תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי, אני משתמש בשלושה players שונים. 1. subedit גירסה 4040: player מבוסס media player 6.4 אשר יתרונו הוא בטיפול ב- subtitles (המון אופציות כולל שינוי קצב הצגה מ- pal ל- ntsc), מנגן הרבה מאוד סוגי קבצים (לאחר התקנת ה- drivers המתאימים), הרבה מאוד קיצורי דרך, ואופציה חשובה ביותר בשבילי שזה הצגת הסרט בצורה מינימלית במסך מוקטן (רק הסרט ללא שום שורת תפריט). 2. media plater classic: גם הוא plater המבוסס על media player 6.4 וגם הוא מנגן הרבה סוגי קבצים, אפילו real player או קבצי mov. כל אחד משני ה- players הללו לא יותר גדול מ- 1MB, זריזים מאוד, עולים מהר ולא מתחברים לאינטרנט (אלא לחפש drivers שצריך) 3. VLC player: לעשות preview ב- emule ומאחר והוא מכיל את ה- drivers בעצמו, הוא …
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך את התוכנה ratiomaker בשביל שהיא תזייף לי רטיו לאתרים שונים תודה מראש
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
צריך תוכנה להדבקה או צריבה של כתוביות בתוך הסרט עזרה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כרטיס מסך8600 GT Nvidia GeForce אני מעוניין לצפות בסרט על גבי מסך הטלויזיה (שחיברתי עם כבל לTVOUT) . השתמשתי בתוכנה של NVIDIA כדי ליצור DUALVIEW ולראות את מסך המחשב על הטלויזיה אבל בגלל שהרזולוציות שונות כשאני מנגן סרט על המחשב רואים אותו חתוך בטלויזיה. אני מעוניין לצפות בסרט על גבי מסך הטלויזיה מבלי לשנות את רזולוצית המסך (1280*1024) איך אני עושה זאת? תודה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בשני הדפדפנים אני צריך לעשות רענן לפחות 10 פעמים עד שהדף נטען. לעיתים גם כשנטען הוא לא נטען כראוי. בנוסף הכל ממש ממש איטי. תמונות גם לא עובדות הרבה פעמים. מה יכולה להחיות הבעיה?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם מוכרת תוכנה כזו? ושוב כוונתי ללא יכולת איחזור כלל.... פשוט להעיף כל זכר למידע בקשיח.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
יש לי WINRAR גרסה 2.7. לאחרונה שלחו לי קובץ RAR, והתוכנה לא מצליחה לפתוח אותו. עוד בזמן שאני מבצע פתיחה מתקבלת הודעת שגיאה. חלק מההודעה שהתוכנה מוציאה הוא: Unknown Methed... הורדתי גם את גרסה 2.8, ועדיין אותה ההודעה. * הקובץ שאני מנסה לפתוח אינו פגום (הוא עבד אצל מישהו אחר) * התוכנה פועלת כשורה (עדיין פותחת קבצים אחרים) האם זה קרה למישהו בעבר? מה יכולה להיות הבעייה? תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך להעביר הגדרות של אופיס 2010 למחשב אחר. איך עושים את זה? לא מצאתי. אני יודע שבגרסאות קודמות היה אשף העברת הגדרות. מישהו יכול לעזור? תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי חברים ושבוע מעולה! יש לי דפדפן אקספלורר 7 ויש אתרים לדוגמה ynet www.ynet.co.il שכשאני פותח אותם אז כל הדף לבן ולמטה רשום Done. בנוסף לזה אתרים אחרים עולים נורא לאט! אבל בדפדפן של מוזילה אין בעיה! הכל נורמלי כמו פעם (ופעם לא היתה לי את הבעיה בדפדפן). ניסיתי להסיר את הדפדפן ולהתקין מחדש אבל זה לא עזר! כנראה חסר לי איזה תוסף או משהו. מה יכול להיות ואיך אני מסדר את זה? תודה רבה חברים!
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כמו שלפעמים מכניסים דיסק והWINAMP מתחבר לאיזשהו מאגר באינטרנט וממלא את השמות ואת האלבום לבד (במקום TRACK01 השם של השיר והאלבום, שנה....) מישהו מכיר תוכנה שעושה את זה לכל הקבצים?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://planet.nana.co.il/cp3/Untitled-1%20copy.jpg מישהו יודע איך לפתור את זה?
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
נניח ויש תיקיה שנקראת בשם מסויים. והקבצים לא מכילים שום מידע ID3, אז שתזמין בתוך כל קובץ אוטמטית בשם השיר את שם הקובץ ללא סיומת. ואת שם האלבום לפי תיקיה. האם קיימת תוכנה כזו? תודה!
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
למי שלא מכיר DRIVER DETECTIVE זה תוכנה שסורקת את הדרייברים שנימצאים במחשב ומראה איזה דרייברים לא מעודקנים(ישנים) ואיזה בסדר ונותנת מידע לינקים לעידכון הדרייברים וכו'... אז כמו שאני אמרתי אני מחפש תוכנה דומה, למישהו יש המלצה?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איך אני מוחק לצמיתות את אינטרנט אקספלורר?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מבקש המלצה על תוכנה עברית אנגלית לניהול מסמכים תמונות+מסמכים וורד אקסל
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
השאלה בכותרת. המחשב שלי נכבה כי הסוללה דפוקה (נייד), ודף אינטרנט שהיה פתוח להדפסה פשוט נעלם ועכשיו אני לא יכול לשחזר. יש אפשרות או שהלך? |:
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מאז ומתמיד היו לי בעיות בתוכנה הזאת. אף פעם לא נכנסתי לתוכנה בכיף והתחלתי לשחק עם חברים ברשת בלי שום בעיות והפרעות. בזמן האחרון אני פשוט ולא מצליח להכנס כמעט ובכלל. אני מנסה להכנס וזה נתקע על PROBING או שאני מצליח להכנס וכולם מהבהבים בירוק/הופכים לצהוב/הופכים לכחול, רשתות נמחקות לי. ניסיתי לפתוח פורטים (אשמח להסבר אולי לא עשיתי את זה טוב. פתחתי כמו שפותחים לEMULE ושאר תוכנות כאלה), מחקתי והתקנתי את התכונה, התקנתי גרסאות אחרות, אפילו הגעתי למצב שפרמטתי את המחשב רק בשביל לראות שלא היה לי איזה וירוס או בעיה שהפריעה לתוכנה, אבל שום דבר לא עזר. חשוב לציין שביטלתי את הפיירוול של הווינדוס ואין לי שום תוכנת אנטיוירוס מותקנת ככה שאני לא חושב שיש משהו שחוסם אותה. אשמח לכל עזרה שהיא…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי סורק acer prisa 320p רשום מאחורה גם modeln no: 6687 - ope זה סורק ישן משנת 2000 חיבור של lpt הדריבר שלו זה mirascan אבל הוא לא מתאים ל windows xp אם למישהו יש מושג מה אפשר לעשות או מאיפה אפשר להשיג דריבר עובד ל xp כי ניסיתי כבר כמה ולא עבד אני התייאשתי כבר בבקשה עזרה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
העברת תמונות לפורמט dvd המאפשר לצפות במכשיר הדי וי די כמו במקרן שקופיות כלומר תמונה תמונה תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איפה תקיית ה Downloads ? ו An error has occurred! Port 46221 does not appear to be open. פתחתי אותו אבל כלום לא השתנה.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה כדי להגביל שימוש אצל ילדים בדרישות האלה: 1. יש בה סיסמת כניסה 2. היא מוחבאת במחשב כך שהילדים לא יוכלו להסיר אותה 3. כיבוי המחשב אוטומטית בשעה מסויימת. מאז הכיבוי ועד שעה שאגדיר, גם אם ידליקו הילדים את המחשב אז היא תכבה אותו בעת עליית וינדוס מישהו מכיר? תודה,
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם מחפש תוכנה חינמית להמרת VOB לMPEG2 או רצוי AVI תודה, יהודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אבל, אני צריך שהתוכנה לא תצריך אותי לדעת את הIP של המחשב. אני רוצה לשלוט על המחשב שלי בבית מהמחשב הנייד שלי, ושתהיה לי האפשרות לקחת קבצים וכדו.....
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה או כלי שיגבה לי תיקיות אוטומטית כל יום. דוגמא יש לי תיקייה שנקראת Data, אז כל יום בשעה 8 בערב זה יגבה אותה. (הקבצים בה מתעדכנים כל יום) תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-


