תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, מבקש סיוע לנושא שפתחתי (אולי בטעות)... ב: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=475907.0 תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
נמחקה לי תקייה מוד חשובה האם אפשר לשחזר אותה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש למישו לינק למשהו בסגנון? ראיתי תכנות שמייבאות שירים לתוך המשחק עצמו..
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
זו תוכנה מצויינת עושה את כל מה שסנדרה עושה אך ביתר קלות ומהירות AIDA 32
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מחפש תוכנה פשוטה ואמינה כנ"ל. פעם הייתה אפשרות מובנית להפוך כל תמונה לרקע וכל סרטון לשומר מסך.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
מצאתי באינטרנט את התוכנה VobEdit שמתיימרת לעשות את העבודה אבל משום מה התוכנה הזו עובדת לי רק על קבצים קטנים. כאשר אני מנסה לחבר קבצים בגודל 1 ג'יגה התוכנה ממירה לי את הקבצים שוב ל-VOB ולא מחברת אותם. אשמח לשמוע אם יש תוכנה אחרת שעושה את העבודה או לחילופין אם יש פה מישהו שמכיר את התוכנה הזו אשמח אם יסביר לי למה אני לא מצליחה לחבר קבצים גדולים?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, לפני מספר דקות הוכרזה הבטא הפתוחה ל-Windows Live Essentials 2011. הורדה החל ממחר (או כבר היום, חמישי), כאן: http://explore.live.com/windows-live-essentials-beta מקור: http://windowsteamblog.com/windows_live/b/windowslive/archive/2010/06/23/announcing-the-new-windows-live-essentials-beta.aspx שיפוצים נרחבים ב: Messenger, Photo Gallery, Movie Maker ו -Live Sync (שיבוסס על Live Mesh שעדיין פעיל אך עתידו עגום, רק עם פחות מקום אכסון בענן). עריכה: http://www.windowslivepreview.com.asp1-17.websitetestlink.com/essentials/
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם מישהו במקרה מכיר תוכנה - שבעיקרון היא שעון מעורר?? משהו שאפשר לשים מוזיקה שאני בוחר ולכוון אותה לשעה מסויימת?? תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום מכירים את זה שאתם הולכים לחלון של Winamp, ובאים לעשות משהו למשל באמצע החלון, וזה מזיז אותו? זה קורה בגלל שניתן להזיז את החלון של Winamp לא רק משורת הכותרת שלו, אלא מכל מקום בחלון, שהוא לא control כלשהו. מישהו יודע איך מבטלים את זה? שהחלון יזוז רק אם מזיזים אותו משורת הכותרת.. תודה! card
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לצרוב פרקים של סדרה מסויימת, כל פרק בערך 350 מ"ב, כ data. זה יוצא בערך שני פרקים לדיסק (של 700), וזה יוצא לי הרבה דיסקים. רציתי לדעת אם יש שיטות כיווץ דרך תוכנות כמו winzip ודומות, שאני יוכל להכניס יותר משני פרקים על דיסק..? אם יש ואפשר לעשות את זה גם ב vcd זה יהיה מצויין! תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, עד הזמן האחרון עבדתי עם TEAMVIEWER, אבל לאחרונה הוא עושה לי הרבה בעיות בחיבור. אילו אפליקציות נוספות יש שנותנות לשלוט על מחשב מרוחק ועונות לדרישות: - גם השולט וגם הנשלט רואים את מסך המחשב (לא כמו REMOTE DESKTOP למשל) - עובד גם על XP - עדיף חינמי - לא רץ באופן קבוע אלא ע"י הרצה ידנית (כלומר, צריך להיות מישהו ליד המחשב הנשלט) תודה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה סבבה דיסי... הכנתי את ההגדרות כמו שצריך כל מה שעלי כעת לעשות זה לשנות את ההגדרות של הנתב(ראוטר) שלי....אין לי בעיה לעשות זאת...הבעיה היא שאם אעשה זאת.המחשב שלי לא יהיה מוגן. וזאת בגלל שאין לי פיירוול. לא,אין לי הוא לא עובד הוא מקולקל אני מתארת לעצמי שהתקנת פיירוול חדש יותר מסובכת ממה שזה נראה... אז שאלה יש לי האם הסיכון ,בהנחה ואני כן אפתח את הפורטים דרך הנתב,גבוה מספיק כדי שהאקר מסוים או כל סוס טרויאני יכנס?או שזה לא כ"כ קריטי...מה כדאי לי?מה עלי לעשות?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני משתמש באופיס 2003 אאוטלוק מסונכרן מול חשבון EXCHANGE ומוגדרות בו 2 תיבות דואר: אחת פרטית ואחת משותפת (SHARED MAILBOX) שעובדים עליה כמה אנשים אני מעוניין להגדיר את המסייע מחוץ למשרד (OUT OF OFFICE) רק על התיבת מייל הפרטית רק שזה לא ממש אפשרי מכיוון שברגע שמפעילים את המסייע מחוץ למשרד הוא פועל על 2 התיבות אני יודע שיש אפשרות נוספת להגדיר כלל שברגע שמגיע מייל שהשם שלי מופיע ב- TO/CC זה מחזיר הודעה לשולח רק שהאופציה הזו לא עובדת כמו שצריך חשוב להדגיש שהתיבת מייל המשותפת היא למעשה התיבה הראשית והתיבה הפרטית כאילו מצורפת אליה אשמח לעזרתכם בנושא אם זה בכלל אפשרי תודה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קורא לכם שאתם רושמים כתובת אתר בעברית? רושמים הודעות ב ICQ באנגלית? עם התוכנה הזאת זה לא יקרה יותר, היא פשוט תהפוך את זה אוטמטית בלי ללחוץ על שום כפתור את התוכנה אפשר להוריד מפה http://www.makeithebrew.kef.li/ את התוכנה הזאת אני עשיתי, הערות יתקבלו בברכה
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום החלטתי להשתמש במכונה הוירטואלית לכל הצרכים חוץ ממשחקים איפה מומלץ להתקין תוכנות נגד מזיקים וירוסים וכדומה? בהוסט או ב GUEST ? או בשניהם אני מעדיף לחסוך מקום בהארדיסק וזמן לכן השאלה במקום תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
הי חברה. קניתי תוכנת, תרגונט. היא נחמדה, אבל לא ממש טובה. בכל אופן, מה שמיוחד בה שאי אפשר לצרוב את הדיסק שלה, וגם לא להעתיק אותו לכונן. ואיך הם עשו זאת ? פשוט מאוד. הם השאירו טרק אחד לא צרוב כלל, אבל הוא רשום ב TOC כאילו זה חלק מקובץ. מה שקורה הוא שכאשר מנסים להעתיק או לצרוב, המחשב זורק הודעה של לא מצליח לקרוא מן הדיסק. לעומת זאת בתוכנה, הוא דואג לא לקרוא מן הטרק הזה. אני בטוח שאפשר להכין התקנה תקינה לדבר הזה. אבל מה שאני מחפש היא תוכנת צריבה, שתצרוב אחד לאחד, בלי להיסתכל על ה TOC. אם מישהו יודע, אשמח לתגובות ארז בר-זיו
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תמיד שאנ מנסה להוריד, אז כתוב לי שההורדה נכשלה.... יש למישהו כתובת שממנה ניתן להוריד?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
בעיה בליצור את הכונן עצמו לא ל עשות M [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, אני משתמש ב-KASPERSKY 5.0 PERSONAL ובסריקת הקבצים יש קבצים שצריכים סיסמא כדי לסרוק אותם! כמובן שאין לי מושג על איזו סיסמא המחשב מדבר, אז אני מדלג על הקבצים האלו... אבל מה אם יום אחד יהיו בקבצים האלו וירוסים והסריקה לא תזהה אותם? מה שיהיה זה שאני אוכל אותה... למה הקבצים האלו דורשים סיסמא? ומה עושים כדי לבטל את זה? תודה.
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי לינק לדריבר של המודם הזה sm56 pci או לינק לאתר של מוטרולהג תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
דרישות קריטיות: 1. יכולת לבצע גיבוי עם פילטר על סוגי קבצים ושמות תיקיות. סופר-קריטי, כיוון ש-90% מנפח התיקיות לגיבוי הוא של קבצים זמניים ענקיים שלא מעניינים אף אחד! 2. יכולת לבצע גיבוי אינקרמנטלי. 3. יכול Versioning כך שאם קובץ נדפק הוא לא "ידרוס" קובץ תקין ברגע שהגיבוי ירוץ. 4. יכולת שחזור פשוטה שאינה תלויה בתוכנה עצמה (בניגוד לקליינטים של SVN למשל). 5. יכולת תזמון של גיבויים אוטומטיים. רצוי מאוד: 6. יכולת לגבות קבצים פתוחים. 7. דיווח דרך EMAIL על בעיות/הצלחה של גיבוי. 8. יכולת ZIP של קבצים/תיקיות בנפרד (לא ZIP אחד גדול). 9. הצפנה של הגיבוי - חביב ובתנאי שהסרת ההצפנה לא דורשת את התוכנה עצמה. 10. עדיף חינמית וללא התקנה כמובן. 11. יכולת העברה של פרופילים/הגדרות בקלות ממ…
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
גראת האופיס החדש מתהדרת בשם הקוד NGO (Next Generation Office), נראית טוב? תשפטו בעצמכם: http://www.ibelite.com/images/ONG_1.jpg http://www.ibelite.com/images/ONG_2.jpg http://www.ibelite.com/images/ONG_3.jpg
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי את הקאייטיב אבל הוא רגיש מידי המצב שלי הוא שאני יותר קרוב לרמקולים הקידמיים ולשמלאיים אז אני צריך שהאחורה יקבל יותר כוח ושגם השמאל (אם יש תוכנה שתתן לי להחליט כמה כוח לתת לכל אחד זה יהיא הכי טוב) בתודה מראש אור!!
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לכם איזשהי תוכנה כזאת? ואני לא מדבר על crack אם יש משהו אחר שתוכלו להציג ולהביא לי אני אשמח תודה.
-
שלום רב, אני כרגע מועסק בחברה, בה במסגרת התפקיד, יוצא לי להשתמש בתיבת דואר אלקטרוני של Gmail, של החברה(הכוונה היא שהסיומות הן של החברה בסגנון הבא Silky@nameofthecompany.com). כשקיבלתי את המייל והססמה מיד שיניתי אותה למשהו שידוע רק לי, אך היום קיבלתי מייל שאומר שססמתי שונתה(מטעמים כאלו ואחרים), מה שנותן לי להסיק שלאיש ה IT בחברה יש יכולת לגשת לחשבון שלי בדרך עקיפה. השאלות שלי הן כדלקמן: 1: האם יש באפשרותי דרך לבטל את האפשרות של איש ה IT לגשת לחשבון שלי? 2: האם יש לי דרך לשלוח מיילים משרת אחר שיופיע "כאילו" שלחתי מהדואר חברה? תודה לעוזרים.
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-


