תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מה אתם אומרים על התוכנה הזו ? אם אני רק משתמש בה רק בלי פיירוול ? המחשב שלי בטוח ? עד עכשיו השתמשתי בפיירפול של קיריו , וקספרסקי רק בתור אנטי וירוס , הקריו גרמה לתקלות במחשב שלי. יש פה מישהו שמתשמש באינטרנט סקיוריטי 6 של קספרסקי ? אפשר להגיד שהמחשב מוגן ככה ולא צריך פייר וול אחר ? ומה בנוגע לגלישה עצמה..? נראה לי שמאז שאני משתמש בה המהירות של ה תוכנות p2p שלי ממש ירדה.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי על המחשב את המשחק ג'ז הארנב 2, ובכל פעם שאני יוצא מהמשחק, מופיע מסך כחול עם הפרטים הבאים: (STOP: 0x00000050 (0x803CB000, 0x00000000, 0xBD21942F, 0x00000000 nv4_disp.dll-Adress BD21942F base at BD012000, DateStamp 4a2fc14b אשמח לדעת מה הבעייה, ואיך ניתן לפתור אותה... תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הסרט צרוב על CD רגיל. המדייה פלייר מראה אותו בלי בעיות. אבל כאשר אני מנסה לצרוב אותו בתוכנת EAZY CD אני לא מצליח? (ה-CD מורכב משני תיקיות בצורת מדיה) האם יש משהו מיוחד שצריך לעשות על מנת לצרוב אותו? ברשותי גם תוכנת CLONECD לצריבה מה אני צריך להגדיר ואיזה תוכנה עדיפה כדי לצרוב את הדיסק?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רב. אני מנסה להעלות שיר ליוטוב שיש לי בפורמט Mp3. יוטוב דורש להמיר את זה לסרט. ניסיתי להמיר את השיר אם התוכנה Windows live movie maker אבל כאשר אני בוחר את ה Mp3 הוא רושם לי Movie maker doesn't support the selected file type. זה שיר שאישתי הקדישה לי בחתונה ואני רוצה להעלות אותו ליוטוב. בבקשה, בבקשה אם מישהו יכול לעזור לי. אם מישהו מכיר תוכנה אחרת שיכולה לבצע את העבודה אולי? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שבת שלום אנשים... אני פה ושם ברשת כל מיני אתרים ותוכנות שנותנות שירות של הורדת שירים מיוטיוב...עד כמה חוקי הדבר? (כנראה שלא). אני רוצה לבנות תוכנה קטנה שמריצה תכנים מיוטיוב , *ללא הורדה* אבל לא מציגה את התוכן בעמוד יוטיוב אוגני...אלא דרך ממש שאני הכנתי. עד כמה הדבר חוקי? והאם יכולים להיווצר לי בעיות מולם? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חברים שלום האם מישהו יודע איך אפשר להשיג את הדרייורים לכרטיס עריכת וידיאו לPinnacle DC-10 Plus לויסטה 64 ביט! זה מאוד חשוב לי הכרטיס עלה לי הון תועפות פעם(מעל 1000 שקל) ואני לא יכול להשמתש בו היום בWINDOWS VISTA64 אלא רק בWINXP תודה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מחפש אתר שמזינים בו לינק והוא סורק ומודיע אם יש באתר וירוסים. יש כזה ?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך תכנה שיכולה לצרוב DVD, כלומר סרט ולערוך את כל מה שמסביב. לפי הידוע לי לצרוב סרט DVD זה לא כמו לצרוב רגיל אלא זה מחולק ל-VOD וכאלה, השאלה אם יש תכנה שאני יכול לערוך ולצרוב את הסרט שלי ולאחר מכן לראות את זה ב-DVD הבייתי שלי.
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אשמח אם מישהו יעזור לי במציאת דרייבר למקשי מגע במקלדת של HP DV6950EJ לווינדוס 7 אתן קישור לדרייבר שתואם לווינדוס ויסטה: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=ob-56605-1&lc=en&dlc=en&cc=jm&product=3773679&os=2093〈=en אני מקווה שאני בפורום הנכון אם לא אז סורי.. בתודה לירן
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני כרגע עם Norton 2005 אני יודע אני יודע ואני רוצה להחליף אותו למשהו אחר חינמי וטוב יותר,ובקשר לפירוול אני דיי סגור על sygate? אילו הצעות יש לכם בשביל פירוול חינמי וטוב ואנטיוירוס טוב וגם חינמי?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/0.10/Firefox%20Setup%201.0PR.exe תתחדשו ;D
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איך אני קובע שאופיס 2003 יהיה הברירת מחדל ולא ה2007 ? תודה לעוזרים
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כשאני פותח את שורת הכתובת באקספולרר 8 מופיעות הכתובות הקודמות + FAVORITES + HISTORY איך אני מבטל את ה FAVORITES ואת ה HISTORY שלא יופיעו? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
-
תופעה מוזרה. אחרי פרמוט מחשב נייד Acer ASPIRE 9300 התקנתי דרייברים מאתר יצרן, והפלא ופלא, אי אפשר לראות סרטים. כמובן שיש קודקים. הורדתי דרייבר לכרטיס מסך מהאתר של אינטל, ושוב - הוא לא מנגן סרטים (רק שומעים ויש מסך שחור) פירמטתי שוב, התקנתי הכל שוב, 3 פעמים, כולל קודקים. וכלום!!! הורדתי את הדרייבר של הכרטיס מסך - והמחשב כן מנגן סרטים. התקנתי שוב דרייבר - והוא לא מננגן סרטים. מישהו שמע / נתקל בתופעה כזו?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
מישהו יכול להסביר בקצרה(אני מעונין לצרוב סרטי וידאו ביתיים לצפיה בDVD)?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני חושב שיש לי וירוס, גלשתי באינטרנט ופתאום זה יצא לי מהכול, קפץ לי חלון של הפירוול ובו רשום לי שהוא כבוי, ואז קפצה תוכנה נוספת XP Home Security 2011 והתחילה לבצע סריקה של וירוסים במחשב, ולזהות כל מיני דברים והיא מכריחה אותי לרכוש אותה או להשיג את הקוד , ניסיתי לצאת אבל זה כל הזמן חוזר ניסיתי כמה פעמים להיכנס לאינטרנט אבל זה ממשיך לחסום לי את האינטרנט, בטענה- שלא בטוח לגלוש!! ולא משנה הדפדפן שניסיתי לגלוש דרכו הכל חסום.מה עושים? אני אנסה לצלם תצלום מסך בהמשך....
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מותקן אצלי על המחשב EMULE 0.29, כל הזמן הוא עבד טוב עד שיום אחד הוא כל הזמן היתחבר בLOWID. אז ככה, יש לי רשת ביתית של 2 מחשבים פלוס ראוטר (לינוקס) ומודם אלקטל, והכל מוקדר כמו שצריך, הפורטים של EMULE פתוחים (4662 ו 4672) ואני בטוח כי אתמול בדקתי את הפיירוואל. בדקתי כבר את כל המחשבים ברשת מוירוסים ולא מצאתי כלום (עם פייר וואל מעודכן). אני כבר לא יודע מה לעשות, ניסיתי כבר הכל! להתקין מחדש, להתקין EMULEPLUS ושום דבר לא עזר!
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כאני מעתיק טקסט עם הזחות לWORD הוא לא מזיח לי את אותה שורה. לדוגמא: גשגשד שדג דשג שדג שדג דש דשגדשגדשגדש שדג שדג שד אם אני יעתיק את זה לWORD זה יראה ככה: גשגשד שדג דשג שדג שדג דש דשגדשגדשגדש שדג שדג שד איך מסדרים את זה?!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
נראה טיפה שונה, אני יודע?... תקראו כאן אה כן, הזיזו את התמונה שלך בחזרה שמאלה... אבל מה, עשו אותה יותר קטנה משל אנשי הקשר.. הקטינו את הטקסט האישי שלך שייכנס יותר (וזה טוב!), אבל הגדילו את הטקסט האישי של אנשי הקשר. נראה מפגר לגמרי. והיה לי סיוט להתקין את זה. הייתי חייב לעשות סיסטם ריסטור, להסיר את הבילד הקודם ידנית, לסגור כל מה שפתוח ורץ ברקע (נראה לי זה לא אהב את ה-Windows Desktop Search), ואז להתקין. הורדתי את ה-EXE בסוף מ-ideas.live.com כי זה לא עבד לי כשעניתי "yes" להורדת גרסה חדשה בזמן ההתחברות עם המסנג'ר בילד 562. לא שזה נתן לי לענות "no" ולהמשיך עם 562.. הוא פשוט חזר ושאל "רוצה להוריד גרסה חדשה עכשיו??". אבל יפה שנתן לי את האופצייה... אישית אני די אפתי לגבי התוכ…
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חבר שלי ביקש ממני תוכנה "קלה" לחיבור כתוביות לסרט הבאתי לו מדריכים שונים אבל הוא רוצה משהו מהיר ו"קל" אני אישית לא מתמצא בחיבור כתוביות משום שאין לי צורך בזה, אני רואה דברים רק בשפת המקור אז אם מישהו יכול להציע תוכנה טובה... תציאו
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
לאחר שנים של שימוש ב-eMule, החלטתי לעבור לביטורנט והורדתי את uTorrent. עכשיו, עשיתי את הבדיקה של הפורט וזה מה שכתוב לי: Welcome to the µTorrent Port Checker. A test will be performed on your computer to check if the specified port is opened. Checking port 30104 on 84.108.118.144... Error! Port 30104 does not appear to be open. Please see www.portforward.com for more information about how to map a port. Please make absolutely sure that PeerGuardian2 or Protowall is allowing utorrent.com (72.20.34.145) in either of those programs. Those of you using ipfilter.dat should make sure the list does not include the website's IP. After making sure of this, re-run this t…
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לשרטוטים ממש פשוטים... לא לבתים או משהו כזה, אלא רק למבנים צופיים וכיו"ב... כל ההצעות תתקבלנה בברכה...
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-


