עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by hagai-,

    לאחרונה נתקלתי בבעיה כאשר אני מפעיל את המחשב, ולפתע באמצע העבודה קופץ חלון המודיע ש- RPC service was terminated unexpectedly ויחד עם זאת מראה לי שעון בן דקה עד לריסטרט של המחשב. יחד איתו קופץ חלון השגיאה הידוע של Windows xp עם ההודעה - Generic Host Process for Win32 Services has encountered a problem and needs to be close. We are sorry for the inconvenience. בינתיים דאגתי לשינוי ב Services כך שבמקרה שהשירות הזה יסגר הפעולה תהיה הפעלה מחדש שלו בלבד ולא ריסטרט של כל המחשב. אבל איך אני יכול לפתור את זה?

  2. Started by Lior4543,

    היי, אני חיפשתי לאחרונה תוכנה שתוכל לתת לי פרטים אודות שימוש ברוחב פס שלי עבור כל תוכנה אשר פועלת על המחשב. לדוגמא, תוכנה שתוכל לנטר אחר סקייפ, ולומר לי כמה רוחב פס היא משתמשת. ניסתי את גוגל, אך לצערי לא מצאתי משהו שענה לדרישותיי, אשמח לעזרתכם! תודה..

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  3. הורדתי אותו, ואני לא רואה שום דבר מיוחד שלא ראיתי ב IE. (כרגע יש לי Maxthon שהוא הרבה יותר משוכלל מהשועל) עוד משהו, אתם יכולים להגיד לי מאיפה אפשר להוריד תוספים לשועל, ואיזה להוריד, כי שמעתי שיש כזה דבר...

  4. שלום לכולם, בגדול, פשוט נמאס לי כל פעם שאני צופה ב YouTube לסמן לו לנגן לי את הסרט ב 720p. הייתי מעוניין לשמוע את דעתכם - כמה זה כבר מסובך לכתוב איזה ADD-ON לדפדפן או משהו בסגנון שפשוט כאשר הוא מזהה בשורת הכתובת כתובת מ YouTube , הוא אוטומטית מוסיף בסוף את האותיות fmt=22& לקישור. זהו. פשוט, קל ונוח. עכשיו, איך עושים את זה ?!! :-[

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  5. כי נכון לעכשיו אני יכול להגדיר שמקור ספציפי לא יגיע לדואר נכנס. אבל אני רוצה שתיבת המייל תקבל מיילים ממקור אחד ספציפי וכל השאר יגיעו לאשפה. זה אפשרי? מדובר על ג'ימייל.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  6. אני צריך תוכנה שתוריד לי את כל הדפים מאתר לא וידאו ותמונות רק משפטים וטקסטים ניסיתי את Neo Downloader והיא מורידה רק סירטונים ותמונות שמעתי על התוכנה httrack היא תוכל לעשות את מה שאני צריך ? לשמור משפטים ומילים על קובץ טקסט ?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  7. איך פותרים את זה? תודה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  8. Started by DJPOWER,

    איזה תוכנה יש לקריאת קבצי MP4? ומאיפה אפשר להוריד? תודה מראש יונתן

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by Svensk.il,

    יש לי מדפסת HP officejet J6413, עם הדרייברים האחרונים מותקנים. הבעיה היא, שלמשהו שהוא כנראה הקורא כרטיסים של המדפסת יש בעיה עם הדרייבר. בלוח הבקרה תחת "מכשירים ניידים" יש סימן קריאה צהוב ב-WPD filesystem volume driver, וכשפותחים את זה רשום "‏‏התקן זה אינו פועל כראוי מאחר של- Windows אין אפשרות לטעון את מנהלי ההתקנים הדרושים עבור התקן זה. (קוד 31)" ביליתי שעות בחיפושים אחרי פתרון לבעיה אבל כל מה שהציעו (וזה לא הרבה) לא עוזר, וזה מחרפן אותי! למישהו יש רעיון?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by POD,

    ה-EMULE התחיל לעשות לי בעיות, הוא לא עולה. ה-EXE רץ בזיכרון ורק טוחן את המעבד. יכול להיות שאילו הם process-ים ספציפים שצריכים לעבוד והם לא? עד עכשיו הכל עבד ואז הוא נדפק. זה קורה לי בשתי גירסאות.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by kobibo,

    מנסה לראות סרטים דרך ה media player של וינדוס רק שבמקום לראות תמונה לשמוע קול,אני רק שומע את הקול. התקנתי את ה divx החדש וגם את חבילת המקודדים של K-LITE 2.34 אך ללא הועיל. אודה לשם התוכנה שבעזרתה ניתן לדעת אילו מקודדים חסרים לי ?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by polip,

    יש לי 512 RAM אבל כאשר אני מנסה להעתיק קבצים גדולים מ- photoshop המחשב שןלח לי הודעה שיש מחסור ב-RAM והוא לא יכול לבצע זאת. אחרי איתחול של המחשב הבעיה מסתדרת למשך פרק זמן קצר ואז שוב חוזרת. גירסת הפוטושופ היא CS העברית. איך אני מתגבר על זה ללא איתחול של המחשב כל פעם?????

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  13. אורח
    Started by אורח,

    1. אני צריך תוכנה טובה לאחזקת המחשב, זאת אומרת ניקוי ספייוור רג'סטרי ובכללי כל המחשב. יש לי CCLEANER אבל אני חושב שהיא לא מספיקה. 2. אני צריך תוכנה או תוסף לWMP שמוצאת ברשת את הTAG של השירים ואת התמונות של הסינגלים. לדוגמא יש לי שיר בשם track 1 ואני רוצה להפוך אותו לשם האמיתי של השיר. תודה!

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by rweins,

    שלום! תוכנת Emule שלי עובדת נורא לאט... מה עלי לעשות? תודה רבה...

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by fireskill,

    שלום, אמרו לי להשיג את התוכנה בגלל בעיה שיש לי אז השגתי את התוכנה (אני מדבר על Norton PartitionMagic 8.0 כמובן) ועכשיו אין לי מושג איך אני משתמש באני רוצה לעשות מחיצה חדשה מהכונן F (לקחת ממנו 15 ג'יגה לכונן חדש- ועוד 5 ג'יגה לכונן אחר-חדש) עכשיו איך אני עושה את זה? וד"א הכונן H זה כונן חדש כיאלו הוא כונן שקניתי אחרי שקיבלתי את המחשב, איך אני עושה את הדברים האלה? בלי להעביר שום מידע מ-H לכונן החדש למי שרוצה הינה תמונה מהתוכנה- http://img436.imageshack.us/img436/8580/norton4vx.jpg תודה רבה FireSkill נ.ב. התוכנה יצירה לי 2 דיסקטים ואין לי מושג מה לעשות איתם, הם חשובים?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by Pc_Ghost,

    צריכה מס' סיריאלי ל macromedia flash גירסה 5.0 תודה...

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by ggg123,

    יש משחקים שכדי לשחק בהם שני שחקנים צריך שני שלטים ואני רוצה לשחק עם שלט ומקלדת. לשם כך אני זקוק לתוכנה שתדמה את המקלדת לגיימפאד כך שהמחשב והמשחק יחשבו שהמקלדת היא גיימפאד. אני יודע שקיימת תוכנה בשם PPJOY שמאפשרת לעשות את זה אך האנטי וירוס שלי מדווח על TROJAN ואני מפחד להתקין את התוכנה. האם יש תוכנה אחרת או גרסה של PPJOY נקייה מוירוסים שעובדת על WINDOWS 7 64?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  18. שלום לכולם יש לי בעייה בדפדפן שאני נכנס אליו המרחק התצוגה מרוחק, וקטן.... עכשיו תמיד שאני מקריב את התצוגה בעזרת לחיצה על מקש CTRL ועל מקש + , הבעיה היא שאני צריך לעשות את זה ידנית כל פעם בכל אתר אחר שאני גולש אליו, גם כאשר אני מוחק קבצי קוקיז המרחק התצוגה חוזר לרגיל (לקטן) ... זה פשוט מאיק ומעצבן.... יש דרך בהגדרות של הדפדפן להגדיר את המרחק שמתאים לי אישית מבלי שהוא ישתנה בכל פעם, ושהוא יהיה מוגדר לכל האתרים מבלי להגדיל את התצוגה ידנית בכל אתר ואתר ?? תודה לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  19. Started by shaithebest,

    שלום חברים חיפשתי באתר של אדובי ולא מצאתי תשובות איזה גרסה של אדובי פלאש תתן לי תמיכה מלאה בעברית?? האם יש FLASH ME כמו שיש PHOTOSHOP ME? ??? אני צריך לדעת סדיוק מה לקנות לפני שאני מאות דולרים עד כמה התמיכה טובה? כל כדי לכתוב טקסטים בעברית בתבניות פלאש עם XML תודה לעוזרים נא לפרט על המגבלויות של העברית אגב, אני מחפש פלאשיסט לחלוק עימי פרוייקט מעניין אני לא יודע לערוך כלום בעיצוב חחח

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by ToXiN,

    יש בו: AMON DMON IMON EMON הבנתי בערך מה התפקיד שלהם אבל איך אני משתמש בהם? או שהם מפעילים את עצמם במקרה הצוך. תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by thebenjamin,

    המסך שקט אבל כשאני פותח את uTorrent למסך מלא הוא עושה מן צפצוף רציף וגבוה (תדר גבוה שכנראה רוב האנשים לא שומעים, בינתיים מבדיקות שלי 2 שמעו אותו ו2 לא) השאלה אם יש משהו לעשות בשביל למנוע אותו.. כי הוא די מציק בעיקר בסביבה שקטה

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  22. קודם כל אני רוצה להבהיר בלי ווראז בבקשה. אני לא אתייחס כאן למשחק מסויים, אלה לצריבה, ובליל הזכיר שמות. אז ככה משחק מסויים שיש לי במחשב, כשאני צורב אותו כ ISO הוא הופך לי אותו מ 3.6 גיגה ל 1.28... למה זה? ואז זה לא עולה בפלייסטיישן . :-\ איך צורבים משחקים לפי אס 2 ו.. באיזו תוכנה אתם ממליצים להישתמש.

  23. כשנאי מנסה למחוק אותו הוא רושם לי "אין אפשרות למחוק את .................... אדם אחר או תוכנית אירת משתמשים בקובץ. סגור את כל התוכניות העשויות להשתמש בקובץ ונסה שוב" עכשיו תמיד סוגרים את כל הדבירם וזה מוחק אבל גם כשאני סוגר הכל זה לא עוזר.. אז איך אני מוחק כזה דבר?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by Yakim Peled,

    אני רוצה לאפשר ל-FF שלי (גירסה 10) שיקבל עוגיות. חיפשתי באפשרויות, שאלתי את גוגל אבל לא מצאתי תשובה. אני בטוח שהתשובה פשוטה מאד אבל פשוט לא מצאתי אותה. אגב, יש לי ב-FF את tab mix plus אבל גם שם לא מצאתי את האופציה הזו.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים