תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היום בהרבה מהטלויזיות יש אופציה שבצורה מלאכותית מחליקה את הוידאו ומוסיפה פריימים ככה שהוא נראה כמו וידאו שרץ ב 60 פריימים לשנייה שאני חושב על זה פשוט מדובר באיזה משהו פשוט שנעשה דרך הטלויזיה איפה אני יכול למצוא ולהוריד דבר כזה שיפעל כמו מין פלאגין שיעבוד עם נגנים כמו VLC אולי ככה שהמחשב יעשה את הטריק וינגן כל קובץ ב 60 FPS אם טלויזיה יכולה לעשות את זה אז כל מחשב יכול נשמע לי די פשוט אבל לא מצאתי משהו כזה שיעבוד ב REAL TIME ככה אני יהיה יכול לחבר את הנייד ל LCD בסלון ולהנות מאופציה של 60 FPS דרך המחשב כי על הטלויזיה שלי אין אופציה כזאת אבל אצל אבא שלי יש
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השאלה היא אם יש לי מה לעשות עם התוכנה או שנותר רק להתבאס ולמחוק כמעט 11GB שהורדו בעמל רב ו29 חלקים לשווא
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הורדתי את אייטונז הבעיה שיש על התוכנה הסמל של חומת האש איך אפשר להסיר או לבטל את חומת האש מהאייטונז?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מחפש משהו שיוריד אתר שלם באפון מושלם, כאילו אני גולש שם תודה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בדקתי ביקורות שונות ברשת אך כולן לא עודכנו מאז 2007. מהי תוכנת הצריבה הטובה ביותר נכון להיום - תחילת 2009, כלומר בעלת מגוון הפונקציות הרחב ביותר והנוחה ביותר לשימוש?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נניח, רק נניח, שיש לי קבצים לא חוקיים (סרטים / משחקים). אם, במידה ויש לי כאלו, אני רוצה לגבות אותם ולאחסן אותם בענן (כמו נניח justcloud) - האם יכולים לסרוק לי את הקבצים, להלשין עלי לרשויות ולגרום לי להיעצר?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיה מאוד מוזרה ומעצבנת במחשב ואני צריכה עזרה. לא ידעתי אם לפרסם את זה בפורום תוכנה או רשתות (תכף תבינו למה), בכל מקרה אני מפרסמת את זה בפורום תוכנה כי הבעיה הזו נוגעת לשתי תוכנות. זה התחיל כשהתקנתי את הגרסה האחרונה של iTunes. יש לי Windows 8 64 bit. התוכנה עולה אבל עם מסך לבן, לא רואים את הממשק. ניסיתי להסיר ולהתקין שוב וזה לא עזר. עכשיו אותו דבר קורה לי עם התוכנה של הסטרימר של יס. ברגע שמסירים את התוכנה של הסטרימר ומתקינים שוב, זה מסתדר. אחרי זה אם יוצאים מהתוכנה ומנסים להעלות אותה שוב, זה שוב עולה עם מסך לבן ולא רואים כלום. יש לי הרגשה שזה יכול להיות קשור לרשת איכשהו כי מצאתי אזכורים בגוגל על כך שה-iTunes עולה עם מסך לבן כאשר לא ניתן להתחבר לחנות. ניסיתי לעדכן …
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי zone alarm והכל היה טוב אבל אחרי כמה ימים הוא התחיל לחסום לי את האינטרנט ולא נותן לי להתחבר, איך מבטלים את זה ועושים שהתוכנה תפעל ולא תחסום את האינטרנט?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. יש לי בעייה. עקב בעיות בדרייבר של מדפסת משולבת HP Photosmart C7283 במחשב של אמי, אני נאלץ לעשות לו התקנה מחדש. אז ככה: 1. הסרתי את הדרייבר ע"י קובץ ההתקנה של הדרייבר העדכני שהורדתי מהאתר של HP. 2. לא השארתי לו כל זכר ע"י התוכנה Driver Fusion. 3. אתחלתי את המחשב. 4. הפעלתי את קובץ ההתקנה ופעלתי על פי ההוראות. 5. ההתקנה מבקשת ממני לחבר את הכבל של המדפסת למחשב. בשלב הבא מתרחשת הבעייה: כאשר אני מחבר את הכבל של המדפסת למחשב ליציאת USB, ההתקנה מזהה את המדפסת ומתקינה אותו, אולם כמה שניות לאחר תחילת ההתקנה, קופץ אשף התקנת חומרה חדשה של חלונות, וקוטע את ההתקנה. התוצאה: ההתקנה נכשלת. מה הסיבה לבעייה? עדכון: פתרתי את הבעייה. נראה שזה קשור להפעלת תוכנת Driver Fusion.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי , שנה טובה וחג שמח לכולם . יש לי כונן CD יחיד במחשב: צורב DVD חדש של PIONEER דגם PVR-111 . קנו לילד שלי מקלדת COMFY-NG מתנה ליום הולדת (הוא בן שנתיים ), עם המקלדת מגיע המשחק "צעדים ראשונים". הצורב אכן מתקין את התוכנה בלי שום בעיות אבל כאשר הוא מנסה להריץ את המשחק אני מקבל הודעת שגיאה שהמשחק יכול לרוץ רק עם עותק חוקי . העותק הוא חוקי והמשחק עובד מצוין וזאת אני יודע משום שניסיתי להריץ את המשחק בכונן סידירום רגיל במחשב אחר (לא שלי). כאשר דיברתי עם התמיכה של קומפי, הציעו לי להסיר תוכנות המדמות כונן וירטואלי יש לי NERO והסרתי אותה אך המשחק עדיין לא עובד. אני פונה בפורום הזה משום שאני לא יודע לאיזה פרום לפנות בדיוק. אני חושב שהמשחק מוגן מצריבה ובגלל שצורב מנסה לקרוא…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחים שלי שלום רב,הסתובבתי כבר הרבה ברשת ואני לא מצליח למצוא פתרון, יש לי ווינדוס 7 כרטיס טלויזיה של msi pvs video capture 8605 עם תוכנה מקורית inter video שעבדה בעבר עם ווינדוס אקפס ואני לא מצליח לראות טלויזיה,המערכת לא מזהה את הדרייבר ולדעתי גם התוכנה לא תומכת אנא עזרתכם אם תוכלו לעזור לי במציאת פתרון/דרייבר מתאים לווינדוס 7 לפני שאני קונה כרטיס חדש :\ בעיה שניה יש לי כרטיס קול fire box של presonus ועדיין לא מצאתי לו דרייבר,שלחו אותי לאתר אבל אני לא הכי טוב באנגלית אז הסתבכתי אם מישהו יוכל להביא לי קישורים ישירים זה יעזור לי תודה רבה רבה רבה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, מזה מספר ימים יש לי שגיאה 8004210A בשליחה/קבלה של מיילים, ניסיתי לחפש בגוגל (לא במחשב הזה כי הוא לא מאפשר לי גישה לאתרים מסוימים כמו GMAIL לדוגמא) פתרונות אבל לא מצאתי דבר שנותן לזה פתרון. כמו שציינתי הבעיה מלווה בבעיה בגישה לאתרים מסוימים. מאוד אשמח אם מישהו יוכל לתת לי פתרון לבעיה. תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני חייב המלצה על סרגל כלים ``צף`` כאילו DOCK יש לי אחד אבל הוא פשוט מידי אני מחפש אחד טוב ומפואר...... יש אחד שאם אתה לוחץ על אותה תקייה הוא מוציא לך עוד.... בקיצור תמליצו לי
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי הדיסק און קי נדפק עם חומר עליו, ניסתי כבר את התוכנות EASEUS Data Recovery , Find and Mount, Ontrack EasyRecovery Enterprise, Recuva ועם אף אחת מהן לא הצלחתי לשחזר / להפעיל בחזרה את הDOK יש תוכנה אחרת שיכולה לעזור? זה הגיע כבר למצב שאפילו לא ניתן להיכנס לכונן, לדעת מה הגודל שלו וכו' - לא משנה באיזה חיבור USB במחשב מדובר בSP Jewel J10 64GB (סיליקון פאוור), הורדתי מאתר החברה תוכנת שיחזור שלהם(UFD Recover Tool) אבל היא נתקעת ובUPDATE זה לא עושה כלום תודה
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת מהי התוכנה הכי איכותית ויעילה ליצור אפקטים על סרטים (וגם על תמונות)כמו אלו שמופיעים בטלויזיה סרטון שמופיע בקוביה ,מס מסכים נעים וכו' וכו'.... תודה רבה מראש
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיות בצריבה בגלל win-aspi file ההודעה המדויקת: The Win-Aspi file '?.?' cannot be found therefore you can currently select only image recorders. The missing file is one of the Windows 95/98[me=amit501]files [/me] מה שכן צריך לומר שבהתחלה זה היה בערך אותה הודעה רק במקום סימני שאלה בשם של הקובץ היה שם השם של הקובץ שהיה חסר והוא wnaspi32.dll . הורדתי את הקובץ הזה שמתי בSYSTEM ועכשיו זה מה שהוא רושם לי. ואני יכול לצרוב רק תמונות קראתי קצת כאן http://www.compukiss.com/ckmessageboard/messageview.cfm?catid=3&threadid=315&type=messagboard כתוב להתקין בתיקיה ששם NERO נמצא את wnaspi.dll אך הוא רושם לי שוב את ההודעה עם תוספת חדשה על שגיאה בהתקנה. וכשאני מאתחל א…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני משתמש בתוכנה total video converter, המרתי מFLV לXVID AVI והקובץ גדל מ-350 MB ל-850 MB שזה המון!! איך אני שומר על הגדול הקיים? בלי שהקובץ ייגדל בצורה כזאת משמעותית אולי פורמט אחר של AVI? מצורף צילום מסך של האופציות-
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
בוקר טוב! בניתי איזה שני דפי אינטרנט שמכילים קישורים ישירים להפעלת משחקים וסרטים ישירות מהמחשב שלי, העלתי אותם לרשת ,אבל איך אני גורם לקישורים לעבוד מכל מחשב? ז"א ,אני רוצה למשל מהמחשב של דוד שלי להכנס לכתובת ולשחק במשחקים דרך המחשב שלי, יש דבר כזה בכלל? ד"א כשדפי האינטרנט מופעלים אצלי סתם ככה מבלי להעלות אותם לרשת הם עובדים יפה ,אבל רק אצלי, ובלי להעלות לרשת וכשאני מעלה לרשת הכל משתנה. מקווה שיש תשובה לזה חח תודה רבה ,וחג שמייח!!!
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זו אולי בעיה קטנה אבל מנג'סת נורא ואם מישהו יוכל להציע פתרון יבורך. המדובר בכתיבת כתובת בשורת הכתובת שבדפדפן. לעתים קרובות אני מדלג בין עברית לאנגלית במערכת ואם אני על עברית ובלי משים כותב בשורת הכתובת אז כמובן שזו ברכה לבטלה. יש את ה"הפוך על הפוך" אבל השינוי איתה גם כרוך בפרוצדורה. האם לא קם הגאון שהמציא את התוכנית שתזהה לבד שהכתיבה היא בשורת הכתובת ותהפוך אוטומטית, תוך כדי כתיבה, את העברית לאנגלית הנכונה? אנא סייעו לי במציאת הגאון הזה, אם ישנו וכבר חולל את הנס הזה תודה רבה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בתמונה רואים את שתי הבעיות לגבי הcpu בדקתי ולא מצאתי קובץ שפועל שאחרי לcpu הגבוה.. נסיתי ריסטרטים שיחזורי מערכת.. לא עזר והאנטי וירוס אין לי מושג :\ הקטע עם הcpu מאתמול ממש גבוה בין 60-100 והמחשב עמוס בגלל זה שזה לא יאמן
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
צהריים טובים, אני מחפש תוכנת גיבוי לסביבת WINDOWS שתערוך גיבויים של תיקיות ספציפיות ע"פ בחירה, תסדר את הגיבויים בתיקיות (לפי תאריך הגיבוי) ותמחק גיבויים ישנים אחת למס' גיבויים. (נגיד 4 או 5 לצורך העניין) אשמח להמלצות (רצוי מניסיון ושימוש אישי) לתוכנה (רצוי חינמית אבל אני מוכן לשלם עבור תוכנה שתהיה שווה את ההשקעה) שעונה לדרישות שלי. תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מי שמשתמש בעצמו בתוכנה שבעזרתה ממיר קבצי אודיו AAC ל- WAV בהצלחה, מבקש לינק להורדה של התוכנה בין אם היא חינמית או בתשלום. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עד עכשיו המסנגר הייה עובד ללא בעיה,פתאום הוא התחיל להשתגע,וברגע שאני שולח הודעות לאנשים ברשימה שלי זה רושם לי "לא היתה אפשרות להעביר את ההודעה הבאה לכל הנמענים". ניסתי להתחבר בגירסה הישנה שמגיע עם XP אותו בעיה זה עושה. אשמח לקבל עזרה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא ממש עלה לי רעיון לכותרת.. אז ככה אני יכול להשיג עבודה ואין לי ממש ניסיון אבל רציתי לדעת מה בדיוק עושים בעבודות כאלה. אני בטוח שלא יגידו לי תעשה לנו חתימה, כפתור, סידור תמונות וכל שאר החרטא הזה.. מה שרציתי זה לדעת מה בדיוק עושים בעבודה כזו, ואם אפשר תנו לי איזה פרוייקט לדוגמא(כמו שיתנו לי בעבודה אמיתית). פשוט אני יודע כמה קשה זה להשיג עבודה ללא ניסיון (אני מניח שלעשות לחברים זה לא בדיוק ניסיון) ורציתי לדעת אם אני ברמה מספקת אני יכול להגיד לו יש לי קצת ניסיון ובלה בלה בלה... קיצר אם תוכלו לעזור לי אודה לכם.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-


