עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום שמי רן רציתי לדעת מה יכולה להיות הבעיה : אז ככה: 1. הסימן של העכבר מהבהב בצורה מוזרה מאוד .... 2. מידי פעם המחשב נתקע בלי להגיב ללחיצות העכבר אך אם אני עושה CTRL+ALT+DEL זה מגיב משהו מוזר מאוד.... Intel® core2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz Memory: 2048MB RAM (DDR2) System Model:asus- P5k Device Name:HD 4850 Total Memory:512.0MB אני חושב שזה הלוח אם .... יכול להיות...??

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by dyn,

    שלום, שנים שאני מחפש דרייבר למצלמת רשת שקיבלתי לא מזמן... הפרט היחידי שכתוב עליה הוא QC201, כנראה הכוונה ל QUICKCAM, יש לי תמונה של המצלמה. http://www.ebest24.co.uk/images/products_images/unfurl/ebest24e546em.jpg תודה ענקית מראש למי שמוצא לי את הדרייבר למצלמה הזאת

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  3. Started by Demagh,

    אז ככה, נגיד ויש משרד שבו יש שלושה מחשבים, כאשר אחד מהם של המזכירה. לשני המחשבים החרים יש גישה למסמכים של המחשב של המזכירה דרך שיתוף רשת. עכשיו, את המסמכים של המזכירה אני רוצה לגבות על DOK, על כונן נוסף במחשב עצמו ועל מחשב נוסף ברשת. כלומר, העותקים יהיו במחשב של המזכירה, בכונן נוסף, ב DOK ובמחשב נוסף ברשת. יש תוכנה קלילה לגיבוי בקליק אחד שתוכל לעשות את זה + לקבוע עידכונים כמה פעמים ביום, אבל רק למסמכים ששונו ולא לכולם? P.S. על כל המחשבים יש ווינדוס 7.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by .AloN,

    מישהו יכול לתת לי הסבר קצרצר על התוכנה הזאת ? והאם היא ניתנת להורדה בחינם ? תודה לכם.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by madror,

    לאחרונה קניתי מחשב חדש וההרגשה שלי היא שביצועי המערכת שלו אטיים משהוא. קשה לי לשים את האצבע איפה הבעיה , אבל בוא נגיד שמחשב פנטיום 4 בן 3 שנים עושה פחות או יותר את אותה העבודה בכמעט אותה המהירות (מדבר בעיקר בתוכונות לבניית אתרי WEB ופוטו שופ). כאמור קשה לי לאפיין היכן הבעיה ולכן אשמח לקבל המלצה לתוכנה לבדיקת מהירות המערכת (לא ביצועי 3D !) פעם היתה תוכנה בשם "סנדרה" או משהוא שכזה. אשמח לכול המלצה מהפורום המלומד. תודה מראש, דרור.

  6. Started by Burned,

    כשאני מנגן את הMKV בMPC אז הוא עובד מעולה חוץ מזה שאני לא מצליח לשים כתוביות. כשאני מנגן בBSPLAYER אז אפשר לשים כתוביות אבל משום מה אין סאונד. הקודקים היחידים שיש לי הם CoreAVC DIVX מה אפשר לעשות?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by eladbu,

    שלום לכולם רציתי לדעת אם תוכלו לתת לי טיפים לחיפוש נכון אני סורק המון קבצים ברשת הארגונית דרך שרץ ייעודי וכל חיפוש מניב אפלי תוצאות חלקן לא רלוונטיות. איך אני מצמצם את החיפוש והאם יש טיפים? בתודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  8. נשאלתי שאלה איך אפשר להוציא קובץ מפלאש ולידאו ואז להעביר אותו לפורמט ליוטוב בדרך שלא תפגע באיכות. אין לי כל כך מושג בתוכנה הזאת, הבנתי שאפשר להוציא קובץ AVI. הוידאו יוצא RAW ודקה אחת שוקלת בסביבות 3GB, אודיו נראה לי WAV. איך אפשר לקודד אותו בצורה אופטימלית לאיכות בשביל להתאים לYOUTUBE?, או איך אפשר להוציא מפלאש ישר קובץ כזה. (המגבלה 1GB, אורך קטע כ70 שניות). ניסיתי לעבוד עם SUPER על קונטיינר MP4 קידוד H.264 וAAC, אבל אני לא ממש מבין בזה. יצא לי שיש מין הילה מסביב לצבע אדום ועוד כמה עיוותים שממש לא רצויים. אני רוצה להשאיר את הוידאו בצורה מקורית אבל שלא ישקול כל כך הרבה באיבוד איכות מינימלי. הרזולוציה נראה לי 576i 4:3. אשמח לעזרה.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by adiomri,

    מעונינת בהמלצה : אני מתלבטת האם כדאי לרכוש תוכנה המאפשרת גיבויים מתוזמנים נניח כל ערב בשעה מסוימת ואשר יודעת לגבות רק מה שהשתנה מהגיבוי הקודם. איזו תוכנה מומלצת גם לגיבוי של מחשב חדש כפי שהיה ביום רכישתו כולל מערכת הפעלה ודרייברים וגם לגיבוי קבצים שוטפים. האפשרות השניה היא לרכוש במקום תוכנה דיסק קשיח חיצוני. ואם כן האם יש איזו המלצה? האם צריך גם תוכנה נוספת או מספיק הדיסק החיצוני. ראיתי בחנות מסוימת את הדבר הבא: WDG1U800E - 80 GB External Drive USB 2.0 -WD My Book Essential Series האם מישהו מכיר? יכול להמליץ? מאד חשוב לי לא לאבד שום מידע אם חלילה מתרחשת קריסה טוטאלית (והיתה לי פעמיים כזו וזו חוויה ממש מפוקפקת..)

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  10. Started by Voodude,

    קניתי היום מאורר נוסף ואני רוצה לבדוק מה הטמפ' של המחשב איתו למישהו יש לינק לתוכנה?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  11. שלום חברים חרשתי את הגוגל ומצאתי רק את הדרגון הזה שלא עובד רק בשפה האנגלית. אני מחפש תוכנה שתתמלל את מה שאומר לה בשפה העברית, העם משהוא שמע או מכיר תוכנה כזאת? אשמח לעזרה, תודה ויום טוב.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  12. שלום לכם חברים. יש ברשותי דפדפן אקספלורר 6 אני מנסה לכתוב,הודעות בפורום ולא ניתן האם הפורום לא תואם את הדפדפן שיש ברשותי כי בעבר היהניתן ,האםחסמתם את Ie6 להודעות בפורום? הודעה זאת כתובה דרך האייפוד שלי. אשמח לקבל תשובה

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by FatallChill,

    מחפש תוכנת טובה לעריכת רשימת התוכנות שעולות עם התחול המחשב היתה לי אחד בTUNEUP XP היא היתה תוכנה טובה היא כתבה לי מה כל תוכנה עושה ואם כדאי לבטל אותה אז אני מחפש משהו דומה

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by tomer_et,

    עד היום עבדתי עם קאזאה לייט 202 בצורה חלקה וטובה. היום התקנתי את הגירסה העברית של התוכנה - ומאותו הרגע מהירות ההורדה שלי ירדה (בסביבות 5 שלפני זה הייתי מוריד ב50+). הדבר קורה גם כשאני מוריד קובץ שמצוי אצל המון משתמשים. כשאני מבצע חיפוש אני גם רואה שאצל אף אחד מהקבצים המוצעים לי רוחב הפס לא עובר את 20 (שלני זה הייתי רואה 475). ניסיתי להסיר את הגירסה ולהתקין מחדש את הגרסה הישנה (באנגלית), אך הבעיה נשאה כשהייתה. יש לכם רעיון מה יכול היה לקרות?

  15. Started by dror_gh,

    שלום. אני מוריד קבצים מהאימיול, הגדרתי לו תיקייה שבה ישמור את השירים שאני מוריד וזה מסיים להוריד את הקובץ אבל לא שומר את הקובץ בתיקייה. אני נכנס לתיקייה והיא פשוט ריקה(ניסיתי גם לשנות יעד שמירה). שאני לוחץ לחצן ימני על השיר דרך האימיול ועושה "open file" הוא משמיע לי את השיר אבל פשוט לא שומר אותו. אני לוחץ דרך האימיול: tools > open incoming folder והוא פותח לי את התיקייה שהגדרתי והיא ריקה ניסיתי גם דרך המדיה פלייר ללחוץ open containing folder וגם שם הוא פותח את התיקייה שהגדרתי והיא ריקה מה עושים? תודה רבה

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by ovesh,

    אהלן יש ברשותי כרטיס זיכרון SD , מלא מתמונות מטיול בדרום אמריקה. כשביקשתי מחנות צילום בארגנטינה להעביר אותו לCD, הם סירבו לבקשה בטענה שיש בו וירוס. מאז לא נגעתי בכרטיס במחשבה לטפל בזה בארץ כשאחזור. כשחזרתי לארץ, באמת ראיתי שיש בכרטיס וירוס (קפץ גם אצלי במחשב...). מה לעשות ? מוכן לעשות הכל כדיי להציל את התמונות שיש בו. (כולל מעבדות כלשהן , אנשי מקצוע , הכל....) התמונות עצמן קיימות , ויש אפשרות לצפות בהן מהמצלמה. אבל אני צריך את קבצי התמונות נקיות לשימושים מסוימים. (אגב, מאוד יכול להיות שפעולה פשוטה באנטי וירוס, תנקה את הכרטיס מהוירוס ללא מחיקת אף תמונה אך אני אינני מבין בנושא, ומעדיף שלא לעשות שום פעולה שתסכן את התמונות בכרטיס) אנא , בבקשה עזרו לי. תודה!

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by amisu,

    יש לי מלא דברים מיותרים ב startup programs והתוכנה ההיא מסדרת הכל במספר שניות.. התוכנה של חברת סטרט-אפ ישראלית שזכתה מקום ראשון בתחרות סטרט-אפים בארה"ב לפני כחודשיים.. מישהו זוכר/מכיר?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by Br33z3R,

    שלום, אתמול קנינו מחשב חדש....התקנתי עליו XP. עכשיו, כשלוחצים Start--->Turn off the computer או כשלוחצים Start ---> Restart המחשב סוגר את כל יישומים עד שהוא מגיע לחלון הכחול שכותב בו "Windows is shutting down" ושם הוא נתקע.... מישהו יודע מה הבעיה ומה אפשר לעשות?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by Ash Binary,

    אני מתקין פיירפוקס 3.5 במחשב וינדוס XP סטנדרטי אני מוריד קובץ EXE בפיירפוקס בסוף ההורדה הקובץ לא נפתח כי הוא פגום - הוא בודק את עצמו ואומר שהוא פגום או קורס אם חלון send dont send או דברים דומים אחרים בכל הורדה של כל קובץ EXE ונדמה לי גם קבצים אחרים זה תמיד אותו דבר זה קורה בכל הפעמים שהתנתי פיירפוקס 3.5 או 3 במחשב XP - נבדק במשהוא כמו 5 מחשבים ומתוכם 1 חדש שפורמט והפיירפוקס הוא בערך התוכנה הראשונה שאני מתקין בו. באחרים זה התקנה סטנדרית קיימת של XP שעובד תקין ואני רק מוסיף את הפיירפוקס (מחשבים שונים אם התקנות שונות). לא יצא לי להתקין פיירפוקס מהגרסאות האלה שיעבוד נורמלי ולא יעשה את הבעיה בגרסאות קודמות (נדמה לי עד 2 או 2 ומשהוא) לא היה את הבעיה באקספלורר 6 או 7 באותם מחשב…

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  20. נניח שיש לי רשימה של אימיילים וחלקם משובשים. האם יש תוכנה שיודעת לסמן לי איזה כתובות לא יעבדו?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  21. ה-Norton AntiVirus הביא לתוצאות את הפרטים הבאים: Scan type: Manual Scan Event: Virus Found! Virus name: Trojan Horse File: C:\Documents and Settings\אחים סגל\Local Settings\Temp\Temporary Internet Files\Content.IE5\CU5HCX0V\e9xr[1].chm Location: Quarantine Computer: SILVER-DRAGON User: אחים סגל Action taken: Clean failed : Quarantine succeeded : Date found: Fri Sep 24 22:28:05 2004 האם האנטי וירוס מספיק כדי להוציא את הסוס הטויאני ממחשבי? * חשוב לי להזכיר של סריקות בתוכנות: Spybot-S&D Ad-aware 6.0 הביאו תוצאות רבות מידי, כל הספיור הזה ממש לא אופניני למחשב שלי אני שומר עליו מאד ואף פעם לא נמצא אצלי שום וירוס במחשב. ומרגילים פעם ב.. בבקשה תעזרו …

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  22. שלום קיבלתי את המחשב החדש שלי ורציתי לדעת איזה תוכנות טובות יש לקריאה של טמפרטורות לכול רכיבי המחשב? אשמח לעזרתכם,תודה.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  23. יש לי קובץ טקסט , עם מלא משפטים, אני רוצה לדעת אם יש משפטים שחוזרים על עצמם.... האם קיימת האפשרות לחיפוש משפטים זהים ב WORD ?(כי לא מצאתי) או על ידי תוכנה אחרת? חשבתי אפילו לעשות תוכנה קטנה במיוחד בשביל זה אבל אני מעדיף תוכנה קיימת.... רועי

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  24. שלום! יש לי וינדוז ויסטה והתקנתי את התוכנה DEAMON TOOLS 3.47 בשביל משחק... פתאום שביקש ממני להפעיל מחדש את המחשב אחרי התוכנה אז המחשב לא מעלה את הוינדוז כל הזמן עושה ריסטרט לבד.. מה אני עושה??? [br]פורסם בתאריך: 2.05.2008 בשעה 17:20:07 טוב לא משנה תודה בכל מקרה הצלחתי להעלות את המחשב דרך אחד האפשרויות אחרי שלא עלה לי ב SAFE MODEאבל אני פוחד להתקין את הדימון שלא יעשה לי בעיות..

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  25. Started by jackhammer,

    איך אפשר לעשות שהתוכנות יותקנו אוטומטית ללא התערבותי? אני יודע שיש ווינדוס שמתקין את עצמו ככה אבל איך עושים את זה לתוכנות אחרות כמו נגיד אופיס, MSN, ווינאמפ או כל תוכנה אחרת

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים