עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by maxwell10,

    קיבלתי מחשב מחבר ועתה ברצוני לפרמט אותו, אין לי את הדיסק או החוברת של המחשב כך שעלי להכין בעצמי דיסק עם כל הדרייברים ללוח אם, לצ'יפסט וכו'. כיצד ניתן לדעת אלו דרייברים יש להוריד למחשב? הורדתי את תוכנת SIW אבל הייתי רוצה לקבל איכשהו תמצית של כל הדרייברים הנחוצים תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Burkey,

    יש לי דיסק המחולק לשלושה partitions באופן הבא: C,D,E אני רוצה לאחד את שלושת לדיסק אחד שלם, איך עושים את זה ? האם אני חייב להתקין את מערכת ההפעלה מחדש או שאפשר לעשות את זה דרך ה - Disk Manager שיש בחלונות ?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. אני משום מה לא מצליח למצוא... אם משהו מכם יוכל לעזור לי או לתת לי לינק : ] או חיבוק.. אני אשמח :] חג שמח!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. היי ושלום לכולם אני מנסה להתקין את WIN98 על ארדיסק חדש שפירמטתי ע"י PARTITIONMAGIK ל- FAT 32 אך תוכנית ההתקנה ניתקעת לאחר תעינת האשף (יש לציין שמעולם האשפים של WIN :AR15: :AR15:לא היו משהו אם הם עושים כבר משהו זה נס :saint: )

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by G@L,

    אני שואל כי כשאני מגביר את הווליום עד הסוף יש המון הפרעות ורעשים מוזרים... יש מישהו שאין לו את התופעה הזאת?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  6. NAV2002 מתריע בפני שקיימים על המחשב שלי 2-3 קבצים שונים שנגועים ב"תולעת" W32.Klez.H@mm . כל הקבצים הנ"ל נמצאים בספרייה : C:\Documents and Settings\All Users\Documents\ כמובן שהתוכנה מנסה להסירם, לא מצליחה ואז מונעת את הגישה לקבצים. המערכת אגב, WIN XP. אני מנסה לגשת למיקום הנ"ל בעצמי, אבל לא מוצא את הספרייה "Documents". : כמובן שביטלתי את אפשרות ה-HIDDEN של הקבצים והספריות כדי שאראה את הכל. אין ספרייה כזו !! מוזר מאד ! ??? עשיתי חיפוש סטנדרטי בכל המחשב, לפי שמות הקבצים אבל אף אחד מהם לא נמצא ! :-\ דעתכם?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by roma,

    שלום! בעקבות הכתבה שפורסמה בנושא, לגבי האפשרות שגם מחשבים חלשים (כמו שלי - מפרט מופיע בצד) יוכלו להריץ תכני HD באמצעות האצת וידאו בחומרה, מחקתי את הגרסה הקודמת והתקנתי את החדשה. לצערי אין שום שינוי. פתחתי סרטונים ביוטיוב ב720P, חיכיתי שהם יטענו ועדיין הם מקרטעים. מישהו התנסה? ד"א אני משתמש בFirefox 3.6.3 בברכה, רומן

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. או התוכנה emule speed up pro או emule speed booster. מישהו יודע מה זאת התוכנה הזאת, איך משתמשים בה ומה היא אמורה לעשות?? חחח תודה לעוזרים, דניאל.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Nurit2005,

    האם ישנה אפשרות להפוך קובץ FLV לקובץ AVI או MOV ואיך?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by compman112,

    לא מזמן קנינו מסך פלזמה HD עם זה קנינו כרטיס My HD שמתחבר מהמחשב למסך וניתן להפעיל קבצי HDTV מהמחשב ויפעיל אותם במסך פזלמה לא צריך מחשב חזק בשביל זה, הכרטיס עושה הכל. השאלה שלי היא : סרט HDTV שניתן להוריד בUSENET שוקל כ15-20GB וזה מאוד ענקי סרט XVID שוקל כ700 ויש לו כתוביות שניתן להפעיל עם תוכנה כמו BSPLAYER ההבדל תמונה בינהם אדיר, אי אפשר לתאר את זה HD פשוט חלומי אני עומד לקנות 2 כוננים קשיחים של 250GB עכשיו 14 תכני HD ממלאים 250 GB זה שווה את זה? האם ניתן לסנכרן כתוביות לסרט HD שיש את הכתיוביות האלו לפורמט XVID? אם אני צורב את נגיד סרט HD אחד ל4 מדיות DVD של 4.7 , ואז שאני רוצה להפעיל אותם זה יקרטע (במחשב לפזלמה), אז צריך להשאיר את זה בהארד וכל הזמן לקנות עוד הארד דיסק…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by Cupid Me,

    היי, אני מחפש תחליף לתוכנה MHDD (לבדיקת דיסק קשיח) שיהיה פשוט כמו בסגנון של MEMTEST תודה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. הבעיה היא שרק רמקול אחד אפשר להאריך ב-ATP3 ואני לא יכול למקם אותם ימין מאל כמו שצריך רק ההפך... האם יש דרך תוכנתית (בדרייבר של רילטק אולי) להפוך בינהם? תודה רבה רבה!

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by paradoxical-pixel,

    טוב , אז יש לי ADSL 0.5. ואני מנסה להוריד מקאזה קבצים אבל המהירות שם פשוט נוראית! אני יודע שהמהירות קשורה ליכולת של המשתמש שממנו אני מוריד אבל למשל ניסיתי להוריד ממשו שה band שלו 1024 ואולי הורדתי ממנו מקסימום 2 קיי. ממשתמש בודד אני בדרך כלל לא עובר את ה 0.7 קיי : מה שמוזר זה שקודם היה לי ISDN 64 דרך ברק והורדתי באותה מהירות כמו עכשיו , חשבתי שזה בגלל החיבור שלי , עכשיו אני כבר לא בטוח....

  14. אני מוריד טיובות לפיינטשופ פרו, ורובן ככולן באות בקבצי זיפ. האם יש איזו תוכנה שתוכל לעשות אקסטרקט לכל הקבצים האלה בבת אחת?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by AmitMa,

    שלום. יש לי קובץ פונט באנגלית וקובץ פונט בעברית. אני רוצה לאחד אותם לקובץ אחד כך שאני בוחר בפונט החדש, בכתיבה אנגלית יציג לי את הפונט הראשון, ובכתיבה עברית את השני. תודה!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by parker8,

    תוסף זה חוסם לי את כל התמונות באתר "נועה-מחשבים". יש אפשרות שהוא יבטל חסימה זו באתר זה בלבד? תודה לעוזרים מראש

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. שלום יש ברשותי כרטיס מסך שמובנה על לוח האם, ATI RADEON 2100 כשאני מנסה לנגן סרט בכל נגן כגון BSPLAYER, WMP, VLC אני שומע רק קול אין תמונה. ניסיתי להתקין DIVX CODECS לא זער וגם KLITE לא עזרו. הדבר המזור שב DIVX PLAYER כן רואים תמונה אבל הוא לא תומך בכתוביות. OS WINXP SP 3 תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. אני רוצה ליצור שדה באקסל שהוא יהיה שער הדולר היציג, וכל פעם שאעשה "עידכון שדות" אז שדה זה יעודכן מהאינטרנט לגבי שער הדולר. איך עושים זאת?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. יש לי מחשב שקניתי מחו"ל לא מזמן הוא הגיע עם ויסטה והתקנתי עליו מיקרוסופט וורד גם התקנתי עליו עברית אבל עכשיו כול פעם שאני כותב משהו בעברית זה יוצא לי במקום למשל "איך הולך" זה רושם "הולך איך" או במקום "מה המצב" רשום "המצב מה" יש למישהו אולי פתרון בשבילי זה ממש מציק ואני לא יודע מה לעשות בבקשה תעזרו לי בדחיפות.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by cordoba30,

    אני זקוק לעזרה דחופה לא עובד לי הנטמיטינג יש לי XP איך מסירים לגמרי ומתקינים חדש אנא עזרו לי

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by cobmetal,

    שלום , אני מחפש תוכנה בסגנון וינראר שתומכת ב4 ליבות ו/או 64 ביט ? האם קיימת כזו שיודעת לנצל את העוצמה של המערכת ?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. יש לי קובץ JSON אבל ה IE7 לא רוצה לקבל אותו : תודה לעונים

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. אהלן חברים,תראו יש לי בעייה קטנה... מאז שהתקנתי SP2 אני רואה במקום התמונות איקסים בתוכנה אווטלוק אקספרס. מישהו יודע מה הבעייה אוליי? תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by vexlerr,

    שלום אני מחפשת דרייבר למסך aoc תואם לxp. אני מוצאת רק תואם ל95-98 ומטה. מישהו יכול לעזור? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים