עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by tal h,

    אבי קנה מצלמה קטנה, שמקליטה על MINI DVD (דיסק DVD קטן מאוד). נכנס שם רק 21 דקות באיכות גבוהה (ברירת המחדל נמוכה מידי בשבילי, שהיא 30 דקות). אני רוצה לקחת 2 סרטים שצילמתי, להעברי למחשב, ולצרוב על DVD אחד (רגיל). ניסיתי כמה אופציות: לקחת דיסק מספר 2, להעתיק את כל הקבצים שבו שנקראים VTS_01_1 וכו, עם שינוי שם למספר רץ. למשל אם הקובץ האחרון הוא 05, אז כתבתי 06 גם לקבצים הנלווים ל VOB שהם- VTS_01_0.BUP , VTS_01_0.IFO. (חוץ מ VIDEO_TS שזה התפריט) כאמור זה לא עבד וה DVD לא זיהה, פעם אחרת הוא לא ניגן את הסרט ש"הוספתי". אני מתעסק בעריכת וידאו ומכיר טוב את התחום- כמובן שניתן להעביר את הקבצים ולחבר אותם בתוכנת עריכה/קידוד מחדש, אבל לא בזה אני מעוניין. אני מעוניין לקחת 2-3 דיסקים שצול…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by yirmi_opp,

    אני מנסה להפעיל את הWord אבל הוא כל הזמן קורס, עוד לפני שהוא עולה, ישר אחרי המסך פתיחה. מדובר בXP, אני מפעיל את הWord במצב בטוח ואז הוא מתחיל תהליך התקנה והוא מבקש את הקובץ vba6.msi, לא מצאתי את הקובץ, אז הורדתי קובץ כזה מקזאה אבל הוא לא מתאים כנראה. הנה תמונה של ההודעה שאני מקבל: אין לי מושג מה לעשות... אשמח לקבל עזרה. תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  3. יש לי דיסקמן קורא MP3. עכשיו, צרבתי לי דיסק של מוזיקה שהורדתי ויש כמה שירים שהם בפורמט windows media audio file והנגן שלי לא יכול לקרוא קבצים בפורמט כזה אז הוא פשוט מדלג עליהם....בעצם אין לי תשירים האלה על הדיסק איך אני הופך windows media audio file לפורמט mp3 file???? תודה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by בזיק2,

    כאמור, מדובר באיזה סרט שאני לא מצליח לפתוח (כולל לא באמצעות vlc) פעם אחת ולתמיד אני רוצה לדעת: איך אני יודע איזה קודקים יש לי במחשב, איזה קודק הסרט המסוים צריך, האם הקודק הזה נמצא באיזו חבילת קודקים שאני מוריד?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  5. רכשתי לא מזמן כרטיס מקצועי לעבודה עם קידוד וידאו. אני התחלתי לעבוד איתו על המחשב שלי ואשמח לקבל דעות מבעלי ניסיון שיודעים איך עובדים עם כרטיס מקצועי או חצי מקצועי שכן הכרטיס הזה הוא כמו מיני מחשב.כל תגובה שלו היא דיי כבדה.אני הגדרתי אותו לעבודה עם התוכנה של פינקל (אחרי הרבה הגדרות בתוכנות שלו) וצפיתי לקידוד מהיר והיה לי מוזר שלא היה הרבה הבדל בביצועים של המחשב עם הכרטיס ובלי הכרטיס (בהתחשב שיש לי מעבד אופטרון דואלי ). אשמח לעצות .אולי אני לא יודע עדיין איך לעבוד איתו.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by uncommon,

    הגיע סוף-סוף המחשב ומלבד ה-XP אני מעוניין שיהיו עליו מינימום תוכנות ורק אלה שחיוניות לניהול תקין של המחשב: חשבתי על ה- PerfectDisk Registry Mechanic SpeedFan Ad-aware / Spybot מה חסר? איזה אנטי-וירוס עדיף? (Norton / Mcaffee)

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by ma4351,

    בכותרת

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  8. שלום חברים. ישנם תקליטורי אודיו אשר שמות השירים שמופיעים בהם 'מוטבעים' בצורה כלשהי בתקליטור, כך שאם יש צורך לבצע rip מהתקליטור למחשב (נניח תוך שימוש בתוכנת עריכת אודיו כמו סאונדפורג' של סוני), אשף הפעולה מזהה את השירים בשמותיהם, גם אם הם כתובים בעברית, ולא במונחים הכלליים track או audio. גם נגני מוסיקה כמו המדיה פלייר של חלונות, מזהים את השירים בתקליטורים כאלה בשמותיהם, על אף העובדה שהמחשב אינו מחובר לאינטרנט. האם ניתן ליצור תקליטור כזה בעזרת 'נירו' או תוכנות דומות? אם כן, כיצד עושים זאת? יש לציין שאין מדובר בשכפול תקליטור אלא ביצירת תקליטור חדש תוך שימוש בקבצי wav. שינוי שם הקובץ לשם השיר בעברית אינו פותר את הבעייה. העבודה מתבצעת בסביבת חלונות XP. תודה מראש לכל המשיבים.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by talbend,

    שלום מחפש מדריך בעברית לתוכנה אילוסטרייטור

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  10. יש לי בעיה שמתי שאני צורב סרט שערכתי אם תרגום ל vcd אז הקול לא זז אם התמונה ביחד זה מאחר קצת אני צרבתי את הג'וב האיטלקי וזה מה שיצא ואני עשתי עוד כמה סרטים חדשים וזה אותו דבר למה זה ואיך אני יכול לסדר את זה?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by Joovi,

    שלום. יש לי כרטיס מסך Voodoo3 3500TV. אני יכול לראות טלוויזיה במחשב בעזרת כניסה לאנטנה. התוכנה שאיתה אני צופה בטלוויזיה פשוט גרועה! מישהו יודע אם אני יכול להחליף את התוכנה? בכל מקרה אני ממש צריך את זה. מצפה לתגובה יובל

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by fish123,

    יש למישהו מושג אם קיימת בעולם תוכנה שמסוגלת להציג סדרות וסרטים כמו ממיר דיגיטלי? (לדוגמא, לשים כמה קבצי סרט בתיקייה שהיא תהייה ערוץ כלשהו ואז אוכל לדפדף, לראות איזה תוכנית יש אחרי זה) להתייחס ברצינות ;D תודה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by eladbu,

    שלום לכולם אני נעוניין לדעת נהו המושג המדוייק של POSTSCRIPT אני מחפש מדפסת A3 לתוכנת AUTOCAD

  14. Started by ruler,

    שלום אני מחפש תוכנה ליצירת סרטונים מצוירים שיש מלא כאלו ברשת תודה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  15. שלום לכולם היום צצה לי בעיה רצינית מאוד במחשב. נראה שהשתחלט על המחשב איזשהו וירוס שמדמה את עצמו כאילו הוא חלק ממערכת ההפעלה. כל כמה שניות צצה בשורת התחל הודעה- you have a security problem ואז כל כמה דקות נפתח דף מוזר שאומר שהווינדווס ממליץ להתקין איזה אנטיוירוס 2009 או משהו בשם PCSOD זה מחרפן את המחשב... מפעיל את המדפסת סתם אני לא יודעת מה לעשות, אף אנטיוירוס לא מזהה אותו וגם לא תוכנות ריגול עזרו לי בבקשה דחוף

  16. הפרמטר היחיד שאני מכיר זה ה-KBPS שככל שהוא יותר גבוה כך האיכות יותר טובה. אני בטוח שיש עוד פרמטרים, שרוב האנשים כמוני לא מכירים. אם מישהו מתמצא ויכול לפרט על מה שהוא מכיר אני אשמח.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  17. אז ככה לוקח לי יותר מדיי זמן לקודד לSVCD משהו באיזור ה6 שעות...לסרט באורך מלא...שעה וחצי... יש איזה תוכנה שאני יעשה איתה את זה יותר מהיר??..(עם כתוביות)..

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  18. האם זה נראה לכם נכון כל מה שכתוב באתר הזה?> דירוג פיירוול החזק בעולם 1 zonealaram pro 2 Outpost Firewall pro 3 Norton Personal Firewall mecafee במקום השישי מקור http://personal-firewall-software-review.toptenreviews.com/?ttreng=1&ttrkey=sygate+firewall+review אנטי וירוס 1 bitdefender 2 kaspersky 3 nod32 לא להתקרב לנורטון שלא שווא כלום לדעתי מקור http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/ אנטי ריגול 1 spy sweeper 2 CounterS 3 Trend Micro Anti-Spy נכון ש Spyware Doctor במקום החמישי והוא טוב אבל יש יותר טובים במיוחד spy sweeper שאני משתמש בו והוא מעולה .ad ware במקום השביעי מקור http://personal-firewall-software-review.toptenreviews.com/…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by michl,

    יש לי בעיה עם כל בבילון שאני מתקין מישהו יכול להביא לי בבילון פרוץ וטוב? (הוא רושם לי פג תוקף)

  20. Started by sha1823,

    היי , אני משתמש בגוגל כרום לפני יום התחיל בעיה בפייסבוק כאשר אני מפעיל סרטונים שהעלו לוול אני לא יכול יותר לשלוט בהם לא לעשות pause play לא לשלוט בעוצמת ווליום , בעצם עד שאני לא עושה ריפרש לדף אי אפשר להפסיק את הניגון .. הבעיה מתרחשת רק בכרום .. יש למישהו מושג איך לפתור את הבעיה? תודה

  21. Started by matrix66,

    מישהו יודע איך אני משנה את הרזולציה/איכות של קובץ GIF שיתפוס פחות מקום?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by גדעון,

    מישהו מכיר תוכנה שאפשר לבצע כיבוי למחשב מרוחק הנמצא ברשת?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by tomer_et,

    אני רוצה לחבר כמה קבצי wmv. עם איזו תוכנה ניתן לעשות את זה?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  24. אני מכיר את 360desktop אבל היא לא תומכת ב64 ביט (יש לי ויסטה 64 ביט) יש תוכנה כזאת שתתאים למערכת ההפעלה שלי? תודה

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  25. או לגרום לתוכנה לא לשמור מסמכים אחרונים :s05:

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים