עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by hichcock,

    היי השאלה כזו: בתוכנה winamp יש אפשרות להוסיף תמונה (artwork). כאשר אני בוחר בתמונה - הוא מצרף את קובץ התמונה לתיקייה בה הטראק נמצא. ברגע שאני מוחק את הקובץ (או מעביר לתיקייה אחרת) - התמונה גם כן נמחקת. איך אפשר בעזרת ווינאמפ להפוך את התמונה לקבועה ולמחוק את הקובץ (וכמובן, שהתמונה תישאר)? טיינקס

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  2. מנסה להוריד כתבה כקובץ PDF או WORD אבל זה נשמר כדף אינטרנט - למה זה ? (צריך את הכתבה למצגת powerpoint) תודה !

  3. שלום. בעת הפעלת תוכנה קופצת הודעת שגיאה: ניסיתי להוריד קובץ fpspr30.ocx מהאינטרנט ולמקם אותו באותה תיקיה ממנה אני מפעיל את התוכנה. בנוסף, פיזרתי העתקים ב c:\windows\system32 c:\windows\sysWOW64 הפעלתי את שורת הפקודה כאדמין וניסיתי לרשום את הקובץ הנ"ל. יצויין שניסיתי לעשות זאת מתוך שורת הפקודה משתי המיקומים הנ"ל. השתמשתי בפקודות: regsvr32 fpspr30.ocx regsvr32 /u fpspr30.ocx regsvr32 /i fpspr30.ocx אחרי כל פקודה קיבלתי שגיאה: תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by The Terminator,

    אני מתכוון לפי מהירות הורדה ונגיד כזאת שלא דופקת קבצים בהורדה... תודה ועוד משהו... אתם מכירים תוכנה שמאיצה את הגלישה?

  5. על מנת להשיג מקסימום מהירות הורדה יש צורך להשתמש בתוכנת הורדה מתקדמת, ולא פחות חשוב -להצטייד ב-firewall שמאפשר פתיחת פורטים , כך שמצד אחד אין חשיפה רבה מדי לאיומים חיצוניים ומצד שני מהירות ההורדה של תוכנת שיתוף הקבצים לא נפגעת . על מה אתם ממליצים מניסיון אישי ?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  6. http://www.jybe.com/ Jybe is a Browser extension that lets you browse the web in real-time with friends, family and business partners. עוד לא ניסיתי, אבל נשמע חביב...

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  7. אתמול ב00:00 הפעלתי מצב איחוי לכל שלושת הכוננים שבמחשב שלי. לא מזמן קמתי, עברו 8 פאקינג שעות!! וזה כמעט ולא זז. כונן אחד עשה משהו כמו חצי אחוז מהדיפרגמנטציה. השאר עשו אפילו פחות מזה. וואט דה פאק??

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  8. יש לי בעיה עם התמיכה בעיברית (מימין לשמאל) בכל התוכנות הנ"ל. המחשב שלי עם XP English Enabled אבל מתקנת בו תמיכה בעיברית (Lang Pack). בבקשה עזרה העברית נכתבת לי הפוך ויש לי פרוייקט גדול לעשות ללקוח (אני יודע על כל תוכנות העזר להפוך את העברית חזרה אבל תהיה לי בעיה אחר כך לעדכן את האתר). Flash & Derameweaver 8 PhotoShop CS תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by yh992,

    היי, דרוש לי בדחיפות דרייבר של המצלמה המובנית של המחשב נייד מיני שלי. מדובר במחשב ACER ASPIRE ONE 150 . NETBOOK. נסיתי את הדרייבר המופיע באתר ACER, בקטגוריה של הדגם הנ"ל. דרייבר הקרוי WebCam LiteOn Aspire One וכן את זה הקרוי WebCam Suyin Aspire One. כמו כן התקנתי מחדש את הדריברים ל chipset, vga intel למרות כל הנ"ל המחשב לא מזהה את המצלמה המובנית. אם למישו פתרון לבעיה. או שיוכל למצוא לי דרייבר מתאים. אודה לו. יש ברשותי מערכת הפעלה XP PRO. תודה יניב.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by potassium,

    שלום חברים. יש מישהו שיוכל לעזור לי לאתר מה המקור או המהות של תוכנה שהופיעה אצלי בחשב? אני חושד שזאת רוגלה, כי השם שלה הוא רק ספרות. זה השם: 0.0024485550701023318 kהגודל שלה הוא רק 52 היא הופיעה לי בתיקייה c:\users\my name, וראיתי אותה רצה ב- task manager. היא עדיין אצלי , אבל בבידוד מישהו יכול לעזור?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by benib,

    כשאני מוריד סרטים או סדרות באימיול יש קבצים שהוא לא מצליח לפתוח ואומר שחסר קודק הורדתי את כל חבילות הקודקים שאני מכיר ואני מקבל בקבצים מסויימים את ההודעת שגיאה הזו cood10D1 מישהו נתקל בזה? יש פתרון? תודה!

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  12. Started by emsee,

    צרבי סרט עם כתוביות למכשיר ה-DIVX אבל מה הכתוביות רצות איזה 40 שניות לפני מה שהוא הולך להגידץ. ניסיתי ליצרוב כמה פעמים וכל מיני כתוביות שונות אבל זה לא עובד. איך אני יכול לעשות ככה שהסרט והכתוביות יהיו מסונכרנות ?? הסרט זה: Oldboy Dvd-Rip Xvid-Plus

  13. Started by omri_ro,

    מן הסתם מוגדר אצלי בתוכנת ההורדות (LEECHGET) שהNAV יסרוק כל קובץ שאני מוריד מהרשת, אבל כל פעם שהסריקה מסתיימת ולא נמצאו ווירוסים (99.9% מהמיקרים)נשאר המסך האידיוטי הזה עם הטבלה האידיוטית הזו ומחכה שאני ילחץ FINISH. ישנה איזו הגדרה שאני מפספס שפשוט תסגור את החלון הזה במקרה שאין ווירוסים?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  14. בגרסא היותר ישנה, הוא סתם היה מכבה לי את הסאונד לשניה מדי פעם אחרי חיבור אוזניות בפאנל הקדמי, כאילו שהכנסתי והוצאתי אוזניות. עכשיו עדכנתי ל2.08 והוא בכלל לא מעביר את הסאונד לאוזניות כשאני מחבר אותן. אני צריך להעביר ידנית, ואז הוא עובד 10-20 שניות ופתאום האוזניות נעלמות ממסך הPlayback devices. מה עושים? (הלוח הוא MSI P7N)

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by AiXC,

    סקר.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  16. שלום כולם !! כידוע לכם (או שלא) אני חובב סימולטורי טיסה, בכל אופן בפסח אני צריך להגיש למוזיאן ח'א מצגת של טיסה בכל אופן אני צריך תוכנה שאפשר לצלם איתה סרטון בלייב כלומר מה שאני עושה יצולם... כרגע אני משתמש ב FRAPS הבעיה עם פראפס היא ששמים מסך מלא רואים 2FPS מישהו מכיר תוכנה טובה יותר? בתודה מראש, לירן

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by reyrey_200,

    אני כבר בפוטו למעלה משנה. הקרדיט שיש על החתימות [NIV.O] זה השם המלא שלי,אז אל תגידו גנבתה וכל השטויות האלה,פרסמתי את החתימות במלא פורומים אז יש סיכוי שראיתם אותן איפה שהוא. הנה החתימות : החתימה הראשונה שלי- והנה שאר החתימות- לוגו שהכנתי לעצמי-

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by DarkMoh,

    לא הייתי בטוח אם זה הפורום הנכון.. כל פעם שאני מפעיל אפליקציית FLASH בדפדפן (סרט ב-YOUTUBE, משחק כלשהו) יש לי לאגים כל כמה שניות. זה מתחיל להיות בלתי נסבל. התקנתי את זה מחדש, אבל זה לא עוזר. הלפ!

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  19. תודה לעונים.

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  20. שלום לכולם ברשותי מחשב חדש המבוסס על מעבד I3, לוח H55, כרטיס מסך HD 5670, זיכרון 2G DDR3 סט מקלדת ועכבר אלחוטי של TEAC, ומסך סמסונג 23' יש לי 2 חדרים צמודים בבית, בחדר אחד נמצא המחשב ובחדר השני אני מעוניין שגם שם תהיה אפשרות לגלוש ולשמוע שירים. עכשיו לשאלה: האם ישנה אפשרות לפצל מחשב 1 ל-2 שולחנות עבודה שונים ובנוסף שבכל חדר יהיה סט מקלדת ועכבר, מסך ו2 כרטיסי קול שכל אחד ישמע מה שהוא רוצה? העביר כבל רק למסך ולשמע לחדר השני. במקום לקנות כרגע עוד מחשב? השימוש יהיה לגלישה ושירים. בתודה, אלירן

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by BMD,

    אני גולש עם אופרה , מכיוון שיש לי בעיה מסוימת עם אינטרנט אקספלורר .. בכל מקרה מצאתי שהגלישה עם אופרה מאוד יעילה . אבל בכל זאת יש בעיה , העברית מוצגת (ניתנת לקריאה ) אבל ניתן לקרוא אותה רק משמאל לימין , כמו אנגלית .. זה נורא מוזר לקרוא ככה , שיניתי דיי הרבה הגדרות אבל לא מצאתי את ההגדה המתאימה כניראה אם יש כזאת.. ? תודה מראש לעוזרים MBD

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  22. מצורפת תמונה [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  23. אז ככה.. יש לי בבסיס מחשב נישא של איזה בכיר. המחשב התקלקל (אני לא בטוח מה קרה לו אבל אסור לי לפתוח בגלל חוזה אחזקה עם חברה אזרחית). אני צריך לגבות את כל המידע משם ולפרמט את הדיסק הקשיח. אין למחשב מערכת הפעלה. אני צריך להעביר את המידע דרך דוס. אין לי איך להשיג הרד דיסק חיצוני LPT. הבנתי שאפשר עם NORTON GHOST ליצור IMAGE דרך USB אם מפעילים את התוכנה בשני המחשבים ואחר כך עם GHOST EXPLORER רואים את נכנסים לקובץ ומעתיקים את מה שרוצים משם. אין לי כבל USB מוצלב להשיג. אז ככה אני צריך או מדריך להצלבת כבל USB או דרך אחרת להעביר את המידע משם. יש לי צורב חיצוני USB אם אפשר לצרוב איתו בדוס זה גם יעבוד תודה מראש DEMULTI

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by bezangeloo,

    כשאני מקיש תאריך בתיבה מסויימת, הוא מראה לי במקום התאריך שורה של שולמיות (######). איך אני גורם לו להראות לי את מה שהקלדתי? ועוד שאלה, עשיתי טבלה עם מספר עמודות, שאחת מהן היא תאריך. איך אני גורם לתאי התאריך להציג אוטומטית את התאריך שנכון לזמן מילוי תא אחר? תודה, בז'נגלו.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by idofr,

    מישו יודע איך אני לוקח תמונת JPG ומעלה אותה על גוף במקס?? ועוד משו מישו יכול בבקשה להסביר לי קצת על המעוני רינדור מה ההבדלים בניהם.....קצת שמות של מנועים מומלצים וכ'ו

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים