עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אוףףף, אני כבר אחרי 3 ומשהו שעות של חיפוש באינטרנט אחרי פילטר שפעם היה לי כ"כ קל לעשות. קיצר, הענין הוא שאני רוצה לעשות תמונה, תלת ממדית, כזאתי שצריך לקרב ת'עניים ואח"כ להתרחק לאט בשביל לראות את התלת שלה. מבינים על מה אני מדבר בכלל? פעם אפילו עשיתי כזה דבר בפוטושופ, ואפילו יצא לי לא רע. הדפסתי את זה במדפסת, והיה אחלה. אבל הספקתי כבר לשכוח איך עשיתי את זה. השתמשתי אז בפילטר יחיד שעשה לי את כל העבודה (ככה זכור לי) ועכשיו אין לי מושג איך קוראים לו, ואם הוא מובנה בפוטושופ. איך קוראים בכלל לתמונות מהסוג הזה? חצי מהזמן של החיפוש, ניסיתי למצוא איך להגדיר את מה אני מחפש. כל מה שהגעתי אליו היה Stereoscopic - שזה לא מה שאני מתכוון בכלל. סטריאוסקופי זה התמונות האלו שצריך משקפיים מיו…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by tomer_et,

    אז ככה: יש לי נגן MP3 מסוג Nike psa[128max Player. עד לא מזמן עבדי איתו סבבה והכל היה בסדר. לא מזמן פרמטטי את המחשב - ומאז אני לא מצליח להתקין את הדרייבר של הנגן (שמתחבר עם USB כמובן). אני מנסה להתקין את הדרייבר מהדיסק המקורי - אותו אחד שהתקנתי איתו פעם קודמת - אבל עדיין המחשב לא מזהה את הנגן ובמחשב שלי - ברכיבי החומרה, הוא מפיע כרכיב USB לא מזוהה. ניסיתי להתקין עם הנגן מחובר ולא מחובר, ניסיתי להוריד גירסה אחרת של הדרייבר מאתר החברה - אך זה לא עזר. ניסיתי גם להסיר את הדרייבר, ולהתקין את הנגן דרך הוספת חומרה - אבל אז ששלחתי את המחשב לחפש את הדרייבר בדיסק התקנה של הנגן - קיבלתי הודעה שאין בדיסק את הדרייבר המתאים (!?). יש לציין שבהתקנה רגילה של הדרייבר הכל עובר חלק בלי חלנות…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by JUVE,

    יש לי תוכנה רק ל30 יום. האם אפשר לפרוץ את ה-EVALUATION של התוכנה לא מצאתי CRACK בשבילה. שם התוכנה היא HDL TURBO WRITE נ.ב אמרו לי שיש אפשרות דרך הREGEDIT

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  4. Started by MMi,

    אני רוצה לדעת איך ניתן לחסום פורטים שלא דרך תוכנה או הראוטר. אפרט, אם חוסמים דרך תוכנה אז ברגע עליית המחשב רואים שתוכנה רצה ברקע. לגבי הראוטר זה פחות או יותר אותו סיפור - ניתן לזהות בקלות שפורט חסום. האם יש עוד דרך לחסום פורטים? תודה מראש לעוזרים!

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. אני שוקל לעבור לוינדוס 7, והייתי מעוניין לדעת אם אחת או יותר מהתוכנות בתמונה שהוספתי, לא עובדת תחת וינדוס 7, ואם כן, מה אפשר לעשות בנידון? התוכנות: http://img87.imageshack.us/img87/120/programs.jpg תודה רבה מראש לעונים

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Iko89,

    יש לי על המחשב המון מוזיקה כמויות אדירות.. בגלל שכל פעם קיבלתי כמות מוזיקה ממישהו אחר יש סבירות גבוה מאד שיש לי את אותו השיר כמה פעמיים .. השאלה שלי האם יש תוכנה שעושה סריקה על המחשב ומוצאת את כל הקבצים שיש פעמיים ?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by nattti,

    שלום אני רוצה להוריד דרייברים מהאתר, יש לי כרטיס מסך של nvidia geforce fx 5200 בקטגוריות של ההורדות של כרטיסי מסך של nvidia לא קיים דרייבר כזה אך קיימים סוגים שונים כמו ForceWare גרסה 81.85 WHQL לכרטיסי GeForce מה זה אומר WHOL ? הם זה אמור להתאים לכרטיס כמו שלי לדוגמא? בבקשה תעשו לי סדר בדברים תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. אהלן. אני רוצה להפעיל את הנורטון גוסט דרך הדוס כדי שאני אוכל לעשות שחזור לדיסק שלי. איך אני עושה את זה? יש לי נורטון גוסט 2003 ואני לא מוצא שם את האפשרות, כי אי אפשר להפעיל דרך האופציות שלו שם כי אני נמצא ב c ואני רוצה לשחזר את c.. תודה!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. אני רוצה ללכוד את המסך ,שיש ב WINAMP בלפאג אין ,יש שם כל מיני ציורים "פסיכודליים". אני רוצה ללכוד את זה בצורת וידאו. איך עושים את זה? איזו תוכנה עושה את זה בצורה איכותית...? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. Started by nadav1379,

    יש לי סרבר ב cs ואני לא יכול לעביר לכל המפות אז אמרו לי להוריד את התוכנה FlashFXP אני הורדתי אותה ואני לא יודע איך להשתמש בה השמח אם תגידו לי מה לעשות

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by efod26,

    שלום, אני מחפש קצת מידע על תוכנת CRM שנקראת PowerLink אם מישהו מכיר, או עבד איתה מתישהו אשמח לכמה תשובות. תודה ולילה טוב

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by srulikg,

    שלום. אני מחפש תוכנה שתמיר קובץ וידאו לפורמט DVD עם כתוביות. על מה הייתם ממליצים?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by zik125,

    שלום לכולם רציתי לדעת אם קיימת תוכנה שמאפשרת להוציא את המילים משיר כלשהו ולהישאר רק עם הלחן? אשמח לתגובה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by Dark Respect,

    איך אני עושה שכשעושים הקלטות שונות בווינדוס, דברים שהמחשב משמיע יוקלטו? באופן פנימי? נגיד אם אני לוחץ F2 במסנג'ר ושומע שיר בווינאמפ, השיר יוקלט ויעבור גם בלי מיקרופון. תודה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. כיצד מחזירים את התכונה הזאת לדפדפן?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. יש לי תוכנה ללימוד פוטושופ פועלת ב WINDOWS 98 אבל באקס פי לא אני יודע שיש דרך להפעיל את זה באקס פי אבל לא זוכר איך מישו זוכר?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. שלום אני מחפש המלצה לאנטיוירוס טוב שלא יכביד יותר מידי על המחשב (נטבוק) תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by davidreznic,

    יש תוכנה שבאמצעות צירוף מקשי אוכל להפוך את המסך (ל PIVOT) והאם יש תוכנה שאיתה אפשר לעבור בין מצבי התצוגה של DELL 2009W? (גרפיקה, משחק, ספורט, סרט)

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. אני משומה זוכר שהיתה לי את האפשרות , גביתי את התקיה DEFAULT של כרום , וחושב שהיתה לי אפשרות ניווט,(אתמול בלילה) אבל אחרי שגבתי את הDEFAULT מכרום אחר והחלפתי , ואז החזרתי את הDEFAULT הקודם כבר לא היתה לי את האפשרות. לסיכום אין לי ניווט בכרטיסיות , ממש כמו לשמור מיקום של הדפים בלבד-סימניות תודה רבה לכולם

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by intermaster,

    שלום לכם, אני מעוניין ליצור משתמש חדש במחשב שבו יהיו הרשאות לפתוח תוכנה שתהיה על שולחן עבודה, להדפיס מתוכה דוחות, להדליק ולכבות את המחשב. Windows XP Pro איך ניתן? תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by A.Iniesta,

    עד עכשיו לא יצא עידכון לתוכנה. יש תחליף איכותי? תודה רבה ושבת שלום.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by Maccabi-T.A,

    שלום, רציתי לשאול איך לעזאזל אני משתמש ב AutoGreen הזה.. הבנתי שזה מן בלוטוס מסויים.. האם אני צודק? שזה בלוטוס כמו בפלאפון ויש אפשרות להעברת קבצים מהפלאפון למחשב? עזרה בבקשה, תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. שלום הורדתי את המשחקים של VALVE- hl2 counter stike וכו' דרך steam down במחשב הישן שלי p3 מכיוון שאליו מחובר האינטרנט המהיר.. ההורדות הסתיימו, ורק עכשיו אני רואה שמה שהורדתי זה לא ההתקנה אלא המשחקים עצמם. השאלה היא מה אני עושה כדי להעביר אותם למחשב שלי? והאם תהיה אפשרות לשחק אותם ב offline mode? תודה נדב

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. אני עובד עם XP, ולאחר התקנת מספר תכנות האצה, הגדרת המדפסת נמחקה כליל. התכנות הן:XP Repair Pro 2007, Advanced SystemCare 4, Smart Defrag 2 מה עושים ואיך מתקינים מחדש, אם כשמתקינים, המערכת אפילו לא נותנת להוסיף ידנית. דרך התכנה של HP, התכנה טוענת שיש לי כבר הכל מותקן במחשב. ואתם יודעים מה? היא צודקת, אבל החלונות בשלהם: העלימו כליל את המדפסת ולא נותן להתקין אחת חדשה. *המדפסת מסוג: HP L7580 מעצבן. למישהו יש תשובה? תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. יש לי בעיי יש לי פלפון ........... טוב שהיביעו לי אותו מי חוצ לארצ .. וחברים שלי נעלו לי אותו ואני לא יודעה איך פורצים אותו

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים