תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום. אני מחפש תוכנת גיבוי שתעשה כל יום גיבוי חדש, בתיקיה נפרדת, לפי תאריך. שלא תדרוס את הקבצים הישנים, אלא תעשה גיבוי חדש לגמרי. מישהו מכיר?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריכה עזרה... במחשב החדש שלי יש דיסק 160G ופיצלתי בתוכנת FDISK הדוסית את הדיסק ל-40G ו-120G (הורדתי לצורך העניין איזה פאטצ' של מיקרוסופט ל-FDISK עבור נפחים גדולים) לאחר מכן , התקנתי חלונות XP PRO על כונן C שהוא ה-40G (בזמן ההתקנה פירמטתי עם NTFS . כך גם את כונן D לאחר ההתקנה) . כעת , אני רוצה ליצור IMAGE לכונן C , אבל כשאני מעלה את המחשב עם הדיסקט של GHOST 2003 , נפתח לי רק חלון התוכנה ולא מופיעה אף אופציה (כל הלשוניות של הממשק הגרפי של התוכנה בדוס) .... גם כשהתקנתי גירסת חלונות של GHOST 2003 , לאחר האיתחול האוטומטי (הוא טוען איזה מחיצה קטנה של PCDOS) , התוכנה נטענת , אך יש שעון חול של העכבר ושום דבר לא מגיב .... אנא עזרתכם...אני ממש אובדת עצות . לא זוכרת שהיה לי…
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה למוזיקה, שגם פותחת את המילים של השיר, יש? זה לא צריך לרשום לי באיזה שורה אני נמצא וכו' סתם שירשום (הכל ביחד) תודה מראש ערן.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כדאי לשים לב כי כל מיני גולשים כאן באתר ואי אפשר לסמוך מאה אחוז למעט אתרים גדולים ומוכרים. אני צודק? כדאי להעיר את תשומת לב המתחילים שבינינו( ואני בראשם).
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום התקנתי את פלאש cs3 וגם את פלאש 8 ואת mx (את חלקם התקנתי דרך קבצי התקנה שונים בהזדמנויות שונות, כך שלא מדובר בקובץ פגום..או גירסא עם באג) בכל אופן.. בכולם אותה בעיה מופיעה, הפלאש יוצא לי מהתוכנה אחרי זמן קצר, אני לדוגמא פותח מסמך פלאש חדש, מצייר קצת עם המברשת ואז הוא מקפיץ את הודעת דו"ח השגיאה והתוכנה לא מגיבה.. זה נורא מעצבן- אין התראה או משהו ואי אפשר לעבוד על הפלאש כי הבעיה הזו מופיעה אחרי זמן קצר מאוד מפתיחת התוכנה.. :\ קצת קשה לי לשייך את הבעיה לראקציה עם תוכנה אחרת או פעולה מסויימת שאני עושה וגורמת לבעיה. התקנתי גם את גירסאת הTrial של אדובי, ועדיין אין שינוי... אני לדוגמא פותח את החלון של המסנג'ר של ווינדוס (live messenger), בזמן שאני משתמש בפלאש .. כ…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אהלן ! תקף אותי trojan horse ואני לא מצליח להוריד אותו - אני לא מצליח למצוא תוכנה שיודעת להוריד אותו אם מישהו יוכל לתת לי הוראות אני אשמח מאוד אבידע
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רכשתי מחשב חדש השבוע, הוא עובד ממש טוב וללא בעיות. אני יודע שאני וירוס זה חשוב כדי לשמור על המחשב שירוץ טוב כאילו הוא חדש. העניין הוא שאני לא מוצא אני וירוס להורדה!! ז"א אני לא יודע איזה טוב (NOOD32 או PANDE וכו")? ואיפה מוריצים? (לא מוצא קרקים). מבקש המלצות על אני וירוס קל כמה שיותר ולא דורש משאבים, אך שיהיה אפקטיבי. אם אפשר לשלוח לינק להורדה או טורנט. תודה על העזרה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי דיסק 80ג' ניסתי לחלק אותו עם FDISK ואני רואה רק 10ג' מרוב יאוש התקנתי WINXP על כל ה80ג' א. האם FDISK לא תומך בדיסק גדול ? ב. האם אני יכול לפצל את הדיסק עם פרטישן מגיק בלי לפגוע ב XP שמותקן במחשב תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אהלן, אני מחפש תוכנה שיודעת לעבוד עם MKV ושתאפשר לי לראות את הסרט/כתוביות/תרגום בנפרד יש לי win7 X64 תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לאחר ריקון סל המיחזור יוצאת הודעת שגיעה (מצורפת תמונה) וסל המיחזור לא מיתרוקן, רק אחרי הפעלה מחדש. Windows xp pro sp3 מה ניתן לעשות ? תודה [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיה בתוכנה של nod32 אני עושה בדיקה ואחרי כמה זמן הוא רושם לי File C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\{409723BF-9614-487F-8274-0787AB7CD749}\Microsoft\Outlook Express\Inbox.dbx is infected with worm Win32/Netsky.Q. The file can be deleted. It is strongly recommended that you back up any crucial data before you proceed. מה אני צריך לעשות ?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כאשני מפעיל את הסרט אני רואה את הסרט נע והכל....אבל אין קול אבל מוזיקה אני כן שומע במחשב אז אני יודע שיש קול הקול לא עובד לי רק כשאני מפעיל סרטים יש עצות לפתרון? (:
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
קיבלתי עכשיו את המסך החדש 22" dell למרות שהתקנתי את הדרייבר מהדיסק לא מופיעה לי האופצייה עם הרזולוציה הנכונה. יש לי 1280x1024 שאני עובד כרגע, 1792x1344, 1600x1200 וכו'.. כרטיס מסך ATI 9500Pro. מה לא תקין?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התחלתי לפני בערך שלושה חודשים להשתמש ב-FireFox. אבל הבעיה התחילה רק בחודש האחרון, הרבה חלונות קופצים לי כאשר אני בדפדפן... (כמו של שש-בש, הכרויות, גרין קארד וכל השטויות...) יש איזה פיתרון? עשיתי סריקות ב-AD AWARE, וכל התוכנות ל"תחזוקת המחשב" למיניהם... SPYWARE DOCTOR... תודה לעוזרים מראש
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לחבר שלי יש בעיות בדפדפן והוא איטי מאוד... איזה דפדפן אתם ממליצים לי? משהו מהיר נראה לי הוא ירצה... אם אפשר תסבירו על הדפדפן ורצוי לינק תודה לכל עוזר
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, ברצוני להפוך תוכנה שמותקנת במחשב לקובץ הפעלה. האם יש תוכנה שעושה את הפעולה הזו ? האם למישהו יש רעיון כיצד ניתן לבצע בדרך אחרת ? תודה, דניאל
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי כולם... המחשב עושה לי בעיות ולפי המלצה של חבר פורום החלטתי לעשות בדיקה לזכרונות עכשיו השתמשתי בבדיקה של RST ומצאתי כמה בחינות שנכשלו אני רוצה לוודא שהתוכנה אמינה ולהריץ גם בדיקה עם Memtest הבעיה שאני לא מצליח לעשות דיסק BOOT לתוכנה הזאת =\ אין לי פלופי במחשב הורדתי את הקובץ מהאתר חילצתי אותו לשולחן העבודה (memtest.iso) מנסה לצרוב אותו עם nero9. הוא נותן לי את המסך שצירפתי בתמונה אני נותן לו סייב הוא עושה את הצריבה אבל כשאני עושה ריסט למחשב ומחכה שהוא יעלה את ה-BOOT דרך הדיסק הוא לא עושה את זה כמובן שקינפגתי את הביוס שיבחר את הדיסק כ-BOOT הראשון אני משתמש בוויסטה 64 ביט כמו שכבר אמרתי Q9550 על לוח Rampage Extreme... אשמח לעזרה תודה [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
פרמטתי והתקנתי את הכל מההתחלה... ומשהו בשילוב בין הוידנוס אקס פי לאי סי קיו נדפק ובמקום שמות בעברית האי סי קי מראה לי רק סימני שאלה!! מה לעשות?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מצ"ב קישור לתרגום (אפשר לעברית ואפשר לשפות אחרות). יותר עיניים פחות באגים... הצטרפו והקדישו כמה דקות לעבור על התרגומים ולהוסיף כמה משלכם !!! התוכנה מומלצת באנגלית והגרסא העברית מחכה לנו!!! דרך XML http://www.foxitsoftware.com/bbs/showthread.php?t=812 דרך ממשק http://www.foxitsoftware.com/translation/transindex.php
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מרכיב מחשבים כמעט כל יום - העניין הוא שכל מחשב שאני מרכיב אני מתקין מערכת הפעלה זמנית דרייברים ואז עושה BURN IN TEST כדי לבדוק שהכל תקין וזה גוזל ממני המון זמן כי אני צריך גם לפרמט אחר כך וכו' רציתי לדעת אם יש תוכנה ( אפילו תוכנה שעולה כסף) שיכולה דרך הBOOT (כדי שלא אצטרך להתקין ווינדוס) שתבדוק את תקינות החומרה בצורה הטובה ביותר, תודה מראש על העזרה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
הלפטופ עם WINDOWS XP נכנס מיד למצב שינה לאחר התעוררת משינה HIBERNATE זה קורה פעם אחת ואח"כ זה מסתדר יש למישהוא ניסיון עם מקרה דומה? זה קורה גם בחזרה מSTANDBY שיחקתי עם כל הPOWER SETTING ולא ראיתי הבדל
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-


