תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שאני נכנס לנירו רק שאני בוחר CD אז יש לי אופציה לצריבת SVCD... וב-DVD אין לי אפשרות... איך אפשר לעשות ? כי אני רוצה לצרוב הרבה קליפים לתוך דיסק אחד שזה דיסק DVD... ואני לא יודע לקודד את זה טוב... אני מעדיף שנירו יעשה את זה וככה ייצא לי טוב. תודה על העזרה.. (לא בטוח אם פה לרשום או בפורום "תוכנה").
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הרשמקול שיש במערכת ההפעלה מוגבל להקלטה של 60 שניות בלבד. מבקש המלצה לרשמקול היכול להקליט ללא הגבלת זמן. תנאי הכרחי: קלות ופשטות הפעלה, אין צורך שהיה בעל תכונות של אולפן הקלטות, כל מה שאני זקוק לו הוא להקליט באמצעות מיקרופון, להעביר קלטות אודיו כפי שהן למחשב, לא חשוב לי בשלב זה הפורמט. (לא מדובר בהקלטת מוזיקה, מדובר בהרצאות) שינוי הפורמט, אם אצטרך לשנות אותו, יעשה במועד אחר אם יהיה צורך בכך. הסבר מפורט יותר: יש לי קלטות בהן יש הרצאות. ישנם שתי דרכים להעביר את תוכן הקלטת למחשב. 1. חיבור ישיר מהטייפ לכרטיס קול. 2.השמעת תוכן הקלטת בעזרת טייפ ובעזרת מיקרופון חיצוני המחובר לכרטיס קול להקליט ע"י רשמקול (תוכנה המותקנת במחשב) ישירות למחשב. אגב, הילדים שלי (קטנים) רוצים להקליט עצמם…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי הארד-דיסק חיצוני שיש תיקיות שאי אפשר להיכנס אליהם והוא רושם: "folder name" is not accessible Access is denied ניסיתי לעשות scan disk וזה לא עזר, ויש לי דברים נורא חשובים באותם תיקיות פגומות :'( יש איזה תוכנה שיכולה אולי לסדר את זה?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי כרטיס טלוויזיה ואני רוצה לדעת אם יש תוכנה שבעזרתה אני יכול: אם אני רואה נגיד משהו בmtv ואני רוצה להקליט את לקובץ של mp3 רק סאונד באיכות גבוהה ובלי תמונה אז יש תוכנה לדבר כזה?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי רמקולים, חדשים. (קניתי מלפני שבוע.) יש מוסיקה,יש הכל. אבל מה.. בחלק מהדברים במחשב הוא לא משמיע מוסיקה. למשל,במדיה פלייר. או לפעמים במשחקים (חלק מהמשחקים). חיברתי את הרמקולים הישנים, עבד. בלי כל הבעיות,גם במדיה פלייר. כך שזו לא הגדרה במחשב. מישהו יודע למה זה ככה?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, קודם כל אני מקווה שבחרתי בפורום הנכון, אם לא רק תגידו ואני אפרסם את ההודעה במקום אחר. יש לי צורב די וי די Pioneer DVR 11D ושאני מכניס לתוכו סרט די וי די אני רואה אותו כהה מאד, ברמה כזאת שקשה מאד לראות משהו בכלל. אני די בטוח שזאת בעיה בקודקים כי גם שאני מנסה בPower DVD וגם בMedia Player אני רואה את אותה בעיה. חבילת הקודקים שמותקנת לי במחשב היא K-Lite Codec Pack 2.72 ובחרתי בהתקנה את האפשרות Lots of Stuff. מקווה שתוכלו לעזור לי ומודה לכם מראש
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מתעניינת בלימודי תקשורת חזותית, ראיתי באתר של HIT שיש להם מסלול תואר ראשון בתקשורת חזותית אבל תהליך הקבלה הוא ארוך והייתי רוצה להרשם ללימודים כבר בשנה הקרובה. מישהו יודע אם לקורס עיצוב גרפי יש גם תנאי קבלה? האם כדאי "להתפשר" וללמוד לימודי תעודה? האם יש ביקוש בשוק לתקשורת חזותית? מהו השכר הממוצע? אשמח לקבל המלצות על הלימודים ועל תחום העיצוב.
-
אני התקנתי והוא גורם לתופעות מוזרות כגון מקום פנוי כל הזמן נעלם לי.
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום...קניתי מחשב חדש וקיבלתי אותו סוף סוף... המעבד AMD 64 אני צריך פיירוול תותח שאוכל לעבוד עם ביטורנט שלא יעשה לי בעיות פתחית פורטים, שיהיה קל לפתוח...שיהיה חזק תודה
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום! כשאני עושה כיבוי למחשב מופיע לי כמו סיים משימה על המילים ...dde server ואני חייב לעשות סיים משימה בשביל שהתכבה לי! מישהו יודע מזה? זה יכול להיות ריגול? איך מסדרים את זה??? יש עוד בעיה שלא נראה לי קשורה, שהדפדפן נתקע ואני חייב לעשות לו סייםפ משימה ואז הוא נפתח נורמלי עד ש... יש לי Internet Explorer 7 בעברית אשמח אם תעזרו לי :yelclap:
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חברים עברתי לגרסה 3.6 אחרי שימוש ממושך ב 20.2.20 ואני מגלה שכל פעם שאני רוצה להוריד תוכנה (תקנות) אני לא יכול ואם אני בכל זאת רוצה אני חייב להשתמש ב IE TAB האבטחה המוגברת די מעצבנת יש מקום שאפשר למתן את זה??? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שאני מנסה להתחבר לאייסיקיו זה נתקע לי בקטע של "טוען רשימת קשר" וככה זה נשאר...חיכיתי 20 דקות ועדיין זה נשאר למישהו יש מושג מה הבעיה???
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
Error 403 Forbidden Error details: Your network has been forbidden. Try download from Russian IP addresses. מה אני עושה בשביל להוריד?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי נגיד 20 קבצים להורדה ברשימה שלו, אבל אם הוא יוריד את כולם ביחד יקח שעה, אני מעדיף קובץ קובץ תודה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ברשותי מחשב hp pavilion pc a6040is עם ל"א p5lp-le של אסוס( http://h20195.www2.hp.com/V2/GetPDF.aspx/c00992311.pdf ). המחשב הגיע עם מע' הפעלה vista home. אני מנסה להתקין במחשב התקנה חדשה של win_xp . בסיום טעינת הקבצים של מ-cd מופיעה הודעת error(bsod): stop: 0x0000007b שמשמעה כנראה : inaccessible boot device. ניתקתי את הדיסק והפעלתי את המחשב . לאחר הטעינה הראשונית של קבצי ההתקנה קיבלתי את אותה ההודעה . (ידוע לי כי ל"א זה נמכר רק עם vista אך מצאתי את ההתקנים של win xp ללוח זה ). האם מישהו יודע איך פותרים את הבעיה הנ"ל? אודה על תשובות arie2006
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
היייי חזרתי לי מגרמניה המדהימה והתרגלתי לקום מוקדם אז היום קמתי לי ב9 בלי שום דבר לעשות אז גלשתי קצת אכלתי בוקר והלכתי לפוטושופ התוצאה מגניבה ביותר תהנו
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בהמשך לדיון הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=516912.msg4418460#msg4418460 נראה לי שנדרש פה בכלל פתרון תוכנה: אשמח לעצה - עדיף משהו מוכח ומעשי. תודה!
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום שעוברים בשורת ההתחל מעל חלונות פועלים מקבלים בועה כזו בצבע צהוב שכתוב בה את התיאור של החלון .שאני נמצא באינטרנט ואני עובר מעל חלון פועל אני לא מקבל את הבועה הזו.איך אני מסדר שזה לא יוסתר? שורת המשימות נעולה תודה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
החלטתי לפרמט את המחשב. לאחר גיבוי ארוך ומייגע, הכנסתי את הדיסק של הווינדוס, וחיכיתי. הופיעה הודעת שגיאה: Stop c000021 Unknown Hard Error Systemroot\System32\ntdll.dll אם זה משנה, יש לי 2 כוננים קשיחים. 120GB SATA של מקסטור, עליו מותקנת מערכת ההפעלה ושאר ירקות, ואותו אני מעוניין לפרמט. 80GB SATA של ווסטרן דיגיטאל, עליו יש לי את כל הגיבוי.
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לפורום יקר זה אתמול חיברתי עוד מסך למחשב , ואני על מצב הרחבת מסך עכשיו שהייתי אצל חבר ראיתי שיש לו אפשרות נגיד לראות סירטון ביוטיוב במסך אחד , ובשני להמשיך לעבוד על המחשב עכשיו אצלי הבעיה היא כזאת : אני שם במסך השני את הסירטון במצב מסך מלא , אבל שאני חוזר למסך הראשי בשביל לעבוד על האינטרנט ישר שאני לוחץ על משהו עם העכבר , הסירטון יוצא ממצב מסך מלא איך אני פותר את הבעיה המציקה הזאת , שקוראת רק כאשר אני רואה סרטונים באינטרנט .. אני רוצה שמסך אחד יציג נגיד קליפ ביוטיוב במצב מסך מלא , ועל השני אני יוכל לעבוד כרגיל תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לא רואה עברית ב Winamp 3. איך לסדר? אני מתשמש ב Win XP Pro . תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התוכנה לא מוכנה להמיג סרטים על כל המסך, היא מראה מסך שחור. כמו כן היא רושמת הודעת שגיאה בתחילת הפעלה OVERLAY FAILD לעומת זאת הRADLIGHT עובדת מצוין, מלבד בעייה אחת: היא לא משמיעה קול בסרטי XVID. (גם בBSPLAYER אותה בעיה). למה?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
MSE מוגדר להתעדכן אוטומטית לפני ביצוע סריקה בזמן אמת. כאשר הפעלתי לאחרונה סריקה, במקום ש-MSE עדכן את הגדרות הוירוסים, Windows Update הודיע על עדכונים זמינים, וכאשר נכנסתי לשם, ראיתי כי ה-Virus definition מופיע ברשימת העדכונים. ה-MSE, החל את הסריקה מיד מבלי להתעדכן כפי שהוא מוגדר (Windows Update אצלי לא מוגדר להתקין עדכונים אוטומטית). השאלה שלי, היא האם עדכונים אוטומטיים ב-MSE בכללי מתבצעים ע"י Windows Update ולא ישירות מהתוכנה? אם כן, האם יש דרך לגרום לאנטי וירוס לעדכן את עצמו אוטומטית ללא Windows Update מבלי שהוא יכפה עלי להגדיר את Windows Update להתקין עדכונים אוטומטית? תודה מראש. נ.ב. זה צאנ'ס אחרון שאני נותן ל-MSE לפני שאני חוזר ל-Avast.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-


