עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. ניסיתי המון נגנים, אף אחד מהם לא מציג צבעים עמוקים כמו ב WMP11, ואני בטוח שאני לא היחיד ששם לב לזה. סרטי SD אני רואה דרכו כי ה VOBSUB מציג כתוביות.. אבל משום מה הוא לא מציג לי אותן בסרטי HD ואני חייב לראות סרטי HD דרך מדיה פלייר קלאסיק. אז אני מחפש דרך לגרום לכך ש VOBSUB יראה את הכתוביות לסרטי HD, או פשוט נגן טוב שמציג צבעים כמו ב WMP. (הראשונה עדיפה) או פשוט דרך לגרום למדיה פלייר קלאסיק להציג צבעים חדים כמו ב WMP. (גם יהיה מעולה)

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by ran1809,

    התקנתי את בבילון החדש לתקופת ניסיון עכשיו הגדרתי לי שאני יילחץ על shift+לחצן ימני, אני מנסה ללחוץ על מילה מסויימת והוא כל הזמן לוקח רק איזה תו אחד ממנה ואל משנה איפה אני לוחץ או איזה מילה ניסיתי בהרבה מקומות. בעייה שניה היא שנגיד אני סתם לוחץ באמצע המסך ומכניס מולה באופן ידני הוא לא נותו לי פירוש אלא מראה לי דבר כזה:

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  3. Started by itaic,

    שלום לכולם יש לי רמקולים logitech x-530 ב WINAMP אני שומע רק את הקדמי שמאלי והאחורי שמאלי בתוכנות אחרות כמו מדיה פלייר ו VLC, שומעים את כולם הכרטיס קול מוגדר טוב ומוגדר כ 5.1 מה הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 563 צפיות
  4. Started by coorva,

    האם קיים ברשת מדריך (רצוי בעברית) לאופיס 2007 לרמה של משתמשים חדשים? במידה וכן, אודה למי שיוסיף לינק.

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  5. Started by yosex,

    שלום, רציתי לשדרג את המחשב הישן שברשותי, הלוח אם שהיה לי תמך בזכרון DDR במהירות 133 לכן קניתי לוח חדש שתומך עד 400. קניתי לוח של MSI 6728 וזכרונות חדשים. עדיין לא קיבלתי את הזכרונות והתקנתי רק את הלוח החדש עם הזכרון הישן. כרגע המחשב זוחל ובקושי זז, חשבתי שזה אולי בגלל שMSI מפרטים כי הם תומכים בזכרון במהירות 266. אני מכיר שזכרון DDR הוא כפול ממה שמצויין לכן אני לא בטוח שזו הבעיה. אגב, אנחנו מדברים על מעבד פנטיום 4 478 במהירות 2.4G תודה לעוזרים!

    • 4 תגובות
    • 632 צפיות
  6. Started by Konst1988,

    שלום לכולם. אני מתאר לעצמי שיש פה מספיק משתמשי וינאמפ אז אולי מישהו יוכל להציע לי פתרון פשוט ונוח. הבעיה שלי היא כזאת, בזמנו, לפני די הרבה זמן, התקנתי את וינאמפ עם ההגדרות שלו שמורות ב program files. אך כרגע אני צריך לעבור למצב בוא לכל משתמש יש הגדרות בנפרד משלו. ניסיתי לבצע התקנה מחדש, אך הוא לא הציג לי את האפשרות הזאת. אני הייתי רוצה להעביר את ההגדרות שנמצאות אצלי כרגע ב program files למשתמש שלי, ושלשאר המשתמשים זה יהיה הגדרות מ0. למישהו אולי יצא להתעסק עם ההגדרות שלו ומכיר איך זה עובד, ואיך בכלל להגיד לו לאן להסתכל עבור קבצים. תודה לעונים.

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  7. היי כולם! אחי הצעיר משתמש במחשב שעות על גבי שעות (על גבי שעות...), ההורים שלי (בעיקר) ואני מתוסכלים מזה. כול מיני ניסיונות להגביל אותו ב"דיבור" לא צלחו, כך גם טריקים כמו להחביא כבל חשמל וכו' - הוא תמיד מוצא אותם... החלטנו שיש צורך להגביל אותו בדרכים יותר אפקטיביות. חשבתי על הParental Control של Vista, אבל גיליתי שהגבלת השעות שם עובדת לפי שעות שבהן מותר או אסור להשתמש (נניח מ2 עד 4), ולא הגבלה של מספר ספציפי מסוים של שעות ביום (נניח, הגבלה של 3 שעות ביום, מהרגע שהוא מתחיל להשתמש במחשב. ככה הוא לא צריך להיות מוגבל יותר מדי, ללהשתמש במחשב בשעות ספציפיות). השאלה היא, כמובן, האם מישהו מכיר תוכנה טובה למטרה הזו? תוכנה שתיתן שליטה על מספר שעות שימוש במחשב ביום, שקשה לעקוף (איכש…

    • 9 תגובות
    • 10.1k צפיות
  8. Started by dudu2683,

    הי יש לי מחשב עם שני כוננים קשיחים (לא מחיצות) על אחד מותקן XP ועל השני VISTA אתמול שבאתי להפעיל את המחשב ובחרתי במסך ההתחלה את VISTA הופיע לי מסך שחור ומעערכת ההפעלה לא עלתה....ניסיתי לעשות ריסט כמה פעמים אבל זה לא עזר...לאחר הריסטים הארדיסק התחיל להשמיע רעשים מוזרים לאיזה כמה שניות (כאילו הוא תקוע על משהו) ואז זה מפסיק...הביוס לא מזהה אותו..וכאשר אני מנסה לעלות את מערכת ההפעלה מהארדיסק השני (עם XP) המחשב מתחיל להעלות את המערכת ואז מופיע מסך כחול והמחשב עושה ריסט לעצמו...(יש לציין שכאשר ני מנתק את הכונן הלא תקין מערכת ההפעלה XP עולה בסדר גמור) שאלתי האם יש סיכוי איך שהו לחלץ מידע מהדיסק המקולקל??או לתקן אותו??? האם אופציה שלפתוח אותו באה בחשבון(אולי שיחרור מכני יעזור לו)…

    • 5 תגובות
    • 719 צפיות
  9. אני מעוניין להקליט את כל מה שמתרחש לי במסך בתצורה של סרט לצירכי הדרכה תודה

    • 1 תגובה
    • 565 צפיות
  10. Started by GWeizman,

    בעיה מאוד מוזרה עם הווינראר.. כשמעתיקים ישירות מתוך תיקיה מקווצת לתוך תיקיה חיצונית, הוא עושה סימנים של חילוץ והכל כרגיל, אבל אחרי שזה מסתיים.. הקובץ לא שם. הבעיה העיקרית שלי פה (כי extract רגיל כן פועל), זה שהמקום עדיין נתפס על הדיסק. משתמש בWinRAR 3.8, ניסיתי על XP ועל 7. מה יכולה ליהיות הבעיה, ויותר חשוב, איך אני מחזיר לעצמי את המקום שנעלם? * הקובץ לא מוסתר * אין סיסמא על הקובץ * ניסיתי גם בלי אנטי וירוס פועל

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  11. Started by leok0,

    שלום אני טכנאי מחשבים התקשרו אלי אתול בישביל לתקן מחשב נייד של HP והתחלתי לגבות לאחר מכן חשבתי להתחיל לפרמט אם הרקוברי המובנה חשבתי שהוא יעביר אותי להתקנת הווינדוס ויסטה ששם שומר את הווינדוס הישן אבל ישר אבנטי שלא אז כיביתי את המחשב ב0 אחוז לאחר מכן בדקתי וכנראה שאספיק לפרמט את המחיצה ולארגן תיקיות ואני חייב לשחזר 25 ג'יגה של נתונים מתוכם 20 ג'יגה של סרטונים ותמונות של הילדים של הלקוח ועוד 5 אם כל מיני דברים מסמחי טקס חשובים וקורות חיים חוץ מזה אין לי מערכת הפעלה שם כי אם אני יתקין על הארד דיסק זה יקטין סיכוים להצליחהלקוח אדיים לא יודעה על זה ביינטיים . הקבצים היו ב6 תיקיות שנמצאות בתיקית הUSER אחד מהתיקיות בשולחן עבודה והאחרות בPICTURES מקווה שתעזרו כמה שיותר מהר כי זה …

    • 4 תגובות
    • 720 צפיות
  12. Started by er0101,

    הורדתי לפני זמן קצר. דפדפן נחמד מאוד. חבל שאין תמיכה בWMP מוטמע. חוץ מזה מהיר לטעמי. רק השפת default עברית מטריפה את המוח. שיניתי לאנגלית וזה נחמד. חבל רק שאין עדין פלאגין של delicious. Porable Google Chrome

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by ohmega,

    שלום לכולם אני משתמש ב windows xp home edition sp2. גרסה אנגלית. כבר פעמיים קרה לי שבזמן עבודה מע' ההפעלה קורסת בצורה פתאומית - המסך הופך שחור, ההארד דיסק מכבה את עצמו והמחשב עושה restart. כש windows עולה שוב אני מקבל: the system has recovered from a serious error Error Signature: BCCode : 7f BCP1 : 00000000 BCP2 : 00000000 BCP3 : 00000000 BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 0_0 Product : 768_1 מה הבעיה??

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  14. Started by viper_sb,

    לאחר שעשיתי את כול ההגדרות כמו שצריך גם בGMAIL וגם בOUTLOOK ושאני בא להגדיר את ההגדרת פורט הIMAP וSMTP במצב שהOUTLOOK לא פועל אני מקבל את הודעת שגיאה הבאה : --------------------------- Microsoft Office Outlook --------------------------- The account name is already being used. Choose another name. --------------------------- OK --------------------------- מזה יכול להיות ?

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  15. כאמור, הבקשה בכותרת ההודעה. התודה- מראש! :-)

    • 1 תגובה
    • 952 צפיות
  16. יש למשהו רעיון איך פותרים את זה? צריך תוסף לדפדפן או משהו כזה? כי יוטיוב אני רואה חלק תודה מראש רן

    • 3 תגובות
    • 832 צפיות
  17. מערכת ההפעלה היא ווינדוס ויסטה אם זה משנה.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. עד לפני יומיים שלושה הוא עבד כמו שצריך, ואחרי ששיחקתי עם הATI Overdrive הוא התחיל להיות ממש איטי. אחרי שביטלתי את מה שעשיתי בOverdrive ואתחול, לא השתנה כלום, איטי כרגיל. בנוסף להוריד את התמיכת OpenGL לא עוזר, זה עדיין איטי ומעצבן, רק טיפה פחות. במקור זה עבד חלק לחלוטין.

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  19. שלום, יש לי מחשב נייד כמו שמוצג בכותרת וחסר לי הדריבר הזה. מערכת ההפעלה שלי היא XP SP2 , תודה . דרך הגב חיפשתי הרבה זמן ולא מצאתי .

    • 6 תגובות
    • 2.6k צפיות
  20. Started by tomer_ktz,

    שלום, יש לי בעיה לכתוב עברית בצ'אט בתוכנות של skype (ניסיתי כמה..) יש לי מערכת ויסטה (אגב במסנג'ר הוא כותב עברית). תודה רבה. [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 967 צפיות
  21. יש לי לוח אם Striker II Formula ואני רוצה לעדכן את הצ'יפסט הורדתי מהאתר את העידכון (Nvidia Chipset Configuring NVIDIA Networking Drivers with Microsoft RIS) עכשיו השאלה האם כדאי לעדכן ואם כן איך? http://img238.imageshack.us/my.php?image=pic1uq0.jpg

    • 5 תגובות
    • 743 צפיות
  22. Started by assaf990,

    תודה (כי הגרסה האחרונה 3.0.5 לא תומכת בהרבה הרחבות )

    • 4 תגובות
    • 615 צפיות
  23. Started by neo690,

    יש לי Vista Home basic באנגלית אני מחובר דרך הפידגין גם לאייסיקיו וגם למסנגר כשאני מקבל הודעה עם הרבה סמיילים מחשבון מסנגר אז הפידגין קורסת מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  24. האם קיים תוסף לפיירפוקס אשר מסנן אתרים זדוניים? כמו שיש את האפשרות content advisor ב IE? ועוד שאלה קטנה. איך אני מוחק את הערכים שנשמרים לי בחיפוש של גוגל בפיירפוקס ובאקספלורר?

    • 2 תגובות
    • 754 צפיות
  25. שלום חבר'ה! ברצוני לשאול אתכם האם אתם מכירים תוכנות כלשהן רצוי שכמה שיותר פשוטות ונוחות לעריכת פרטים לקבצי MP3 כמו התוכנה שבאה עם הנגן CREATIVE למשל,שבה אפשר לבחור ישר כמה קבצים,לקבוע להם סגנון ביחד,או כל דבר אחר כגון שם של אלבום,שנה,אמן וכו'...(רק שהתוכנה הזאת עורכת את הקבצים רק לנגן,במחשב הם נשארים אותו הדבר...) בקיצור אני מניח שהבנתם למה הכוונה,אפשר לעשות זאת גם בווינדוס או בווינאמפ רק בנפרד כל קובץ וזה מאוד מעצבן,אני בטוח שיש תוכנה כלשהי שאפשר לנהל איתה את נתוני ה-MP3.

    • 1 תגובה
    • 667 צפיות

דיונים חדשים בפורומים