תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני עוד מעט אחליף את הדיסק הקשיח שלי ל WD 80 8MB. אני מעוניין לפצל את הדיסק ל3 - 20GB 30GB 30GB. שמעתי מהרבה אנשים שהדרך הטובה ביותר לפצל את הכונן היא דרך FDisk. עכשיו איפה אני משיג את התוכנה הזאת ואם מישהו יוכל לפרט כאן איך להשתמש בה אני אודה לו מאוד ועוד דבר, נניח וארצה לפרמט את אחד הכוננים בעתיד האם הוא יפרמט לי את כל הדיסק הקשיח ואצטרך לעבור על תהליך הפיצול מחדש ? תודה מראש, איתי
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום האם יש פה מישהו שעבד/עובד עם סוליד שיודע אם יש דרך קלה להוסיף שנתות לחלקים? האמת שאת השנתות עצמן הצלחתי לעשות עם cut-extrude בשילוב pattern. הבעיה העיקרית כרגע היא להוסיף טקסט שיציין כל 10 מעלות ליד השנת המתאים. (לדוגמא: 0, 10, 20, ... , 70) אני מבין שניתן לעשות זאת ע"י סימון כל שנת בנפרד הוספת טקסט, אך האם ישנה איזושהי אופציה מובנית שנועדה לדברים הללו? תודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני מנסה לצרוב סרט על דיסק רגיל. אני משתמש בתוכנה CDBurnerXp Pro 3 Freeware כאשר אני צורב הצריבה נפסקת ואני מקבל שגיאה כזו : A flaw exist in the power calibration area (1048) . ניסיתי לפני כן לצרוב דרך נירו וקיבלתי גם שגיאה שאומרת Could not perform EndTrack. לכן כנראה שהבעיה היא לא בתוכנה, מה יכולה להיות הבעיה אם כך ? תודה מראש.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, מחפש תוכנה חינמית (האמת אפשר גם לא...) לעריכת קבצי קול. מה שאני צריך זה לחתוך קטע משיר ולשלב בו fade in ו - fade out. תודה, אופיר
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
חברים. מה עושים במקרה הנדון? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
גלשתי באינטרנט ואז היה קצר בחשמל , המחשב נכבה ושאני מדליק תמחשב אני רואה נמחק לי כל האתרים בFirefox !!!! יש דרך לסדר את זה ? במקרה אולי קרה למשהו אחר ? או שאולי תגידו לי איפה האתרים ואני יעביר אותם :'( מי שעוזר אני שולח לו cake .
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש אנטי וירוס טוב ולא כבד למחשב עם WinXP (המחיר לא חשוב) עבדתי תקופה ארוכה עם symantec אבל נראה לי שהוא קצת כבד יש לכם הצעות?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לפני משהו כמו חודשיים שמתי לב שיש לי בעיה עם משתמשים מסויימים ב-ICQ, והעלתי אותה בת'רד הזה: מידע חדש: התקנתי ICQ5, בתקווה שהבעיה תסתדר. well, היא לא. הבעיה נשארה עם אותם משתמשים שהייתה לי איתם בעיה קודם... וגם גיליתי בעיה הפוכה עם מישהו שמשתמש ב-trillian pro 3.1 - אם אני כותב עברית, הוא רואה ג'יבריש, אבל אם הוא כותב עברית, אני רואה עברית... כמו שציינתי בת'רד הקודם, גם עכשיו אני מצליח לדבר בצורה נורמלית עם משתמשי ICQ5 אחרים, וגם עם משתמשי trillian אחרים. כנ"ל לגבי אנשים עם גרסאות אחרות. ה-multilingual support על עברית בשני הצדדים. דיברתי עם המשתמשים שאיתם יש לי בעיה, ולהם אין שום בעיה כזאת עם אף אחד אחר. למישהו יש איזה רעיון? :-\
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בהתחלה שהתקנתי את התוכנה,כשרק קניתי את הכרטיס מסך, הייתה לי את האפשרות לשליטה על המאוורר אך כעבור זמן מה האפשרות נמחקה או נעלמה אנערף. מה אני יכול לעשות ? דריבר NVIDIA : 180.43 תוכנה 2.11 נ.ב הסרתי את כל הדרייברים שקשורים בכרטיסמ סך והתקנתי מחדש. לגבי הריבה טיונר, ממחקתי ולא נשארו שאריות (למרות שהשמירה של הקלוקים נשארה) והתקנתי מחדש.
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחפש תוכנה שמגלה נתונים על אות ה WIFI איזה תקן N,B,G וכוליייייי
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
AMD 64 3000+ 2x512 400Mhz (משהו איכותי) R9800PRO Good MoBo Good HitSink&Cooling And medium overclock תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אנשים, היום הייתי צריך למחוק את הזון אלארם כי הוא התנגש לי עם האימיול ואני מחפש פיירוול חדש תודה מראש לכל מי שיכול להמליץ לי על משהו איכותי ונוח
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה שאני אוכל באמצעותה לחתוך סרטון ולהשאיר את הקטע שאני רוצה ממנו, בנוסף להשתיק את אותו סרטון ולהוסיף קטע שמע שיתלבש עליו. אני לא מבין בכלל בעריכת וידאו אז אשמח להסבר אם אפשר איך לעשות את זה. תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
תוכנה בשם Connectify כרגע יצאה גרסה 6 ויש קופון שאפשר לקנות ב 150 שקל גם רשום שאפשר לנסות שבוע חינם ואם מבטלים במהלך השבוע הזה אין שום חיוב התוכנה עצמה יש לה 2 שימושים מרכזיים ראשונה היא מקפיצה את האות אינטרנט שלך ויוצרת רשת חדשה בבית ככה שאפשר להתחבר מכל המכשירים הניידים והסמארטפונים תזומרת HOTSPOT היא הופכת את הלאבטופ להוטספוט ותמיד יש חיבור חזק וזמין לכל הטלפונים דרך WIFI שאתה בבית אישית יש לי גרסה מסויימת ישנה יותר של התוכנה השתמשתי איתה עד עכשיו וזה מאוד יעיל ועובד כמו שצריך השימוש השני והיותר מיוחד של התוכנה זאת אופציה שנקראת Dispatch התוכנה יודעת לזהות את כל החיבורי אינטרנט הזמינים שאתה יכול להתחבר דרכם ונותנת לך לגלוש בכולם בבת אחת ולהגדיל את הרוחב פס שלך עכשיו…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://computers.walla.co.il/?w=/4015/1092837 רק זה היה חסר לנו.. עוד תחום שמיקרוסופט תעתיק ותהרוס.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מנסה להתקין icq 5, ההתקנה נתקעת בסוף ממש ואני מקבל את ההודעה: windows cannot access the specified device path or file. you may not have the appropriate permissisions access the item. מה עושים? יש רעיונות?
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
משום מה המון קבצים מהמחיצה השניה לא נקראים. כל תוכנה נותנת הודעת שגיאה אחרת. מה יכולה להיות הבעייה?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כיום אני משתמש ב-CLCL שבה אני יכול לשמור תבניות טקסט (סתם משפטים או חתימה וכדומה) ואח"כ ע"י לחיצה על קיצור מקשים שהגדרתי מראש לכל משפט ששמרתי אני מדביק את זה לאימייל. http://www.nakka.com/soft/clcl/index_eng.html אתם מכירים תוכנות נוספות ? זה מאוד שימושי לעבודה שוטפת כאשר אתה צריך לענות שוב ושוב את אותן תשובות או להדביק חתימה שלך בתוכנות שונות.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך את עזרתכם בעזרת התקנת דרייבר לכרטיס קול שפתאום החל לעשות בעיות בהתקנה. תמיד שפירמטתי(עם אותה גירסאת וינדוס, ממש אותו דיסק) התקנתי אותו, את הדרייבר, עם התוכנה שהוא בא איתה וההתקנה רצה חלק. אף פעם לא עשה לי שום בעיה, והיום פעם ראשונה שהוא עושה בעיות בהתקנה שלו. הדגם שלו הוא : SoundMax ADI1988 audio driver התקנתי אותו דרך הדרייבר הנמצא על הדיסק - לא תקין. גם שהורדתי את הדרייבר מהאינטררנט עשה לי את אותו הבעיה המוצאת במסך הזה : התקנתי גם רק את ה- INF ועדיין לא עובד תקין. למרות שבמהנהל התקנים הוא מותקן ורשום כהלכה. עזרתכם בבקשה, ממך נושאש כבר מהמקרה הזה. תודה רבה מראש.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני משתמשת בתוכנת אקרוניס בגירסת HOME 2009.בזמנו כאשר הורדתי את התוכנה היתה אופציה ליצור מהקובץ דיסק. התוכנה צרבה לי דיסק ומאז אני מבצעת IMAGE ו-RESTORE בעזרת הדיסק.אני מבינה שאני יכולה לעשות את זה גם עם הדיסק און קי במקום הדיסק שצרבתי. השאלה שלי היא איך אני עושה את זה?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם היום שמתי לב לבעיה מוזרה שצצה פתאום. אם אני לוחץ פעמיים על קובץ של תמונה לא קורה כלום, המחשב פשוט לא מגיב, כמו גם אם אני עושה לחצן ימני>preview. גם בתצוגה המקדימה[לפני שנכנסים לתמונה, יש תצוגה מוקטנת של התמונה] לא רואים את התמונה כרגיל אלא רק סמל כזה של ווינדוס. אני יכול לצפות בתמונה רק על ידי לחצן ימני>Edit וזה די מעיק. ניסיתי גם ריסטרט וזה לא עובד. איך אני יכול לפתור את הבעיה? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני משתמש בצורב SCASI של YAMAHA 16*10*40 עכשיו יש לי בעיה ב תוכנה צריבה שלי Easy CD Creator 5 Platinum נכון שב SCASI אפשר גם לצרוב וגם לעבוד אבל אני יכול לעשות את זה רק כשאני משתמש בתוכנות צריבה אחרות כמו ClonCD... אחרת יש לי בעיות והצריבה פגומה. יכול להיות שזה התוכנה? עם אני יעבור ל NERO לא יהיה את הבעיה הזאת? נ.ב. זה לא תמיד קורה רק בחלק מהמקרים
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני גולש באניטרנט והרוב האתרים מתנתקים לי כול הזמן .החלפתי כמה דפדפנים והבעיה ממשיחה אותו דבר ודברים אחרים כמו ביטורנט וכול מני תוכנות לא מתנטקים..
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רב, במחשב שלי מותקן כונן קשיח WD2500AAJSוWestern Digital ואתמול התקנתי כונן חדש - Western Digital WD3200AAKS . אני רוצה שהכונן החדש יהיה גיבוי מלא של הכונן הישן (כולל, אם אפשר מערכת הפעלה ושל תוכנות, משחקים, תמונות וכו...), כך שאם הכונן הישן יתקלקל אוכל להשתמש בכונן החדש ללא שום התקנה מחדש של מערכת הפעלה/תוכנות/דרייברים וכו... אני מבקש המלצה על דרך פשוטה (וחינמית אם יש...) לבצע זאת, תודה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-


