תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
חברים יקרים !!! צריך עזרה בפונקציית if באקסל איך לכתוב בפונקצייה if את הפקודה הבאה: אם הציון בין 80-90 יכתב טוב מאד? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
גוגל עולה אבל באתרים אחרים עולה לי Internet Explorer cannot display the webpage אי אפשר לחפש כלום וכשאני פותח יותר מטאב אחד הוא פשוט נתקע. יש אינטרנט והפיירפוקס עובד. מה יכולה להיות הבעיה ?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התקנתי היום מחדש את הווינדוס, ואת האופיס 2003 איתו (מדיסק מקורי והורדתי את כל העדכונים). כשאני לוחץ על שליחה וקבלה באוטלוק אני מקבל את הודעה השגיאה "0x80040154 - שגיאה לא ידועה" ולעיתים גם את הודעה השגיאה "0x8004210a - הזמן שהוקצב לשירות פקע". ניסיתי לחפש רבות באינטרנט בקשר לשגיאה זו, אך לא מצאתי פתרון שעזר. בקשר לשגיאה הראשונה יישמתי את הפעולות שניתנו כאן: http://support.microsoft.com/kb/907118/he, אך גם זה לא עזר. אני כבר ממש נואש מהתוכנה הזאת... האם מישהו נתקל בשגיאות האלו פעם ופתר אותם? לחילופין האם אתם מכירים תוכנת מיילים שמכילה את הפונקציות הבאות: קבלה ושליחה של מיילים, יומן ואפשרות לייבא ולייצא קבצי PST שנוצרו ע"י Outlook?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני משחק פיפא 11 דרך התוכנה gameranger , עכשיו כשאני פותח חדר בתוכנה זה מנתק לי את האינטרנט בכל המחשבים בבית. מה לעשות אז ? תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, האם יש תוכנה היכולה להציג לי איזה קבצים נמצאים תחת קובץ Archive מסוג ISo בגודל 3 גיגה בייט. הייתה תוכנה בשם WinIso אבל היא פותחת קבצים עד 700 מגה בייט. תודה על העזרה.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ארכין ממוחש בעברית לשמירת טפסים סרוקים כולל תמונות ומסמכים שיתן לינק
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום מישהו יכול לתת לי הורדה של anti popup לאינטרנט אקספלורר כי חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי תודה לעוזרים עריכה: הסתדרתי אפשר לנעול
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש תוכנה לשיחות לבזק והוט חינם מהאינטרנט?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה בטח חרוש, אבל בכל מקרה אני מרגיש שיאן לי ברירה .. גם CHROME וגם FIREFOX עושים לי בעיות עם טעינה, פשוט לא עולים, רק אחרי כמה פעמים שביטלתי את היישום דרך Task Manager.. Internet Explorer לא בא בחשבון. אז אני מחפש דפדפן אולי פחות מוכר, אבל גם טוב .. יש אחד כזה ?
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, ברשותי קובץ PDF סורר, ובו יש 6 שקופיות POWERPOINT בכל עמוד. הבעיה בשקופיות היא שהן ברקע שחור והטקסט שבהן בצבע לבן (רקע העמוד כולו הוא לבן). מיותר לציין שלהדפיס עמוד כזה יחסל לי את מחסניות הדיו. אשמח אם תעזרו בנושא. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כידוע Kaspersky ו-NOD32 הם תוכנות האנטיוירוס המובילות כיום. אני משתמש ב-NOD32 והנני מרוצה. רק ברצוני לדעת לאיזה מן השתיים יש מאגר ווירוסים גדול יותר? ואיזה טוב יותר מבחינת איתור ווירוסים? (מי מתקדם יותר בתחום הסריקה? ומי בתחום הגנה בזמן אמת?) ואם כבר גם ברצוני לשאול איזה FireWall מומלץ לי להוריד. כרגע מותקן במחשבי Mcafee FireWall 7.0, האם כדאי לי להשאירו או האם קיים בשוק אחד מתקדם/טוב יותר?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה שממספרת קבצים אני יסביר יותר יש לי אלבום תמונות ואני רוצה תוכנה שתמספר את התמונות לפי סדר 1.2.3 אני לא מבקש הורדה. רק שם של תוכנה ..... למנהלים לא ידעתי איפה ליפתוח את הנושא אז מקסימום תעבירו תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחרי כמה דקות שהתכנה רצה פתאום נפתח לי הTMPGEnc ולא יודעת מה היה רשום אבל היה לחצן אחד אז לחצתי עליו ואחרי כמה דקות התוכנה של AVI2DVD ראיתי שזה לא זז.. זה נתקע בדיוק כאן: WNASPI32.DLL 0.0.0.0 -------------------------------------------------------- - 02/12/2006 15:37:30 - AVI to SVCD Conversion - AVI2DVD ver. 1.2.3 build 1 -------------------------------------------------------- Initializing - D:\The Texas Chainsaw Massacre DVDRip.XviD-DMT[MYAKUZA.NET].avi Initializing finished. Saving Subtitles ini file -------------------------------------------------------- - 02/12/2006 15:37:39 - Free on drive D: 2665.86 mb - AUDIO Extraction ------------------------------------------…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי נרו 12 חינמי ל 15 ימים בעזרתו צרבתי כמה שירים בפורמט MP3 אבל מערכת הסטריאו שלי שכן כתוב עליה MP3 לא משמיעה את השירים הנרו צריך להיות על מצב CD ROM UDF או CD AOUDIO או MIXED MODE CD או אופציה אחרת ?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה ניתן לעשות כדי לקצר זמן פתיחת מסמך WORD ?(התוכנה עולה מהר- WORD 2003)- עשיתי איחוי ולא פתר
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו הביא לי מצלמת רשת בלי הדרייבר ולא כתוב עליה ממש ממש כלום! יש לה לד מקדימה וכפתור מאחורה והיא כולה אפורה, גם הכבל עצמו אפור לחלוטין, והיא קטנה יחסית. אם למישהו יש מושג מה הדגם של המצלמה או יש לו את הדרייבר מוזמן להגיב
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בוקר! אני מודה שזו תקלה מוזרה. לפעמים הסקייפ גורם לריסט ברגע שאני עונה לשיחה נכנסת ולפעמים אחרי 5 דקות . אשתי בחו"ל אז זה ממש ממש ממש מטריד . כמובן שהתקנתי חלונות (XP PRO ) מחדש . התקלה נמשכת. אין לי אפילו כיוון מה לבדוק (בעיקר בגלל שזו התקלה היחידה שיש למחשב). אשמח לרעיונות. תודה רבה :-)
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי בניסיון התקנה תוכנת Acronis.Universal.Restore.for.True.Image.Enterprise.Server.v9.1.3666 אני מקבל הודעה כזו,הסבירו לי אותה: ] תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים האם יש איזשהם מקשי קיצור ל Photoshop CS2 שמזיזים את התמונה בזמן העריכה? למשל אני עורך תמונה: משתמש בהרבה כלים ועושה את זה בהגדלה... כדי להזיז את התמונה למקום אחר אני צריך להשתמש בעכבר... האם אפשר להשתמש במקלדת לצורך הזה? תודה
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מי שהתקין NOD32 במחשב ראה שרשום " אנטי וירוס + רגולות " אז בקשר לאנטי וירוס אני דיי ספקן אחרי שהכנסתי למחשב בכוונה " רגולה " 12552.EXE וה NOD32 בכלל לא גילה שיש רגולה הוא רשם " 0 רגולות " התקנתי AD AWARE והיא הסירה אותו ! למי שקונה NOD32 ובונה על זה בתור " תוכנה נגד ריגול " אז הוא טועה .
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה עם סרטוני פלאש למיניהם. כל פעם שאני עובר למסך מלא, כל הצבעים מתבלבלים ונמרחים. הבעיה קורית רק במסך מלא וברגע שאני חוזר למצב הרגיל הסרטון חוזר להראות כמו שצריך. זה קורה גם ב-FF וגם ב-IE, התקנה מחדש של Flash Player לא עזרה, וגם מחיקת קוקיז וכו' לא עזרה. אשמח לעזרה, תודה הנה תמונה כדי להמחיש: (זאת תמונה מתוך סרטון על MW2) [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז ניסיתי לעצב חולצה בפעם הראשונה לדעתי זה קצת עמוס או שיש שם משהו מיותר לא יודע אבל נסיון ראשון שלי אז לא לדרוס בבקשה תודה..
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם,מישהו מכם מכיר תוכנה/חומרה אשר יכולה לכבות ולהדליק מחשבים בתזמון קבוע מראש? הצלחתי להגיע ב-BIOS לאפשרות להדליק באופן קבוע כל יום, לדוגמא: כל יום תידלק ב-8:00, או מיום שני עד שישי תידלק ב-8. איך עושים משהו יותר מתקדם כמו הכנסת תאריכים? לדוגמא: אני רוצה שבין ה-17/12 ל-20/12 תידלק ב-8:00 ובין ה1/2 עד ה-10/2 תידלק ב-9. קיים דבר כזה? אני מדגיש שמדובר במחשב בלי רשת. יש משהו כזה? תודה מראש על העזרה חבר'ה! אורן
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך לקבל כמה תמונות דרך ה icq של כמה כוסיות אבל ה icq שלי לא מוכן לקבל שום קובץ אז איך אני מסדר את זה מהררררר נ.ב יש לי xp
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני חייב להשתמש באקספלורר בשביל חשבונות שלי באתרים של בנקים (להתעדכן מה קורה בבורסה) אבל אחרי מספר דקות זה מתנתק אוטומטית מהחשבון עקב חוסר פעילות ואז צריך להכנס מחדש וזה סרבול כשצריך לעשות אחרי כל פעם שאני יוצא לשרותים או לאכול או לצאת לבחוץ וכו'. האם יש אפשרות לרענון אוטומטי כל 2 דקות?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-


