עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. דיברתי אם כמה אנשים באיסקיו הם הביאו לי לינק אבל אמרו לי שזה על אחריותי .. כי זה יתקין לי פרסומות במחשב רק לפני יומים פרמטתי והתקנתי הכל מחדש .. והעברתי את כל מה שאני צרך .... אז אני לא רוצה לעשות אותה שטות פעמים? מה אתם אומרים להתקין ?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  2. אז ככה, מערכת הפעלה קודמת - ויסטה. העלתי דיסק XP, וההתקנה מוצאת לי רק את פרטישן C ללא פרטישן נוסף שהיה קודם. בנוסף זה מזהה רק 130 ג'יגה מתוך ה320 שאמורים ליהיות. בכול מקרה, מחקתי את המחיצה C, בניתי 3 מחיצות נוספות, בתקווה שהמחיצה הקודמת(F) תופיעה, אך לא כך היה. מה אני עושה והאם יש דרך להחזיר את המחיצה שנעלמה ואת המידע שעליה?(קריטי מאוד לצורך העיניין) כמו כן, בdisk management tool סה"כ מראה לי 130 ג'יגה. הביוס מזהה 320 קאפסיטי. תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by coolpix23,

    שלום לכולם. יש לי בעיה טכנית נורא מוזרה בכול הקשור להתקנת פוטושופ 4. אז ככה: הורדתי את פוטושופ 4 וברגע שניסיתי להתקין אותו על מחשב נייד (מערכת הפעלה XP) הכול הלך חלק וההתקנה הושלמה כראוי והוא עובד מעולה. עכשיו ברגע שהעברתי את תקיית ההתקנה למחשב הPC החדש שרכשתי (בעל win 7 64 bit) והתחלתי את ההתקנה הופיעה לי כותרת מסוג: "please insert photoshop cs4 into drive c" עכשיו במחשב מותקן לי דיסק קשיח יחיד לבנתיים ועדיין לא חילקתי אותו לC,D יש לי רק את C. עכשיו נסיתי אין ספור פעמים ואין ספור שיטות להתקין אותו. רשמתי את ה"EROR" בגוגל ומסתבר שלעוד מספר אנשים הייתה את אותה הבעיה ונסיתי להיעזר בפתרונות שלהם.. את חלקם לא הבנתי וחלקם פשוט לא עבדו. אז אשמח לכול עזרה בנידון... ועוד עיניין …

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  4. כול פעם אני מדליק את המחשב עולה לי חלון שמקסטון הפסיקה להגיב ושאני מוחק את המקסטון אז עולה הודעה שאקספלורר הפסיק ליפעול איך אני מסדר את זה? הינה תמונה זה מה שעולה לי שאני מדליק את המחשב http://www.siz.co.il/my.php?i=2yzt4myoi5m3.jpg

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by ofer1928,

    אני למדתי איך לעשות הטעמת כתוביות לסרט בעזרת VIRTUAL DUB. - השאלה היא האם יש דרך שבבת אחת אני יוכל לעשות כמה סרטים במכה בלי לעשות כל פעם מחדש סרט בנפרד?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  6. שלום כאשר אני גורר את החלון הוא כאילו הוא זז מאוד מאוד לאט זה נראה כאילו הוא זז בגלים כזה מאוד קשה לי להסביר כי לא ראיתי את התופעה הזאת בשום מקוחם וגם לא מצאתי בגוגל אשמח לעזרה תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by CTDesign,

    למי שלא יודע דויאנט ארט זה מעין גלריה אתם מוזמנים להכנס: http://creativetodesign.deviantart.com/ =]

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by url,

    שלום, אני מחפש תכנה לתרגום של קבצי mpeg לקבצי avi מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה טובה ומאיפה להוריד אותה?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  9. ישנם אתרים שבהם אין לי בעיה למצוא את כתובת ה-mms אבל ישנם אתרים שמחביאים את כתובת ה-mms - האם יש תוכנה שיודעת למצוא את הכתובת הזו?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by FatherBoard,

    ניסיתי לצרוב SVCD עם NERO והוא אומר משהו על זה שהסרטים ב-MPEG 2 לא מתאימים ל-SVCD. מה לעשות?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by barshaked,

    שלום לכם קוראי הפורם יש לי בעיה גרועה בתוכנת ה Photo Editor 3.0 אי אפשר לפתוח קבצי תמונות שבדקתי בסוגי קבצים לא היה שום זכר לPhoto Editor נכנסים למסך הזה על ידי כניסה לתיקיה כולשהי משם לתצוגה משם לסוגי קבצים ומשמה יש את כול התפרטיטים צירפתי תמונה. הבעיה הנוספת היא Photo Editor נפתח ללא תמונה על ידי הגדרתו מחדש בתפריט סוגי קבצים בבקשה עזרו שקד בר

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  12. שלום צילמתי היום תמונות במצלמה שלי , S400... ולהפתעתי גיליתי רק מאוחר יותר, שההגדרות השתנו לפני שצילמתי את התמונות, וכל התמונות יצאו צהובות (לא שמתי לב תוך כדי צילום כי היה שמש תוך כדי ) השאלה שלי זה איך אני יכול לקחת את התמונה ולערוך אותה בפוטושופ ככה שזה יהיה כמו תמונה רגילה? ולא תמונה צהובה =/ תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by LeftRight,

    שמתי הגבלה ל20KB והאימיול מעלה על 10 בערך.. אין שום פיירוול חוסם ואין פה בעיה נראית לעין. מה יכולה להיות הבעיה? יש לציין שגם החיפוש לוקח לא מעט זמן יש לי חיבור של 2.5MB ומה זה הדבר הזה שמחפשים קובץ מסוים ומופיע לי COPY OF אין איזה פילטר לדבר הזה?

  14. שלום, איך ליבא את ה"מועדפים" שנישמרו בעברית מ FIREFOX לIE ולא לקבל "גיבריש"? מה שנישמר ב FIREFOX באנגלית ניראה טוב ביבוא ל IE לעומת זאת מה שנישמר בעברית ניראה "גיבריש" יבוא הפוך- האתרים שנישמרו בעברית ב IE ניראים בעברית ב FIREFOX. תודה מראש עמוס.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by oren99,

    האם אפשר ואיך?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by HazardManiac,

    שם וגירסת התוכנה: uPlay (תוכנת משחקים כמו steam, origin). אין לי מושג איזה גרסא מערכת הפעלה (יש לציין גם שפה וקצב ביט): windows 7 ultimate 64 bit hebrew פירוט כללי על הבעיה: אני מוריד את התוכנה ואז כשאני מתקין אותה רשום שיש כבר גרסא אחרת של התוכנה מותקנת על המחשב בתיקקיה אחרת וזה נותן לי ללחוץ אישור ואז כלום לא קורה. כשחיפשתי איפה התוכנה מותקנת לא מצאתי כלום וגם לא מצאתי ב"הסרת תוכנות ותוכניות" של windows ואין לי מושג מה לעשות. אני גם מנסה להתחבר למשתמש שלי באתר שלהם וזה רושם לי(כבר במשך 3 ימים "uPlay is Unavailable" ויש לי עליו far cry 3 שלא הספקתי לשחק בו אפילו פעם אחת... האם בוצעו שינויים במחשב לפני שהבעיה הופיעה: לא לפי מה שידוע לי תמונה(דרך אתר FXP: http://www.fxp.co…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  17. אני אשאל שאלה בלי זיבולי מוח מיותרים , אז ככה : איך אני יכול למחוק את הכתובת האינטרנט המסוימת מ- Address bar ??? ??? תודה מראש!!! ;D

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  18. שלום אני מחפש תוכנה שיודעת לבדוק מהירות קריאה/כתיבה בכוננים קשיחים וגם בכוננים חיצוניים המתחברים דרך USB יש חיה כזאת?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  19. Started by Yakim Peled,

    אוף. הייתי נשבע שלא עשיתי כלום (אבל בטח עשיתי ופשוט לא הרגשתי) אבל לפתע פתאום נעלם לי ה-toolbar למעלה ושורת המשימות למטה. חשבתי לבדוק את ה-options בלחצן הכתום (זה שכתוב עליו Firefox שנמצא בצד שמאל למעלה של המסך) אבל גם הוא נעלם. איך אני מחזיר אותו?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  20. למחשבים ישנים , פנטיום 3 תודה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by binyamin1001,

    התקנתי את ה WinXP שלי על מכונה וירטואלית שיצרתי (סתם שאלה, איך אני יכול לאשר ההתקנה?), ומשום-מה הוא מודיע על בעיה של ה DirectX, בנסיון להריץ משחק. משהו בסגנון ה"מנהל-ההתקן שלך לא תומך בשום DirectX או הרצת חומרה". איך אני מטפל בבעיה הזאת?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by sharmeiri,

    שלום, יש לי חשבון באתר של logmein. ויש לי מחשבים שמותקנת עליהם התוכנה ובכך מתאפשרת שליטה מרחוק על המחשבים . לראשונה ניסיתי להוסיף מחשב , כרגיל לחצתי על ADD COMPUTER, הורדתי והתקנתי את התוכנה, הבעיה שאחרי שהתקנתי הסמל מופיע בשורת המשימות אבל כתוב "logmein enabled but offline " ואין אפשרות להתחבר למחשב-באתר הוא מופיע offline . ניסיתי לכבות את ההגנות חומת אש אנטי וירוס וכדומה-ניסיתי להסיר ולהתקין שוב את התוכנה-שום כלום ניסיתי למצוא תשובה באתר שלהם או בפורומים שלהם גם לא עזר. איך פותרים את זה ? תודה למשיבים המבינים

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by zonda,

    שלום ! צריך עזרה , לפני חודש הכל עבד רגיל וטוב ועכשיו שום וידאו של צפייה ישירה (mako וכדומה ) לא עובד בצורה טובה , לדוגמא אם אני מעביר קטעים קדימה זה עובד לי בלי קול רק רואים תמונה .. והוידאו לא תואם לתמונה וכד..' הכל עבד מצוין לפני חודש, זה רק בזמן האחרון .. וזה ככה על 2 דפדפנים שונים (פיירפוקס , ואקספלורר) תודה מראש

  24. שלום יש לי משהו שאני רוצה לראות על המחשב עם כתוביות עכשיו הכתוביות והקובץ הם באותו שם ושאני צופה בקובץ עם הכתוביות הכתוביות מגיעות בהקדמה - כמה שניות לפני הוידיאו שניסיתי לסנכרן את זה עם Subtitle workshop , הכתוביות התאימו בדיוק! לא הייתה שום בעיה... (למרות שלא ראו את הוידיאו ב-workshop ) יש לי את הקודק של CCCP ואני עובד על VISTA למשהו יש רעיון אך לסדר את זה? תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  25. כיצד אני יכול בעזרת שימוש בתוכנה NERO או כל תוכנה אחרת ליצור סיסמה שתחסום בפני משתמשים בלתי מורשים להשתמש בתוכנו של הדיסק? תודה.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים