תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, התקנתי משחק על המחשב ששוקל ג'יגה.. שאני בא להסרה זה רושם לי שגיאה שחסר את הקובץ INSTALL.LOG ועשיתי התקנה מלאה מהדיסק והמשחק פועל בלי בעיות. אתם מכירים אולי תוכנה שאפשר להתקין והיא תסיר לי את המשחק מהמחשב ?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תגידו חבר'ה יש תוכנה שאני יכול להתקין על המחשב והיא תדמה לי ניהול רשת גדולה? וגם התקלות ותקלות?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם , קיבלתי את המחשב החדש שלי והתקנתי עליו WIN 7 , האם ישנה דרך לשמר את המצב של הדפדפן שלי? ואסביר למה הכוונה. כרגע אני מחובר אוטומטית להרבה אתרים כמו למשל HWZONE , אני רוצה לשמר את המצב הזה... אפשרי? תודה על העזרה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
פתאום, בזמן שאני גולש בפורום, קיבלתי הודעה שהסרבר סגור ואני צריך להכניס שם משתמש וסיסמה, למרות שלא היתה שום בעיה בגלישה באתר. השאלה שלי היא האם באמת היתה בעיה בסרבר וזאת הודעה לגיטימית, או שזה וירוס שמנסה לדוג את שם המשתמש והסיסמה שלי? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש המון תוכנות סינכרון ויצא לי לעבוד עם כמה על תיקיות רשת קטנות ו-DOKים, אבל כשמדובר על סינכרון בין 2 הרדיסקים בנפח גדול, אני פונה אליכם להמלצה על תוכנה באמת אמינה שתדע לעשות את זה בצורה הכי טובה. אני צריך שההרדיסק מקור יהיה זהה להרדיסק יעד, אם זה מחיקת קבצים שנמחקו, אם זה מחיקת קבצים שבטעות נכתבו על ההרדיסק יעד ולא על המקור וכו'... אין לי צורך בקובץ IMAGE אלא בהעתקה של כל המידע כמו שהוא. עד היום הייתי דיי מרוצה מ-ALLWAY SYNC, אבל אני לא בטוח שהיא באמת *הכי* טובה למטרה הזאת. אשמח לשמוע אם יש איזשהי תוכנה של חברה מוכרת יותר (סימנטק? אקרוניס? פרגון?) שעדיפה על שימוש בתוכנה קטנה (מכל סיבה, אמינות, ניצול משאבים, מה שתחליטו...). תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום , אני מחפש תוכנה או משהו שיגרום לי לתוצאה הבאה - אני צורב משהו בלעדי עם זכויות שלי בדיסק רגיל (DATA), ונותן לאנשים מסויימים. אני מעוניין שמידע זה ישאר רק על הדיסק שאני צרבתי, ולא יהיה ניתן להעתיקו ב COPY או צורב או למחשב (גומה לסרטי DVD). איך אני עושה את זה....? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה, האוניברסיטה החביבה החליטה להוסיף ת.ז לפרטים שצריך לתת לממשק האינטרנטי של המייל האוניברסיטאי כדי להגביר את האבטחה. כביכול צעד מבורך אבל מאז הפיירפוקס לא זוכר שם את פרטי הכניסה שלי ואין לי כוח להזין אותם כל פעם מחדש. לכן הורדתי והתקנתי Thunderbird 3.1.9 על המחשב. אני עובד עם זה ב IMAP כי אני רוצה גישה גם כשאני בלי המחשב. הבעיה היא שאני מצליח לשלוח דואר רק כשאני מחובר לרשת האלחוטית באוניברסיטה, אבל לא מהבית. אני מניח שהשרת דואר יוצא דורש הגדרה שונה מהבית אבל אני לא מבין בזה מספיק. כרגע הוא מוגדר עם שרת IMAP של האוניברסיטה imap.bgu.ac.il ושרת דואר יוצא smtp.bgu.ac.il בבית אני בתשתית ADSL עם ראוטר, והספק זה 012 אם זה משנה. איך אני מגדיר את הת'נדרבירד הזה שיצליח לשלוח מ…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, רציתי לברר אם קיימת אפשרות לכבות צג אחד כאשר אני צופה בוידאו במסך מלא על צג אחר. בתודה, עובד.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש פלאגין ל-Winamp שיציג את גלי השיר בזמן אמת, אבל לא של אותה שניה אלא של כל השיר. משהו בסגנון כזה: וכך אני אוכל לדעת היכן הקטעים השקטים והיכן הקטעים ה"עצבניים" של הטראק ולעבור ביניהם בקלות בלי לחפש יותר מדי. אם אין PlugIn ל-Winamp, אולי יש תוכנה שעושה את זה? (כרגע אני משתמש ב-Sound Forge 6 אך לוקח לה קצת זמן לטעון טראק שלם ולהציג את הגלים שלו :-/ ) תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי! יש לי לאחרונה איטיות בלי נסבלת במערכת. האם הגיוני למרות שבדקתי את רוב ציוד החומרה שלי והכל תקין עדיין איזה רכיב גורם לאיטיות? איך עולים על דבר כזה? בדקתי את הזיכונות ואת הדיסקים הקשיחים, כמו כן ביצעתי PRIME על BLEND במשך שעות רבות ללא בעיות כלשהן. אודה מאד לעוזרים!
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שאלתי היא, אני מחפש תוכנה כמו בכותרת שתיתן לי אפשרות לישלוט על הדרייבר ועל עוד מיספר גורמים שקשורים אליו בישביל לקבל ביצועים יותר טובים או יותר נוחות. תודה מראש לעוזרים, ולילה טוב!!
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היה עדכון לתוכנת KMP אז התקנתי ואז התחרטתי ורציתי לחזור לגרסה הקודמת. לא מצאתי באינטרנט אז הורדתי טורנט וכנראה שמכאן התחילו הבעיות. מאז יש לי חלון של dosearches שמופיע בכל הדפדפנים ואי אפשר להסירו. תוכנת האנטיוירוס שלי היא של מיקרוסופט ועשיתי סריקה אבל אני מקבל הודעה שיש בעיה עם הסרת הוירוס שהוא מצא (וכל זה בתקווה שזה אכן מה שגורם לי לבעיות, כי אם לא אז אני בצרות כפולות). מה לדעתכם צריך לעשות? לפרמט וזהו? לעשות סיסטם רסטור?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני משתמש ב Media Player Classic HomeTheater הרבה סרטים שיש לי הינם במסך רחב מאד, וכשאני מחבר את המחשב לטלויזיה (4:3) אני רואה את התמונה נורא בקטן הייתי רוצה להגדיל את התמונה, לאורך בלבד, ולספוג את העיוות בצורת השחקנים (אני יודע שהם יהיו מאורכים) אני לא מצליח לעשות זאת, כל ההגדרות שאני מוצא בתוכנה, מצליחות רק לעשות ZOOM שמקצץ את התמונה מהצדדים האם יש פתרון?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שפותחת קבצי DAT ניראה לי שזה קשור לאקסל באופיס
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש תוכנה שתעזור לי לקדם בעצמי את האתר שלי. אני יודע שיש כמה תוכנות, ואני בינתיים ראיתי את זאת שמוזכרת בכתבה: http://www.israelhayom.co.il/article/436179 אולי מישהו מכיר את התוכנה ויודע אם היא שווה את הכסף? אשמח לכל המלצה שתעזור לי לקדם לבד ובזול.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלחתי אימייל ל- ICQ ומה הם רשמו לי כעבור 24 שעות (בערך)? שאני אלך ל- White Pages (שזה המקביל לדפי זהב בארץ) של ICQ אבל אי אפשר בשום מקום לא שם ולא בשום מקום אחר באתר - אני יודע יום הולדת של משתמש כלשהו שמזמן לא התחבר ורוצה לחפש אנשים שנולדו באותו יום בדיוק באותה שנה (או אפילו נגיד, לא באותה שנה, אבל אותו יום ו/או חודש), איך אני עושה את זה? תודה רבה מראש!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הורדתי את Aimersoft iPod Copy Manager אבל הוא כותב שהאייפוד לא מחובר טוב או שלא מאפשר כתיבה עליו. האם יש תוכנה אחרת, או לחילופין מה אפשר לעשות כדי שאיימרסופט יעבוד. האייפוד הוא נאנו דור 7. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ברשותי התוכנה הנ"ל אך אני לא יודע להשתמש בה,כלומר אני תותח במתמטיקה אבל אפס בתוכנה... יש מדריך בעברית כי את ה- tutorial אני לא מבין ולא בגלל האנגלית אלא פשוט בגלל שהוא לא מוסבר טוב מבחינת הזנת הנתונים ולא מבחינת איך לרשום אותם (הדרך לרשום אותם ע"מ להציג פתרון, ולא רק לדעת לבטא שאלה ע"י התוכנה) אז או שמישהו כאן יגיד לי איך אני "רואה" פתרון וכותב התרגיל ע"מ לראות הפיתרון או מדריך עברי משלנו או שאני משתגע פה !!!! :s05:
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם רכשתי דרך הרשת את PINNACLE HD14 היום התקנתי אותה על ה וינ7 וזה פשוט לט זז התוכנה עולה במהירות בזק אבל הוספת אפקטים ורינדור שלהם לוח דקות ארוכות ומייגעות אני עם E8400 המהרתי אותו ל 3.6 קירור AC 4 גיגה זכרון כרטיס מסך HD4780 לא עגלה והתוכנה פשוט לא זזה. לעומת זאת הורדתי את קורל PRO X3 לגרסת נסיוןוזה פשוט עולם אחר איך שאני שם את האפקט ונותן פליי זה מתחיל לרוץ האם נדפקתי???
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי תופעה מוזרה במחשב בזמן גלישה רגילה באינטרנט, ברגע שאני לוחץ על כל קישור לא משנה מה, נפתח באותו חלון פרסומת גם אחרי שאני חוזר אחורה ולוחץ שוב על הקישור באותו חלון נפתח שוב פרסומת שונה (מדובר על כל סוגי האתרים האפשרים). בדקתי אולי הורדתי תוכנה או משהו חריג אחרי סריקה של וירוסים ו - SPY וגם לא מצאתי כלום. מישהו אולי מכיר את התופעה והאם אפשר לסדר את זה.? מקווה שתוכלו לעזור לי תודה זאב.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום הסרתי את ההתקנה של אנטיוירוס NOD32 מהמחשב כי הוא הפסיק להתעדכן, וכשרציתי להתקין מחדש זה לא נותן כי כנראה נשארו עקבות של התוכנה איפושהו. כשאני מנסה להתקין זה מתחיל, מבטל ואז כותב: your system has not been modified איך אני יכולה להסיר את העקבות של התוכנה מהמחשב? אני עם מערכת הפעלה Win7 64 bit תודה מראש למגיבים
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לדעת אם מישהו מכיר תחליף חינמי ל PARTITION COMMANDER??? מאד חשוב, שתהיה תמיכה למערכת הפעלה 2003 WINDOWS SERVER. תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. יש תוכנה (פלאג אין לווינאמפ) שברגע שאני מפעיל את ההתקנה שלה היא אוטומטית מנסה להתקין ליעד c:\program files וזה לא היעד שאני רוצה (לא שם מותקן הווינאמפ גם) ואני רוצה לשנות. האם יש לי דרך לעשות את זה ? תודה רבה לצורך העניין, אם זה עוזר לכם, זה הקובץ שאני רוצה להתקין : http://remotex.me/files/dist/RXsetup.exe תודה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני מנסה בעמודה מסויימת לחשב סה"כ משכורת, הפקודה שאני שם זה =H39*17 ולא הולך לי.. העמודה H39 זה סה"כ שעות, אם מישהו יוכל לעזור לי אני ישמח. אני מצרף את הקובץ אם תוכלו לעזור לי. [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הבעיה אצל ההורים של זוגתי. לאחר התקנת ראוטר אצלהם האינטרנט התחיל לקרוע קלות ואחרי כמה זמן לא הייתה אפשרות לגשת דרך FF לג'ימייל כלל ווידאוים של יוטיוב לא היו מוכנים להטען. היות ובכרום דברים כן עבדו, ניסיתי למחוק את כל המידע של פיירפוקס. זה לא עזר. הפיירוול היה מכובה. היום הגעתי אליהם כדי לאפס את הראוטר כי רק הגיוני שהוא הבעיה. איפוס לא עזר ואז ויתרתי וחיברתי ישירות למודם. יוטוב וג'ימייל עדיין לא עובדים. אין לי מושג מה מקור הבעיה.. עריכה: וידאו של יוטיוב התחיל להכין ולנגן אחרי 5 דקות. ג'ימייל עדיין מנסה לטעון. פינג נראה בסדר. עריכה 2: קיבלתי הודעה ברוסית מג'ימייל שמתרגמת לזה: We're sorry. Noticed the problem. Try using Gmail with a supported browser. If this error occurs w…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-


