תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אחרי שהפיירוול של נורטון האט לי את מהירות הגלישה והעלה לי את הפינג במשחקי רשת ו zonealarm עבד מצוין אבל היה מאבד את כל ההגדרות שקבעתי לו בכל פעם שהייתי מכבה ומדליק את המחשב (בעיה מאוד מוזרה) וזה היה מעצבן להגדיר מחדש את כל הגדרות הרשת שלי בכל הפעלת מחשב.... אז קיבלתי המלצות בפורום פה ובפורומים ובכלל באתרי אינטרנט אתרי הורדות ותוכנה על הפיירוול של Sygate. אנשים שדיברתי איתם אמרו לי שהוא לא מאט את האינטרנט עובד מצוין עם משחקי רשת ותוכנות שיתוף כגון אימיול שאלה הדברי םהמרכזיים שקריטיים לי בפיירוול. עכשיו הבעיה שלי אצלו הכי מוזרה מכולם... אני מתקין ועושה ריסט למחשב כפי שזה מבקש ואחרי שהמחשב עולה שוב פשוט אין כאילו לא התקנתי את התוכנה היא לא נראית בשום מקום... אמרתי אולי לוקח …
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן לפני כמה חודשים הייתה לי מין תוכנה שהייתה מסדרת את כל האייקונים שרציתי בפס למטה כמו במקינטוש. כאילו כל פעם שמעבירים את העכבר על האייקונים יש אנימציה של הגדלתם והקטנת בהתאם. מישהו אולי יודע על מה אני מדבר? או מכיר תוכנה דומה? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יכול להגיד ולהסביר לי מה זה התוכנה / העדכון Microsoft Windows Media Format ?
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני משתמש כיום אולי בחמש תוכנות להעפת ספיי ווארים ובד"כ אני תמיד מצליח להעיף אותם אבל הפעם ניכנס לי אחד ממש ממש קשה!! כשאני פותח דף אינטרנט דף הבית שלי לא מספיק לעלות אפילו ושניה אחרי שפתחתי את הדף עולה לי אתר חיפוש מעצבן!!!! הבעיה היא שהוא השתלט לי על דף הבית בצורה אכזרית כזאת עד ששום תוכנה לא מוצאת את הספיי וואר הזה שהשתלט לי על דף הבית!!! אני משתמש ב Ad-aware 6.0 מעודכן Spy Sweeper מעודכן CWShredder HijackThis Advanced Uninstaller PRO 2004 אה, וגם כשאני רוצה לערוך חיפוש בווינדווס החיפוש פיתאום ניתקע ואיתו כל הווינדווס!! מה אני עושה?!?!?!?!? >:(0
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כשאני מנסה להעביר קובץ לרשימת השמעה, הוא כותב לי: It may be possible, that the files can be added, if a dedicated plug-in is installed. ניסיתי לעשות Repair וזה לא עזר. מישהו יודע מה הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אפשר לחיות עם זה אבל זה עדיין מציק... המסך נהיה שחור ל-2-3 שניות בכל פעם שפותחים או סוגרים סרט ניסיתי להחליף קודקים, דרייבר לכרטיס מסך ניסיתי גם במדיה פלייר וגם ב BS Player המפרט: E5500 nVidia 8400GS 1GB RAM מסך LCD19" מעפן של חברה לא ידועה (ProVision)
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה קרה פתאום, בHD אחת במחיצה אחת מהHD השני (F ו D) נעלמו כל הקבצים, בסוף התברר שהם בלתי נראים. עכשיו יש את כל השגיאות האלה של הHD. בדקתי והקבצים בסדר כשאני פותח אותם אין שגיאות. עכשיו יצאה שגיאה של RAM, שהשימוש שלו גבוהה מדי.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי נגן DVD שכתוב עליו DIVX איזה פורמטים הוא יודע לקרוא ?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המספר הסידורי 2120..חרשתי את כל האינטרנט ואני לא מוצאת דרייבר מתאים לווינדוס 7...תודה רבה לכל העוזרים!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש דיסקים חדשים לצריבה של יותר מה 700 MB {לא כל כך חדשים אבל עדיין } וכאן השאלה האם כדי לצרוב עליהם צריך תוכנה מיוחדת ואם כן אז אזו ? או האם כל תוכנת צריבה פשוטה יכולה לעשות זאת ?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מנסה להתקין תוכנה וזאת ההודעת שגיאה שמתקבלת...... (אציין שהקובץ עובד נהדר במחשבים אחרים ואפילו הורדתי כמה פעמים כדי לוודא) מה עושים ? [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם ישנה אופצייה לשים את הסיסמא של הווינדוס שלי על דיסק נשלף כלשהו בלי שיוכלו לראות מהי (בדגש על בלי שיוכלו לראות זה כל הרעיון) וברגע שמכניסים אותו למחשב הוא מזהה אותה ונכנס?? הרעיון הוא למקרים שאני למשל לא בבית וצריכים את המחשב בכדי להמנע מהחלפת הסיסמא בכל פעם שאני רוצה לאפשר נגישות באמצעות הפלאש..
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכנתי משהו בswish , תמונה שנכנס כתב ויוצא - כמו באנר כזה. אחרי שעשיתי export כל הכתב נהיה הפוך לגמרי (לא - שינוי encoding לא עזר ) והתמונה נהייתה שחור לבן. בדקתי את זה גם בכל מיני קבצים אחרים מוכנים שבאים עם התוכנה וגם שם זה עשה את אותה בעיה. מישהו אולי יודע למה ? תודה :]
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השאלה הקלאסית, איך אני יכול לבדוק אם מישהו מהרשימה שלי חסם אותי\מחק אותי? תודה רבה מראש לכל העוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא סגור אם זה הפורום הנכון אם לא אז בבקשה תפנו אותי לנכון. קניתי קונן קשיח חיצוני 500 gb נמחשה לא מזהה אותו אבל הוא כן מראה אותו בdisk management אז מחקתי אותו וניסיתי ליצור אותו מחדש וחזרתי לנקודת ההתחלה :s05: מה אני יכול לעשות?! אני כבר נואש.. בבקשה תעזרו לי. תודה מראש!
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שאלה לי אליכם??? איך אני שומר את כל המועדפים שלי בצד למקרה של פירמוט ??? הדפדפן הוא FIREFOX ....תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום כולם, אני זקוק בבקשה לתוכנה חינמית וטובה ומהירה שאיתה אוכל לחתוך קטעי וידיאו מסרט או קטעי וידיאו אחרים כך שאני אבחר מאיפה הקטע וידיאו יחתך ולאיזה זמן. וכמובן שיחתוך את זה לפורמט הסופי של AVI DIVX משיקולי נפח על דיסק או קי וכו ... אשמח לקבל קישור ישיר לתוכנה המומלצת תודה HIGHLANDER
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
בדר"כ אני מהנמנעים בכל מה שקשור לתוספות וטולבארים למניהם אפילו GOOGLE BAR SEARCH עבר אצלי סינון יישר ! א-ב-ל !! חייב לציין ש"רדיו ישראל TOOLBAR" באמת הדהים אותי !!! כל תחנות הרדיו בישראל ואפילו בחו"ל (יותר מ50 תחנות בארץ רק..) איכות שמיעה מצויינת בלי שום קפיצות בכל תחנה ! (חאללאס לכוון כל יום ת'אנטנה של המגבר שלי בחדר כדי לקלוט ברור) זה לא רק רדיו זה הרבה מעבר ! בקיצור מומלץ מאוד לבדוק . http://radioisrael.lihi.co.il/
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום , אני מנסה להסיר את התוכנה הנ"ל , וזה לא נותן לי , זה פשוט אומר שקובץ מסויים תחת PROGRAMDATA/ESET הוא בשימוש ואינו יכול להימחק ניסיתי להריץ מצב בטוח , אי אפשר להסיר דרך מצב בטוח אני משתמש בWIN 7 ULTIMATE למישהו יש רעיונות? ניסיתי דרך האתר , זה אומר להסיר דרך START-ESET-REMOVE , גם לא עובד
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
במקרה נתקלתי בזה באתר של אחד המרצים לשעבר שלי.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם יש דרך לדעת מאיזה מדינה הבנאדם שאני מדבר איתו במסנג'ר מחובר לאינטרנט? תודה רבה לכל מי שעוזר.
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
היי יש לי מיני דיסק של סוני דגם mz-r701 ושמעתח שיש כאלה תוכנות שבערתן היתן להקליט שרים על הדיסיקים של המיני דיסק מבלי להשמיע את כל השירים ולהקליט אותם אחד אחד אם למישהו יש אותה אני ישמח לקבל קישור להורדה תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אתמול הפעלתי את האנטי וירוס שיסרוק אבל הוא עבד איזה 3 שעות ועדיין לא סיים זה הגיוני או שמשהו לא תקין ? תודה לעונים Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


