תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מה המצב אנשים.. יש לי בעיה להדפיס מהאינטרנט אקספלורר כאשר אני מדפיס אתר שיש בו גם תמונות וגם מילים ההדפסה יוצאת חצויה מצד ימין איך אפשר לסדר את זה שזה לא יקרה ? (ניסיתי להדפיס בלי שוליים אבל זה יצא אותו הדבר) מערכת הפעלה: win xp sp2 heb דפדפן אינטרנט internet explorerr 6 גם כן בעברית מדפסת hp deskjet d4163 דריבר מעודכן עד לגירסא האחרונה (7.0.2) אני מעדיף מלהימנע מעדכון דפדפן לאינטרנט אקספלורר 7 (8 בכלל אין מצב אני לא סובל אותו) ו7 אני מעדיף שלא למרות שאם באמת למישהו פה היתה את אותה התקלה ועדכון לדפדפן 7 סידר את התקלה אז אני אשמח אם הוא יוכל לעדכן אותי :-) כמו כן כל פתרון אחר יתקבל בברכה.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. אני משתמש בתוכנת BurnAware Free Edition יש לי בעייה קטנה: מאז שאני משתמש בה, יש לי יותר דיסקים/ סרטים שאני לא יכול לנגן על באמצעות הDVD (לא המחשב- הרגיל...) וגם התוכנה הזו משום מה מסרבת לצרוב לי קבצים עם עברית... יש דרך לפתור את הבעיות האלה או שאני צריך לעבור לתוכנה אחרת? אני רוצה להמנע מנירו כי היא כבדה מאוד ויחסית איטית (ככה לפחות אני מרגיש...) תודה לעוזרים.
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אנשים... תודה לכל מי שעזר בשאלה שלי על הצ'אטים השתמשתי בלינק של isrAlian זה עזר... עכשיו יש תוכנה שאני מחפש ולא מוצא... virtual cd בטח כולם מכירים... מי שיכול לתת לינק או כתובת מאוד יעזור תודה
-
קניתי את הממיר הדיגיטלי הזה http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=107&subcatid=228&prodid=639&keySearch= ניסיתי להתקין את הדרייבר של הממיר וקיבלתי את הודעת השגיאה המופיעה בתמונה המצורפת. ניסיתי להתקין את הדרייבר על מחשב אחר (כדי לשלול את האפשרות שהבעיה אצלי במחשב) ושוב קיבלתי את אותה הודעה. האם מישהו יודע מה פשר ההודעה הזו?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מכר שרוצה שבכל פעם שהוא ישלח מייל תהיה לו האפשרות לבחור את החתימה שבה הוא רוצה להשתמש. לדוגמה, יש לו חתימה באנגלית ובעברית, ובכל פעם שהוא שולח אימייל הוא רוצה לבחור את החתימה הרצויה. תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכם ??? אז ככה, יש לי בעיה ואין לי מושג כבר מה עוד אפשר לעשות איתה ... נכנס לי Spyware למחשב (ראו תמונה למטה) שכל פעם שאני נכנס לדפדפן זה מעלה לי אותו, ניסיתי להסיר אותו כמעט בכל דרך אפשרית, דרך תוכנות להסרת Spy, אנטי וירוס, מחיקת קבצי Cookie וכד'. מישהו מכיר את הבעיה ? נתקל בה והצליח לסדר אותה ? נ.ב. התמונה שהוזכרה למעלה : התוכנות שבהם נעזרתי וניסיתי להסיר את ה - Spy הן : Ad-Aware SE 6 ?Spy Sweeper Spyware Doctor ואנטי וירוס - Symantec Norton AntiVirus Corporate Edition 9 בתודה מראש, The Wizard
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי עכבר שחבר שלי לא רוצה אותו בגלל שהוא לא עובד... יש לי חשש שבגלל שאין לו דריברים הוא לא עובד הרצתי חיפוש בגוגל בנוגע לדריבר אבל לא מצאתי שום דבר אולי אתם תוכלו לעזור לי העכבר הוא עכבר אלחוטי זוהי התמונה של העכבר אם מישהו השתמש/משתמש ויש לו דריבר אני ישמח אם יתן לי קישור להורדה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי את הגירסה האחרונה של קזה (2.0) עכשיו אני ברמה 776 במה זה בכלל עוזר לי ?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברים שלום. הבעיה היא שהמערכת הפעלה לא מכבה לי את המסך כלל, אני מדבר על הכיבויי לאחר 10 דקות ללא שימוש (חיסכון באנרגיה) הייתה לי את הבעיה הזאת כבר קודם, בזמן שהשתמשתי במדיה פלייר של הווינדוס והבנתי שהבעיה נובעת ממנו, לאחר שעברתי לווינאמפ, הבעיה נפתרה והמסך היה כמצופה. לאחר שהתקנתי מחדש את הווינדוס, המסך לא נכבה גם בווינאמפ. מבחינת ההגדורות, המסך מודגר להיכבה לאחר 10 דקות. *win 7 home edition תודה לעוזרים. יבגני.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין לחלק סרט לשני חלקים. איזו תוכנה תעשה את העבודה..? תודה!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, מישהו מכיר את התוכנה לגרפיקה תלת מימדית 3d max? ניסיתי להוסיף טקסט בעברית ויצא לי ג'יבריש. מישהו יודע אם וכיצד מוסיפים טקסט בעברית ל 3d max? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף גי'גה בייט לכונן c מכונן d כי אין לי שם מקום ובכונן d יש לי עוד 20 גי'גה פנוי איך אני עושה את זה ?????
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תופעה מוזרה ששמתי לב אליה היום: תמונות שאני מוצא בגוגל מופיעות במרכז המסך רק עם FF. עם כרום ו IE התמונה מתיישרת לשמאל. הנה למשל: http://4.bp.blogspot.com/-PUxE2nJ-Rj8/TwMA-80JetI/AAAAAAAAHd8/VKriHvxTO-E/s1600/kitten-hi5.jpg או: http://i1011.photobucket.com/albums/af232/naveedfarooq/Atif/Amazing%20beautiful%20girl/1.jpg עוד מישהו שזה קורה לו?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כל פעם שאני מנסה להסיר את האקספלורר אני מקבל את החלון המצורף חיפשתי את הקובץ במחשב ולא מצאתי אותו מה לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מתכנן בחופש לעשות מודינג מקיף למחשב שלי, והחלטתי הפעם להשתמש בתוכנת מחשב, אני צריך משו בסגנון autocad רק הרבה יותר פשוט וחינמי, או לפחות מחיר זול, גם אין לי בעייה להשתמש ב-Trial או Shareware של תוכנה מסויימת. תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למישהו יש תוכנה פשוטה ש"עושה את העבודה" ? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי במחשב 2 מחיצות C וD שחילקתי אותם חצי חצי בדיסק הקשיח ,עכשיו אני מעדיף להגדיל את D שבמקרי פרמוט הכל יהיה על D וC יהיה רק תוכנות למשל. האם יש אפשרות לשנות גודל של מחיצות בעזרת תוכנה בלי לסכן את הדיסק הקשיח?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחר אני מפרמט את המחשב ומתקין ווינדוס 7 חדש. עשיתי גיבויי לכל התוכן שלי אבל יש לי המון מועדפים בכרום של גוגל ואני לא רוצה לאבד אותם. האם יש אפשרות לשמור אותם בצורה כלשהי ואז להשתמש בהם מחדש בדפדפן חדש? תודה מראש, נדב.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא מצליח להפטר מה"פיקסלציה" בסרטי divx למרות שהתקנתי קודק חדש (4.12), איזה עוד קודק צריך להתקין? (אני בטוח שאני עומד בדרישות מערכת כי הפנטיום 2 350 שלי עשה את זה מצוין (עכשיו יש לי את'לון 1700+)).
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, החלפתי אנטיווירוס ל-NOD32 והפיירוול שלו חוסן לי הורדות.. יש איזושהי אפשרות להגדיר ב-NOD32 שיתן להוריד קבצים בתוכנות הנ"ל בלי לבטל אותו ואז האנטיווירוס בכלל לא פועל.. תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אני לא חושב שלאף אחד בעולם הייתה את הבעיה הזו זה הדבר הכי מוזר אני מתפלא שעליתי על זה בכלל . אבל שום קובץ EXE לא נפתח אצלי במחשב ואם הוא נפתח הוא נתקע באמצע או יש תקלות, והרבה אופציות לא פועלות , ואז חשבתי שאולי יש בעיה בקובץ התקנתי מחדש את ההתקנה ושמרתי את הקובץ EXE בזיפ , עכשיו אחרי שאני מתקין אני יכול להפעיל אבל נניח שעה אחרי ההתקנה או שאני עושה ריסט הEXE פתאום ניהיה בעייתי ויש את התקלה, אז בדקתי את הEXE ששמרתי בזיפ והEXE הרגיל ושאני עושה לחלץ אני שם לב שהEXE הלא טוב שוקל נניח מגה בייט יותר מהאמיתי שהיה אחרי ההתקנה ושאני פותח אותו לתיקייה פתאום הכל עובד עד אחרי שעה או ריסט הבא , מבינים ? וזה כל קובץ EXE אפילו הקבצים שמעלים את הוינדוס עד כדי כך שמתי שאני עושה ריסט ה…
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזה לא כבד מידיי אמין והולך טוב עם תוכנות שיתוף
-
- 18 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום איזה תוכנה מומלצת בשביל להוריד טורנטים?שלא תעשה בעיות ללא פירסומות משהו שפשוט עושה את העבודה? WIN 7 תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רואה את אחותי הקטנה עושה דברים יפים ב- Paint shop אז פשוט רציתי לדעת תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכל ניסיתי למצוא בגוגל, אבל לא מצאתי משהו נורמלי אשמח אם מישהו ימליץ לי על כזו תוכנה אני מעתיק שירים מדיסקים למחשב בעזרת CDex, והמדיה פלייר כבר דואג לשנות את הID3 Tag על פי האלבום הבעיה היא שאני גם רוצה ששם הקובץ יופיע בפרומט כזה: [artist] - [song] וזה ממש מעצבן לעשות את זה לכל דיסק בנוסף, אולי בעתיד אני אצטרך להוסיף בין שני השמות את שם האלבום, ולעשות את זה ל512 שירים ייקח הרבה מאד זמן.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-


