עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ריקי123,

    הי אני צריכה עזרה דחופה בבקשה אני מנסה לראות סרט דרך האתר של האוניברסיטה הפתוחה (הסרט נפתח במדיה פלייר) הסרט עולה אבל אני לא שומעת קול מה עושים? יש לי XP, מדיה פלייר 11 תודה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by DeadByDawn,

    יש לי שתי מסמכים שסרקתי...וגזרתי מהם שתי תבלאות. אני רוצה לאחד את שתי התבלאות...(אחד מעל השני) ולשים את זה במסמך A4 ואז להדפיס. השאלה שלי היא,איך אני מאחד...ניסיתי לגרור כל טבלה בנפרד...אבל זה פשוט יוצר לי אותה ממש בגדול במסמך ה A4 (שהוא ריק..) ואני לא מצליח להקטין אותה במסמך הזה... איך עושים את זה?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by viper_sb,

    אני עובד כרגע על ווינדוס 7 64 ביט ואני רוצה להתקין וירטואלי XP 64 ביט וברגע שאני מנסה להתקין הVPC,VMWARE WORKSTION אומר לי שהמעבד לא תומך איך זה יכול להיות ?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  4. שלום רב, אינני מצליח למחוק קובץ נתונים pst. ב- OUTLOOK2007 למרות שאינו מוגדר כברירת מחדל וקיומו יוצר לי בעיות בספר הטלפונים. תודה רבה על כל עזרה!

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  5. Started by avivlyaviv,

    חברה יש לי בעיה מוזרה. כשאני רואה סירטון (אתרים כמו YOUTUBE) לסרטון לוקח הרבה הרבה זמן לעלות בכלל להתחיל לפעול. אם בד"כ הסירטון עלה תוך 15 שניות גג עכשיו יותר מדקה. מחתי קוקיז,קבצים שמורים, הפעלתי CCLEANER, התקנתי flash 10 מחדש.... Help/// :-\

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  6. שלום רב צריך עזרה במציאת דרייבר למצלמת אינטרנט TEAC MX-6 1.3 MEGA PIXELS לא מצליח למצוא דרייבר בגוגל. אודה למי שיוכל לעזור.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  7. עשיתי חיפוש בפורום ושאלתי את הכותרת ממישהו עם בעיה דומה מלפני שנה וחצי... שלא ענו לו... מקווה שלא אצטרך להמתין זמן כה רב לתשובה :-) אז זה המצב: אופציות הקידוד ב-MPEG 3 נעלמו מהתפריט של VD, יש לה רק PCM. יש לי את LAME אבל לא ברור איך אני מקשר בין וירטואלדאב ל-LAME_ENC.DLL כך שיהיה ניתן שוב לקודד איתו. יכול להיות שמחיקה של כמה קובצי INF גרמה לתקלה? בתודה מראש על כל עזרה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  8. שלום רב, אני מחפש מדריך שיעזור לי להגדיר הגדרות באימיול 4.2 אני יודע שזה מגיע מוגדר, אבל יש לי איטרנט מהיר של 2 מגה בייט ואני רוצה להגדיר את האימיול נכון כך שהקבצים ירדו לי במהירות גבוה. למישהו יש מדריך להביא לי? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  9. אממ... נראה לי שהכותרת מסכמת פחות או יותר... אני רוצה לקנות אנטי וירוס. את האמת, לא משנה לי המחיר, כי יש לי חבר שיכול לארגן לי את העסק בכמעט חינם. לא משנה, בקיצור אני צריך את האנטי וירוס הכי טוב שמוכר לכם, ובמיוחד לצורך הגנה מדברים שיכולים להידבק אליך באינטרנט. יש לי פנטיום 4 ו WINDOWS 98. זהו, קצר ולעניין. היו שלום AND MAY THE FORCE BE WITH YOU!

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by Orian015,

    שלום, אני עושה דו"ח מעבדה בביולוגיה ובוא אני צריך למצוא שיפוע של גרף שהוא לא ממש לינארי (חח) אני עושה פונקציית SLOPE. אבל בגלל שהשיפוע כ"כ קטן יוצא לי 0. איך אני עושה שזה לא יעגל אחרי הספרה השנייה אחרי הנקודה? *מצטער אם זה לא הפורום הנכון.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  11. Started by urich,

    מדי פעם אני מרוקן עוגיות כחלק מתחזוקת המחשב הרגילה עכשיו אחרי כל פעם צריך להיכנס שוב לכל אתר וכו'. יש דרך שלחיצה על מחק עוגיות לא תמחוק עוגיות מסוימות שאני רוצה לשמור באופן קבוע?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  12. למשל את זאת http://img385.imageshack.us/my.php?image=image0017e04pr.gif יש לי את התמונה הזו כ-GIF ועל המחשב היא זזה אבל במסנג'ר לא.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  13. Started by iSolt,

    windows photo viewer הגלריה של 7 ו8 (לא זמינה ב10 בלי הפעלת קוד רג'יסטרי שמאפשר אותה ב10) כשמגדילים את החלון וסוגרים אותו, הוא נפתח בחזרה כחלון קטן במרכז המסך. איך מתקנים וגורמים לו להפתח בחלון 'מוגדל' ולא מוקטן? כשאני מגדיל, וסוגר זה לא שומר את ההגדלה ולא פותח בחלון מלא הבאג דווח לפני שנים הנה כאן http://www.neowin.net/forum/topic/817242-nice-bug-in-windows-photo-viewer-windows-7-rtm/

  14. בדיסק קשיח כמובן. יש אפשרות כזאת? :

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  15. אנשים שלום.. יש לי בעיה שמחרפנת אותי יום אחד בהיר אני יצאתי אם חבריי, לאחר מכן, שחזרתי הביתה גיליתי להפתעתי שמותקן לי SearchBar אז אמרתי לעצמי :" מה הבעיה? פשוט נלך ונמחוק אותו" אבל... לאאא!! הוא לא נמחק!! והוא משתלט לי על האקספלורר: 1. כל פעם שאני משנה את דף הבית, הוא משנה לי אותו בחזרה לדף הבית של הsearchbar .. 2. כל פעם שאני מסמן לדפדפן לא להראות את הSearcBar הוא שם עליי פס ואם אני סוגר ופותח מחדש הוא ימשיך להראות אותו.. אני ניסיתי להיכנס C:\WINDOWS\Downloaded Program Files (שם נמצא הקובץ הסרה) ולעשות לו remove אבל הוא רושם לי שקבציי התוכנה בשימוש עכשיו לא ניתן למחוק את הSearcBar... בבקשה אני מתחנן אליכם תעזרו לי למצוא דרך למחוק את ה-SearchBar הזה!!! אהה!!!

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  16. הורדתי כמו רובכם פה את ה-FF2 החדש והכל טוב ויפה. ראיתי שברירת המחדל היא להגדיר את ה"זיכרון מטמון" של הדפדפן על-MB רציתי לדעת מה הכי מומלץ? הבנתי שזה משפיע על מהירות הטעינה של דפים,אז אל כדאי שאני אשים על מאה למשל? כמה זה אצלכם?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by overload,

    בקבצים שאני משתף שנמצאים בחלון "שיתוף", על מה משפיעה העדיפות שלהם(גבוה, רגיל, נמוך הפצה....) ? מה הכי כדאי לקבוע ?

  18. Started by chenrp,

    יש המלצות?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by frank31,

    חג שמח מעוניין במידע על תוכנה אשר ממירה שירים לפורמט mp3 תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by gjook,

    אני מקווה שפה זה הפורום המתאים , יש לי מצלמת רשת של חברת "matrix". באתר הזה ראיתי שמוכרים אותה גם: http://www.bigcomputers.co.il/Product.asp?Pid=WEBCAM_Matrix&Cat2Cat1ID=8313&Cat2ID=0&aff=Zap〈=he בכל מקרה , היה לי דיסק עם הדרייברים שלה , ואני לא מוצא אותו.. הבעיה שאני לא מצליח למצוא גם את האתר של היצרן הזה, אשמח אם תוכלו לעזור לי שבוע טוב. גל

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by dvirdahan,

    בס"ד קניתי את המחשב ביום ראשון שעבר והוא כבר עושה לי בעיות אני חייב עזרה!! יש כמה בעיות: 1.הדפדפן נתקע ישר בהפעלה שלו הוא עולה ולא נלחץ כלום אני מנסה ללחוץ והוא עושה צליל של שגיאה...האינטרנט טוב ועם דפדפן אחר זה בסדר עובד טוב.. 2.משחקים לא עולים אני לוחץ זה מראה כאילו נטען אבל לא עולה..הסמן משתנה כאילו הוא חושב ועדיין לא עובד.. 3.לא נכבה כאילו אני לוחץ התחל\כיבוי ואז הוא שומר הגדרות וכל זה אבל שכתוב מעכרת ווינדס מבצעת כיבוי זה פשוט נשאר ככה מלא זמן.. תודה רבה לכולם!!זה דיי דחוף כי ההורים שלי עצבניים כי אחרי הרבה זמן קנינו מחשב והוא כבר עושה בעיות.. עוד משהו יש לי תוכנה כזאת שקיבלתי עם הלוח אם msi DualCoreCenter זה השם וכשהיא נפתחת אז יש ציפצופים והוא אומר לי כאילו המאורר …

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by ImAllMostAwake,

    טוב למי שלא מכיר מה זה dds הלינק הבא יעזור http://en.wikipedia.org/wiki/DirectDraw_Surface אוקי אז מה שאני רוצה לעשות זה לערוך את זה דרך פוטושופ\3DMAX או GIMP. יש לי WIN7 64 ביט. ניסיתי להוריד את זה... 1. http://developer.nvidia.com/object/photoshop_dds_plugins.html בשביל הפוטושופ אבל לא רואה את זה עובד והוא לא פותח 2. http://www.gimp.org/downloads/ ניסיתי גם את זה כולל הפלאגין גם לא עובד 3. ב3DMAX הוא פותח לי ת'קבצים אבל אני לא יכול לשמור אותו בסיומת dds אגב הרחבה קטנה dds משמש לערוך למשל סקינים של משחקים דמויות וכו... אני אשמח לעזרה תודה

  23. Started by nnfyrbsnss,

    אני בד"כ מפעיל את msconfig כך: התחל-הפעלה-msconfig-אישור כשאני מנסה לעשות את זה בשבוע האחרון אחרי לחיצת אישור לא קורה כלום גם כשאני עושה את זה ממנהל המשימות אני צריך את הmsconfig ולא שום תוכנה אחרת שאר פרטים OS: WIN xp pro sp2 כל העדכונים english אבל עובד עם mui של עברית מפרט <--- תודה רבה לעוזרים!

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by The_MichMan,

    שלום ברשותי נמצא מחשב נייד לא שום כוננים פרמטתי את הדיסק הקשיח היכן אני יכול להשיג קבצים שיעשו לו בוט לדוס או להתקנה של ווינדוס המחשב גם לא עושה בוט מדיסק USB חיצוני תודה על העזרה

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by guyyug,

    בדרך כלל אני לא רץ להתקין כל פלאג שיש לתוכנות P2P אבל הפעם ניסיתי וזה עובד מעל לציפיות שלי כל מה שהתוכנה עושה זה להפעיל את החיפוס מקורות נוספים באופן אוטומטי כל זמן קבוע ומשפרת את מהורות ההורדה (בדרך כלל אני מעלה בערך פי 3 ממוריד ועכשו אני מוריד כפול ממעלה ) מומלץ בחום

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים