עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by SeNeX,

    אני מדבר עם חברה שלי והכל היה בסדר אבל עכשיו לפני כמה דכות התחילה בעיה אני שולך לה הודעה וההודעה לא מופיע למטה .. אלה בכלל איפשהו בין הצאט שהתכתבנו לפני 20 דקות + וזה מעצבן אני לא יכול לדבר ככה איתה ניסיתי לעשות ריסטרת לכבות ולהדליק את הסקייפ זה לא עזר... יש לכם מה להציע ? זה קורא לי רק עם בן אדם אחד ואתמול התקנתי WIN XP שוב אבל הכל עבד טוב מאווד ב 7 וגם אתמול דיברנו מלא אז למה זה ככה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. אשמח אם תעזרו לי לזהות את התוכנה הבאה, לא מדבר על העריכת מוסיקה ברקע, אלא על הקריין הוירטואלי שמסביר. תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. במקום סרט רואים הבהובים כל מיני סימנים!!!!!!!! עזרה???!!!!!!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by Black Knight,

    ? זה די דחוף לי, תודה. הבעיה הייתה בפרוקסי של האקפלורר הדפוק, סודר, לנעול.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  5. Started by Haflo,

    אין פה אף אחד שמעוניין בהחלפת דיסקים של Mp3? :dazzler1:

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  6. Started by tastasalg,

    הורדתי סרט HD ב4 חלקים עכשיו פתחתי כל חלק בנפרד הכל טוב..לא רשום שהכרך פגום או נפגע... אחרי זה חילצתי את הסרט פתאום זה אומר לי שאחד החלקים פגום... וזה לא הגיוני כי פתחתי כל חלק בנפרד והכל היה טוב... וזה כבר סרט שני שזה קורה לי...האתר טוב אנשים אחרים הורידו ועבד להם מצוין הסרט. מה הבעיה ?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. תהיתי אם מישהו מפה יוכל לעזור לי לפתור את הבעיה המוזרה. אז ככה, יש אתר (www.hydepark.co.il) שעבד לי תקופה ארוכה ויום אחד פשוט הפסיק לתפקד. לא משנה אם אני מדפיס כתובת מדויקת בתוך האתר באקספלורר או לא יודע מה האתר לא עובד. אבל כאשר אני שם לינק באיי סי קיו לוחץ פעמיים על הלינק ונותן לזה לעלות ככה, זה עובד, אבל עדיין התמונות לא עולות (אלה אם הלינק זה לאחת התמונות שנמצאות בסרבר של האתר) מוזר או לא ? מישהו אולי יודע מה אני יכול לעשות כדי שהאתר יעבוד לי כרגיל ? בבקשה.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by itzikcolt,

    שלום יש לי את התוכנה של אינטל שמראה לי על כמה מעלות המחשב עובד (40 מעלות בווינדוס) ואני רוצה לבדוק את המחשב במאמץ מאיפה אני מוריד את התוכנה ???

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by neogod,

    ZA התחיל לעשות בעיות בזמן האחרון ניסיתי להסיר אותו ולהתקין מחדש אך לאחר ההתקנה מחדש הוא חוזר להגדור שהיו לפני ההסרה. כיצד אני יכול להסיר אותו מבלי שישמרו לי ההגדרות? איפה נמצאים הקבצים שהוא הוא שומר את ההגדרות, לא הצלחתי למצוא אותם!

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. מחפש המלצה לתוכנה שמורידה לינקים אוטו' מאתרים כמו rapidgator.net/ מהאתרים האלה שאחרי שמורידים צריך לחכות כמה שעות, אני מחפש תוכנה טובה שאני יכול להשים בה את כל הליניקים וללכת לישון.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. האם ניתן לבצע איתה אתחול למחשב המטופל, כך שהשליטה תוחזר אוטומאטית לאחר האתחול ללא צורך בהתערבות של מישהו מהצד השני?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. לא סנדרה בבקשה... תודה מראש לגבר האמיתי שיעזור!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by law89,

    היי אני מקווה שזה המקום הנכון. הג'ימייל מסרב להיכנס דרך המחשב. הצלחתי להיכנס מהפלאפון ולעדכן מספר טלפון בחשבון המייל. כשאני מנסה עכשיו להיכנס לחשבון, בכל פעם אני מקבל את הבקשה הבאה (מחקתי פרטים מזהים): http://www.up2me.co.il/imgs/17721764.png איך פותרים את הבעיה הזו?

  14. Started by Myrath,

    מצאתי את Openshot. תוכנה נהדרת. אפשר לנעול

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by 1nstall,

    שלום לכולם. האמת שהבעיה הופיעה כבר הרבה מקודם, אבל תמיד חשבתי שזאת הבעיה בWIN, והתאצלתי למצוא לה פיתרון. אבל עכשיו, גם לאחר פירמוט, הבעיה עדיין קיימת. הבעיה היא הופעת ארטיפקטים מוזרים מאוד, ומה שעוד יותר מוזר זה שהם קוראים אך ורק בSketchup. כך שאני מניח שזה משהו שקשור להגדרות בתוכנה. חשבתי שאולי הבעיה היא בפרוייקט ספציפי, אבל לאחר בדיקה הבעיה מופיע בכל הפרוייקט. תמונה לדוגמא: חייב לציין שלעבוד עם הבעיה הזאת זה פשוט מתסכל. תודה מראש Install

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by JVT,

    *** הדיון מיועד אך ורק למבינים בעיצוב! *** אממ, טוב, אז ככה... אמא שלי רוצה לעשות איזה מודעה בעיתון לרהיטים מראטן שהיא מייבאת והיא יודעת שאני מבין "המון" בעיצוב, אבל אני לא ממש מבין בזה באמת... או שכן, אבל בכל אופן, כל יצירה או בית בסימס שאני אצור אף פעם לא ימצא חן בעיני, אפילו כשאחרים אוהבים את זה... ואין לי מושג למה. טוב אני כבר מת לישון ואין לי כוח לחפור. =/ אוקיי, ניסיתי לעצב מודעה לשליש עמוד בעיתון "השקמה" (13X30 ס"מ), אבל אני לא יודע אם יצא טוב... בבקשה מכם, מי שמבין בעיצוב בבקשה שיעשה טובה לאנושות ויעצב לי מודעה. אמא שלי כבר רודפת אחריי ימים ואני כל הזמן מספר לה סיפורים, ואם אני אראה לה את המודעה שעשיתי אז היא בטח לא תתלהב. מי שרוצה לראות ת'מודעה - עשיתי 2 ליתר בטח…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by onn_the_vy,

    נושא זה הועבר לפורום [link=http://www.hwzone.co.il/cgi-bin/YaBB/YaBB.pl?board=games&action=display&num=1002274755&start=0]משחקים[/link] על ידי Enc0der

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by idan79,

    בעיה ראשונה היא שהתוכנה לא עולה...אני מקבל שגיעה בעיה שניה היא שאני לא מצליח להסיר את התוכנה. לא דרך ה uninast ולא בעזרת Revo Uninstaller זה השגיעה שאני מקבל ודרך ה Revo הוא מסיר לי תוכנות אחרות בזמן שאני מבקש ממנו להסיר את הדיימון רעיונות? תודה

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by genia,

    .

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by berner,

    חברים שלום פתחתי תיבת דוא"ל בגי'מל ולאחר שפתחתי שמתי לב שכתבתי את שם המשתמש בשגיאה כתיב איך מתקנים כתובת הדואל אשמח לסיוע בברכה וחג שמח

  21. Started by fkvatr,

    אני רוצה ליצור קובץ התקנה שיכלול כבר את הסריאל ועוד כמה עדכונים. הבנתי שעם אני מכניס את הסריאל ב "ללא הפניה" ואת שם בעל החשבון, אז אני מקבל התקנה "נקיה"- אני לא צריך לסמן כלום במהלך ההתקנה. רק לבחור מחיצה לפרמט ואני לא נוגע במחשב עד שה windows עולה!! אז עשיתי את כל הנאמר, סימנתי בתוכנה יצירת קובץ אתחול, אני מריץ את הקובץ על מערכת וירטואלית vmware והוא כן מבקש ממני סריאל!! האם זה רק בגלל שזה מערכת וירטואלית? או שפיספסתי משהו ב Nlite ? תודה רבה מראש!!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. יש דרך להוריד את photo gallery בלבד? במקום להוריד את Live Messenger הכבד הזה?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by bariko,

    שלום רב, באופן מיקרי נתקלתי היום ביישום "בודק פיקסלים" שמופיע דרך קישור באתר של וואלה: http://www.osher-adv.net/lg/pixel/lg_minisite_pixel_800x550.html מאחר ועוד אף פעם לא בדקתי את הנושא הזה במסך ה-DELL שרכשתי לא מזמן, רציתי לשאול האם היישום הזה נחשב לאמין ובטוח לשימוש? במידה ולא- באיזה תוכנה אחרת (המתאימה לויסטה) מומלץ להשתמש? דרך אגב, האם תוכנות כאלה לבדיקת פיקסלים מתאימות רק למסכי מחשב, או שניתן לבדוק באמצעותם גם מסכי טלוויזיה LCD? תודה רבה. שנה טובה וחג שמח לכל חברי הפורום!

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. היי אני לא מצליח לראוות את הפרקים המלאים של האח הגדול וגם לא את הדוח היומי במחשב.יש לי k lite האחרון מותקן ןגם פלש 10 האחרון. גם במחשב הנייד וגם במחב הנייח אותה בעייה. מה עושים בבקשה? את השידור של ה 24 שעות החי אני כן מצליח לראות וגם יו טיוב. מה הבעייה?אני לוחץ על פליי ונהייה לי ארור

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  25. Started by 3d7,

    שלום! אני מחפש תוכנות חינמיות וחוקיות שחושפות סיסמאות שנשמרות ב-Windows של תוכנות כמו Outlook Express, חיבור לאינטרנט, וכיו"ב. כמו-כן, אני מחפש גם תוכנות חינמיות וחוקיות שמציגות סיסמאות של אתרי אינטרנט שנשמרות במחשב. בעיקרון, אני רוצה שהתוכנה תציג לי רשימה של כל התוכנות והאתרים ששומרים סיסמאות במחשב שעליו היא רצה, וליד כל שם שהיא תציג את ה-User Name וה-Password. תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים