תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעיה. כאשר אני מנסה להתחבר לתוכנה סקייפ היא עולה והכל והיא משמיעה את הצליל כאילו היא התחברה אבל אני לא רואה אף אחד מחובר, וגם במצב של הסקייפ יש כזה משהו שמסתובב וזה לא ירוק. רק לפני כמה ימים התוכנה עבדה מצויין. מה עושים?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אתמול לאחר שהפעלתי תוכנת אנטי וירוס במחשב,הרבה דברים נמחקו לי,ויש דברים שהפסיקו לפעול. ניסיתי לעשות שחזור מערכת,אבל השחזור תמיד מודיע לי,שזה בלתי הפיך להחזיר את מה שהיה לפני הפעלת האנטי וירוס. השאלה היא האם יש תוכנת שחזור מערכת יותר טובה ממייקרוספט שיכולה לשחזר את המערכת למצבה הקודם? אני מדבר גם על תוכנה בתשלום.זה מאוד חשוב. בתודה שי
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי איזו בעיה בזכרון הראם שלי. המחשב לא זז, נתקע, מרגיש כאילו הפעלתי עליו המון וזה ממש לא ככה. מהרגע שהמחשב שלי עולה, (לוקח לו איזה רבע שעה לעלות בגלל הבעיה), המחשב תקוע ולוקח לו מלא זמן עד שהוא מצליח להפעיל את הדפדפן אינטרנט אפילו. אני מצרף לפה צילומי מסך של מצב הזכרון והמעבד במנהל המשימות וגם את רשימת התהליכים שכרגע פועלים. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us מה ניתן לעשות כדי לפתור את הבעיה??? אנא עזרו לי בדחיפות. תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=general_offtopic&action=display&num=1003697058&start=0]כללי[/link] על ידי Enc0der
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
יש נגן סרטים שמאפשר הפעלת vsync? עוד דבר. איך אני גורם בVLC שה-aspect ratio תמיד יישאר על הגדרה מסוימת?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
עם איזו תוכנה אני מתרגם סרטים? יש לי שניי קבצים 1.של הסרט סיומת AVI 2.קובץ תרגום עם סיומת SUB איך אני מכניס את התרגום לסרט? אם אפשר קישור להורדת התוכנה והסבר אני אשמח.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לשאול שתי שאלות לגבי AutoCad: 1) מה הגירסה הכי חדשה שלה? 2) למה משתמשים בה? הבנתי משהו עם שרטוט , אשמח לקבל פירוט יותר מפורט קצת בתודה מראש, יאיר
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי בעיה ב utorrent כמעט כל הורדה שיש לי הוא תמיד יוריד ויוריד אבל בסוף זה נתקע על אותו אחוז בהורדה כי הוא לא מוריד את הקובץ אני לא יודע מה הבעיה פה תראו דוגמה אני מוריד פה קובץ מסויים שהמשקל שלו זה 41 ג'יגה והתוכנה הזאת הורידה לי 71 גי'גה ואני רק על 31 אחוז הורדה !!! זה ממש מתסכל מישהו מכיר את התופעה ויודע ממה זה נהיה ? תודה מראש,עידן. [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום! אני מנסה לבצע RIP של DVD (בלי הפרה של זכויות יוצרים, אל תדאגו) אך אני נתקל בבעיה מאוד מוזרה: בכל התוכנות שניסיתי, שאת שמן אפרט בהמשך, אני נתקל בERROR באחוז האחרון של ההעתקה. כל הפרקים מועברים כמו שצריך והכל בסדר. רק הפרק האחרון יוצר ERRORים והRIP נתקע. יש לציין כי בעת צפייה בסרט אין כל בעיה (בין אם זה בDVD בטלווזיה ובין אם זה בDVD במחשב) לצפות בפרק האחרון, זה שתוקע את הRIP. ניסיתי במס' תוכנות: DVD DECRYPTER DVD SHRINK MAGIC DVD RIPPER. זה ממש מעצבן כי אני רוצה להעתיק את הכל למחשב אבל הוא לא נותן לי את הפרק האחרון. גם כשאני מנסה לבצע גיבוי רגיל מDVD אחד לשני, הכל נתקע בפרק האחרון, אבל כשאני בוחר שלא להעתיק את הפרק האחרון, הכל בסדר. למישהו יש מושג מה קורה פה? תודה!
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שיכולה לשנות נתונים של סרטי MPEG גודל קובץ בעיקר
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הכל התחיל לאחר שעברתי ספק לבב"ל, מייד אחרי שהתחברתי אליהם קיבלתי עשרות וירוסים בלי שגלשתי לאינטרנט בכלל, איך זה הגיוני אגב? לאחר שניסיתי כל אנטיוירוס ואנטי רוטקיט שקיים, ומחקתי המון וירוסים, המחשב יחסית יציב, אבל עדיין הדפדפנים לא עובדים, רק במצב בטוח אפשר לגלוש. חשוב לציין שהאינטרנט עובד, פינג לאתרים עובד מצויין. מה אפשר לעשות? אגב, אם תוכלו להמליץ על שילוב av\fw חזקים, זה יהיה מעולה. תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התקנתי נורטון 2003 ל30 יום והוא מראה לי את השגיאה הבאה ונורטון לא פועל. השגיאה היא: http://img.tapuz.co.il/forums/8271416.bmp
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
והאם יש תוכנה שיודעת לשנות את הכתובת הזו?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מדובר בוויסטה. הסרוויס הנ"ל כל פעם משתלט לי על ההתקשרות לרשתות האלחוטיות ומתחבר אוטומטית, גם אם הייתי מעדיך לבחור בעצמי. הוא לפעמים מכריח אותי להתעלק על רשתות של אחרים במקום להשתמש ברשת של הבית... הצלחתי לבטל אותו לגמרי, אבל אז אני לא מצליח להתחבר לרשת בכלל, גם לא עם הכלי של לנובו. מה לעשות?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי אי סי קיו 2002A ואני לא מצליח לקבל קבצים!!! מה לעשות?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני לא מקבל סאונד בזמן צפייה בסרטים.הבעיה היא עם קבצי AVI בלבד. התקנתי מקודד DIVX אבל הבעיה לא נפתרה - רעיונות ?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
משיהו יכול לעזור לי ! אני לא יודע מאיפה להוריד את הדפדפן msn explorer משיהו יכול למצוא לי ! תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כשאני מנסה להפעיל את מנהל המשימות בווינדוס xp רשום לי שמנהל המערכת לא אפשר זאת .. יש לציין שאני התקנתי את הווינדוס ולא עשיתי שום דבר שדומה לזה...בנוסף המשתמש שאני משתמש בו הוא האדמיניסטרטור
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שבוע טוב יש לי בעיה באאוטלוק 2013 שאני מגדיר שם 5 אימיילים שונים וכהרגלי אני רגיל לכך שיש אינבוקס אחד לכל חמשת המיילים השונים שכל מי ששולח לי מייל מגיע לאינבוקס אחד ויחיד רק בשליחה אני צריך לבחור מאיזה חשבון אני רוצה לשלוח. אבל הבעיה ב2013 שהוא פותח 5 אינבוקסים זתומרת לכל חשבון שאני מקים הוא פותח אינבוקס משלו ופריטים שנשלחו וכך הלאה. אז חשבתי שזה הבעיה ב2013 אז העפתי אותו והתקנתי 2010 ושוב אותה בעיה ואני משתגע זה לא נוח אני חייב לאחד את כל חמשת החשבונות לתיבת דואר נכנס אחת ויחידה ב2010 אשמח לעזרה אם מישהו יודע לכוון אותי איפה ההגדרה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני משתמש בתוכנה הזאתי די הרבה זמן ומאוד מרוצה לא מזמן השתמשתי במדריך כדי לשנות את ההגדרות לביצועים יותר טובים כמו שזה נראה המהירות הורדה ירדה בצורה משמעותית. מ500 ל200 מקסימום במקרה הטוב. אני מתשמש בגרסא 1.6 standalone ולא בהתקנה. מחקתי את הקובץ בתקווה שהגדרות יחזרו לברירת מחדל שאני אוריד מחדש, אבל הם אותו דבר. (והטורנטים ממשיכים להוריד מאיפה שהפסיקו למזלי.) 1. איך אני יכול להחזיר להגדרות ברירת מחדל, או איך שאני אמחוק את הקובץ שאני אוריד מחדש אותו זה יעשה מין ריסט להגדרות ויחזרו להיות ברירת מחדל? 2. יש לך הצעות שיפורים להגדרות? 3. כמו שמכירים, התוכנה לא תופסת בגגלל כמעט זכרון בRAM ושוקלת קילוביטים, מה הבדל בין הSTANDALONE ולבין גרסאת ההתקנה? יש הבדל תפיסת מקום בזכרו…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התקנתי את הגירסה העיסקית והכל בסדר אבל יש רק בעיה בEXCEL מתי שנכנסים אליו הכל פועל אבל כך הזמן שיוצאים זה נותן לי שגיאה כזאת: מה עושים?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן אני מעוניין לדעת האם בפירפוקס 4 יהיה את הפרסונות האלה. יש לי כרגע גירסה 3.6 והפרסונות האלה די נחמדות פשוט אני עובד עם XP וגירסה 4 ניראת נחמד עם יש לך את ממשק הAERO של ויסטה/7. נכון שזה עדיין בטא אבל זה ישנה לי מתי שיצא גירסה חדשה. תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-


