תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אז הורדתי כמה סרטים מהתוכנה ואני רוצה לסדר אותם בתיקייה אחרת.הבעייה היא שאם אני מזיז אותם מהתיקיה הנוכחית אז uTorrent כבר לא מזהה אותם.איך לעדכן את התוכנה עם המיקום החדש? אם אני עובר כאן על איזשהוא חוק אז לנעול את הדיון במיידית. למרות שמדובר כאן רק על התמצאות בתוכנה-אז אולי זה גבולי
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איזה אנטי ווירוס הכי טוב מבחינת הגנה רצופה, קבלת עידכונים ושלא יהיה כבד מידי... תודה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אודה לכם מאוד אם תשלחו לי לינק או תגידו לי מאיפה להשיג. **אם ההודעה הזו עוברת על חוקי הפורום אני שולח לכם (המנהלים) התנצלות מראש.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום הבעיה החלה מזמן ובגלל שלא הצלחתי לפתור אותה עברתי לפיירפוקס ושם אין לי בעיות. הבעיה היא שיש תוכנה מסויימת שאני רוצה לעשות בה שימוש וה- help שלה מבוסס על אינרנט אקספלורר ולכן אני תקוע עם הבעיה הזאת. בחיפוש בגוגל המליצו הרבה פעמים לבטל את ההתרעה על שגיאות script ולכן עשיתי זאת ע"פ ההדרכה שלהם ב אפשרויות אינרנט>מתקדם של הדפדפן אקספלורר. אבל זה לא עוזר. יש גם אפשרות שמדובר ב malwares ולכן הרצתי כבר כמה סוגיים של תוכנות שמצאו לא מעט זבל במחשב וניקו אותו אבל הבעיה של IE8 עדיין קיימת. לפחות הרווחתי מחשב שרץ מהר יותר במיחד הגלישה שחבל על הזמן אבל בכל זאת אני רוצה לנסות לפתור את הבעיה. רק רציתי לציין שאני לדוגמא לא יכול להיכנס לאימייל שלי בוואלה ב IE8 ויש כל הזמן…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שאני מנסה להיכנס זה עושה לי הודעה שרשום שם..AN internal application error has occurred ..... ניסיתי למחוק את זה דרך הוספה והסרה של רכיבי וינדוס והתקני מחדש ועדיין יש את זה....... עם מישהו בבקשה יכול לעזור לי אני הודה לו מאוד........כי אני לא יכול לראות באינטרנט (עם מישהו יכול גם להציע לי תחלופה לוינדוס מדיה פלייר לאינטרנט שאני יכול לראות קטעי וידיאו שם אני גם יודה לו......
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום הייתי צריך לפרמט את המחשב לפני כחודש והחלפתי ווינדווס בהזדמנות לפני שאחד מהם ידפוק לי את המחשב (החלפתי לווינדווס מי) ולמרבה הפלא כשניסיתי לראות סרט במדיה פלייר לא ראיתי שום דבר רק שמעתי קול, ניסיתי לראות בכל הפורמטים האפשריים ולא עבד אחר כך הורדתי תוכנה אחרת לראות בה סרטים וגם היא לא עבדה, ניגשתי לחבר שלי שאלתי אותו מה הוא ממליץ לעשות והוא אמר לנסות להוריד דיירקט איקס 8 היתה לי גירסא קודמת ניסיתי את זה הורדתי ולא עבד בסוף נכנעתי ועשיתי בדיירקט איקס כל מיני טסטים בדיספלי ואם פתחתי סרט ועשיתי את הטסטים האלה באותו זמן ראיתי את הסרט עד שהוא ניגמר ואז עוד פעם אותו בעיה נ.ב. המחשב נכשל בבחנים (test directdraw, test direct3D) אני כבר נואש ולא יודע מה לעשות עזרו לי בבקשה ת…
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, יש לי ספיי במחשב שהתקין לי תוכנה להסרת ספיי והיא לא נמחקת (SpyFalcon שמה), וכל שניה קופץ לי חלון בשם virus alert ! ערכתי חיפוש, שום תוכנה לא עוזרת לי, ומחקתי בhijackthis את הספיי מהמחשב (גם במצב בטוח), וזה לא עוזר, זה חוזר כל פעם מחדש. גם התוכנות בסטיקי לא עוזרות לי בכלל.. יש למישהו מושג מה לעשות ? איך להוריד את הספיי מבלי לפרמט ? תודה.
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אינני משוכנע אם זהו הפורום המדויק לשאלתי, אבל לא מצאתי פורום בעיות טכניות תחת "משחקים".. בכל מקרה, היום התחברתי לסטים, אחרי שבוע וקצת שלא שיחקתי כדי לשחק סקיירים. הוא לא אפשר לי לשחק, אז חיפשתי באינטרנט ועשיתי עדכון Cache ו - validate. בכל מקרה, אחרי זה הסטים התחיל להוריד לי עדכון חדש למשחק. => 1.5.24.0.5 , חשבתי לעצמי, יופי, כנראה בגלל זה המשחק לא עבד. בכל מקרה אחרי התקנת העדכון - הפעלתי את המשחק רק שעכשיו הוא סובל מהמון המון גליצ'ים, המסך מפוקסל בצורה בלתי שחיקה. חיפשתי קצת באינטרנט וראיתי שזה אכן בעיה ידועה ככל הנראה עם הפאטץ' הזה, רציתי לשאול אם מישהו פה מכיר את המצב ואם כן, מה עשיתם בנידון? האם לעשות גלגול לאחור של עדכונים? (זה אפשרי?) האם פשוט לחכות שיתקנו את זה…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי קובץ .dem שיוצא כשאני מקליט וידאו ב CS ורציתי לשאול אם יש תוכנה שמקדדת סוג זה של קבצים?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
נתחיל מזה שאני כמעט בטוח שזה בעיית תוכנה כי ניסיתי להחליף את העכבר הנוכחי(עכבר אופטי סטנדרטי של מיקרוסופט) לעכבר אופטי פשוט של לוגיטק, אבל העכבר החדש פשוט לא עובד, ווינדוס מנסה להתקין לו דרייברים מהאינטרנט ומסיים בהודעת שגיאה. הבעיה מתחילה מזה שהעכבר(של מיקרוסופט) כל הזמן מתנתק ומתחבר שוב או פשוט לא מגיב, ניסיתי להחליף בין החיבורים הקדמיים או האחוריים(מתחבר דרך USB) וזה לא עזר,ניסיתי להחליף עכבר (כמו שרשמתי מקודם) וזה לא עבד. זקוק לעצות! יש רעיונות? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם נראה לי שהנושא מתאים לפה ואם לא אני מתנצל כונן C לא נפתח נותן הודעה c:\is no accessible ועוד שורה the file or directory is corrupted and unreadable יש לצייןכמה דברים : ---דבר זה קרה לאחר שהשתמשתי בתוכנה Flobo HardDisk Repair תוכנה לבדיקה ותיקון סקטורים פגומים אשר מצאה סקטורים פגומים ותיקנה אותם לפי התוכנה אבל לאחר כיבוי והדלקה של המחשב לא יכולתי להכנס. ---כונן D הוא כונן המערכת שלי (אליו אני יכול להכנס והכל בסדר) ---אל הדסקטופ יש לי קיצורים לכונן C: שמופיעים אבל אני לא יכול להכנס דרכם (נותן הודעה שהוא לא מוצא את הקבצים ואם אני רוצה לחפש) ---דרך הפעלה הוא גם לא נותן לי להכנס מישהו מכיר דרך לסדר או איכשהו להציל את הקבצים שלי בבקשה חשוב ביותר????!!!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היום שמתי לב שפרצו לי למחשב יש לי כמה קבצים מוזרים כמו 1.bat שבפנים יש משהו כזה open xx.xx.xx.xx 28630 user Ax Ax get Winserv.exe quit ויש מלא קבצים של FTP יענו שפתחו לי FTP על המחשב וניסיתי למחוק אבל הם חזרו. שאלה 2 והיא בעצם הכי חשובה - האיפי המצונזר למעלה, הוא ישראלי, של ברק, אני מעוניין לדווח להם על זה, לאן לפנות?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, לפני מספר ימים, תוכנת הנורטון ה"אהובה" עלי הודיעה לי שיש לי וירוס בכונן C: בקובץ בשם EXPLORER.EXE. עכשיו, הנורטון אומר לי שאי אפשר למחוק את הקובץ בגלל שהכניסה לא אושרה. הוירוס הוא W32.SPYBOT.WORM. בכל דרך שהיא לא הצלחתי למחוק את הקובץ, גם עם תוכנת של ACE UTIL שטוענת שהיא יכולה למחוק קבצים לצמיתות אבל גם התוכנה מחזירה פלט שאין גישה לקובץ... ניסיתי את האתר של סימנטק, אתרים שסורקים אוןליין וכלום! :'( מישהו יודע מה לעשות בנוגע לזה?!
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס קול (Creative SB Live! Value (CT4830, התקנתי לפני כמה ימים win 7 ומאז יש הסאונד לא עובד. חיפשתי דרייברים לכרטיס קול שמתאימים לwin 7. יש דרייברים שיוכלו לפתור לי את הבעיה? תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי Firefox בגרסה העברית. חיפשתי פעם ב google.com במקום google.co.il . מאותו רגע כל פעם שאני מחפש בגוגל דרך תיבת החיפוש של הדפדפן הוא מחפש ב google.com .
