עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by shisho8,

    אהלן אנשים , כבר המון זמן שהמחשב שלי עושה בעיות ואני לא יכול לפרמט את המחשב . זה התקלה שהאנטי וירוס מציג לי . riskware: mass-mailer software running procces (pid 1084) c:\windows\explorer.exe אם מישהו יודע מה לעשות , אני ממש אודה לו .

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  2. ואיך עושים זאת?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. ה- DX מבקש התקנה קודמת של NET FRAMEWORK V4.0.30.319 שמותקן אצלי במחשב בגרסה 4. ניסיתי לתקן, הסרתי והתקנתי מחדש, בדקתי עדכונים בWIN UPDATE שלא קיימים ושום דבר לא עוזר מה אני עושה? עובד על 7 X64.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. אני עובד עם התוכנה myphoneexplorer ויוצר גיבויים מדי מספר ימים. היום לראשונה ניסיתי לשחזר גיבוי - הכוונה היא גם להודעות, גם לאנשי קשר ובעיקר ליומן. לאחר זמן ממושך של עבודה, הוא כביכול סיים בהצלחה, אך בפועל- היומן שלי נעלם ואין לו זכר. אינני מצליח לשחזר את היומן, ועשיתי נסיונות נוספים, הדלקתי וכיביתי את הנייד, חפרתי באינטרנט וכלום- אין לי יומן. בבקשה תעזרו.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. האם קיימים כתוביות לגרסת 2 הדיסקים של הסרט,מה שמצאתי לא מתאים בכלל ועם delay מרגיז Silent.Hill.2006.DVDRip.XviD.AC3.CD1-JUPiT Silent.Hill.2006.DVDRip.XviD.AC3.CD2-JUPiT

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. סתם מצאתי באיזה אתר אז הנה התרגום cls @ECHO OFF title Folder Locker if EXIST "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}" goto UNLOCK if NOT EXIST Locker goto MDLOCKER :CONFIRM echo Are you sure u want to Lock the folder(Y/N) set/p "cho=>" if %cho%==Y goto LOCK if %cho%==y goto LOCK if %cho%==n goto END if %cho%==N goto END echo Invalid choice. goto CONFIRM :LOCK ren Locker "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}" attrib +h +s "Control Panel.{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}" echo Folder locked goto End :UNLOCK echo Enter password to Unlock folder set/p "pass=>" if NOT %pass%==type your password here goto FAIL attrib -h -s "Control Pane…

  7. אני לא מעוניין בשירותים כמו lastpass שמציעים לשמור את הסיסמאות שלך online (מי ישעה כזה דבר?!) המלצות יתקבלו בברכה..

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. משהו אמר לי על תוכנה אחת בשם: Everest home edition אבל אני בכל מקרה לא מצאתי מאיפה להוריד אותה אז אפשר בבקשה לינק לתוכנה הזאת או לכל תוכנה שמראה כמה מהץ יש לי בזכרונות תודה עריכת המודר: הוסרו סימני השאלה המיותרים בכותרת. בפעם הבאה לא אטרח לעשות זאת ואנעל מייד את הת'רד.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. שלום לכולם. ברשותי מחשב נייד עם מערכת הפעלה Windows XP SP3. בדרך כלל, כאשר נכנסים לאתרים מסוימים עם שם משתמש וסיסמה, מופיע חלון המאפשר למשתמש "לשמור" את הסיסמה לפעם הבאה, כך שלא יהיה צורך להקישה בכל פעם באותו מחשב. לצערי אצלי זה משום מה לא עובד, ואני לא זוכר מהיכן ניתן לאפשר את הפונקציה הזו. אודה לכם אם תוכלו לעזור לי.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by רן.ט,

    מישהו יכול לתת לי שם של תוכנה לעריכת שירים שאני יכול בעזרתה לחתוך שירים ולהקליט??

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. היי, מישהו מכיר תוכנת TEXT 2 SPEECH שתומכת בעיברית ? יש אינסוף תוכנות ואפילו אתרים שמבצעים זאת אונליין באנגלית אבל בעברית חיפוש בגוגל הביא אותי רק לאתרים שניסו להפנות ללינקים שבורים

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  12. יש משהו בסגנון גיפו'רס טוייק?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by simonidis,

    אני לא יודע אם זה הפורום הנכון לשאלתי אבל אין פורום תוכנת מסרים מידיים האתר. שמתי לב שמופיע לי סימן קיראה בתוך משולש צהוב בתוך לשונית החיבור של המסנג'ר מה זה אומר? האם יש לי בעית חיבור? יש לציין שאני מחובר ישירות לראוטר עם כבר רשת לעזרתכם אודה סימון

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by M.G.,

    מישהו המליץ לי פעם לשנות את ההגדרות בקובץ ה-boot.ini של windows. בתוך הקובץ ישנה בבגדרה: noexecute=optin. המליצו לי לשנות את זה ל: noexecute=alwaysoff. רציתי לשאול האם מישהו בכלל שמע על השינוי הזה, ואם כן, אז מה הוא עושה? (אם אפשר להסביר בעברית פשוטה... ). דבר שני רציתי לדעת אילו "תופעות לוואי" יש לשינוי האופציה הזו או לשינוי הקובץ boot.ini בכלל, והאם זה איכשהו קשור להאצת מהירות ההורדות בביטורנט?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  15. אני לא בטוח אם זה קשור לפורום הזה, אבל אני מנסה להעתיק תיקייה ריקה בחלון הפקודה CMD (Command propmt) ולא מצליח לי. שמתי תיקייה בשם new על שולחן העבודה והיא ריקה, ואני מעוניין להעתיק אותה אל כונן D רשמתי את הפקודה: xcopy /e new d:\ וזה רושם לי 0 files copied אשמח לעזרה, תודה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. שלום רב אני מחפש תוכנה לניהול משרד / ניהול יומן ממוחשב בדומה לאאוטלוק קודם כל, איך ניתן להשתמש באאוטלוק לצורך יומן ללא שרת דואר? דבר שני, אילו תוכנות יש בשוק לנושא זה חינם ואילו בתשלום אשמח לקבל קישורים ותמונות ושמות תוכנות תודה מראש Retaliator

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. אהלן הגיע אלי מחשב עם בעיה מאוד מוזרה.. האינטרנט עובד, המחשב זז טוב, אבל האינטרנט אקספלורר לא טוב, אני מנסה לעלות את וואלה, הוא כזה טוען ו אז ישר אומר שאי אפשר להעלות את העמוד ורושם http:/// ככה. ואז חפשתי וירוס ומצאתי Adware בתוך תיקיית ה-TEMP של ה-IE, בנוסף, רמת הבטחון של חדירת עוגיות ב-IE מתאפסת לרמה הכי נמוכה כל פעם שמפעילים את ה-IE. בנוסף יש לי חשד שישנו וירוס שמופעל כל פעם לאחר הפעלת IE לאחר ריסטרט. ניסיתי FIREFOX, וגם שם יש בעיה מוזרה, למרות שאיני חושד שזה קשור אחד בשני. מה עושים?! בתודה מראש!@

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. שלום! בעיקרון אני מחפש תוכנה להסתרת תוכנות שרצות הרקע שמי שמשתמש במחשב לא יראה שהתוכנה פועלת בכלל והיא תסתיר גם את הסמלים שבהתחל (ליד השעון) תודה לעוזרים!!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. שלום אני צריך תוכנה פרוקסי אני יסביר לכם את מה שאני צריך ואתם תוכלו לעזר לי אז ככה אני צריך תוכנה שתסתיר את האי פי האמיתי שלי אני חושב שקורים לזה פרוקסי אנונומי אני צריך תוכנה האם דריך תעזרו לי בבקשה! ((וחיפשתי כבר בפורום ולא מצאתי))

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. או במקום אחר? ישנה האפשרות של שמירת הסיסמאות כך שלא צריך להקיש אותן בכל פעם מחדש... עוד צרה מהצרות שצצות מדי פעם (לאחר איבוד מידע), לא תמיד ניתן לשחזר את המידע במלואו. בקיצור, אני בבעיה נורא מעצבנת. המערכת (הקודמת) עם כל המידע (הקודם) שמור בקובץ גוסט ואני רוצה לשלוף את הקובץ הרלבנטי ולשתול אותו במקום המתאים במערכת הקיימת. היכן נמצא הקובץ בו שמורות הסיסמאות השונות שאנחנו מזינים ברחבי הרשת?! תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by davidcohen,

    היי יש לי שני מחשבים בבית ורשת האינטרנט מחוברת דרך ראוטר לשני המחשבים אני רוצה "לשתף" כונן מסויים ממחשב אחד לשני, כלומר, שאני יוכל להכנס ולהעביר קבצים ממחשב אחד לכונן המחשב השני על ידי העתקה והדבקה אשמח אם תגידו לי איך עושים את זה תודה לכל המשיבים

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. היי אנשים.. יש את האתר Logmein.com , התקנתי את התוכנה והכל נראה טוב, אבל כדי ליצור USER - זאת אומרת כדי להתחבר מהפלאפון אני צריך לשלם 300 דולר לשנה.. האם קיים אתר\תוכנה שנותנים את השירות בחינם? אני מעוניין להתחבר ולראות את הדסקטופ שלי ממחשב אחר \ אייפון. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by adirss,

    שלום חברים יש לי בעיה שאני מפעיל את המחשב אני נתקל בבעיה המוצגת בתמונה יש לצייi שניסיתי להעביר את הssd למחשב אחר ועדייין קיימת בעייה יש תוכנה לפריצת הסיסמא ?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. אני מחפש תוכנה שאני יוכל לגבות דיסקים (מקוריים כמובן! ) בתור image כלומר בפורמט ISO או CUE,BIN, אבל עדיף ISO.... המטרה היא להכניס על דיסק DVD מספר גיבויים של דיסקים ישנים, בגלל שהם בדרך להיהרס אני חושב... ואז לשחק בהם דרך DAEMON TOOLS. תודה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים