תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
טוב אז ככה הבעיה היא שההורדה אצלי איטית! עשיתי המחשת מהירות דרך האתר של בזק וזה מוריד לי הרבה פחות ממה שזה אמור להוריד. (יש לי אינטרנט 1.5 מגה) אוקיי התקשרתי לבזק אמרו לי שזה וירוסים עשיתי סריקה עם NOD32 עם קספרסקי ועדיין הבעיה ממשיכה. כמובן שלא פועלת אצלי שום תוכנת שיתוף הסרתי עוגיות רוגלות עשיתי סריקה עם ad aware לא עזר =\ למישהו יש פיתרון לבעיה אני אשמח מאוד תודה מראש עומרי
-
- 17 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי איזה בעיה הורדתי איזה קובץ מהאינטרנט והנורטון זיהה אותו בתור סוס טרויני. עכשיו אני מנסה למחוק אותו משולחן עבודה והוא פשוט לא רוצה להימחק... אומר שאיזה תוכנה משתמשת בו... הפעלתי את המחשב במצב בטוח ועדיין לא נמחק... תודה למי שעוזר....
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היה לי עד לא מזמן XP ושיחקתי בage of empires עכשיו שהחלפתי המחשב הצבעים במשחק לא נראים טוב , כאילו שחסר צבעים והדמויות מפוקסלות. יש לי כרטיס GT220 ודיירקטX 11 )SDK) עוד דבר מוזר זה שכשאני רוצה לעשות PSCREEN ומדביק, אני מקבל תוצאה הרבה יותר גרועה, לעומת זאת אם אני עושה סקרישוט ממקש ייעודי לעניין של המשחק זה נראה סדר גמור. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הי, יש לי בעיה ממש מוזרה ומעצבנת במחשב - בזמן שיש תוכנה שלוקחת מסך מלא, אחרי שהמחשב הלך לישון לפחות פעם אחת - יש לי ארטיפקטים על התמונה. מערכת ההפעלה היא 32 VISTA ULTIMATE, הכרטיס מסך הוא 7600GT שהדרייבר הוא הדרייבר המעודכן ביותר. זה לא קורה בכל התוכנות - אלה בעיקר במשחקי מחשב (GUITAR HERO, NBA LIVE 2008, בתפריט של קרייסיס - לא במשחק עצמו, ובמדיה סנטר של ווינדוס). כשהתוכנית לא על מסך מלא לדוגמה במדיה סנטר - אין להם זכר. רעיונות? הצעות? צריך שאני יעלה תמונה של הארטיפקטים?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המודם הסלולארי (בנייד: LG R380) נעלם מהמערכת. כיצד מחזירים אותו? המערכת: חלונות7 פשוט, כבר כמה שבועות שאני לא מוצא פתרון. תודה!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני לא מחפש את e.j -לא-לא-ולא!!!! fruity loop לא כול כך עזרה לי כי התוכנה יותר מתאימה לדאנס ולטראנס חשוב שהתוכנה הזאת תהיה מספיק טובה כדי ליצור איתה מוזיקה שקטה והיפ הופ-תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום כל הודעה שנשלחת אלי למייל אני צריך ללחוץ על השלש נקודות האלו בשביל להציג את הטקסט... הדבר הזה כבר מעייף אותי אני רוצה שזה יוצג באופו אוטומטי תמיד... ניסיתי לשחק בהגדרות שם אבל לא מצאתי שום דבר שנוגע לזה... תודה
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חלקתי את הזכרון לשתי מחיצות... כנראה שנתתי מאט מדי זכרון , עכשיו אני רוצה להוסיף להקטין מחיצה אחת כדי להגדיל את השנייה בלי לפרמט או למחוק קבצים. איך אני משנה את הגודל של המחיצות?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אם יש לי קובץ PDF של טקסט אבל שהוא נסרק מתוך מסמך ישר לPDF כלומר הטקסט עצמו הוא תמונה. האם יש תוכנה שתמיר לי טקסט מתוך תמונה לפוטרמט של WORD לדוגמה כמו שסורקים מסמך ויש תוכנה שממירה אותו אח"כ לפונטים בוורד. אשמח לקישור לתוכנה כזאת...
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני משתמש בתוכנות cs3 של אדובי, כאשר אני מנסה לפתוח את התוכנה illustrator אני נתקל בהודעת שגיאה בעת ההרצה של התוכנה: missing required plugins BRS pencil tool expands האם למישהו יש פתרון לבעיה? אני חייב בדחיפות את התוכנה הזאת!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
חיברתי HD ישן שלי, BIOS רואה אותו אבל כשהווינדוס עולה, אני לא רואה אותו במחשב שלי, עכשיו נכנסתי לCOMPUTER MANGEMENT והוא רואה לי את ההארד דיסק הראשי שלי, ואת הישן שחיברתי כותב לי עליו UNALLOCATED, מה אפשר לעשות כדי להחזיר את ה HD לפעולה, יש לי עליו מידע שאני צריך ? תודה מראש !
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התקנתי אותה על אובונטו אחרון ועל חלונות 10 ברגע שאני עושה חיוג וידאו לחבר לאחר שהוא שלח לי לינק אין צליל חיוג אבל זה מראה שזה מחייג מהצד של החבר אין שום סממן שמראה שאני מתקשר אני מדבר על עבודה באובונטו וחלונות שבהם זה קורה שניהם. אשמח להכוונה איך לפתור את הבעיה תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איזה תוכנות מייל (POP3) מומלצות פרט לאוטלוק ?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אאוטלוק 2010....תודה!
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום יש לי מחשב נייד ישן וחלש, פלאש מאוד מכביד עליו, ואני מחפש תוכנה שרק אם אני לוחץ על חלון הפלאש הוא יפעל. אני מקווה שאני מספיק ברור.... תודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני מחפש דריברים למחשב הזה: http://img440.imageshack.us/img440/993/93934989.png אני צריך להכל (קול, אינטרנט, וכו') אשמח אם תעזרו לי, בברכה, גל
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש אנטי וירוס אבל אני לא אוהב את נורטון . יש לי מחשב חזק P4 3.0Ghz כך שזה לא בעיה מבחינת דרישות מערכת. אשמח לשמוע המלצות גם על תוכנות חינמיות אך גם על כאלה שלא אבהל ממש טובות. תודה.
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המשחק הוא DAVE MIRRA PRO BMX משחק די ישן שנזכרתי בו לא מזמן וקצת שיחקתי בו וחשבתי אולי אפשר איכשהו לשדרג את הגרפיקה בעזרת איזה תוכנה שהיא כמו MAYA או 3D STUDIO או מה שלא יהיה שמם אז האם זה אפשרי? והידע שלי בגרפיקה הוא די מצומצם אין לי באמת רקע באיזה תוכנה שהיא סתם הייתי אוהב מידי פעם קצת להוריד גירסאות ניסוי וקצת לשחק איתו אבל לא משהו רציני מידי אבל הרעיון שלי בכללי הוא שדרך הפרויקט הזה שאני מציב לעצמי אני ילמד קצת עיצוב וכול הדברים האלה שקשורים למה שכרוך להגשמת הפרויקט הזה אז תודה רבה לכול מי שמוכן לעזור וסופ'ש מעולה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ולא... לא מדובר על דחיסה של RAR או ZIP אלא אם יש תוכנה חזקה יותר. לא משנה זמן הדחיסה, אלא עוצמת הדחיסה. תודה.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי מנהל הורדות די טוב, קוראים לו INTERNET DOWNLOAD MANAGER.. הוא מוריד יפה לינקים מראפיד-שר אבל שומר לי חלק מהלינקים (בעיקר מסמכים וזיפים קטנים) בתיקייה מעפנה ב"מסמכים שלי" על כונן C. אפילו שהגדרתי לו להוריד לתיקייה שאני רוצה, משום מה הוא שם שם רק קטעי וידאו. איך אני מגדיר אותו שכל ההורדות מהאינטרנט בלי יוצא מן הכלל יורידו לתיקייה שאני רוצה ? ואם אי אפשר, מישהו יכול להמליץ על תוכנה שעובדת עם חשבון PREMIUM של RapidShare ?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
יש לי קובץ rmvb שזה בעצם קובץ של real media player אני מריץ אותו בתוכנה Real Alternative. כשאני מנסה להכניס כתוביות לסרט אז הוא מקפיץ לי הודעה שאומרת : To load subtitles you have to change the video renderer and reopen the file DirectShow : VMR7 Or VMR9 renderless Real Media : Special Renderer for real media, or open it through DirectShow מה לעשות ?!? בעצם כל מה שאני מבקש זה איך אני יוכל לצפות בקבצי real media עם כתוביות. אם יש לכם תוכנות אחרות שיכולות להריץ קבצי REAL וכתוביות, אז אם אפשר לינק... תודדדהה רבהה לעוזרים !!!!!
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
בהתקנת גירסת 9.0 , ע"י קובץ ההתקנה שהורדתי מאתר "אדובה" (או אתר אחר), מקבל הודעה : "ERROR 1324 ,THE PATH 'MY DOCUMENTS' OR THE VOLUME IS INVALID ,PLEASE ENTER IT AGAIN " . לאחר 3 שעות של נסיונות חוזרים ונשנים, עם התמיכה של מיקוסופט, הם טוענים : " הבעייה בהתנגשות בין תכניות של אדובה/ הסרה לא מוצלחת של תכנית קודמת". בתמיכה של "אדובה" בארץ , ניסו לעזור, אך מאחר ולא מטפלים ב - READER , הרימו ידיים . גם מהאתר לא נראה לי שתבוא הישועה. אם מישהו נתקל בשגיאה מס. 1324 במהל התקנה - נא דווחו. תודה - בני.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-