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה להכין מצגת הכוללת סירטונים ותמונות משפחתיות. בעבר עשיתי זאת בפאוור פוינט וגם בתוכנת עריכת וידאו. איזה תוכנות מומלצות?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שאלה שאני לא בטוח שמיועדת לפורום הזה אבל אחרי הכול החומת אש של NVIDIA היא ברמת הצ'יפסט יש לי שתי אפשרויות לחומת אש במחשב החדש שלי.: 1. NVIDIA FIREWALL 2. חומת האש של נורטון כחלק מ-NIS מה עדיף.....? איך בכלל עובדת חומת האש של NVIDIA? יש לה עידכונים? אני אומר מראש, אין לי עיניין בחומת אש אחרת חוץ מהשתיים הללו.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה שיכולה להחליף: מחשבון גרפי + מדעי + פיתרת פונקיצות בהכנסת נתונים או פישוט אוטומטי מכירים?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי הורדתי את Hiren's BootCD 9.7 עם KEYBOARD PATCH עם עברית. השאלה שלי היא מה הKEYBOARD PATCH עושה בעצם ? מוסיף תמיכה בעברית או שמחליף לי את האנגלית בעברית? והאם זה שימושי בכלל או שעדיף לצרוב אותו רגיל בלי הPATCH? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אחותי עומדת לטוס לכמה שנים בחו"ל בקרוב במסגרת העבודה. כדי לאפשר לאבא שלי לשמור על קשר עם הנכדים, קניתי לו מצלמת רשת, שידרגתי את החיבור ל- 2.5Mb (בדקתי, זה באמת מה שהוא מקבל) והתקנתי את הגרסה האחרונה של סקייפ. ניסינו שיחת וידאו עם אחותי, עדיין בארץ וגם מחוברת ב- 2.5Mb. התוצאה: הוידאו מתעדכן מאוד לאט והאודיו שהיא מקבלת מאיתנו מקוטע. ביטלנו את הוידאו ונשארנו רק עם אודיו. אנחנו שומעים אותה מצויין, היא שומעת אותנו מקוטע. זו לא מהירות החיבור, בשני הצדדים יש את אותו קצב upstream. זה לא המיקרופון - הקלטנו במשך כמה דקות אודיו מקומית עם ה- sound recorder ולא היו קיטועים. זה לא הקצה של אחותי - היא עושה שיחות אודיו ווידאו בסקייפ עם אנשים אחרים ללא בעיות. אולי זה המחשב שלו? סקייפ לוקח…
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה ממש מציקה בiTunes, בכל פעם שאני מנסה לסגור אותו על ידי לחיצה על X, הוא נתקע ואין מה לעשות, חייבים לסגור אותו דרך הProcesses manager, אותו הדבר קורה בכל פעם שאני מנתק את הiPod מהמחשב, הiTunes נתקע ואני חייב לעשות End Process. כבר ניסיתי למחוק את התוכנה ולהתקין מחדש, לא עזר. ממש מעצבן ובכלל כל התוכנה הזאת מעצבנת עם הכבדות הבלתי נסבלת שלה. מה עושים? iPod touch 2G Windows XP Pro SP3 iTunes 8.1
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני לא יודע אם מישהו כבר נתקל בזה, אבל אצלי, לאחר שהתקנתי אופיס XP על חלונות 98SE שלי (לא עושה בעיות ב2000), נוצרו בעיות בחיוג לאינטרנט. לא משנה באיזה חייגן אני משתמש, או אם אני מסיר ומתקין את כל רכיבי הרשת מחדש, הוא אומר UNABLE TO ESTABLISH CONNECTION ושאבדוק את מאפייני הTCP-IP אם אני נכנס (רק נכנס) למאפייני הרשת בלוח הבקרה, ולוחץ אישור, הוא בונה מסד נתונים (בפעם הראשונה לפחות) ולאחר מכן אפשר לחייג בלי בעיה. אבל זה קורה אחרי כל אתחול מחדש... נראה לי שאופיס החדש מעדכן כמה רכיבי מערכת שקשורים לחיוג לאינטרנט, ואם למישהו יש מושג מהם, אני פשוט אוותר עליהם במהלך ההתקנה.. אשמח לעזרה בנושא, אורן.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני חייב תוכנה כזאת כדי להתמש בה עם DextopX אם אני לא טועה אלה קבצי PNG
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שאני כותב מייל באוטלוק 2003 הוא נותן לי הודעת שגיאה VISUAL C ++ משו... ואז נסגר מה זה יכול להיות ?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-


