עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by DJO,

    אהלן, לחבר שלי יש לאפטופ ישן 486, אני יודע שאפשר להתקין WIN3.1 ואולי אפילו 95 אבל אנחנו היינו מעדיפים להשתמש ב NC. אין לי את זה ואני לא מצליח למצוא, האם יש את זה למישהו והוא מוכן לשלוח ? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  2. Started by FARKASH7,

    כשאני צופה באחד מהסרטים שיש לי על המחשב יש תקיעות כול שנייה איך אני פותר את הבעיה?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by tustos,

    אם אני רוצה לעדכן את הדריבר שלי. אני צריך למחוק את הישין או שאני משאיר אותו ומוריד את החדש? ובלי קשר... נכון יש sp 2 לויסו=טא עוד מעט? אז גם שם אני צריך להוריד sp1 או ששתים יכלול אותו? תודה

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  4. וואי זה היה לפני מלא זמן !!! עוד שידעתי כל מיני פקודות בווינדוס XP שרושמים בדוס בכל אופן חסמתי גישה לתיקיה עם איזו פקודה בדוס שמכניסים עם סיסמא וכ'ו קיצר חסמתי גישה התיקיה ננעלה ולא היה אפשר להיכנס אליה מאז, בלי סיסמא עם סיסמא הגישה חסומה למשתמש ! ( היא ריקה זה לא כזה משנה אבל בכל זאת ) מי שעשה MCSE בטוח יודע את זה ... בדוק! וגם מי שלא (כמוני וסתם מתעניין בווינדוס כמובן ) קיצר אם למישהו יש מושג תודה...

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by littleworm,

    שלום אתמול התקנתי Windows XP 64 Bit Edition והיום שהתכוונתי להתקין את האנטי-וירוס שלי הוא אמר שאין לו תמיכה ב-64 ביט. בבקשה תמליצו לי על אנטי-וירוס טוב שתומך 64 ביט (אם קיים) ואיפה אני יכול לקנות אותו. אם לא קיים, מה אני יכול לעשות כדי לשמור על מחשב מאובטח (בלי להחליף מערכת הפעלה). תודה

  6. אני צריך חבילת מקודדים שלמה לסרטים שיצליח להפעיל את כול סוגי הקבצים אם אפשר קישור תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by zzz727,

    הורדתי ויסטה וזה ירד לי בקובץ sdc זה השם של הקובץ: en_windows_vista_x64_dvd_X12-40712.iso והקובץ לא נפתח עם וינראר או דמון טולס הבנתי שיש איזו שיטה עם הקובץ הזה unpacksdc שצריך להוריד אותו ואז יש מדריך אבל הסתבכתי עם זה מישהו מכיר תוכנה או דרך להפעיל\לצרוב את הקובץ? תודה מראש חברה!!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by HilaX3,

    מצטערת אם זה לא קשור לפה. טוב, לאחרונה ישלי בעיה עם המסנג'ר שלי. בעצם, לא לאחרונה. הוא פשוט מתנתק לי כל הזמן, כל כמה שניות/דקות. אני לא מסוגלת לנהל שיחה שלמה עם בנאדם כל זה נופל כל כמה שניות. עכשיו יש לי מודם חדש, והDSKL תמיד דולקת קבוע, אז אין נפילות באינטרנט מהסוג הזה. בנוסף ניסיתי להתקין אולי גרסא חדשה יותר. (היה לי את 9.0). לא עזר, זה המשיך. בבקשה עזרה.. אולי משהו באינטרנט שצריך להגדיר?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by JAMOOS GADOL,

    אני משתמש בתוכנה DAP) Download Accelerator) כל פעם שאני מוריד משהו דרך התוכנה הזאת המחשב נהיה איטי רצח! (זה אף פעם לא היה ככה- רק בזמן האחרון) אז כשבדקתי ב Task Manager (יש לי XP) ראיתי שהתוכנה מנצלת 100% מה cpu שלי! מישהו יכול לעזור לי? :'(

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by Sifo Jen,

    היי! אני מחפש תוכנת OCR שתעבוד עם מחברות סרוקות, מיותר לציין שהן כתובות בכתב ולא דפוס. עד עכשיוו ראיתי רק תוכנות שעובדות עם דפוס מודפס, יש חיה כזו כמו שאני מבקש? תודה!!

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  11. שלום אני מוריד סרטים למחשב בכל האכויות ואני רוצה להדביק אליהם תרגום....חיפשתי תוכנה המון זמן אבל התכנות לא היו יעילות לכן אם משהו יכול לשים לי פה קישור לתכנה קלה לשימוש להדבקת תרגום לסרטים למחשב, אנא שישלח לי לפה במהירות האפשרית בתודה יקיר

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  12. Started by asilic,

    הי אני יודע שניתן להצמיד כתוביות לסרט בפורמט AVI וקראתי קצת בפורומים שונים וראיתי שניתן להוסיף תרגומים לסרט SVCD עכשיו בדקתי והדי וי די שלי יכול לעבוד עם תרגום PAL CVD ל SVCD יש לי מספר שאלות: 1)משהו מכיר מדריך טוב אפשר גם באנגלית להוספת תורגמים לSVCD? 2)נגיד ויש לי תרגום לסרט בפורמט AVI שהוא פחות דיסקים האם יש אפשרות להתאמיו לסרט בפורמט SVCD? כי סרט בפורמט AVI שוקל נגיד 2 דיסקים ובSVCD הוא ישקול 4 דיסקים אז התרגום לא יהייה מתאים

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  13. שלום יש לי קבצי מוזיקה על המחשב שאני יכול לשמוע אותם אבל אני לא יכול לצרוב אותם אלא רק על DATA הסוג פורמט שלהם בנרו זה: WMA אבל אם אני הולך ולוחץ עליהם רשום לי: WINAMP MEDIA FILE אז אני צריך תוכנה שתעזור לי להמיר אותם לפומט נורמלי שאני יוכל לצרוב אותו להשמעה כי אם אני צרוב על הפורמט של הDATA זה לא משמיע לי..... בבקשה תעזרו לי זה ממש דחוף...

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by מאור247,

    מישהו יודע אם ה AUTOCAD צריכה מאיץ גרפי חזק (יענו כרטיס מסך) או שמספיק הכרטיס הסטנדרטי כמו לIntel Media Accelerator X3000 (מדובר בעיקרון על מחשב נייד)

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  15. ה-wma כמובן לא מוגנים או משהו, אבל מעצבן אותי לראות את הפורמט המיקרוסופטי המגעיל הזה.. איזו תוכנה הכי נוחה בשביל להמיר במכה אחת, ולא אחד אחד, את כל השירים ל-mp3 ? טנקס

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by bugosdckh,

    שלום , אני מחפש תוכנה המשלבת בין מצגת PPT לבין סרט כך שכאשר אני עובר לשקף מסוים הסרט הסבר יקפוץ בהתאם. השאיפה שאני יראה חצי מסך סרט והחצי השני מצגת תודה.

  17. Started by e.t,

    לא שמתי לב למשהו מיוחד חוץ מהתפריטים של ההגדרות. נראה דומה ל- WINAMP2.9. להורדה: http://www.ntfs.org/comments.php?catid=1&id=7533

  18. היי אנשים. אני צריך תוכנה לחיבור סרט divx עם הכתוביות txt\srt רצוי תוכנה חינמית למרות שאין בעיה לשלם כמה שקלים אם התוכנה באמת שווה את זה. תודה.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by yonash53,

    כל פעם שאני מנסה להתקין את הדריברים החדשים זה כותב לי את ההודעה הזאת. זה מתקין את הccc אבל לא את הdisplay driver, כל מה שחיפשתי עד עכשיו בגוגל לא עבד ואני כבר מיואש.. מקווה שתוכלו לעזור.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by ariel7766,

    תסתכלו בתמונה איפה שיש עיגול צהוב זה יכול להעיד על חומת אש שחוסמת את התוכנה או שזה משהו אחר למה העיגול צהוב ולא ירוק כמו זה שלידו ? [attachment deleted by admin]

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by שלוימי,

    כשאני מסתכל בפורומים ומישהו מביא לקישור לאישה מקום, המחשב נתקע לי. (ניסיתי כמה פעמים והמחשב נתקע)

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by Tal14,

    שלום לכולם, יש לי מחשב לא כ"כ טוב בפרטים הבאים: 800 mhz p3 256 ram geforce mx 100\200 הדרישות הנ"ל אמורות להריץ פיקס את football manager 2005 אך הם לא מריצות אותו.. המשחק כל הזמן יוצא בלי דו"ח שגיאות כי ביטלתי אותו אבל זה דו"ח שגיאות.. זה קורה גם באקספלורר מה אפשר לעשות? תודה מראש...

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  23. שלום, אני מחפש תוכנה שתדביק לי כתוביות על סרטים ושאני לא אצטרך כל פעם לצרוב סרט עם התרגום שלו, להפוך את הקובץ כתוביות וכו'.. למישהו יש הצעות לתוכנות טובות וקלות לשימוש? תודה מראש..

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  24. יש לי שאלה איזו תוכנה מומלץ להוריד קובץ נגיד שפורסם ברפידשר והוא מחולק לעשרות קבצים.. תודה לעונים

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  25. שלום. הורדתי את התוכנה מהאתר PCTOOLS התקנתי אותה הכל עבד טוב ויפה, אבל שאני פותח אותה יש לי הודעת שיגאה: Unicode systems are currently not supported והתוכנה לא נפתחת ונסגרת. אשמח לעזרה תודה 8)

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים