תוכהנ שמסוגלת לעשות את זה?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by ofer_mat,

    אני רוצה המלצה למקודדי SVCD מ AVI ועוד כמה פרטים ( המלצות ל 1. BITE RATE ? 2. רזולוציה ?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  25. אני רוצה ליצור קובץ bin מדיסק שיש לי. בחיפוש שעשיתי ראיתי שהרבה ממליצים על תוכנת WINISO - אבל זאת יוצרת קבצי ISO... הבנתי שאפשר לעשות את זה עם NERO אבל לא הצלחתי למצוא בתוכנה את האפשרות הזאת. מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך אני עושה את זה?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים