עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני מעוניין להעביר את תכולתו של דיסק ישן שאין בו חלונות עם גירסת דוס ישנה במחשב 486, לדיסק חדש כך שיהיה אפשר לעבוד איתו כמו עם הישן (תוכנות חישוב משרדי). הדיסק החדש פורמט, כך נאמר לי, עם גירסת דוס של חלונות 98. חיברתי את שני הדיסקים למחשב אחד ועשיתי פעולת העתקה של כל הקבצים מהישן לחדש. כאשר נשאלתי אם לעלות על COMMAND.COM לא אישרתי מה שבכל מקרה, כנראה, לא היה מתבצע בגלל שאלו קבצי מערכת. בתום ההעתקה הפעלתי את הדיסק החדש אבל קיבלתי הודעת INCORRECT DOS VERSION ובהפעלת התוכנות נעלמה העברית. ניסיתי לעשות SYS מהדיסק הישן לדיסק החדש וקיבלתי הודעת INVALID PATH OR SYSTEM NOT FOUND. ניסיתי להתחכם ולהעביר את הדוס הישן ממחשב אחר לדיסקט וממנו לדיסק החדש ושוב קיבלתי הודעה שזה לא דיסקט מ…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by rambo,

    לקובץ : The.Ring.(DVDScreener).Cd2.[ViTE].Osloskop אפשר עזרה?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by L1ron,

    כל הזמן,כשאני גולש באינטרנט ולא עושה משהו מעמיס על המחשב,תמיד בctrl+alt+delte אני רואה שiexplore לוקח בין 10 ל30 % ... המעבד שלי הוא intel i2500k ,וכמו שאתם יודעים זה מעבד חזק מאוד. עם כך למה זה קורה?< הCPU הופך להיות במאמץ בקלות ..

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  4. שלום. לאחרונה שמתי לב לזה: לוח האם שברשותי הוא P5LD2 SE של Asus. ביקרתי בדף הזה כדי להוריד דרייבר עדכני ללוח האם עבור האודיו. בקישור הנ"ל ישנם שני לינקים לאודיו, התקנתי רק את הראשון מביניהם כיוון שלא הייתי בטוח לגבי נחיצותו של השני, מה גם שחששתי לגרום נזק למחשב ע"י התקנת שניהם. אציין גם שיש לי אודיו במחשב. למישהו יש רעיונות מהם שני ההתקנים הללו, ומה עליי להתקין כדי לבטל את סימני השאלה? תודה רבה מראש לכל מי שנחלץ לעזרה!

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by tom123,

    היה לי את הוירוס הזה שלא נותן לפתוח את האנטי וירוס וכל זה ומחקתי אותו עידכנתי וירוס עשיתי סריקה עוד פעם והכל טוב ויפה אבל האנטי וירוס עובד רק במצב בטוח! ניסיתי להתקין מחדש גם פנדה אנטי וירוס וגם נורטון... ושתיהם אותה בעיה... אני רק נכנס וזה יוצא לי... גם שאני נכנס לMSCONFIG זה יוצא אחרי כמה זמן.... מה עושים?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by lipa,

    לתמונות , סרטים וכו" תודה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  7. שלום, אני מחפש תוכנה שתקליט לי וידאו למחשב מהמצלמת אינטרנט (WebCam) אל המחשב אך שלא תציג לי על המחשב את החלון של ההקלטה, כלומר שתקליט וידאו למחשב באופן מוסווה. תודה.

  8. Started by eladbu,

    לא רוצה להתקין 8! וניסיתי להתקין 7.7.11 והוא אומר שהההגדרות שלי מההסרה הקודמת היא של גרסה גבוהה יותר ולא מצאתי לינק להורדה [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by POD,

    יש לי תוכנה שנקראת Netlimiter והיא רצה ברקע. ברגע שאני מפעיל תוכנה אחרת כלשהיא או מכבה את המחשב קופצת ההודעה המעצבנת הזאת. ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש, גם גרסאות אחרות, אבל זה לא עזר. (מה הפירוש שלה בכלל? זה משהו שקשור לגישה שלה בזיכרון?) אנא עזרו. תודה. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  10. טוב אז אני על סף התיאשות מהאימיול בכללי ואני נותן לתוכנה הזדמנות אחרונה... אז אם יש לכם המלצות על אימיול, בעל אופצית WEBCACHE (ולא ליונטוורק!!!) כל המלצה תתקבל בברכה. מאור.

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  11. אוקיי אז זה הסיפור יש לי WIN XP PRO אני נמצא כרגע בקורס באוניברסיטה של שפת C כל תרגיל שאנו מגישים צריכה להתקמפל ב GCC וזה מהדר של C בסביבת LINUX (המחשבים של האוניברסיטה מבינים רק UNIX/LINUX) ולכן אני צריך תוכנה שמדמה LINUX , יש לכם הצעות ? נ.ב. אני לא רוצה להשתמש ב TURBO C למשל כי הוא שייך ל DOS/WINDOWS ויכול להיות שינויים בקימפול ב LINUX (הזהירו אותנו שאם התוכנית לא מתהדרת ב LINUX אז ציון השאלה הוא 0 מוחלט ללא ויכוח).

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  12. שלום לכולם !!! מישהו מכיר תוכנה שתגרום למחשב להתכבות כאשר קאזה תסיים להוריד את כל ההורדות ? תודה מראש לעוזרים :-*

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by pC gUy,

    from where i can download net framework 2.0?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by namyob,

    יש לי את התוכנה solig edge ,חוקית, ואני צריך עזרה למי שמכיר את התוכנה בקשר לכרטיס מסך שלי ולתצוגה בתוכנה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  15. ניסיתי לחפש באתר ולא מצאתי דרייבר.. אפשר עזרה..? אין לי את הדיסק שלו ד"א.. לפי "אוורסט" אלה הפרטים של הלוח אם..: Field Value Motherboard Properties Motherboard ID 01/18/2005-PM800-8237-6A7L2B0DC-00 Motherboard Name Biostar P4VMA-M Front Side Bus Properties Bus Type Intel NetBurst Bus Width 64-bit Real Clock 133 MHz (QDR) Effective Clock 533 MHz Bandwidth 4267 MB/s Memory Bus Properties Bus Type DDR SDRAM Bus Width 64-bit Real Clock 200 MHz (DDR) Effective Clock 400 MHz Bandwidth 3200 MB/s Chipset Bus Properties Bus Type VIA V-Link Bus Width 8-bit Real Clock 67 MHz (ODR) Effective Clock 533 MHz Bandwidth 533 MB/s Motherboard Physical Info CPU Sockets/Slots 1 Socket 47…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  16. שלום לכולם, הבעיה שלי היא כזו - הורדתי 3 סרטי HD , וכשאני מפעיל אותם בנגן הVLC אני שומע רק את צלילי הרקע של הסרט - ולא את מה שהשחקנים מדברים ביניהם. יש לי גם כמה סרטים רגילים שבהם שומעים כמו שצריך... זה משגע אותי, מה יכולה להיות הבעיה? ??? אגב ניסיתי במדיה פלייר, אותו דבר. אני אובד עצות... אשמח לעזרתכם.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  17. מידי פעם אני מקבל מצגות והן לא נפתחות עד שאני לא לוחץ על פתח לקריאה בלבד. האם יש אפשרות להגדיר שלא לקבל את ההודעה הזאת, ושהפתיחה תמיד תהיה לקריאה בלבד? [attachment deleted by admin]

  18. Started by urich,

    יש אפשרות להוריד מפענחי dvd לmediaplayer 9 יש ארבע מפענחים שונים. האם כדאי להוסיף מפענח dvd למדייה פלייר במקום תוכנת dvd מלאה. אם כן אז איזה אחת מהרשימה: http://windowsmedia.com/9series/Personalization/Plugins.asp?page=4&lookup=Plugins#DVDDecoder

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  19. שלום לכם, אני מקווה שזה המקום המתאים לשאלה כזאת, יש לי בעייה כאשר אני משתמש בכמה ישומים במקביל (חילוץ קבצים, העתקות, צריבות וכו') המחשב שלי נהיה איטי ולוקח לו זמן למקביל. הקטע הוא שכשאני פותח את מנהל המשימות אז אני רואה עומס נורמלי (ניצול מעבד- 18%, זיכרון- 1.2GB), ולפי מה שהראה לי הוא אמור להתמודד עם זה בכבוד אלא אם אני מפספס משהו והייתי שמח אם מישהו היה מסביר לי את התופעה הזו. (המפרט שלי בחתימה).

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by almogila,

    שלום לכולם, יש לי את הלוח אם הזה Gigabyte GA-MA78GM-UD2H רכשתי אותו במיוחד בגלל שיש לו תמיכה ב DD 7.1 כאשר אני מחבר לו כבל אופטי SPDIF אני לא שומע ברמקולים כבר ביצעתי כל דבר אפשרי התקנה מחדש של הויסטה 32 ביט עידכונים דרך אתר היצרן אך זה לא עובד אני ממש נואש יש לי מגבר HK AVR 255 ואני לא מצליח כשאני מחבר את היס מקס ומשנה לו את הכניסת שמע שה עובד מה עוד אפשר לעשות? האם חיבור דרך HDMI בלוח האם זה יכול להוציא לי גם 5.1 ולתמוך בכל הפורמטים החדשים?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by erwrxstier,

    הכוונה ליצור IMAGE לסרט DVD מקורי 1ל-1 כמו שהוא אני יודע שאפשר לעשות ISO עם NERO וגם עם ALCOHOL אפשר ליצור CLONE מה הכי מומלץ? האם יש תוכנות יותר טובות ? והכי חשוב, האם לסרטי DVD מקורים יש הגנה כלשהי שמזיינת את התהליך ? אם כן , מה לעשות ? פשוט לעשות RIP לכל הקבצי VOB ואז ליצור את הIMAGE ישירות מהHD ? אם למישהו יש טיפים או מדריכים זה יעזור מאוד תודה , יואב

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by tomer_ktz,

    כאשר אני מדפיס בעברית "אני רוצה לישון" הוא רושם "לישון רוצה אני" כלומר הוא הופך את המילים (כל פעם שאני מקליד רווח הוא חוזר לתחילת השורה) ראיתי הודעה דומה בפורום כלשהו בקשר לתוכנה acrobat pdf אין לי את התוכנה הזאת. אך בכל זאת הורדתי את adobe reader. וזה לא עזר... תודה.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by 4xtos,

    קיבלתי הודעת קריסה מ FLIGHT SIMULATOR 2004 הנה היא: יש לי W7 ULTIMATE 32BIT INTEL 82945G EXPRESS CHIPSET FAMILY INTEL E2180

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  24. פעם השורת חיפוש בFF 3.6 שלי הייתה גוגל ישראל. לאחר שחיפשתי פעם אחת בגוגל COM בדפדפן החיפוש נשאר תקוע על גוגל COM. אפילו שאני ממשיך לחפש ידנתי בגוגל ישראל - כאשר אני רוצה לחפש דרך השורת חיפוש של הדפדפן זה מחפש לי בגוגל COM. (ניסיתי להיכנס לגוגל ישראל ואז ללחוץ על החץ הקטן על מנת להוסיף אותו לשורת החיפוש בFF אבל הוא לא הופיע שם...) יש לזה פתרון?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by rantza,

    אנשים יקרים, יש לי בעיה הורדתי לא ממזמן virtual pc for win 7 ולא מהאתר של MICROSOFT, הייתי בטוח ששמרתי את הקבצים וזכור לי שהיה שם סיראיל. אך לצערי לא שמרתי את הקובץ... וכעת זה מבקש ממני אקטיבציה, הכנסתי לו אין ספור KEYS של WINDOWS ולא עובד. לכל החכמים האלה "תקנה/תשלם" מה אפשר לעשות חוץ מלקנות ואו לשלם? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים