עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by snurf,

    שלום לכולם, עייפתי מהנסיונות שלי בתור ילד קטן להערים על כל הפיירולים והאנטיורויס למינהם ולהתקינן ללא תשלום, וזה גם מגוחך - אתה מערים על הת כונה שאמורה להגן עליך ? באמ תאשפר לסמוך עליה אם אתה מערים עליה? אולי הכלים שבעזרתם אתה מרמה דווקא משתילים אצלך וירוסים למינהם ? בכל מקרה אשמח לשמוע כל חבילת אבטחה כוללת חינמית המורכבת מהכלים הבסיסים לפחות של אנטי וירוס ופיירוואל. אם לא ביחד אז גם המלצה על כל תוכנה לחוד תועיל. תודה מקרב לב! עד שיהיה לי כסף אני מוכרח לשמור על המידע שלי.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  2. עד עכשיו השתמשתי בutorrent ועכשיו אני חושב לנסות קליינט חדש. יש המלצות?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by evy,

    איך אני מסיר אותו טוטאלי מהוינדוס ? שמעתי שצריך לרשום איזה פקודה ב run שב"התחל"...שהיא מוחקת את המסנג'ר.. אולי אתם יודעים מהי הפקודה?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by shaul,

    זה מה שעם משתשמים שהם שלהם רשום אצלי בעברית(אני מוכח לציין שזה קרה רק אחרי התקנת הXP)

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by נ,

    שלום. כהרגלי ניסיתי להתחבר לשרת razorback 2.0 באימיול הפרד העקשן ואחרי 2 ניסיונות השרת נפח את נשמתו ונעלם מרשימת השרתים. ניסיתי להוריד רשימת שרתים חדשה דרך הלינק באימיול (http://ed2k.2x4u.de/index.html) אך לא היה זכר ל-razorback 2.0. לא אמרתי נואש וניסיתי להוסיף אותו דרך הIP וגם כאן נחלתי כישלון עצום כשהאימיול התנהג כאילו הוא בכלל לא מבין מה זה 195.245.244.243:4661 (זה razorback 2.0 חתיכת פרד!). וכעת אני תקועה בלי שרת ומבקשת את עזרכתם האדיבה. איך אני מחזירה את השרת? תודה ותודה!

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  6. פעם היתה אפשרות לתרגם מילים בקלות דרך GOOGLE TRANSLATE בכרום, פשוט הייתי צריך ללחוץ על CTRL, לסמן את המילה באנגלית והתרגום היה מופיע. מישהו יודע איך אני מפעיל את זה מחדש? בהגדרות של google translate אין זכר לזה..

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  7. היי ! ראיתי באיזה פורום שאיזה אחד יצר התקנה של תוכנה,כשמפעילים את ההתקנה מופיע מסך ההתקנה והעכבר לוחץ לבד (אני לא נוגע במחשב ) על הכפתורים,גם כן כשצריך להקליד איזה סיראל,זה מוקלד לבד ! מה שם התוכנה שאיתה הוא עושה את זה ?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  8. אופיס 2003 או אופיס 2007 מאפשרים אולי הפיכות קובץ ל PDF או רק תוכנה חיצונית?

  9. אני מעוניין להתקין תכנת internet security. על מה אתם ממליצים? איך Mcafee?

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by 123456789,

    יש לי בעיה מאוד מעצבנת כשאני כותב בפורומים צטים וחולה... המחשב מתחיל ליכתוב לי בשפה כזאת:???ג???????‗?????ט‗??ז?????ג????דה????ג‗ג??‗??ה??]ד???‗ הדרך היחידה שלי לכתוב באינטרנט היא לכתוב ב- word ולעשות העתק והדבק יש לי ווינדוס אקס פי פרסונל. הבעיה היתחלה בערך לפני חודש. תודה מראש. שכחתי לציין שבאנגלית זה כותב לי כרגיל הבעיה רק בעברית.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by dj shay 30010,

    יש לי שרת דואר SERVER 2003 אני רוצה ליצור Certificate לסינכרון הפון מישהו יודע איך יוצרים את זה ???

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by amit887,

    הלוח הוא GA-8SR533 תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  13. מחפש קובץ IMAGE ליצירת דיסק בוט + GHOST - דחוף בבקשה. אשמח לכל עזרה... תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  14. איך פותרים את הבעיה או איך חוזרים ל7

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by nim901,

    אחרי שהוספתי כתוביות עם וירטואל דאב אני צריך להפוך את הקובץ שיצא ל MPG נכון? אז אני השתמשתי ב TMPGEnc וגם ב WinAVI ובכולם התמונה יוצאת לאט מדי (יש לאגים) וגם היא קטנה לעומת הקובץ המקורי או שהיא גדולה והיא לאט מדי וב 2 התוכנות אחרי הקידוד האיכות חרא במיוחד כשמעבירים למסך מלא, מה לעשות?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  16. http://img118.imageshack.us/img118/612/gggggggggjq1.png אפילו שאני לוחץ כן או לא זה עדין ממשיך להופיע איך אני נפתר מההודעה הזאת?

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  17. הורדתי את הדרייבר החדש של NVIDIA, ה178.13 כשאני מתקין אותו נראה כאילו הכל בסדר, הפס הירוק מתמלא אבל בסוף יש הודעה THE SYSTEM HAS NOT BEEN MODEFIED. ניסיתי מחוק מהDEVICE MANAGER, למחוק את הקודם, להוריד מחדש-כלום! מה שמוזר שהEXPERIENCE INDEX הופך ל-1 אני עושה REFRESH והוא נהפך לUNRATED.... מי יודע מה קורה כאן?

  18. Started by aXe,

    לפני 8 חודשים יצרתי מסמך ושמרתי אותו תחת סיסמא. היום, מצאתי אותו שוב וניסיתי להזכר בסיסמא, אך ללא הועיל. הם ישנה דרך להכנס למסמך בכל אופן? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  19. שלום חברה, לאחרונה יצא לי לקרוא פה כמה הודעות של אנשים שאמרו שיש אופצייה להפעיל במחשבים כאלה תכני HD בצורה חלקה, ע"י השענת המעמסה על כרטיס המסך , יש לי שני חברים, אחים תאומים ,לשניהם יש מחשבים לא משהו, האחד: P43.0 2GB RAM DDR400 7600GS שתומך בHD השני : P43.0 2GB DDR 2 800 9800GT , מחשב יותר חזק משמעותית משל הראשון, העיניין הוא שהם לא מצליחים להריץ שום סרט HD כבד יחסית על המערכות האלה, והבנתי שיש אופצייה לשנות משהו במקודדים של K-LITE בכדי שזה ירוץ חלק, אם אפשר מדריך אני אשמח מאוד. תודה מראש.

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by eran998,

    היי, Dropbox הוא שירות אחסון שמאפשר לכם ליצור תיקיה שמסתנכרנת אוטומטית עם כל הוספה\שינוי\גריעה של קובץ ממנה. בכל מחשב שבו תתקינו את השירות התיקיה תופיע עם כל הקבצים שלכם בה. אני משתמש בשירות בעיקר לעבודות באוניברסיטה,השירות מאפשר לשמור גם היסטוריה של כל קובץ,בנוסף לגיבוי. השירות מגיע עם 2GB בסיסים שניתן להרחיבם אח"כ. אם תרצו להרשם, אודה לכם אם תרשמו דרך הקישור ותקבלו 500MB נוספים(וגם אני.. ) **** נערך - קישורים עם refid לא מקובלים פה. בהצלחה!

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  21. אני לא יודע אם זה רק אצלי, אבל כשאני מסמן כל קובץ EXE או ACE או RAR תמיד רואים את מספר הגודל שלו בסטטוס בר למטה, ומשום מה את קובצי WINZIP לא רואים, האם יש פיתרון לזה (חוץ מלחיצה ימנית בעכבר לאפשרויות) ?

  22. Started by d1zzy,

    אני אמור לקבל מחר מחשב חדש (נייד ליתר דיוק). אני לא מבין גדול בתחום התוכנה, אבל ניסיתי לצבור קצת ידע בסיסי מקריאה של נושאי סטיקי וכדו' פה בפורום.. יש לי התלבטות בנוגע לתוכנות ההגנה על המחשב. הדבר היחיד שהחלטתי עליו בלב מלא הוא האנטיוירוס NOD.. בנוגע לשאר הדברים עדיין יש לי התלבטויות: האם עדיף להתקין את חבילת האבטחה ESS, או שעדיף להתקין פיירוול חיצוני (ואם כן איזה)? האם אפשר להסתפק באנטיוירוס הנ"ל (או בחבילת האבטחה המלאה) נגד ספייוורס? ומה לגבי טרויאנים? גם אם עדיף להתקין תוכנה נפרדת נגד ספייוורס, עדיין אני אובד עצות, כיוון שהמגוון די רחב.. בין אם זה AD-Aware, Spyware Doctor, Spybot S&D... בקיצור, אני מחפש את השילוב הטוב ביותר של אנטיוירוס NOD (או חבילת האבטחה המלאה ש…

  23. Started by avivlyaviv,

    פירמטתי את משחשב בכונן D. החלונות הקודם שלי ישב בכונן C הבעיה שנמחק לי שם כל הרג'סטרי. איך אני יכל להגיעה לקובץ על כל המועדפים שהיו לי בFF בכונן C?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by k22,

    שלום לפני פחות משנה שמתי קובץ על שולחן העבודה ולאחר כמה חודשים פירמטתי את המחשב..(הקובץ נימחק) וזה קובץ שחושב לי מאוד אני צריך אותו יש איזשהו דרך להחזיר את המחשב אחורה להעתיק את הקובץ ולהחזיר את המחשב למצב העכשווי כאילו שלא ימחק שום קבצים נוספים ולא סרטים ותתמונות :s05:

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by SEFi,

    עם איזה תוכנה אני יכול ליצרוב קובץ BIN

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים