תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לנו OFFICE 2007 בגרסאה האנגלית, קצת מאוחר מידי אבא שלי נזכר שהוא מעדיף אותו בעברית מצאתי PROOFING TOOLS אבל זה לא משנה את שפת הממשק ... יש דרך להפוך אותו לעיברית? ואם לא, אז אם אני אוריד גרסאה עיברית של ה OFFICE ואנסה להקיש את ה CDKEY שלי מהגרסאה האנגלית הוא יקבל אותו?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
היי, ניסיתי ליצור מחיצה בכונן חיצוני שמחובר ב-USB. לצורך ביצוע התהליך,המחשב מבקש כרגיל ריסטרט. ביצעתי ריסטרט ולאחר מכן התוכנה החלה את עבודתה ונתקעה. אתחלתי את המחשב ואני מקבל את ההודעה הבאה: interrupted operation:insert the recovery cd or other recovery media and reboot your pc. ניסיתי מספר דברים,כלום לא עזר. יש הצעות לפניי פירמוט? ממש לא בא לפרמט ולאבד נתונים חשובים לי. תודה לעוזרים.
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חברים, יש לי בעיה עם התוכנה MV2PLAYER כשאני פותח סרט, זה רושם למטה הודעה של "the color scheme has been changed to windows vista basic" ואז הסרט מתחיל להתקע כזה (תקיעות קצרות אם זה משנה). איך אפשר לתקן את זה? תודה מראש לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מעונין לבצע שינויים בBIOS כשאני עדיין נמצא בwindows(מטעמי נוחות), האם אתם יכולים להמליץ על תוכנה (מפרט המחשב בחתימה)??
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
ערב טוב לכולם אני מעוניין לעבוד עם קבצי ISO (להורדה של תוכנות ולצריבה שלהם על דיסק),לאחרונה שמעתי באופן כללי על קבצי ISO והייתי מעוניין לדעת על זה יותר.מבקש את עזרתכם המקצועית בהסבר מלא מה בדיוק אני זקוק לצורך עבודה תקינה עם קבצים אילו.פרטים כלליים על המחשב שלי: יש לי מחשב פנטיום 4 עם חלונות XP וצורב LG עם תוכנת NERO . קחו בחשבון שהידע שלי במחשבים די מוגבל אז נסו לא להשתמש ביותר מידי מושגים מפוצצים. ;D בתודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. אני מחפש תוכנת הורדה חלופית לזו המצורפת עם מכשיר האל פסק שלי (Advice PRD650). התוכנה המקורית שמגיעה עם המכשיר נקראת UPSMON, ובעבר הייתה בה אפשרות לשנות את משך זמן ההשהייה של מכשיר האל פסק במצב סוללה, לאחר שהחשמל חוזר, עד שהוא שב בחזרה למצב מתח הרשת (הייתי מגדיר אותו על 10 שניות). בגרסה הנוכחיות של התוכנה, האפשרות הזו איננה קיימת יותר, ולפי דעתי משך זמן ההשהיה המוגדר כברירת מחדל במכשיר, הוא קצר מדי לטעמי (3 שניות בערך). האם יש תוכנת הורדה חלופית שמתאימה למכשיר, אשר מאפשרת לשנות באופן ידני את משך זמן ההשהייה על מצב סוללה לאחר שהחשמל חוזר.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אתמול התקנתי וינדוס 7 ואין לי סאונד במחשב. התקנתי את הדרייבר הכי עדכני של הכרטיס קול (REALTEK AC97) שמתאים גם לווינדוס 7 ועדיין אין לי סאונד. ניסיתי כבר לעשות הכל! שום דבר לא עוזר. אני נואש כבר. יש מצב שאני צריך לקנות כ.קול חדש? בבקשה תעזרו לי, זה מחרפן אותי שאין סאונד, הוינדוס לא שווה ככה. וממש לא בא לי להחזיר הכל לXP. תודה רבה לעוזרים! לוח האם שלי הוא GIGABYTE GA-M55SLI-S4 אם זה עוזר..
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכם, כשאני מנסה לפתוח קובץ מצורף באאוטלוק - הוא שואל האם לפתוח או לשמור בדיסק. לא משנה מה אני בוחר - אין תגובה. הקובץ לא נשמר ולא נפתח. ואין שום הודעת שגיאה. מה לבדוק? הקמתי פרופיל חדש באאוטלוק והגדרת חשבון מחדש. אגב - במצב בטוח של אאוטלוק זה עובד.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי סרטון בפורמט של קוויקטיים, MOV ואני רוצה להמיר אותו לפורמט אחר, לדוגמא MPG או AVI ושיהיה גם קטן יותר מבחינת זכרון שהוא תופס... האם זה אפשרי? אשמח אם תעזרו. תודה מראש, ניר.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב נו הגזמתי קצת רק רציתי לשאול אותכם איזה תוכנות טובות יש לזיהוי קול (תנו לי שמות) ורצוי גם מאיפה אפשר להשיג אותן בתודה רבה רבה מאוד רוזמרין איתי
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איזה פיורוול הכי טוב מבינהם? Kerio Personal Firewall Outpost Firewall ZoneAlarm Pro Firewall seagte firewall אה ועוד שאלה איזו תוכנת איחוי יותר טובה? DISKEEPER PRO PREMIER PerfectDisk 8 Professional
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
הקובץ המלא ששוקל 126 mb פשוט כבר השתגעתי באתר של מייקרוספט לא מוצא את זה תודה מראש לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חבר'ה,אני מחפש תוכנה חינמית לחיתוך קבצי בלו ריי,אשמח להמלצות. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מעוניין ללכוד תמונה מסרט. עשיתי PAUSE לסרט. לחצתי על PrintScreen וכשעשיתי "הדבק" לצייר קיבלתי רקע שחור. למישהו יש פתרון?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אף אחד לא הצליח לעזור לי בפתרון הבעיה עדיין , אולי מישהו פה מכיר ויודע איך פותרים את הבעיה , הבעיה מופיעה גם לגבי בקשת סיסמה ... אציין שיש לי גם מנוי בהוטמייל.. יש לי - windows xp sp-1
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ובכן, לא ממש שינוי קול.. ראיתי פעם בטלויזיה איך בעזרת תוכנת מחשב אפשר לעלות ולהוריד טונים של קול אנושי מוקלט. זה טריק כזה של חברות הקלטה שמשתמשים בו על זמרים שלא ממש יודעים לשיר. בקיצור, אני צריך תוכנה שאיתה אוכל "לתקן" זיופים בשירים. מישהו מכיר?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הווינדווס אומר לי שהוא לא מצליח ללהתקין בעצמו את הוידאו קונקרולר.... איך מתקינים אותו ?!?! אם זה משנה אז הלוח אם שלי הוא: gigabyte ga-8tx-c
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני יודע שישנם כאלו לא מעט תוכנות אבל אני מחפש את הכי טובה ופשוטה להבנה: = ממש רוצה לירכוש כזו אחת ולתמיד(ברור שעדיף גם חינמית) 1. מירידה את כל האתר בימלואו 2. החומר משמש כגיבוי כזה - שאפשר אופציונאלית להקים את אותו אתר גם בטכנולוגייה חלופית(רק הבניה) 3. שומר את כל המידע / טקסטים / תמונות / קישורים בין הדפים / קישורים לכפתורים וגם וגם שמות דפים מאטה טאגז וכל העבודה שקיימת במיסגרת הSEO בקיצור קומפלט והכל! האם ישנה כזו תוכנה מצויינת? תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום! אני מחפש אם משהו יודע אתר או תוכנה שבעזרתם אפשר להסיג תוספים ל winamp כגון: בקרה על מהירות השיר, שינוי הטונים בשי ועוד ! תודה רבה לעונים!
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
הEXPLORER לא הזה של האינטרנט אלא הזה של התקיות עושה לי בעיה מוזרה מסיבה כלשהי,כשאני עושה MINIMIZE לחלון הוא לא נשאר בTASKBAR,הוא נעלם לו מהTASKBAR אבל נשאר לרוץ ברקע כאילו הכול ברגיל ואני יכול לחזור אליו עם ALT+TAB לא התקנתי תוכנות שמתעסקות במראה הוינדוס,והתוכנה האחרונה שהסרתי הייתה LUNCHY בגלל שהוא כל הזמן העסיק לי תמעבד למישהו יש מושג אם אפשר לפתור את זה איכשהו בלי התקנות מחדש?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הרצתי חיפוש לשם של זמר --> הורדתי תיקיה שלמה --> עכשיו אני לא יודע איך להפסיק אותו הוא כל הזמן מוריד לי שירים מהתיקיה... כנראה שהיא ממש גדולה... איך גורמים לו להפסיק להוריד ממנה?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בן 18 מארה"ב פתח בפרוייקט כי מומחה כלשהו אמר שזה בלתי אפשרי. http://www.maximumpc.com/features/feature_2002-09-24.html
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אני יכול להשיג ??activation key
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-


