תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
תעזרו לי!!!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום , אני מנהל אתר ,מארח אותו על server 2008 r2 web develop . ישנם משתמשים שלא מצליחים להיכנס לאתר (סימון שהדף נטען ) , אחד המשתמשים ניסה להיכנס מהרשת הבייתי שלו (מחשבים שונים ,סמארט פון וכד.) ובעבר כשהוא היה מאפס את הראוטר וזה היה עוזר (עד הפעם הבאה), גם זה לא עוזר כיום . כל פורט אחר (שליטה מרחוק, פינג , וכו' ) אין בעיה להעזר בשירות מאותה רשת של אותו המשתמשים ... כלומר רק בפורט 80.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתנצל אם היה ת'רד כזה פעם באיזו תוכנה עדיף לדעתכם לשמוע רוק,מטאל וקצת דאנס מבחינת האיכות שמיעה?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. קניתי מחשב חדש לפני מספר ימים, עם מערכת Vista64 bit גרסאת home premium. בג'ימייל, פייסבוק, וכל אתר ששומר קוקיז, אני מקבל ארור על זה שאני לא שומר קוקיז, או שסתם אני לא מצליח לעשות "זכור אותי" וכיוצא בזה. בהגדרות הלכתי לprivacy->advanced->override ועשיתי accept לקוקיז מצד ראשון ושלישי, ובכל זאת, לא שומר קוקיז. שדרגתי ל IE8, גם זה לא עבד. מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני רושם תגובה שברצוני לפרסם, לוחץ על "post" ושום דבר לא קורה. מדוע?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לדעת איך אני אוכל להוריד הכי מהר שאפשר....... לא אכפת לי לעשות UP גבוהה אבל אני רוצה להוריד מהר כל פעם שאני נכנס לאחד הדיונים האלה אני לא מבין כלום ואני שומא על מהירויות הורדה שאני יכול רק לחלום עליהם ;D אז בבקשה תגידו לי מה לעשות כדי שאני יוכל להוריד על המקסימום תודה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני מחפש תוכנה קלה ופשוטה (עם עדיפות לחינמית אבל לא חובה) שתאפשר לאנשים עם רקע ב SQL Query לבצע שאילתות על מאגר התונים שלי בצורה פשוטה וקלה. משהו סטייל Singular SqliteExplorer אין צורך שהתוכנה תתמוך בניהול מאגר הנתונים, הוספה / הסרה של טבלאות וכד' מאגר הנתונים שלי מנוהל ב Microsoft SQL Server 2008 איזשהו רעיון? חיפוש בגוגל הביא אותי לתוכנות כבדות ומסובכות לרוב ואני מחפש משהו פשוט תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אנשים. עלה לי הצורך להקליט שיחת ווידאו שתנוהל דרך ה MSN MESSENGER. יש למישהו מושג איך מבצעים את זה?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני צריך שמישהו יסביר לי איך לעדכן את הביוס, כי אין לי מושג, זה הלוח אם שלי: Octek Rhino P4X266A-A4P עוד פרטים: Manufacturer: PC Partner Product: P4X266-8233 Version: V1.XX אני ניסתי להשתמש בדיסק שקיבלתי עם הלוח אם, אבל זה פותח את ההודעה הזאת: http://img274.imageshack.us/img274/8756/106ec.jpg אני יודה מאוד לעוזרים.. יום טוב, ושבועות נעים.
-
- 19 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי יש לי בעיה בשימוש במיקרופון . כשאני מדבר עם מישהו שומעים גם את מה שאני שומע במחשב, לא מגיע למקרופון מהרמקולים ! (משתמש באוזניות) נגיד ואני שומע שיר אז שומעים גם את מה שאני אומר וגם את השיר שאני שומע. מה לעשות ? אני דיי בטוח שזה קשור בהגדרות של הקול. יש לי לוח אם של ג'יגהבייט אם צריך להגדיר שם משהו ... תודה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, בזמן האחרון יש לי קטע מוזר עם הטאבים: כשאני פותח טאב חדש מתוך החלון הנוכחי (לדוגמא כתבה בYNET כשאני בעמוד הראשי), הטאב החדש נפתח צמוד לטאב שאני צופה בו. לא שיניתי שום הגדרה ווידאתי שהאופציה של פתיחת טאב צמוד לנוכחי לא מסומנת בהגדרות של FF וגם לא בTMP. יש מצב שהדבקתי אותו בשפעת או משהו כזה? איזה עוד אפשרויות יש כדי לסדר את זה? תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך riva tnt 32m והורדתי מהאתר של אנוידיה דרייבר לכרטיס שלי וזה אומר לי שהדרייבר לא מתאים.. אני לא יודע מה לעשות מישהו יכול לתת לי לינק שיתאים? יש לי וינדוס אקספי תודהההההההההה...........
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האנטי-וירוס שאני משתמש חדש אצלו,הNOD32 לא עולה עם הווינדוס. כלומר הסמל http://img228.imageshack.us/img228/8618/18hx1.jpg מופיע רק שאני לוחץ על NOD32 Control Center. מה לעשות כדי שהסמל יעלה עם הווינדוס. נ.ב: האנטי וירוס מעודכן וסרוק,חומת האש של הווינדוס טוענת שהוא פועל ומעודכן והוא על הגדרות Max.
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני פותח מס' שירים ע"י FILE ---> OPEN ואחרי כמה דק' זה פשוט מפסיק לנגן ונהיה בצבע כתום וגם פותח לי חלון ושואל אותו אם אני רוצה להתקין איזה קודק ושאני מאשר כל השירים הופכים לכתום עם סימן קריאה כזה לידם. בדקתי אם יש וירוס ואין וזה קורה עם יותר משיר אחד. מה הבעיה?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים, רציתי לדעת אם אני רוצה ללמוד "תקשורת חזותית" אם זה מומלץ\חייב לדעת לצייר או שיהיה לי כישרון בציור בעיפרון, או שזה לא כזה משנה או כזה נורא אם אין לי כישרון ציור. עוד נקודה חשובה, חייב להיות לי גם נסיון בפוטושופ או שבלימודים עצמם כבר ילמדו אותי הכל? תודה רבה חברים על העזרה,זה באמת חשוב לי לדעת.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום. התוכנה הזו מתעדכנת כל כמה דקות, והדבר לוקח לי המון משאבים. היא שימושית מאוד, לכן אני עדיין משתמש בה ומשאירה ברקע. אין דרך לבטל את העדכונים או להפוך אותם ידניים, לכן אני רוצה לבטל אותם לגמרי. ניסיתי כבר עם הפיירוול של וינדוס, אבל זה לא עזר. מה לעשות או במה להשתמש? תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, כבר למעלה משבוע אני מנסה לפתור תבעיה הזו.... ניסיתי להתקין בערך את כל הגירסאות הקיימות של התוכנה הזו, כולל הוורקסטיישין ובכל פעם ניתקעת ההתקנה איך שאני פותח אותה במצב הזה: http://imageshack.us/photo/my-images/254/errorkig.jpg/ מי שיפתור לי תבעיה- גאון! תודה ושבוע טוב, שחר.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אשמח למדריך, לא הצלחתי דרך האתר של נטויז'ן בתודה מראש, רועי
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כל פעם שאני מפעיל את התוכנה מתחברת ועולה לשנייה ואז תוך שנייה נכבת ונעלמת. נסיתי למחוק ולהתקין מהתחלה ואותה הבעיה.. יש אולי רעיונות?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה טובה שמקריאה טקסט באנגלית ותקל על העיניים כשאני צריך לקרוא ספרים שלמים מקובץ PDF מצאתי מלא תוכנות כאלה אבל כולם ממש דפוקות ונשמעות כאלו סטיבן הוקינג מקריא לי ספר. במקום לעזור הם רק מעוותות את מה שכתוב.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כל פעם שאני מוריד מי אה פלאש גאט משחק או משהו זה ישר מנתק לי את ההורדה כיאלו זה לא מתחיל להוריד אזאם מישהו יכול להגיד לי מה הבעיה אנא ישמח מאוד אבל אם מישהו יכול לומר לי שמות של תוכנות הורדה טובים יותר אני ישמח עוד יותר!!! ;D
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ברגע שאני כותב מייל חדש, אחרי כמה מילים המקלדת נתקעת למספר שניות... זה קורה רק כשמקלידים בעברית חשוב לציין שהמקלדת עצמה תקינה, וזה קורה רק באוטלוק
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
http://blogoscoped.com/archive/2008-09-01-n47.html עוד תחרות לא תזיק, מעניין איך זה יתחרה מול firefox או בכלל opera/safari: דפדפן מבוסס WebKit (כמו safari) יכיל אופציות ניווט offline הטאבים יהיו מעל החלון במקום מתחתיו מצב פרטיות שכל מה שקורה בחלון לא נשמר אפליקציות כמו גמייל יראו כמו תוכנה במחשב במקום אתר ועוד...
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-


