עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יצרתי מסמך באקסל 2003 במחשב מסויים תחת XP-PROF העברתי המסמך לנייד עם XP-PROF חוקי לגמרי, כאשר אני פותח המסמך (עם אותו אקסל 2003) במקום עברית אני רואה גיבריש, מצד שני, אני יכול לשנות את הגיבריש לעברית. ע"י מחיקה וכתיבה. מה עושים כדי לראות את העברית באקסל. תודה עזר

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  2. Started by ilanb0,

    אחרי מחיקת פרופיל משתמש והתקנה של פרופיל חדש, האאוטלוק לא עלה. בתמיכת תומך מיקרוסופט הוא הצליח לאחר עבודה של 40 דקות להעלות את האאוטלוק אבל היו חסרות שם תיקיון רבות - כל המשימות נעלמו, כל אנשי הקשר נעלמו, כל היומן לא קיים, תיקיות מישנה שפתחתי לא נמצאות, ואפילו תיקייה גנרית כמו "דואר שלא נקרא" לא קיימת בגרסה ששוחזרה. גם ההודעות הנכנסות מתחילות בשנת 2014. החלטתי להסיר את האאוטלוק ולהתקין מחדש. מכיוון שהאאוטלוק לא נותן לי לייצא את הקובץ, תומך מיקרוסופט הנחה אותי איך להגיע לתיקייה שבה מאוחסנים כל קובצי PST כדי לייצא אותם החוצה לכונן חיצוני. רציתי לדעת האם הקבצים שאני אמור לייצוא ולייבא שוב הם אלו המסומנים, או שלאחר התקנה חדשה של האופיס, לייבא ולהתקין את כל קוב…

  3. Started by shovel_xxx,

    ניכנסתי ל MSN LIVE והוא לא נותן לי להתחבר לMSN הוא נותן לי קוד שגיאה - 80048820 וקוד שגיאה מורחב - 80048412 ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש מחקתי את ה MSN PLUS יש שם פותר בעיות ניכנס ועשיתי כל מה שהוא אמר וכלום לא עוזר... אין לי מוסג מה לעשות וד"א זה קורה לי רק במחשב שמחובר דרך הרשת במחשב השני אני ניכנס ל MSN והכל טוב אין לי פיירוול ( הם מבוטלים גם בווינסוד וגם באנטיווירוס שלי )

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by gargoil,

    בעיית התקנה של xp על pavilion dv6670ej . חסר לי הדריבר של הדיסק הקשיח

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by gabig12,

    היו לי כמה קבצי וורד וקיבצתי אותם בוינראר ועשיתי סיסמא כדי שאף אחד לא יראה אותם עכשיו שכחתי את הסיסמא אולי מישהו מכיר תוכנת פריצת סיסמאות בוינראר?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. הי! חזרתי קצת ל-3dsmax אחרי הרבה זמן ויש לי איזו בעיה קטנה. בעיקרון אני מנסה לבנות סצינה בחלל שיהיה לי רקע של כוכבים מאחור אבל כשאני מרנדר דרך ה- Camera ולא דרך ה- Prespective הוא לא מראה את הכוכבים. הצלחתי להוסיף רקע של כוכבים מתמונה אלב אז התמונה מוחקת את כל האובייקטים בסצנה. אשמח אם תוכלו לעזור לי

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by JAMOOS GADOL,

    שלום לכולם! יש לי שאלה בנוגע למהיריות של תוכנות השיתוף... לפי מה שהבנתי מת'רדים קודמים-Edonkey היא התוכנה הכי טובה מבחינת התוכן שבה. אבל הבעיה היחידה איתה היא שאצלה אני מוריד הכי לאט מבין כל תוכנות השיתוף האחרות (שאצל האחרות אני מוריד ממש במהירויות אדירות) רציתי לשאול אם גם אצלכם היא מורידה (יחסית כמובן) הכי לאט מבין תוכנות השיתוף? אם כן (ואני מתאר לעצמי שכן) אז למה אצלה זה הכי איטי? אם לא מה אתם חושבים הבעיה שאני מוריד לאט (אם בכלל) בתוכנה הזאת? ומה עלי לעשות? ??? תודה על העזרה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. היי! יש לי מכשיר Dazzle Digital Video Creator usb אני מחפש את התוכנה/והדרייבר למערכת XP כדי ללכוד חומר וידאו .חיפשתי דגם כלשהו על המכשיר ולא מצאתי אשמח אם תסייעו לי. תודה! על הדיסק המיועד למערכת 98 כתוב :internet edition 3.61 אם זה עוזר.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. יש לי כמה קבצי MP3 שאני צריך לחלק. בקובץ CUE עם אותו השם של קבצי הMP3 כתוב באיזה דקה בדיוק צריך לחתוך. יש תוכנה שיודעת לקחת את קובץ הCUE והMP3 ולחלק אותם לפי הזמנים שרשומים בקובץ הCUE?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by Infarlock,

    אוקיי, אני כבר יומיים בלי קול במשחקים בכלל וזה כבר ממש משגע אותי שאני אפילו ביוטוב לא יכול לשמוע צליל אני משחק משחקים כמו מסכן לא שומע מה הולך מסביב לא יכול לדבר אם חברים שלי כי אני לא שומע אותם והם לא שומעים אותי חיפשתי את הדרייברים : SoundMAX ו DirectSound ולא מצאתי שום דבר ל win 7 32bit בבקשה אם אתם יכולים למצוא לי אחד שעובד כי התקנתי משהו כמו 20 דרייברים ושום דבר לא עבד לי עד עכשיו (או שלא תומך) הלוח אם שלי : Asus P5VD2-MX כשהתקנתי לפני חודש את win 7 32bit מצאתי דרייברים ישר והכל עבד לי מעולה עד ששלשום אח שלי ניסה להתקין לי עברית ובטעות הדליק אפדייטים אוטומטיים שדפקו לי הכל =\ אני גם לא יודע מאיפה למצוא דרייברים ללוח אם שלי אם אפשר גם את זה בבקשה. לא משנה מצאתי…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. ניסיתי כמה אתרים שונים, בחלקם הרדיו אמור להיות מנוגן מתוך האתר עצמו וחלקם מפעילים את תכנת windows media player ידנית והיא אמורה לנגן. לא משנה באיזה מקרה מדובר, תמיד אין streaming אפילו שהנגן מצביע שהמצב הוא reday. מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. אני משתמש בתוכנת Microsoft Office outlook 2003. אני רוצה לעשות חיפוש על מיילים בטווח מסויים של תאריכים, של כל המיילים בשבועיים הקודמים... כשאני משתמש באפשרות של חיפוש מתקדם: (כלים->חיפוש->חיפוש מתקדם או באנגלית, Tools->sFind->Advanced Find) אני מקבל בודעת שגיאה. ככה אני מכניס את הערכים: ההודעת שגיאה שאני מקבל היא: (בעברית) ובאנגלית: מישהו יודע איך צריל לעשות את החיפוש הזה?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by ColorPencils,

    עבדתי עד לפני מספר ימים באופן קבוע עם הדפדפן של פיירפוקס והוא עבד באופן חלק. אבל לפני מספר ימים נוצרה לי תקלה מוזרה בדפדפן, שכל פעם שניסיתי להעלות סרטון ביוטיוב או אתר שיש בו חלון פופאפ כלשהוא, הדפדפן פשוט קפא ולא היה אפשר להגיב בו כלל, והייתי צריכה לסגור אותו דרך הטסק מנג'ר של המחשב, וכל הפעלה מחדש של הדפדפן זה היה מתרחש שוב. התקנתי את פיירפוקס מחדש, ומחקתי את כל ההגדרות האישיות בהתקנה והבעיה חזרה על עצמה. אם זה משנה משהו מדובר על גרסה 9 ומשהו של הדפדפן, אבל גם כשניסיתי להתקין גרסה מעודכנת או שונה זה לא פתר את הבעיה. אבל כשהתקנתי את כרום, גם עם הסימניות האישיות שלי בהעברה, הדברים עבדו בצורה חלקה. כרגע אני עובדת עם כרום בגלל הבעיה הזו. אבל התרגלתי לפיירפוקס, והתוסף פיירבא…

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  14. Started by rgm7,

    רציתי לדעת אם אפשר להכין משחקי מחשב בעזרת התכנה?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by IlanF,

    התקנתי את vista transformation pack 6, ועכשיו נמאס לי ממנה אז עשיתי לה uninstall. עכשיו הבעיה היא שזה לא הוריד לי את האייקונים של וויסטה, יש דרך לשחזר את האייקונים של XP?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. התקנתי במחשב את חבילת הקודקים ACE Mega CoDecS Pack 6.03 - Professional Edition. ההתקנה כללה גם את התוכנות QuickTime Alternative ו-RealPlayer Alternative. ניסיתי עכשיו להתקין QuickTime Pro 6.5.1, וההתקנה הודיעה לי שיש לי במחשב QuickTime ואם אני רוצה להתקין את הגירסה החדשה, אז אני צריך קודם להסיר את הגירסה הקודמת. בדקתי ב"הסרה של תוכנות", ולא מצאתי אפשרות להסיר את QuickTime. ה-Uninstall של חבילת הקודקים לא מאפשר להסיר רק את ה-QuickTime. האם קיים Uninstall של צד שלישי שמסיר את QuickTime Alternative? לפי מה שהבנתי, ה-QuickTime Alternative הוא לא נגן מדיה, אלא קודקים של QuickTime שמאפשרים צפייה בקבצי MOV בכל נגן מדיה. איך מקנפגים את Windows Media Player 9 כך שהוא יזהה קבצי MOV…

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by meirtz4,

    אהלן, אני מנסה לשים סרט וידיאו במצגת של פאוור פוינט וכל פעם יש בעיה, עשיתי ניסיונות עם כל מיני סרטים בכל מיני פורמטים וכל פעם בעיה אחרת.. אין סאונד, אין תצוגה, אין כלום.... מדובר על סרטים קצרים ככה שזיכרון זו לא הבעיה מה גם שאני עם מחשב חזק. מישהו יודע אולי באיזה פורמט אני צריך לעשות את הסרט כדי שיעבוד נורמלי במצגת? ("לא לעבוד בפאוור פוינט" לא תהיה עצה טובה לכל המתחכמים! ) תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  18. אני מת כבר לשחק GTA ;D

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by iMeash,

    אהלן, אני מעוניין שיהיה לי במחשב את אותה תיקייה ב 2 מיקומים שונים (כל אחת בכונן אחר לצורך גיבוי) וכל פעולה אשר אבצע באחד מהמיקומים יקרה אוטומטית במיקום השני גם. לדוגמה, הוספתי לתיקייה במיקום א' תמונה מסויימת, אז שהתמונה תופיע גם בתיקייה במיקום ב'. חיפשתי קצת ברשת ונתקלתי בתוכנה של מייקרוסופט שעושה את זה (synctoy). הבעיה שהיא לא עושה את זה אוטומטית, אלא אני צריך להפעיל אותה ורק אז הסנכרון מתבצע. השאלה שלי היא האם יש תוכנה אחרת שיודעת לעשות את זה ללא התערבות שלי?

  20. תוכנה המאפשרת שליטה קולית ע"י הקלטת פקודות או הכתבת פקודות, יש חיה כזאת? זאת אומרת שאפשר להכתיב לה פקודה של טקסט ולהכתיב לה גם תגובה לפקודה זו , מעין צ'אט עם המחשב... ? לדבר עם המחשב נקרא לזה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. כמו שצוין בכותרת, אני צריך תוכנה חינמית לעריכת סרטים. מה שבא עם ה-WIN לא מספק אותי (יש לי WIN7, אני לא כותב מהמחשב בבית).

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. שלום, אני מחפש תוכנה להגברת עוצמה של קבצי אודיו. תוכנה שאני אוכל להגביר עד לרמה שתגרע באיכות הקובץ תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. Started by Bessmertniy,

    אני חייב לעדת איך עושים ל NAV הסרה אני ניסיתי הכל....!!! אבל הכל! כאילו אני רוצה להתקין אנטי וירוס נורמלי וטוב אבל הוא כותב לי ש נורטון עדין נמצא על ההרדיסק ואני צריך לעשות uninstall אבל אין לזה! ומחקתי כבר כל ספרייה שקשורה לזה.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. כמו הכותרת תמיד עיניין אותי האם זה באמת מגן על המחשב או שזה סתם דרך לקחת כספים כאילו כשה אני מוריד קובץ עם וירוס זה עושה משו?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. התקנתי תכנת גוגל דרייב על מחשב, והוא מחובר לחשבון גוגל שלי, ואין לי גישה למחשב ההוא יותר. (נמצא במקום עבודה קודם). יש דרך ברחוק להגיד לגוגל לנתק את הסנכרון שם ולמחוק הקבצים שיושבים שם לוקאלית?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים