עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. תקשיבו שניה אנשים יש לי בעיה קטנה.. יש לי 512 מגה זיכרון במחשב וכל הזמן הוא עמוס למרות שאני עובד רק במסנג'ר אייסיקיו ואנטי ווירוס.. עכשיו ניראה לי שעולות לי תוכנות בלי שאני רואה והם עולות עם הפעלת המחשב ואני יודע שאפשר להוריד אותם דרך איזה פקודה בהפעלה בהתחל אז אם אתם יכולים להביא לי את הפקודה הזאת או איזשהו משהו שיכול להמעיט את העומס במחשב.. אני יודה לכם מאוד.. בתודה מראש DJ OFRI

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  2. ערב טוב אני מחפש מומחה לגוגל דוקס.......

  3. למי שמשתמש בתוסף שכתבתי עבור הפורום (HWZONE FORUMS ASSISTANT), עשיתי קצת שינויים בתוסף, כמו העברת התפריט שהיה בתוך ההודעות, לתפריט ראשי למעלה בדפדפן וכעת ניתן לבצע שינויים (הסתרת התפריט, ביטול הצביעה של פוסטים, שינוי הצבעים), ע"י כתיבת hwzone במסך האפשרויות של about:config של הדפדפן (עד להוספה עתידית אולי של חלון אפשרויות). ניתן להוריד מפה: http://icebreak.zickel.net/hwzone/ את גרסא 0.6.0 שמכילה את השינויים (אל תדאגו, למי שמותקן 0.5.0, זה יחליף אותו לבד בעת ההתקנה). ניתן למצוא שם עדיין את גרסא הקודמת 0.5.0 למי שרוצה. שימו לב, כי זו גרסא "ניסיונית" (והרצתי אותה על firefox 1.5 בינתיים), אם כי ניסו אותה ב firefox 1.0.7 והיא עבדה גם כן. אשמח לתגובות ממכם, אם זה עובד ללא בעיות…

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  4. שלום. יש לי Adobe Flashplayer 9 הגרסא המעודכנת ביותר. אני משתמש בI.E7, ובנוסף גם בFF3. הבעיה זהה בשני הדפדפנים באופן כללי ווידאו סטרימינג עובד. תכני סטרימינג מסויימים לא רצים אצלי בכלל בעוד שאחרים כן. לדוגמא יוטיוב רץ בלי בעיה. הרדיו הזה רץ http://radio.yo-yoo.co.il/glglz.htm וגם הרדיו הזה רץ http://www.ctradeil.com/radio.php?radio=1 הרדיו הזה לדוגמא לא רץ: http://elya.dyndns.org/channel.php?id=65 מסיבה שלא ברורה לי, ותכני CastUp לא רצים בכלל כמו כאן http://www.keshet-tv.com/bigbrother/bigbrotherlive.aspx. במחשב השני בבית עם IE 6 הכל רץ בלי בעיה. אני מסיר ומתקין מחדש DirectX שוב ושוב בפעם האלף כבר. אני לא יודע ממה נובעת הבעיה ואני מתחרפן. מישהו יודע איך לפתור את הבעיה הזו…

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by adigolds,

    ברשותי מצלמה מסוג Dlink dsc-350 שרכשתי בחו"ל. כאשר אני מחבר אותה למחשב (חיבור USB) ומפעיל את Netmeeting, אני רואה וידיאו במקום המתאים, אולם למרבה ההפתעה רק כאשר אני מזיז סתם את העכבר, המצלמה מרעננת את הוידיאו שלה, כאשר אני לא מזיז את העכבר קצב הריענון הוא אחת ל-45 שניות בממוצע ולפעמים בכלל לא. התקנתי שוב Windows XP ולא עזר. במחשב אחר המצלמה פעלה בסדר גמור, וכניראה הבעיה במחשב שלי. למישהו רעיון ?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by TomerPerez,

    ערכתי סרטון בתוכנה sony vegas pro 11,באתי להעלות את הסרטון ליוטיוב אבל הוא רושם שאני צריך להמיר קודם את הסרטון לקובץ mp4. ניסיתי להמיר את הקובץ בתוכנה format factory אבל הוא לא מזהה אותו כקובץ ווידאו וכשאני מסמן "all files" ומסמן אותו ומתחיל להמיר אותו הוא שולח לי הודעת error. אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי לפתור את הבעיה. תודה מראש לכל העוזרים

  7. Started by IlanF,

    חשבתי בהתחלה שזה קורה בגלל שחברים שלי עברו לICQ 6, אבל דיברתי עם אחד שיש לו עדיין את 5 וזה לא מציג עברית צריך עזרה :s05:

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by HWguy,

    האייסיקיו שלי נתקע סגרתי אותו עם ctrl+alt+del. אחרי זה ניסיתי להכנס זה עושה לי error של בעיה טכנית (winxppro) ויוצא. היה לי את 2002b אז אמרתי אולי אני אתקין את 2003A וזה יעבוד. התקנתי וזה לא עזר עדיין אותה הבעיה, מה אני עושה? :-[

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by rotem_o,

    שלום לכולם, לפני יומיים קניתי דיסק קשיח חדש WD6400AAKS שני שאלות: 1. רציתי לדעת איזה תוכנה מומלצת לבדוק את הדיסק שהכל תקין (לפני שאני ממלא אותו, שאני לא יאבד את כל המידע במידה ויש בו כבר עכשיו תקלה כלשהי) בדקתי בנתיים עם HDD Health ו- PartitionMagic . הבנתי שיש תוכנה יעודית של WD אך לא מצאתי באתר שלהם. 2. לאחר חיבור ואתחול הדיסק הקשיח הוא מראה לי במאפיינים ש-83MB בשימוש למרות שאין עדיין כלום בדיסק (גם לא קבצים מוסתרים), מדוע ולמה? תודה מראש לעונים..

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by ^HocK^,

    *למנהלים לא הייתי בטוח באיזה פורום לפרסם אז במידת הצורך אנא תעבירו* היי, יש לי בעיה קלה , כאשר אני מנסה להפעיל אצלי סרט במחשב , יש בעיה או שישנו קול והסרט עצמו לא זז (התמונה לא משתנה) פעם זה עבד אבל בזמן האחרון זה לא עובד, או שיש תמונה והקול לא מתאים, יעני יש איחור של כמה שניות בקול לאחר התמונה. תודה מראש, יאן

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by ofirrjd,

    הבעיה היא שרשימת הסרברים הולכת ומצטמצמת עד שהיא נעלמת לחלוטין ואז פשוט האימיול לא מחובר. אני מוריד רשימות סרברים לאימיול מכאן: http://ed2k.2x4u.de/index.html אבל לאחר העדכון ההורדה מאוד איטית והחיפוש לא נותן תוצאות כלל. מה שמוזר הוא שכשאני מתקין אימיול מאפס, תוצאות החיפוש מאוד נרחבות וקצב ההורדה מהיר, אך עם הזמן, כמו שציינתי, רשימת הסרברים הולכת ומצטמצמת עד שהיא נעלמת לחלוטין. אם אני מסיר את האימיול ומתקין שוב, זה עוזר אך לא לזמן רב. מה בעצם קורה פה? היכן אני יכול להשיג רשימת סרברים טובה? תודה, אופיר

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Real_Me,

    התקנתי CUTEFTP גירסה 4.2 אחרי תקופה ארוכה והנה לא רואים עברית בשמות הקבצים. כרגע אני ב-XP שעובד בעברית אבל כנראה שזה לא מספיק. חיפשתי ולא מצאתי הדרכה בנושא. מישהו יודע איך לעברת אותו?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  13. יש לי סרט מתוך משחק שהקלטתי בFRAPS ששוקל 135מגה ואורכו חצי דקה, איך אני מקודד אותו עד לפחות 20\15מגה?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by dR-TraNce,

    שלום חבר'ה. רציתי לדעת אם תוכלו להביא לי אתרים שיש שם דרייברים לכרטיסי מסך ובכרטיסי קול במיוחד אבל שיהיה דרייברים לכל הדברים מסביב. תביאו לי כמה שיותר אתרים עם דרייברים. רציתי לדעת אם מישהו מכיר את הכרטיס טלויזייה FlyVideo 98' אם כן מה כתובת אתר הבית שלו פשוט אני שכחתי ???

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  15. אם יש לי כתבה מסוימת בדף באתר ואני רוצה שיהיה גם בדף אחר מבלי שאני יכתוב אותו פעמיים ולמשל אם אני משנה משהוא בדף אחד אני רוצה שזה ישנה גם בדף השני אוטומטי איך אני עושה את זה ?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by Gohan,

    יש לי מחשב P3 500 DUAL איך אני יכול להגיד לו להעלות תוכנה/משחק על מעבד ספציפי ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by torangadojo,

    האם ישנה אפשרות כזאת ? ואם כן , כיצד עושים זאת . תודה

  18. Started by nadav1379,

    אני צריך המלצה על אימיול טוב שמוריד מה מתחבר מהר היה לי את 0.2 והוא היה טוב מאוד פשוט מישהו אמר לי שעשו משהו לאימיול הזה והוא לא רישמי או משהו כזה אז הורדתי את 0.42C הוא לא היה טוב בכלל אז החלפתי ל 0.42G זה מה שיש לי עכשיו והוא גם לא כל כל טוב הוא בכושי מוריד לי אז אני רוצה הצלמה על אימיול טוב שיוריד לי מהר אני מוריד מ.ק 22 כבר יומיים וזה עשה לי רק 6 MB אם 0.2 אני כבר האיתי גומר מזמן השמח אם תביאו לי קישור להוריד גם את האימיול

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  19. צריך המלצה תוכנה פשוטה חינמית לטיפול בתמונות. צריך אותה בעיקר כדי לשנות את גודל התמונות ולחתוך אותם לפורמט 2:3 ולא 3:4 כפי שמגיעות מהמצלמה ראיתי שיש את XnView איך היא בסדר?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by matan007,

    כל פעם שאני מפעיל את WOED 2010 גרסת 64BIT קופץ לי חלון שרשום בו קובע תצורת אופיס 2010. עכשיו זה מריץ משו ומראה לי התקדמות והדבר הזה ממש מאמץ את הכונן שלי ולוקח איזה דקה! כאילו פעם פעם שאני פותח קובץ WORD אני צריך לחקות דקה וממש רואים את הכונן מתאמץ (וזה עוד SSD). מה זה ואיך מפסיקים את זה?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by pak82,

    אני מחפש שם של תוכנה שאני מכניס לה טקסט באנגלית והיא מתרגמת אותו לעברית מישהו מכיר?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by sdimant,

    יש לי כרטיס קול הקפי (5.1), ואני רוצה לשלוט על כל ערוץ שלו (פרונט ימני, שמאלי, אחורי ימני, שמאלי, מרכזי) אני מתכוון שלכל ערוץ יהיה מד של שליטה על הווליום. יש תוכנה שאפשר לעשות איתה את זה?

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  23. פעם היה לי תוכנה ששמים בה קישור לאתר כל שהוא וגם שם משתמש וסיסמה של האתר ואז שלוחצים על הקישור בתוך התוכנה היא פותחת את הדף ומתחברת לבד עם השם משתמש וסיסמה שהכנסתי מישהו מכיר אותה (השם שלה)?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  24. היי חבריה, אין לי סאונד במחשב מופיע במנהל ההתקנים הסימן הצהוב ליד התקנים אחרים ורשום audio device on high definition audio bus, יש לי את הדיסק המקורי של הלוח ולא הצלחתי לפתור את הבעיה. יש פתרון לבעיה ? לוח האם הוא של ABIT IL9 PRO תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by עדי פרץ,

    רציתי לדעת איך אני יכול לכתוב קוד באדרואינו אונו אין לי שום רקע בעיניין

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים