עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. היי, כבר הרבה זמן אני שואל את עצמי, מה הקשר בין הביטרייט לגודל הקובץ בMP3 . איך מתקשר ביטרייט של 128 KBPS(זה Bit או Byte?) לגודל של בערך מגה לדקה? יש לי גם בעיה בנרו: היא לא מצליחה לעשות Data Verification אחרי הצריבה למרות שהדיסק עובד בסדר גמור, היא כותבת שאין שום קבצים בדיסק. האם משהו יכול לעזור לי? בתודה מראש, הרכיב.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  2. כמו שנאמר בכותרת אני צריך תוכנה שבצורה הקלה והנוחה ביותר תוכל "לגזור" חלק משיר, ותוכנה שתקודד קבצי MP3 ל AAC, עם כמה שפחות ירידה באיכות...

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  3. Started by kobi_af,

    אני מחפש המון זמן ולא מוצא תדרייבר לכרטיס טלויזיה pinnacle pctv

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by Alex89,

    האלבום שלי *יש לפעמים כמה גירסאות לאותה תמונה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by scorpions,

    היי לכולם חבר שלי מהאוניברסיטה הביא לי דיסק שהוא יצר עם תוכנה ללימודים ויש כמה חברים שרוצים ממנו עותקים וחבר שלי הסכים לכך עכשיו על מנת להקל על העבודה אני רוצה ליצור קובץ ISO מהדיסק איך אני עושה את זה תודה לכולם מאיר

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  6. הכותרת אומרת הכל..

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  7. על מנת להתבחר למייל שלי, אני פשוט לוחץ על התוסף google mail checker של הכרום ומתחבר במיידית. את הסיסמה הכנסתי אליו מזמן, ולאחרונה גיליתי שאין לי מושג מהי. בתוסף בפיירפוקס הייתי פשוט לוחץ על הסמל של התוסף והסיסמה הייתה מופיעה, אבל בכרום לא מצאתי בהגדרות של התוסף שום דרך לקבלת הסיסמה. למישהו יש רעיון איך להשיג את הסיסמה? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by AmitDanan,

    צריך עזרה פירמטתי מחשב של חבר, מחשב די ישן עים לוח אם (msi g31m3 v2 (ms-7529 אני פשוט לא מצליח למצוא את הדגם של הלוח באינטרנט כדי להוריד את הדריברים הנחוצים. מאיפה אני יכול להוריד את הדריברים כי אני לא מוצא אותם באינטרנט בשום מקום?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by IlanF,

    מחפש תוכנה שאני יוכל לשלוט על מחשב אחר בלי שיהיה כלום במחשב, לא חלון ולא אייקון... עדיף גם דרך שלא צריך להתקין על המחשב ההוא כלום.

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by 1900GT,

    שלום, אני יספר לכם את כל הסיפור ואם יהיו לכם הצעות לפעול בדרכים שונות אז זה יהיה אפילו יותר טוב. יש לי סרט 720P בסיומת MKV הבעיה שהוא שוקל בערך 6.5 ג'יגה ותרגום SRT בנפרד. המטרה שלי היא לפצל את הסרט לשני חלקים כדי שיהיה אפשר לצרוב אותו בלי לפגוע באיכות (כמה שזה מתאפשר) ושיהיה ניתן לראות כל חלק בנפרד עם התרגום. השתמשתי בתוכנה mkvmerge GUI כדי לפצל את הסרט יחד עם התרגום (הקובץ הסופי הוא עם התרגום בתוכו) הבעיה שהנגן BSPlayer מנגן את הסרט עם כתוביות בג'בריש (למרות ששינתי את הגדרות בשפה לעברית) . מה שמוזר זה שאם אני יוסיף דרך הנגן קובץ כתוביות בנפרד בעברית הוא יעבוד כמו שצריך. אני משתמש בנגן הזה ספציפית לאחר שניסתי לא מעט נגנים והוא הריץ לי את הסרטים הכי טוב. אצלי זה קריטי כי …

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  11. לא אכפת לי אם ל AVI או ל MPEG, העיקר שתפגע כמה שפחות באיכות. תודה (:

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by or,

    מישהוא יכול להסביר לי מה זה, מה עושים עם זה ומאיפה להוריד את זה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by moshen1169,

    שלום יש לי נרו 8 ויש לי בעיה כשאני צורב סרט ואת התרגום שלו בעברית אז הדי וי די שלי לא קולט את התרגום למרות שה די וי די שלי קורא תרגום בעברית ולמרות שצרבתי את הסרט והתרגום באותה התקייה זה לא עובד הוא עדיין לא קולט אותו

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  14. מהאתר הנ"ל ג'יידייט אני מקבל ג'יבריש כפי שניתן לראות מה אפשר לעשות ? תודה .. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by s7rmt,

    חבר שלי שאל אותי שאלה מטופשת ולא ידעתי לענות עליה מי שהוא מוכן לעזור לי!.... ? אני רוצה לדעת בכמה זמן אפשר להפוך סרט לVCD במחשב די חדש ו"חזק" עם תרגום מובנה וכמה מזן לוקח להפוך סרט ללא תרגום למשל אני רוצה אותו באנגלית ואמרו לי שאפשר דרך הנרו ב.....חצי שעה ---> זה יתכן על מחשב די ישן כמו פנטיום 3 1000 תודה מראש

  16. Started by faceman_007,

    שלום לכולם אני מחפש תוכנה דומה לGOOGLE EARTH רק שתהיה או: 1.איכות תמונה יותר טובה 2.זום גדול יותר 3.יותר מפורטת 4.יותר מעודכנת או כמובן כולם חח :

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by אבירמי,

    כל פעם שאני מפעיל את המחשב מכיבוי אחרי בערך דקה מופיע לי המסך הזה(צירפתי תמונה)ואי אפשר לצאת ממנו מישהו יכול אולי להסביר לי איך אני יוצא מזה או משהו. בבקשה תסבירו לי טוב כי אני לא מבין במחשבים. תודה מקרב לב. [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by Nurit2005,

    התחלתי לבנות אתר חדש ב Dreamweaver אבל פתאום אני רואה את קבצי התמונות שלי כקובץ שבור. אך שאני בודקת תצוגה של האתר בדפדפן כל התמונות מופיעות. איך אפשר לתקן את זה? הוספתי גם תמונה שתוכלו לראות....

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  19. שלום. אני לא מצליח למחוק (או לגזור) קובץ מסויים (פרק וידיאו של סדרה). מלבד זה- הקובץ תקין ועובד שאר הקבצים בתיקיה בסדר גמור ומחיקים. יש לי ווינדוס 7 ההודעה שאני מקבל היא: the action cant be completed because the file is open in windows explorer. close the file and try again ניסיתי שוב למחוק. ניסיתי אחרי ריסטרט למחוק. ניסיתי לבדוק מה קורה אם אני יוצר עותק נוסף - גם אותו אי אפשר למחוק. ניסיתי דרך תוכנה אחרת למחוק (tree size) לא הצליח... אני תקוע. האם יש למישהו עצה? תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by ig_100,

    משהו יכול לעזור ? איו עברית בNERO - לא בחלון ה Browser ולא בחלון הצריבה. ואם אני בכל זאת צורב - הקבצים לא מזוהים א"כ. WinXP Pro, SP1, Nero 5.5.10.28 Hebrew the primary language.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  21. שיט שחכתי מסגרת אני יערוך מחר :-\ איך?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  22. כבר ניסיתי של סימנטק - אין תמיכה בויסטה עדיין. אלא אם כן יש גירסא שאני לא יודע עליה. ניסיתי את התוכנה של PARAGON - אבל יש שתי בעיות: 1. בווינדוס עצמו הוא לא יכול לבצע את חילוק המחיצה - בגלל שהכונן בשימוש (מותקן עליו הווינדוס) 2. גם אחרי ריסטרט לווינדוס הוא מודיע שיש בעייה בהפעלת התוכנה (לפני העלאת מע' ההפעלה - בדומה לתוכנה של סימנטק) יש עוד אופציות שמישהו מכיר או תוכנות נוספות? תודה על העזרה, מוטי.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  23. אני רואה לי סרט בBSPLAYER.. ופתאום הוא יוצא לי לדסטופ בלי שום סיבה.. אני גם משחק במשחק.. GRID.. ופתאום הוא יוצא לי לדסקטופ בלי סיבה.. ואני כל הזמן אני צריך לחזור למשחק (משורת משימות למטה) המשחק מתמזער מה כן.. כשהוא יוצא לדקטופ הסמן (עכבר) הופך לסמן+טוען (עכבר+שעון חול) זה התחיל היום ממה זה יכול לנבוע? עשיתי סריקות וירוסים וטרויאנים וכל זה.. ה"עכבר+שעון חול" מצביע על פעילות של תוכנה כלשהי (משאבים CPU) נכון? חשבתי אולי בעזרת איזושהי תוכנה שתעשה מעכב אחרי כל התהליכים שרצים לי.. ותעשה גרף של של משאבים ביחס לזמן.. אתם יכולים להמליץ לי על תוכנה כזאת? או שאולי יש הצעות אחרות?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by Joe Blow,

    נתקלתי בבעיה מוזרה. כל פעם שאני נכנס לאתר עם אפליקצית Java וה zonealarm פועל המחשב מתרסק לי ברגע שהאפליקציה מסיימת להיטען. ניסיתי לבטל לגמרי את ה privacy settings אבל ללא הועיל. כשאני מכבה את ה zonealarm הכל תקין. מישהו נתקל בבעיה הזו? מישהו משתמש ב personal firewall אחר שהוא טוב, בעל ממשק נוח ולא מתרסק עם אפליקציות java? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים