תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מישהו יודע היכן ניתן להוריד דרייבר לכרטיס הרשת המובנה Realtek RTL8168/8111 לויסטה 64 ביט ? (לוח האם Giga Byte GA-MA74GM-S2N) ניסיתי באתר של realtek אבל פשוט אי אפשר להוריד, התקשורת מתנתקת כל הזמן (רק מול האתר שלהם)
-
- 3 תגובות
- 749 צפיות
-
-
שלום לכולם.! היה לי XP על Lenovo 3000 n100 והכל פעל נהדר. התקנתי ויסטה ופתאום הקול לא עובד והמצלמה המובנת לא מזוהה.. הורדתי מהאתר של לנובו את הדרייברים וזה עדיין לא עובד, המצב הוא כזה שזה מראה כאילו הכל תקין והדרייברים מותקנים היטב ורואים במיקסר את הסאונד עולה ויורד אבל אין בפעול קול מהרמקולים.. מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
כבר פעם שנייה שאני מנסה להתקין דרייבר חדש יותר ממה שיש לי והוא אומר לי שההתקנה נכשלת.. אני תקוע עם דרייבר ישן בגרסאת 175.19 במקום להתעדכן ואני כבר לאדע מה לעשות... זה עשה את הבעיה עם ה178 ועכשיו אותו דבר עם ה180... שלפי דברי nVidia מציג שיפורי ביצועים משמעותיים... ניסיתי להסיר את הדרייבר הקיים ואז להתקין את החדש וזה עדיין לא עוזר.. מישהו יודע אולי ממה נגרמת הבעיה?.. זה קרה לעוד מישהו?.. תודה
-
- 6 תגובות
- 599 צפיות
-
-
שלום ! לא מצליח לפתוח פורטים בשביל אימיול , אין לי ראוטר וגם כיביתי את הפירוול הפנימי של וינדוס , עדין הפורטים סגורים , עברתי על מלא מלא מדריכים שמצאתי באינטרנט , ושום דבר לא עזר , אני כבר נואש. תודה !
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
שלום לכולם. תהליך הגרעין של האנטיוירוס המוצלח NOD32, שאמור להיות אחד הקלים, לוקח לי כרגע 118 מגה ניצול בראם, ו 113 מגה ניצול ב VM. הוא גרסא 3.0.621 המחשב דלוק כ 24 שעות, אבל לדעתי הניצול הזה מאוד מופרח.. האם אצלכם יש משהו דומה? תודה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 892 צפיות
-
-
1. יש AUDIO DEVICE לא מזוהה ב Other devices יש בסימן קריאה: audio Device on high definition audio Bus ביצעתי לפי הההוראות שבאתר גיגהבייט (3 פעמים...) ולא פתר הבעייה. למה יש 2 שורות microsoft UAA Bus Driver for high definition audio? 2. לא מזהה כרטיס PCI (מותקן היטב בסלוט)!!! 3. אין BEEP בהדלקת המחשב (רמקול לא עובד) ה
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. צצה לי בעיה ממש מתסכלת. כשאני מנסה להכניס ל USB מאחורה ואפילו מקדימה הוא לא מצליח לזהות לי את העכבר או המקלדת. וכשהוא מנסה להתקין את הדרייבר. והוא רושם את זה: זה גם ככה כשאני מנסה להכניס את העכבר וגם את המקדלת. ולפעמים בכלל העכבר לא מגיב כי הוא לא מצליח לזהות אותו ב USB עכשיו בלילה אני חיברתי את העכבר ל PS2 והוא עובד. וגם ניסיתי להתקין את הדרייברים העדכניים ואין תוצאה. מה יכולה להיות הבעיה? תוטדה מראש
-
- 1 תגובה
- 537 צפיות
-
-
הווירוס גורם למחשב לעבוד בצורה איטית וב2 שניות הראשונות ולאחר מכן מפסיק לגמרי לתפקד. חוץ מאת העכבר אי אפשר להזיז כלום. ניסיתי להיכנס ממצב בטוח, אבל משום מה המקלדת לא עובדת ואי אפשר לבחור באופציה safe mode. יש איזשהו פיתרון מלבד פירמוט? שמעתי שיש איזו תוכנה שאפשר להיכנס דרכה למחשב או משהו כזה..
-
- 4 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שלום לכולם , אני מנסה להתקין FIFA 2009 , אך רושם לי - '' לא היתה אפשרות גישה אל שירות WINDOWS INSTALLER . זה עלול להתרחש כאשר המחשב שלך פועל במצב בטוח או WINDOWS INSTALLER אינו מותקן כראוי. אבקש את עזרתכם בבעיה הנ"ל. תודה לעוזרים \ עונים .
-
- 1 תגובה
- 523 צפיות
-
-
שאנימנסה להוריד הורדות בIE7 הוא פותח את חלון הורדות.. אני אומר לו שמור ואז הוא ישר נעלם.. ביצעתי איפוס להגדרות של הדפדפן אבל שום דבר לא עובד.. מה יכול להיות ?
-
- 1 תגובה
- 511 צפיות
-
-
לדגומא 10=X+5 תודה
-
- 1 תגובה
- 839 צפיות
-
-
ה-ACRONIS שברשותי לא מאפשר לי לעשות CLONE למערך ה-RAID0 שלי לדיסק חדש (ללא RAID). יש תוכנה שמאפשרת כזה CLONE? מערך ה-RAID על סף קריסה ולא בא לי פירמוט. תודה!
-
- 25 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
1) כשאני פותח את רשימת ה- bookmarks, בוחר אחד ואז לוחץ open in a new tab, כל הרשימה נסגרת לי. יש דרך שהיא תשאר פתוחה? 2) ניסיתי להשתמש בתוסף GMail Manager, אבל בגלל שאני משתמש ב- master password, כל פעם שאני פותח את פיירפוקס, הוא מבקש ססמא לג'ימייל. בכלל, יש איזושהי דרך לבטל את בקשת ה- master password בכל פעם שהשלמת ססמאות אוטומטית נדרשת? תודה
-
- 5 תגובות
- 646 צפיות
-
-
מה ההבדל בין winrar גירסה חינמית לגירסה שעולה כסף?
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
הדגם TM-900 BU העכבר מגיע בלי דיסק התקנה, כלומר ההתקנה היחידה שמתבצעת היא בעזרת הווינדוס. על העכבר יש לחצנים של הורדה והגברה של הווליום והשתקה והם לא מגיבים וגם אם לוחצים על הגלגלת זה בכלל פותח לי את התיקיה של המסמכים שלי השאלה שלי היא איך אני יכול לשלוט על התפקוד של הכפתורים בעכבר ?
-
- 5 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
הנגן מראה לי את חלק מקבצי הוידאו בסגול, כמו כן יש לציין שהדבר לא חל באתרי וידאו דוגמת youtube. בתודה מראש
-
- 5 תגובות
- 615 צפיות
-
-
בעקבות המבצע של באג קניתי את הקופסה הכתומה. מקורי חדש נקנה לפני חצי שעה, אבל המחשב מסרב לזהות שיש דיסק בכונן. כול דיסק אחר עובד. מה לעשות?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה תוכנות צריך? בינתיים יש: - אופיס 2003 (מחשב לא חזק כ"כ) - AVG Anti Virus - Burn Aware (לקחתי מהנושא תוכנות מומלצות, מקווה שהיא טובה..) איזה עוד תוכנות כדאי להתקין?
-
- 8 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
פעם הייתי משתמש ב THE ALL SEEING EYE שלמרות שבוטלה הייתה עובד עד לאחרונה עכשיו אני מחפש משהו חדש, עדיף תוכנה קלילה שמאפשרת למצוא שרתים כל שאר הפיצרים זה מיותר מבחינתי.
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-
-
עד היום כשאני רוצה לשנות רזולוציה, אני עובר אחת אחת אבל זה די מפרך. מישהו יודע על תוכנה כלשהי שעושה את זה במהירות, ביעילות ובאיכות טובה? וגם אם אתם מכירים תוכנה שיכולה לשלב לוגו על כמות תמונות, יכול להיות שיש תוכנות שעושות את שתי הפעולות וזה יכול להיות הכי טוב
-
- 6 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום! אני צריך תוכנה שממירה לי מהמחשב למכשיר סרטים באורך מלא שאוכל לראות אותם במכשיר. תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לפרמט את המחשב שלי ואני רוצה לגבות את המיילים שנמצאים בOUTLOOK EXPRESS איך אני מגבה אותם? תודה
-
- 2 תגובות
- 785 צפיות
-
-
כאשר אני מקבל דואר עם קישור לאתר מסויים ומנסה להתחבר דרך הקישור מופיע לי eror שלא מאפשר לי להתחבר
-
- 3 תגובות
- 524 צפיות
-
-
שלום לכולם זו הפעם השנייה שאני כותב את ההודעה הזו מפני שהIE7 קפא כשבאתי לשלוח את ההודעה בפעם הקודמת אז הנה זה שוב... הIE7 נתקע מדי פעם ואני צריך לכבות אותו דרך מנהל המשימות... הרצתי מספר סריקות לתוכנות זדוניות בשימוש התוכנות הבאות: Spybot, SUPERAntiSpyware, Malwarebytes' Anti-Malware וכן סריקת ווירוסים עם AVG. בכל הסריקות לא נמצא דבר ... חשוב לי לציין שאת הIE7 התקנתי לפני שהסרתי דפדפן מקסטון. אני משמתמש במע' הפעלה XP PRO. אנא עיזרו לי.
-
- 10 תגובות
- 950 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי אנטי וירוס AVG ויש איתו בעיה הוא לא מעדכן לי את האנטי וירוס ואת האנטי ספייורים ניסיתי להסיר ולהתקין ישוב אני מקבל את השגיאה הזאת למעלה avti virus database is outdate וכנ"ל לגבי אנטי ספייור תודה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 58 תגובות
- 4k צפיות
-


